РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
10 вересня 2024 р. Справа № 120/13539/23
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Віятик Наталії Володимирівни, розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дакса Бунге Україна» до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ТОВ «Дакса Бунге Україна» до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, у якій позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області форми «В1» від 11.08.2023 №0124090703.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, представник позивача зазначає, що оскаржуваним податковим повідомленням-рішенням, складеного на підставі Акту №12118/02-32-07-03/42246638 від 17.07.2023 про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Дакса Бунге Україна» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, з урахуванням від`ємного значення задекларованого у попередніх звітних періодах та поданих уточнюючих розрахунків встановлено порушення п. 198.1, п 198.2 ст. 198, п. 201.1, п. 201.4, п. 201.7, п. 201.10 ст. 201, абз. «б» п. 200.4, п. 200.7, п.200.9 ст. 200 Податкового кодексу України та зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, задекларовану на рахунок платника у банку, а також застосовано штрафні санкції у розмірі 221 121,00 грн, оскільки, на думку відповідача, ТОВ «Дакса Бунге Україна» безпідставно віднесено до складу податкового кредиту податкові накладні по взаємовідносинам з ТОВ «Перша логістична компанія».
З такими висновками відповідача позивач не погоджується, оскільки суми ПДВ по податкових накладних №22 від 09.12.2022 та №40 від 19.12.2022 підтверджені належними документами, які були надані контролюючому органу та правомірно віднесені до податкового кредиту.
Ухвалою суду від 06.09.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).
15.09.2023 представник ГУ ДПС у Вінницькій області надіслав відзив на позовну заяву, у якому заперечує проти задоволення позовних вимог. Свою позицію обґрунтовує тим, що ТОВ «Дакса Бунге Україна» та ТОВ «Перша логістична компанія» узгодили надання/отримання транспортно-експедиційних послуг, шляхом підписання акту про надання послуг, із застосуванням ставки податку на додану вартість в розмірі 20%, при цьому не взявши до уваги те, що маршрут перевезення за актами про надання послуг (митна територія України), є частиною міжнародних перевезень (починаючи з території України та закінчуючи територією Республіки Польща), на що перевізником - ТОВ «Перша логістична компанія» складено єдиний міжнародний перевізний документ в залізничному сполучені - накладну СМГС, що означає необхідність застосування ставки оподаткування ПДВ в розмірі 0%. Слід зазначити, що сторони не врахували те, що, згідно чинного законодавства, в акті про надання послуг експедитор відображає окремими рядками послуги отримані від перевізників, інших учасників процесу транспортування (які експедитор зобов`язаний перевиставити клієнту) та винагороду експедитора (дохід експедитора отриманий від надання послуг). В даному випадку в актах про надання послуг винагороду експедитора не зазначено.
Таким чином, позивач вважає, що ТОВ «Дакса Бунге Україна» в порушення п. 185.1 ст. 185, п.п. 192.1.1 п. 192.1 ст. 192, п.п. 195.1.3 п. 195.1 ст. 195, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3 ст. 198 розділу V ПКУ, безпідставно включено до складу податкового кредиту Декларації з податку на додану вартість за грудень 2022 року по взаємовідносинам з ТОВ «Перша логістична компанія» в сумі 442242 грн.
21.03.2024 ГУ ДПС у Вінницькій області заявило клопотання про розгляд справи у судовому засіданні.
Ухвалою суду від 101.09.2024 відмовлено у задоволенні клопотання відповідача про розгляд справи у судовому засіданні.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
На підставі направлень від 30.06.2023 №3091, виданого ГУ ДПС у Вінницькій області, головним державним інспектором відділу планових перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Вінницькій області Мельником О., від 30.06.2023 №3091 виданого ГУ ДПС у Вінницькій області, головним державним інспектором відділу планових перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Вінницькій області Подзірей Т., та наказу ГУ ДПС У Вінницькій області від 19.06.2023 №1787к, виданого на підставі пп. 19'16 п. 19.1 ст. 19, п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78, п.69.2 ст.69 підрозділу 10 розділу ХХ перехідних положень Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), проведена позапланова виїзна документальна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Дакса Бунге Україна" (код за ЄДРПОУ: 42246638), щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за квітень 2023 року у податковій декларації з податку на додану вартість від 22.05.2023 №9118052508 (з урахуванням уточнюючого розрахунку від 20.06.2023 №9146112017) (далі - Декларація) від`ємного значення з податку на додану вартість (далі - ПДВ), у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, яке визначено з урахуванням від`ємного значення з ПДВ, задекларованого у попередніх звітних періодах.
За результатами перевірки складено акт від 17.07.2023 №12118/02-32-07-01/42246638, відповідно до якого встановлено порушення:
1.п. 198.1, 198.2, ст. 198, п.201.1., п.201.4.,п.201.7 п. 201.10 ст.201 абзацу б) п.200.4 п.200.7 п.200.9 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI (із змінами та доповненнями) та п.5 р.V «Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016р. №21 (із змінами та доповненнями), оскільки ТОВ "Дакса Бунге Україна" завищено суму від`ємного значення з ПДВ, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку (р.20.2.1 Декларації) за квітень 2023 року на суму 442242 грн.
28.07.2023 позивачем подано заперечення до акту документальної позапланової виїзної перевірки до ГУ ДПС у Вінницькій області.
У листі від 09.08.2023 №24729/6/02-32-07-01-14 відповідач повідомив ТОВ «Дакса Бунге Україна», що висновки, викладені в акті від 17.07.2023 залишає без змін, а заперечення позивача без задоволення.
На підставі акту від 17.07.2023 №12118/02-32-07-01/42246638 Головним управлінням ДПС у Вінницькій області винесено податкове повідомлення-рішення від 11.08.2023 №0124090703, яким до позивача застосовано штрафні санкції у розмірі 221121,00 грн.
Із винесеним податком повідомленням-рішення ТОВ «Дакса Бунге Україна» не погоджується, а тому звернулося із даним позовом до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам та встановленим обставинам справи, суд керується такими мотивами.
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів врегульовані положеннями Податкового кодексу України (далі - ПК України).
Згідно зі статтею 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Відповідно до підпункту 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Згідно з підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Абзацом «а» підпункту 195.1.3 пункту 195.1 статті 195 Податкового кодексу України встановлено, що за нульовою ставкою оподатковуються операції з: постачання таких послуг: а) міжнародні перевезення пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом; б) послуги, що передбачають роботи з рухомим майном, попередньо ввезеним на митну територію України для виконання таких робіт та вивезеним за межі митної території України платником, що виконував такі роботи, або отримувачем-нерезидентом; в) послуги з обслуговування повітряних суден, що виконують міжнародні рейси.
Як визначено пунктом 198.1 статті 198 Податкового кодексу України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Законом України «Про транспортно-експедиторську діяльність» транспортно-експедиторська діяльність визначена, як підприємницька діяльність із надання транспортно-експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів (стаття 1 Закону).
Експедитор (транспортний експедитор) - суб`єкт господарювання, який за дорученням клієнта та за його рахунок виконує або організовує виконання транспортно-експедиторських послуг, визначених договором транспортного експедирування.
Клієнт - споживач послуг експедитора (юридична або фізична особа), який за договором транспортного експедирування самостійно або через представника, що діє від його імені, доручає експедитору виконати чи організувати або забезпечити виконання визначених договором транспортного експедирування послуг та оплачує їх, включаючи плату експедитору.
Перевізник - юридична або фізична особа, яка взяла на себе зобов`язання і відповідальність за договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезення вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу або іншій особі, зазначеній у документі, що регулює відносини між експедитором та перевізником.
Учасники транспортно-експедиторської діяльності - клієнти, перевізники, експедитори, транспортні агенти, порти, залізничні станції, об`єднання та спеціалізовані підприємства залізничного, авіаційного, автомобільного, річкового та морського транспорту, митні брокери та інші особи, що виконують роботи (надають послуги) при перевезенні вантажів.
У разі залучення експедитором до виконання його зобов`язань за договором транспортного експедирування іншої особи у відносинах з нею, експедитор може виступати від свого імені або від імені клієнта.
Експедитори для виконання доручень клієнтів можуть укладати договори з перевізниками, портами, авіапідприємствами, судноплавними компаніями тощо, які є резидентами або нерезидентами України.
Платою експедитору вважаються кошти, сплачені клієнтом експедитору за належне виконання договору транспортного експедирування.
Відповідно до пункту 1 статті 929 Цивільного кодексу України за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу. Договором транспортного експедирування може бути встановлено обов`язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом, зобов`язання експедитора укласти від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов`язання, пов`язані з перевезенням.
Відповідно до пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування є операції платників податку з:
а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;
б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Підпунктом «ж» пункту 186.3 статті 186 Податкового кодексу України визначено, що місцем постачання транспортно-експедиторських послуг вважається місце, в якому отримувач послуг зареєстрований як суб`єкт господарювання або - у разі відсутності такого місця - місце постійного чи переважного його проживання.
Аналіз вищенаведених норм свідчить, що вартість послуг з міжнародних перевезень оподатковується за ставкою 0% у разі, якщо платник податку діяв як експедитор в інтересах споживача послуг з міжнародних перевезень вантажу морським транспортом, організовував такого роду перевезення, отримував на свій рахунок грошові кошти від замовників цих послуг, перераховував ці кошти перевізнику, тобто здійснював операції з постачання послуг з міжнародного перевезення вантажів морським транспортом.
За ставкою ж 20% в податковому обліку має оподатковуватись обсяг продаж з операцій з постачання експедиторських послуг (вартість винагороди експедитора).
Суть порушення, на думку відповідача, полягала в тому, що ТОВ «Дакса Бунге Україна» при визначенні податкових зобов`язань з послуг міжнародного перевезення залізничним транспортом вантажів, що належать позивачу, повинен був застосувати ставку ПДВ у розмірі 0%, як того вимагає стаття 195 Податкового кодексу України, однак застосував іншу ставку ПДВ, а саме, у розмірі 20%. Як результат, позивачем неправомірно віднесено до складу операцій, що оподатковуються за ставкою 20%, податкові накладні на вартість послуг міжнародного перевезення вантажів, складені ТОВ «Перша логістична компанія», що призвело до завищення позивачем податкового кредиту на загальну суму ПДВ 442242 грн.
Судом установлено, що 25.11.2022 між ТОВ «Дакса Бунге Україна» та ТОВ «Перша логістична компанія» укладено договір транспортного експедирування №1129 (далі Договір).
Відповідно до п. 1.1, цей Договір регулює взаємовідносини сторін, пов`язані з наданням Експедитором за плату і за рахунок клієнта послуг з організації та супроводу перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів (зернових та олійних культур).
Згідно п. 2.1.6. Договору у разі необхідності Експедитор, за дорученням Клієнта: ??отримує доручення на ім`я керівника елеватора, в хлібоприймального підприємства, комбікормового заводу на відвантаження Вантажу, складську квитанцію; ??перед початком навантаження отримує на елеваторі, в хлібоприймального підприємства, комбікормового заводу, карантинної інспекції, ветеринарної інспекції рахунки на оплату за навантаження, зберігання, сертифікацію Вантажу; ??оплачує рахунки, виставлені карантинною та ветеринарною інспекціями; ??направляє Клієнту для оплати рахунки, виставлені елеватором, хлібоприймальним підприємством, комбікормовим заводом; ??оформлює на елеваторі, хлібоприймальному підприємстві, комбікормовому заводі наказ на навантаження і посвідчення якості Вантажу; ??забезпечує та організовує митне оформлення Вантажу при експортно-імпортному відправленні; ??організовує навантаження Вантажу у вагони, встановлює на них запірно-пломбувальні пристрої.
Пунктом 2.2.6. Договору передбачено, що Клієнт зобов`язується здійснювати своєчасно та в повному обсязі оплату вартості послуг та витрат Експедитора згідно даного Договору.
Відповідно до п. 4.1. Договору загальна вартість послуги транспортно-експедиторського обслуговування включає в себе: винагороду Експедитора, плату за надання вагонів, плату за користування вагонами на під`їзних коліях, відшкодування інших витрат Експедитора та компенсацій за надані по Заявкам Клієнта послуги, у тому числі оплату провізних платежів, додаткових зборів, сертифікацію вантажу та ін. На ціну послуг за Договором, як і на кожну складову ціни, нараховується податок на додану вартість у розмірі встановленому чинним законодавством.
Згідно п. 4.2. Договору вартість робіт і послуг третіх осіб та інші витрати, збори, платежі, які не були передбачені Сторонами, але є необхідними для виконання даного Договору, покладаються на Клієнта і він зобов`язаний відшкодувати їх Експедитору.
29.11.2022 між ТОВ «Дакса Бунге Україна» та ТОВ «Перша логістична компанія» було укладено Додаткову угоду №1 до Договору, умовами якої сторони погодили, що у вартість комплексної ставки з організації перевезень включаються: ветеринарний аналіз, додаткові станційні збори, провізна плата УЗ, повернення порожнього, проведення аналізів на вміст ГМО та визначення показників безпеки, послуги по проведенню ЗПП, оренда вагонів, проведення лабораторних досліджень, інспектування вагонів та послуги з митного оформлення.
Таким чином, за умовами Договору з урахуванням положень додаткової угоди №1 до нього, сторони дійшли взаємної згоди, що ТОВ «Перша логістична компанія» надаватиме ТОВ «Дакса Бунге Україна» як послуги безпосередньо з міжнародного перевезення (провізна плата), так і інші супутні послуги (які надаються на території України окремо від послуг з перевезення).
На виконання зобов`язань за Договором 07.12.2022 було оформлено митну декларацію №22UA401030016914U1 на експорт 346,85 т. Кукурудзи компанії Dacsa Polska.
Згідно пункту 4.5. Договору факт надання послуг Експедитора підтверджується залізничною накладною, або іншими документами, які відображають шлях прямування Вантажу від пункту його відправлення до пункту його призначення.
Для підтвердження надання послуг Експедитором було надано СМГ №42266684 та акт виконаних робіт №881 від 09.12.2022 із зазначенням номерів вагонів та залізничної накладної.
09.12.2022 ТОВ «Перша логістична компанія» виставило рахунок №937 на загальну суму 1 028 411,34 грн., виділивши при цьому окремо провізну плату та транспортно-експедиційні послуги.
Згідно виставленого рахунку та акту виконаних робіт :
- провізна плата склала: 145 500,50 грн., ПДВ 0%, що складає 419,49 грн. за одну тону
- вартість транспортно-експедиційних послуг склала 882 910,84 грн. з ПДВ 20%, або
2 545,51 грн. з ПДВ 20% за одну тону.
Таким чином, вартість транспортно-експедиторського обслуговування за 1 тонну склала 2 965,00 грн., що відповідає умовам Додаткової угоди №1 від 29 листопада 2022 року
до Договору.
12.12.2022 було оформлено митну декларацію №22UA40103001716509 на експорт 276,75 т. кукурудзи компанії Dacsa Polska., 15.12.2022 митну декларацію №22UA401030017400U8 на експорт 348,3 т., 16.12.2022 митну декларацію №22UA4010300175128 на експорт 70,30 т. Загальна кількість кукурудзи на експорт склала
695,35 тони.
Для підтвердження надання послуг Експедитором було надано СМГС №42353839, №42353821 та №42289298, а також акт виконаних робіт №904 від 19.12.2022 із зазначенням номерів вагонів та залізничних накладних.
19.12.2022 ТОВ «Перша логістична компанія» виставили рахунок №958 на загальну суму 2 061 719,51 грн, виділивши при цьому окремо провізну плату та транспортно-експедиційні послуги.
Згідно виставленого рахунку та акту виконаних робіт: провізна плата склала: 291 180,40 грн., ПДВ 0%, що складає 418,75 грн. за одну вартість транспортно-експедиційних послуг склала 1 475 449,26 грн. з ПДВ 20%, або 2 546,26 грн. з ПДВ 20% за одну тону.
Таким чином, вартість транспортно-експедиторського обслуговування за 1 тону складає: 2 965,00 грн., що відповідає умовам Додаткової угоди №1 від 29 листопада 2022 року до Договору.
ТОВ «Перша логістична компанія» у встановленому законом порядку склало і зареєструвало у ЄРПН податкову накладну №22 від 09.12.2022 на підставі акту виконаних робіт №881 від 09.12.2022, оплата даних послуг була проведена 13.12.2022. Тобто вказана ПН складена за правилом першої події і віднесена до податкового кредиту.
Крім того, ТОВ «Перша логістична компанія» у встановленому законом порядку склало і зареєструвало у ЄРПН податкову накладну №40 від 19.12.2022 на підставі акту виконаних робіт №904 від 19 грудня 2022 року, оплата даних послуг була проведена 20.12.2022. Тобто вказана ПН складена за правилом першої події і віднесена до податкового кредиту.
Суд зазначає, що позивач, у відповідності із укладеними договорами з ТОВ «Перша логістична компанія», є отримувачем транспортно-експедиційних послуг, а не окремих послуг з міжнародного перевезення вантажів, місцем постачання таких послуг є місце реєстрації позивача.
Господарські операції позивача, пов`язані з ТОВ «Перша логістична компанія», відповідають меті діяльності позивача та підтверджуються первинними документами бухгалтерського та податкового обліку.
При цьому, безпосередньо визначена відповідачем вартість міжнародного перевезення належного позивачу товару ТОВ «Перша логістична компанія», як експортної операції, не зазначена ні в Договорі №1129 від 25.11.2022, ні в Додатковій угоді, ні у податкових накладних, ні в актах про надані послуги.
З огляду на це, податковим органом помилково ототожнюються ТЕО (транспортно-експедиторське обслуговування) до складу якого входить як вартість перевезення, так і власно експедиторські послуги, з вартістю послуг з міжнародного перевезення.
Отже, встановлені обставини свідчать про необґрунтованість висновків відповідача щодо завищення позивачем суми податкового кредиту по взаємовідносинах з ТОВ «Перша логістична компанія» та завищення позивачем від`ємного значення різниці між сумою податкових зобов`язань та податкового кредиту, сум податку, що підлягають бюджетному відшкодуванню, а тому прийняте ГУ ДПС у Вінницькій області податкове повідомлення-рішення від 11.08.2023 №0124090703 підлягає скасуванню.
Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеній у Постанові від 08.06.2021 у справі №808/860/16.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що з наведених у позовній заяві мотивів і підстав, позовній вимоги підлягають задоволенню.
Визначаючись щодо розподілу судових витрат суд виходив з того, що згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відтак, на користь позивача підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача понесені ним судові витрати зі сплати судового збору.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області від 11.08.2023 №0124090703.
Стягнути на користь ТОВ «Дакса Бунге Україна» судовий збір в розмірі 9950,45 грн. (дев`ять тисяч дев`ятсот п`ятдесят гривень 45 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дакса Бунге Україна» (вул. Привокзальна, буд. 2, селище Демківське, Гайсинський район, Вінницька область, 24336, код ЄДРПОУ 42246638);
Відповідач: Головне управління ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028, код ЄДРПОУ ВП 44069150).
СуддяВіятик Наталія Володимирівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2024 |
Оприлюднено | 12.09.2024 |
Номер документу | 121508520 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них бюджетного відшкодування з податку на додану вартість |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні