5/309-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
"14" вересня 2006 р. Справа № 5/309-А
Суддя Йосипчук О.С.
по адміністративній справі
ЗА ПОЗОВОМ: ПП „Лоттос” в особі Закарпатської філії м.Ужгород
ДО ВІДПОВІДАЧА: Виконавчий комітет Ужгородської міської Ради м.Ужгород
ПРО визнання протиправними Рішення виконкому Ужгородської
міської Ради №187 від 26.07.2006р.
на стадії судового розгляду справи,
встановив:
Позивачем заявлено клопотання про збільшення розміру позовних вимог.
Згідно із заявою №23 від 14.09.2006р. позивач просить суд визнати відсутність в Ужгородської міської Ради та виконавчого комітету Ужгородської міської ради компетентності щодо регулювання правовідносин у сфері грального бізнесу та території м.Ужгорода.
Окрім того, позивач просить визнати протиправним Рішення виконавчого комітету Ужгородської міської Ради від 26.07.2006р. №187 та Рішення сесії Ужгородської міської Ради від 12.09.2006р.
Таким чином, як вбачається із суті заявлених позивачем вимог, відповідачами у даній справі повинні бути Ужгородська міська Рада та Виконавчий комітет Ужгородської міської Ради.
За таких обставин, Ужгородську міську Раду слід залучити до участі у справі в якості відповідача зі згоди позивача.
Крім того, позивач просить витребувати від Ужгородської міської Ради Рішення сесії Ужгородської міської Ради від 12.09.2006р. –акт органу владних повноважень, який піддано оскарженню.
Дане клопотання позивача підлягає задоволенню з огляду на приписи ст..79 та п.п.1 п.2 ст.110 КАС України.
Листом від 14.09.2006р. за №24 позивач заявив клопотання про забезпечення позову шляхом зупинення дії оскаржуваних актів, а саме Рішення виконавчого комітету Ужгородської міської Ради від 26.07.2006р. №187 та Рішення сесії Ужгородської міської Ради від 12.09.2006р.
Клопотання про зупинення дії Рішення виконавчого комітету Ужгородської міської Ради від 26.07.2006р. №187 підлягає задоволенню з огляду на приписи п.3 ст.117 КАС України.
В іншій частині вимог слід зауважити, що заявляючи згадане вище клопотання позивач не надав копію та чітких реквізитів акту, прийнятого 12.09.2006р. на сесії Ужгородської міської Ради. За таких обставин, висновок суду щодо зупинення дії Рішення сесії Ужгородської міської Ради від 12.09.2006р. буде винесено після отримання оскаржуваного рішення органу місцевого самоврядування.
Статтею 51 КАС України передбачено право позивача змінити підставу або предмет позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог.
Таким чином, збільшення позивачем позовних вимог є правомірним і такими, що підлягає прийняттю судом.
Оскільки, з огляду на суть збільшених вимог, до участі у справі як відповідача необхідно залучити Ужгородську міську Раду, розгляд справи слід розпочати спочатку, відповідно до п.4 ст.52 КАС України.
Таким чином, керуючись ст.ст.51, 52, 79, 107, 110, 111, 117, 118, КАС України
СУД УХВАЛИВ
1.За додатковими вимогами позивача про визнання відсутності в Ужгородської міської Ради та виконавчого комітету Ужгородської міської ради компетентності щодо регулювання правовідносин у сфері грального бізнесу та території м.Ужгорода та визнання протиправним Рішення сесії Ужгородської міської Ради від 12.09.2006р. відкрити провадження у адміністративній справі №5/309-А.
2.Розгляд справи розпочати спочатку за стадії підготовчого провадження.
3.Залучити до участі у справі в якості відповідача2 Ужгородську міську Раду (м.Ужгород, пл.Поштова, 3), якій надіслати копію заяви позивача про збільшення розміру позовних вимог та додані до неї документи.
4.Зобов'язати сторони надати суду:
Позивача:
Відповідача1:
Відповідача2: Рішення Ужгородської міської ради 5 пленарного засідання 3 сесії 5 скликання Ужгородську міську Раду від 12.09.2006р.
5.В термін до 29.09.2006р. запропонувати відповідачу 2 надати суду письмові заперечення проти позову та докази, які в нього є.
6.На термін розгляду спору у суді зупинити дію Рішення виконавчого комітету Ужгородської міської Ради від 26.07.2006р. №187.
8.У відповідності до вимог ст..107 КАС України довести до відома відповідача2 його процесуальні права та обов'язки, згідно з ст..49 КАС України (на звороті).
9.Копію даної ухвали надіслати сторонам у справі.
Суддя Йосипчук О.С.
Права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі (ст.49 КАС України).
1. Особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки.
2. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними
правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
3. Особи, які беруть участь у справі, мають право:
1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та
стосуються їхніх інтересів;
2) знайомитися з матеріалами справи;
3) заявляти клопотання і відводи;
4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення;
5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів;
6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам,
які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам;
7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб;
8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них;
9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень;
10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів;
11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.
4. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім вказаних прав та обов'язків згідно з ст. 51 КАС України позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь –який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь –якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі .
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї – небудь права, свободи чи інтереси.
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2006 |
Оприлюднено | 22.08.2007 |
Номер документу | 121553 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Закарпатської області
Йосипчук О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні