Справа №766/15938/21
н/п 1-кс/766/5538/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.09.2024 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження № 42021232010000084 від 08.09.2021 року, т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -
В С Т А Н О В И В:
В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження № 42021232010000084 від 08.09.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, а саме отримати оригінали, а у випадку їх відсутності копії документів в якісному стані завірені належним чином :
- Робочий проект на «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 » в повному обсязі за договором №1332 від 12.06.2019 з урахуванням додаткових угод (договорів).
- Договір технічного нагляду за виконанням робіт №2102/1 від 13.03.2019 року з всіма додатками та додатковими угодами (договорами), а також акти виконаних робіт, та документи про результати технічного нагляду, яка знаходиться у володінні ПП « ОСОБА_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за адресою, АДРЕСА_1 .
Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що у провадженні СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області перебувають матеріали досудового розслідування, зареєстровані у Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42021232010000084 від 08.09.2021 за ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, до ІНФОРМАЦІЯ_2 надійшло повідомлення про те, що співробітники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " при виконанні будівельних робіт по ремонту даху будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою АДРЕСА_2 здійснили розтрату майна та коштів.
Досудове розслідування проводиться слідчими ІНФОРМАЦІЯ_5 та в ході його проведення встановити особу, яка вчинила вказане кримінальне правопорушення не виявилось за можливе.
Процесуальне керівництво здійснюється прокурорами Херсонської окружної прокуратури.
В порушення вимог Статуту Організації ОСОБА_5 , Декларацією Генеральної ІНФОРМАЦІЯ_6 № 36/103 від 9 грудня 1981 року про недопустимість інтервенції та втручання у внутрішні справи держав та резолюціями - № 2131 (ХХ) від 21 грудня 1965 року, що містить Декларацію про неприпустимість втручання у внутрішні справи держав та про захист їх незалежності та суверенітету; № 2625 (XXV) від 24 жовтня 1970 року, що містить Декларацію про принципи міжнародного права, що стосуються дружніх відносин і співробітництва між державами відповідно до Статуту ООН; № 2734 (XXV) від 16 грудня 1970 року, що містить Декларацію про зміцнення міжнародної безпеки, та № 3314 (ХХХ) від 14 грудня 1974 року, 24 лютого 2022 року о 5 годині президентом російської федерації надано наказ про повномасштабне вторгнення на територію України.
У подальшому цього ж дня Збройними Силами РФ, які діяли за наказом керівництва РФ і ЗС РФ, здійснено пуск крилатих та балістичних ракет по аеродромах, військових штабах і складах ЗС України, а також підрозділами 3С та інших військових формувань РФ здійснено широкомасштабне вторгнення на територію суверенної держави Україна в тому числі на територію м. Херсон.
3 24.02.2022 збройні формування російської федерації, порушуючи встановлений Конституцією України порядок, здійснили збройну агресію, після чого цього ж дня окупували територію м. Херсон, яке постійно перебувала під контролем збройних формувань. В подальшому збройними формуваннями держави-агресора захоплено адміністративні будівлі, у зв?язку з чим, матеріали кримінального провадження не були евакуйовані на підконтрольну територію України.
Матеріали кримінального провадження № 42021232010000084 від 08.09.2021, на початок повномасштабної агресії рф перебували в адміністративних приміщеннях відповідного органу, а саме приміщені ІНФОРМАЦІЯ_5 , який розташований за адресою: АДРЕСА_3 нова юридична адреса АДРЕСА_4 .
У зв`язку з чим 13.05.2024 року до суду було подано клопотання про відновлення втрачених матеріалів кримінального провадження в умовах воєнного стану.
09.05.2024 було допитано представника потерпілого ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , яка повідомила, що 06.09.2021 року Управління освіти отримало лист від ІНФОРМАЦІЯ_8 комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_9 » № 56 з повідомленням про порушення конструкції парапету над кабінетом № 419, а в подальшому при огляді виявлено порушення парапету по всьому периметру будівлі. Директор ОСОБА_7 просить створити комісію щодо усунення наслідків аварійної ситуації для збереження здоров`я та життя людей.
Начальником Управління освіти, директором ІНФОРМАЦІЯ_10 , начальником матеріально-технічного центру при управлінні освіти та підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » було здійснено огляд пошкодженої покрівлі та в усній формі висунуто вимогу щодо усунення виявлених пошкоджень.
Зазначені недоліки становлять загрозу життю та здоров`ю як учасників освітнього процесу так і пересічних громадян нашого міста та можуть привести до руйнації цегляної кладки будівлі з послідуючим потраплянням атмосферних опадів в середину будівлі закладу освіти.
Директором ІНФОРМАЦІЯ_10 було вирішено звернутися до експертної оцінки та визначити причини руйнування парапетів. НВК № 56 замовлено експертний звіт про технічне обстеження даху Херсонського навчально-виховного комплексу " ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Експертним звітом зроблено висновок: при візуальному обстеженні неруйнівним методом покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 « ІНФОРМАЦІЯ_1 , на якій було проведено капітальний ремонт з облаштуванням теплоізоляційного шару з пінополіуретану, що напилюється, та гідроізоляційного шару з полісечовини було виявлено:
- руйнування гідроізоляційного шару (з полісечовини);
- руйнування 62% парапету будівлі;
- в результаті дії горизонтальних нагрузок зафіксовані деформаційні зміщення фрагментів консольної цегляної кладки;
- зменшення в лінійних розмірах по всій поверхні покрівлі шару з полісечовини в результаті впливу невідомих факторів;
- руйнування або зміщення відносно вертикалі в сторону покрівлі виходів цегляних вентиляційних шахт;
- нанесення латок на пошкодженні місця, при виконанні ремонту покрівлі, зроблено з порушенням технології виконання робіт, що привело до розшарування латок та порушення гідроізоляційних якостей покрівлі;
- порушення примикання гідроізоляційного покриття до зенітних ліхтарів покрівлі;
- локальне накопичування дощової води під шаром гідроізоляційного покриття.
У Підрозділі 5.1. Аналіз відповідності ресурсів, фактично зазначених в актах приймання виконаних робіт, до проектних, встановлено, що при вивчені проектно-кошторисної документації та актів приймання виконаних робіт було виявлена невідповідність до проектного рішення використання ґрунтовки для обробки основ з бетону. За проектним рішенням прийнята грунтовка CT-17 Ceresit. Згідно актів приймання виконаних робіт прийнята грунтовка PolyProtect 0121. Призначена для обробки кузовів транспортних засобів, виробів хімічного машинобудування з алюмінію, оцинкованого заліза, чорного металу та інших металевих виробів. Висновок: Грунтовка PolyProtect 0121, згідно характеристики (Додаток 14) не відповідає вимогам проектно - кошторисної документації.
У Підрозділі 5.2. Порівняльна характеристика властивостей полі сечовини встановлено у висновку, що при візуальному обстеженні 20 (двадцяти) зразків гідроізоляційного шару з полісечовини було встановлено, що матеріал на теперішній час втратив більшість своїх фізичних властивостей. Всі ці властивості сприяли до ряду незворотних процесів, які привели дах будівлі до аварійному стану.
Відповідно до Розділу 6 УЗАГАЛЬНЕНИЙ ВИСНОВОК на сторінці 33 встановлено, що при візуальному обстеженні неруйнівним методом покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 « ІНФОРМАЦІЯ_1 , на якій було проведено капітальний ремонт з облаштуванням теплоізоляційного шару з пінополіуретану, що напилюється, та гідроізоляційного шару з полісечовини було виявлено:/
- ґрунтовка PolyProtect 0121, яку була застосована при виконанні робіт, згідно характеристики, не відповідає вимогам проектно кошторисної документації, тим більше розрахунок економічної доцільності застосування не проектної ґрунтовки показав, що вартість матеріалу на 38864,97 грн. більша в порівнянні з вартістю застосування проектної ґрунтовки СТ-17 Ceresit;
- верхній гідроізоляційний шар з полісечовини втратив більшість своїх фізичних властивостей та головне, перестав виконувати на більшій частині даху своїх функції;
- зменшення лінійних розмірах шару полісечовини по всій поверхні покрівлі, в результаті впливу невідомих факторів, привело до руйнування 61%парапету, частки вентиляційних каналів та фрагментів консольної цегляної кладки;
- згідно контрольного спостереження за гіпсовими маяками, встановленими на парапеті покрівля 09.09.2021 року, було встановлено, що деформаційні процеси продовжуються.
Крім того, загальний аналіз стану покрівлі показав, що всі виявлені недоліки гідроізоляційного покриття та наслідки свідчать про те, що підрядником було порушення технології виконання робіт при проведенні капітального ремонту покрівлі.
У зв`язку з порушенням властивостей шару з полісечовини зафіксовано проникнення та накопичення дощової води під гідроізоляційним шаром.
Аналізу результатів Таблиці 5.2.1. показав, що товщина зразків гідроізоляційного шару суттєво відрізняється від проектної, проектна товщина складає 1,6мм, а фактична від 1,0 до 3,0 мм.
При обстеженні зразків гідроізоляційного шару з полісечовини зафіксовано неоднорідність щільності покриття а на деяких ділянках взагалі наскрізні отвори.
Результати технічного обстеження покрівлі та спостереження , є підставою признати конструктив даху аварійним, та таким що може спричинити за собою травмування людей в зоні падіння будівельних матеріалів.
На сторінці 35 Експертного звіту зазначено, що за результатами проведеного технічного обстеження покрівлі експертом ОСОБА_8 кваліфікаційний сертифікат серії НОМЕР_2 за номером № 000945, иданий ІНФОРМАЦІЯ_13 ) було встановлено, що станом на «17» вересня 2021 року виявлені недоліки:
- верхній гідроізоляційний шар з полісечовини втратив більшість своїх фізичних властивостей та головне, перестав виконувати на більшій частині даху своїх функції;
- зменшення лінійних розмірах шару з полісечовини на всій поверхні покрівлі, через порушення технології виконання робіт при проведенні капітального ремонту покрівлі, в результаті впливу невідомих факторів привело до руйнування 61% парапету, частки вентиляційних каналів та фрагментів консольної цегляної кладки;
- згідно контрольного спостереження за гіпсовими маяками було встановлено, що деформаційні процеси продовжуються.
Таким чином, згідно експертного звіту повністю встановлено неналежним чином виконані обов`язки Відповідачем по Договору, який укладався між ІНФОРМАЦІЯ_14 та підрядником.
04.01.2022 до ІНФОРМАЦІЯ_15 було подано позовну заяву до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії.
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. ( До актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 Підрядником додаються оформлені належним чином документи, що підтверджують виконання договору підряду: журнали виконання робіт, акти на приховані роботи, паспорти, сертифікати відповідності, акти на випробування устаткування. За наявності в договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов?язаних з індексом споживчих цін, їх витрачання при проведенні взаєморозрахунків можливо лише за умовами надання підтверджуючих документів.
Замовник, за участю Підрядника, перевіряє обґрунтованість поданих йому документів і зобов?язаний їх підписати та передати Підряднику, або надати обгрунтовану відмову у підписанні впродовж 3-х робочих днів.
Замовник до початку робіт сплачує Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови № 1764 від 27.12.2001р. зі змінами) та аванс на виконання робіт, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (п.1 п.п.3 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 зі змінами і доповненнями).
Виконавець зобов`язується використовувати отриманий аванс на виконання робіт та на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами.
Приймання виконаних робіт здійснюється Замовником після надходження коштів на відповідний розрахунковий рахунок Замовника.
Міською радою кошти передбачені бюджетом галузі освіти на конкретний фінансовий рік перераховуються на рахунок Управління освіти. За результатами виконаних робіт Управління освіти перераховує кошти на рахунки підрядних організацій, які виконували роботи згідно укладених договорів.
В даному випадку для проведення остаточного розрахунку підрядник не надав акти виконаних робіт, тому з повної суми 6 648 250 грн відповідно до договору № 1332 від 12.06.2019 підряднику не було виплачено 767 705, 40 грн.
Отже, в ході досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, необхідно провести тимчасовий доступ до документів які містять інформацію охоронювану законом таємницю, а саме отримати оригінали, а у випадку їх відсутності копії вищезазначених документів в якісному стані завірені належним чином, які знаходяться у володінні ПП « ОСОБА_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за адресою, АДРЕСА_1 .
Посилаючись на вищевикладені обставини слідчий просила клопотання задовольнити.
В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за її відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.
Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку про достатність підстав для надання тимчасового доступу до вищевказаних речей та документів, які перебувають у володінні ПП « ОСОБА_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за адресою, АДРЕСА_1 , оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_9 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_10 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_11 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_12 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_13 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_14 , старшому слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_15 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_16 , т.в.о. старшого слідчого СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_17 , т.в.о. слідчого СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_18 , слідчому СВ Херсонського РУП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_19 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходиться у володінні ПП « ОСОБА_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , за адресою, АДРЕСА_1 , з можливістю отримати оригінали, а у випадку їх відсутності завірені належним чином копії документів, а саме:
- Робочий проект на «Капітальний ремонт покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 » в повному обсязі за договором №1332 від 12.06.2019 з урахуванням додаткових угод (договорів).
- Договір технічного нагляду за виконанням робіт №2102/1 від 13.03.2019 року з всіма додатками та додатковими угодами (договорами), а також акти виконаних робіт, та документи про результати технічного нагляду.
Визначити строк дії ухвали тривалістю шістдесят днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2024 |
Оприлюднено | 16.09.2024 |
Номер документу | 121599458 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Гонтар Д. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні