Постанова
від 12.09.2024 по справі 916/3920/21
ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2024 рокум. ОдесаСправа № 916/3920/21Південно-західний апеляційний господарський суд у складі:

головуючого судді С.І. Колоколова,

суддів: Я.Ф. Савицького, О.Ю. Аленіна,

секретар судового засідання: Р.О. Кратковський,

за участю представників:

від позивача: не з`явився;

від відповідача-1: В.А. Алексеєнко, в порядку самопредставництва, О.В. Шараг, за ордером серії ВН №1348163 від 27.03.2024;

від відповідача-2: не з`явився;

від відповідача-3: не з`явився;

від відповідача-4: не з`явився;

від третьої особи-1: Р.В. Кравцов, в порядку самопредставництва;

від третьої особи-2: не з`явився;

від прокуратури: О.А. Лянна, за посвідченням №073391 від 01.03.2023,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області

на окрему ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.02.2024, повний текст складено та підписано 05.03.2024

у справі №916/3920/21

за позовом Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області

до відповідачів:

1) Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області;

2) Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області;

3) Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області;

4) Головного управління Держгеокадастру у Львівській області;

за участю третіх осіб на стороні позивача, яка не заявляють самостійних вимог на предмет спору:

1) Одеської обласної державної адміністрації;

2) Білгород-Дністровська районна державна адміністрація;

за участю Одеської обласної прокуратури

про визнання незаконними дій та рішення, скасування державної реєстрації,

головуючий суддя суду першої інстанції: Невінгловська Ю.М.

місце прийняття окремої ухвали: Господарський суд Одеської області

В С Т А Н О В И В :

Сергіївська селищна рада Білгород-Дністровського району Одеської області звернулася до Господарського суду Одеської області з позовом до Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області, Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області та Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, в якому просила суд:

-визнати незаконними дії Шабівської сільради в особі голови Щабівського сільського голови Павленка Павла Петровича із замовлення у Інституті землекористування Національної академії аграрних наук України проведення технічної інвентаризації та розроблення технічної документації із землеустрою на земельні ділянки з кадастровими номерами 5120887700:05:003:0022, площею 10 га; 5120887700:05:003:0023, площею 10 га; 5120887700:05:003:0024, площею 5 га;

-визнати незаконним та скасувати рішення Шабівської сільради від 06.12.2021 №2/761-VIII "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, з метою формування земельних ділянок комунальної власності";

-скасувати у Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельних ділянок з кадастровими номерами 5120887700:05:003:0022, площею 10 га; 5120887700:05:003:0023, площею 10 га, 5120887700:05:003:0024, площею 5 га, з одночасним припиненням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо цих земельних ділянок;

-скасувати державну реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 5120887700:05:003:0024 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, площею 5 га, дата державної реєстрації речового права на нерухоме майно: 10.12.2021, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна у Державному реєстрі прав на нерухоме майно: 2530430651040, з одночасним припиненням усіх речових прав Шабівської сільради на цю земельну ділянку.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що вказані земельні ділянки фактично розташовані за межами Шабівської сільської ради, вони є земельними ділянками державної форми власності, які за погодженими Білгород-Дністровською районною державною адміністрацією проектами землеустрою знаходяться в межах населених пунктів Сергіївської територіальної громади, а саме: смт. Сергіївка та с. Попаздра, органом місцевого самоврядування де є Сергіївська селищна рада. Тому дії Шабівської сільської ради із замовлення проведення технічної інвентаризації та розроблення технічної документації із землеустрою на ці земельні ділянки, прийняття рішення про затвердження цих документацій та подальша реєстрація земельних ділянок є незаконними, оскільки порушують цивільний інтерес Сергіївської селищної ради.

Рішенням Господарського суду Одеської області від 29.02.2024 по даній справі у задоволенні позову Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області відмовлено у повному обсязі.

29.02.2024 постановлено окрему ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.02.2024 у відношенні Одеської обласної державної адміністрації щодо необхідності з`ясування обставин законності реєстрації за Шабівською сільською радою Білгород-Дністровського району Одеської області земельних ділянок з кадастровими номерами 5120887700:05:003:0022, площею 10,00га; 5120887700:05:003:0023, площею 10,00га, 5120887700:05:003:0024, площею 5,00га.

Постановляючи вказану ухвалу, місцевим господарським судом зазначено, що в процесі розгляду даної справи встановлено, що земельні ділянки Будацької коси розташовані за межами населених пунктів Білгород-Дністровського району та не входять в межі жодної адміністративно-територіальної одиниці сільської, селищної, міської ради і відносяться до земель запасу державної власності, які могли передаватись із державної у комунальну власність лише за рішенням органу виконавчої влади, на підставі затвердженої містобудівної документації, виключно за процедурою визначеною ч. 1 ст. 84, ч. 1 ст. 117, ч. 5 ст. 122, п.п. 1 ч. 3 ст. 186 Земельного кодексу України. Враховуючи, що землі Будацької коси не перебувають а ні у приватній, а ні в комунальній власності, то, відповідно, такі землі є державною власністю.

Власником землі в силу закону є держава, а реалізація права власності здійснюється через органи виконавчої влади, яким відповідно до Закону України Про місцеві державні адміністрації є Одеська обласна державна адміністрація.

Згідно з ст. 21 Закону України Про місцеві державні адміністрації місцева державна адміністрація розпоряджається землями державної власності відповідно до закону.

Статтею 122 Земельного кодексу України законодавець наділяє обласні державні адміністрації правом розпорядження на їхній території земельними ділянками із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.

Водночас, фактичні обставини справи свідчать про те, що держава, як власник в особі органів виконавчої влади, волю на відчуження спірних земельних ділянок на території Будацької коси не виявляла.

Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов висновку, що сукупність встановлених обставин реєстрації за Шабівською сільською радою Білгород-Дністровського району Одеської області земельних ділянок з кадастровими номерами 5120887700:05:003:0022, площею 10 га; 5120887700:05:003:0023, площею 10 га, 5120887700:05:003:0024, площею 5 га. можуть свідчити про певні порушення законодавства під час оформлення права комунальної власності та про недоліки у діяльності Одеської обласної державної адміністрації, як розпорядника земель державної власності.

Не погодившись з окремою ухвалою суду, Шабівська сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області звернулася до Південно-західного апеляційного господарського суду із апеляційною скаргою, в якій просить вказану ухвалу скасувати в повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги скаржник зазначив, що судовий спір у даній справі не був ініційований з метою вирішення питання про наявність або відсутність порушених інтересів держави, а стосувався встановлення відсутності або наявності порушення інтересів суміжної рівнозначної територіальної громади Сергіївської селищної ради. А відтак, встановлення фактів, які не відносились до предмета спору, та як наслідок ініціювання питання щодо перевірки Одеською обласною державною адміністрацією дій Шабівської сільської ради, є неправомірним, та таким що не відповідає поставленій меті позову в межах розгляду справи №916/3920/21.

Відповідно до протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 15.03.2024 для розгляду справи сформовано колегію суддів у складі: головуючого судді С.І.Колоколова, суддів: А.І. Ярош, Я.Ф. Савицького.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 26.03.2024 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на окрему ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.02.2024, повний текст складено та підписано 05.03.2024 у справі №916/3920/21; призначено розгляд апеляційної скарги скаргою Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на 25 квітня 2024 року о 12:30 год.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 25.04.2024 продовжено розгляд апеляційної скарги Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на окрему ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.02.2024, повний текст складено та підписано 05.03.2024 у справі №916/3920/21 на розумний строк; призначено розгляд апеляційної скарги Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на 23 травня 2024 року о 14:00 год.

Разом з тим, згідно наказу в.о. голови суду від 13.05.2024 №115-в головуючий суддя Колоколов С.І. з 13.05.2024 по 24.05.2024 перебував у відпустці, у зв`язку із чим судове засідання призначене на 23.05.2024 не відбулось.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 27.05.2024 повідомлено учасників справи про те, що розгляд апеляційної скарги у справі №916/3920/21 відбудеться 04 липня 2024 року об 11:30 год.

Разом з тим, суддя зі складу колегії суддів, яка не є суддею-доповідачем Ярош А.І. 21.06.2024 по 23.07.2024 відповідно до наказу голови Південно-західного апеляційного господарського суду від 06.06.2024 №148-в перебуває у відпустці, у зв`язку з чим судове засідання призначене на 04.07.2024 не відбулось.

У зв`язку з вищевикладеним 05.07.2024 за розпорядженням керівника апарату суду №175 призначено повторний автоматизований розподіл судової справи №916/3920/21.

Відповідно до витягу з протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями Південно-західного апеляційного господарського суду від 05.07.2024 для розгляду апеляційної скарги у справі №916/3920/21 сформовано колегію суддів у складі головуючого судді Колоколова С.І., суддів Аленіна О.Ю., Савицького Я.Ф.

Ухвалою Південно-західного апеляційного господарського суду від 05.07.2024 прийнято справу №916/3920/21 до провадження та розпочати апеляційний розгляд справи колегією суддів Південно-західного апеляційного господарського суду у складі: головуючого судді Колоколова С.І., суддів Аленіна О.Ю., Савицького Я.Ф.; призначено розгляд апеляційної скарги Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на окрему ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.02.2024 до розгляду на 18 липня 2024 року о 12:30 год.

Протокольною ухвалою суду від 18.07.2024 відкладено розгляд апеляційної скарги до 12 вересня 2024 року об 11:30 год.

Усі учасники справи, які не були присутні у судовому засіданні, про дату, час та місце розгляду апеляційної скарги повідомлені належним чином, проте не скористалися своїм правом участі у судовому засіданні апеляційної інстанції.

Крім цього, учасники справи не скористалися свої правом, передбаченим статтею 263 ГПК України, на подання відзиву на апеляційну скаргу.

Приймаючи до уваги, що матеріали справи містять обсяг відомостей, достатній для розгляду апеляційної скарги, обов`язкова явка учасників справи в судове засідання апеляційної інстанції Південно-західним апеляційним господарським судом не визнавалась, а частиною 12 статті 270 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи, колегія суддів апеляційного господарського суду вважає за можливе розглянути апеляційну скаргу.

В силу статті 269 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування місцевим господарським судом норм матеріального та процесуального права, апеляційна інстанція дійшла наступних висновків..

Відповідно до ч.1, ч.5 ст.246 Господарського процесуального кодексу України суд, виявивши при вирішенні спору порушення законодавства або недоліки в діяльності юридичної особи, державних чи інших органів, інших осіб, постановляє окрему ухвалу, незалежно від того, чи є вони учасниками судового процесу. В окремій ухвалі суд має зазначити закон чи інший нормативно-правовий акт (у тому числі його статтю, пункт тощо), вимоги яких порушено, і в чому саме полягає порушення.

Окрема ухвала надсилається відповідним юридичним та фізичним особам, державним та іншим органам, посадовим особам, які за своїми повноваженнями повинні усунути виявлені судом недоліки чи порушення чи запобігти їх повторенню (ч.6 ст.246 ГПК).

Відповідно до частин 8 ст.246 ГПК окрему ухвалу може бути постановлено судом першої інстанції, судами апеляційної чи касаційної інстанцій.

Як вбачається з матеріалів справи, та встановлено судами першої та апеляційної інстанції, рішенням Шабівської сільської ради від 29.09.2021 №2/593-VIII Про інвентаризацію земель та земельних ділянок комунальної власності Шабівської сільської ради (а.с.33 т.1) вирішено, серед іншого:

-провести інвентаризацію земель та земельних ділянок на території Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області з метою формування земельних ділянок комунальної власності на території Шабівської сільської ради;

-замовити технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок в організації, яка має ліцензію та виконання робіт із землеустрою;

-технічну документацію із землеустрою щодо проведення інвентаризації земельних ділянок після розроблення та погодження у встановленому законодавством порядку, подати на затвердження до Шабівської сільської ради.

26.11.2021 голова Шабівської сільської ради звернувся до директора Інституту землекористування Національної академії аграрних наук України з листом № 08-04/4034 (а.с.33 т.1 (на звороті), в якому просив розробити технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель в межах Шабівської сільської ради.

За замовленням Шабівської сільської ради, на підставі договору від 17.11.2021 за №1/2021 Інститутом землекористування Національної академії аграрних наук України розроблено 3 (три) технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності в межах Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (а.с.29-110 т.1), які стосуються спірних 3 (трьох) земельних ділянок.

02.12.2021 та 03.12.2021 на підставі вищевказаних Технічних документацій державними кадастровими реєстраторами (ГУ Держгеокадастру у Вінницькій області, ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області та ГУ Держгеокадастру у Львівській області) були внесені відомості до Державного земельного кадастру про 3 (три) земельні ділянки, площею 10 га, 10 га та 5 га, із присвоєннями їм кадастрових номерів: 5120887700:05:003:0022, 5120887700:05:003:0023 та 5120887700:05:003:0024 відповідно.

У наступному, рішенням Шабівської сільської ради від 06.12.2021 №2/761-VIІІ Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, з метою формування земельних ділянок комунальної власності (а.с.114-115 т.1): затверджено технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, Шабівська сільська рада: кадастровий номер 5120887700:05:003:0022, площею 10 га (цільове призначення згідно КВЦПЗ: 07.07 - землі запасу, земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), кадастровий номер 5120887700:05:003:0023, площею 10 га (цільове призначення згідно КВЦПЗ: 07.07 - землі запасу, земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам), кадастровий номер 5120887700:05:003:0024, площею 5 га (цільове призначення згідно КВЦПЗ: 07.07 - землі запасу, земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам); зобов`язано Шабівського сільського голову Павла Павленка здійснити державну реєстрацію права комунальної власності земельної ділянки у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Відповідно до статті 84 Земельного кодексу України у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності.

Право державної власності на землю набувається і реалізується державою через органи виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

В процесі розгляду даної справи господарським судом встановлено, що земельні ділянки Будацької коси розташовані за межами населених пунктів Білгород-Дністровського району та не входять в межі жодної адміністративно-територіальної одиниці сільської, селищної, міської ради і відносяться до земель запасу державної власності, які могли передаватись із державної у комунальну власність лише за рішенням органу виконавчої влади, на підставі затвердженої містобудівної документації, виключно за процедурою визначеною ч. 1 ст. 84, ч. 1 ст. 117, ч. 5 ст. 122, п.п. 1 ч. 3 ст. 186 Земельного кодексу України.

Враховуючи, що землі Будацької коси не перебувають а ні у приватній, а ні в комунальній власності, то, відповідно, такі землі є державною власністю.

Таким чином, земельні ділянки на території Будацької коси були та залишаються у державній власності.

Власником землі в силу закону є держава, а реалізація права власності здійснюється через органи виконавчої влади, яким відповідно до Закону України Про місцеві державні адміністрації є Одеська обласна державна адміністрація.

Згідно з ст. 21 Закону України Про місцеві державні адміністрації місцева державна адміністрація розпоряджається землями державної власності відповідно до закону.

Статтею 122 Земельного кодексу України законодавець наділяє обласні державні адміністрації правом розпорядження на їхній території земельними ділянками із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб.

Водночас, фактичні обставини справи свідчать про те, що держава, як власник в особі органів виконавчої влади, волю на відчуження спірних земельних ділянок на території Будацької коси не виявляла.

Сукупність встановлених судом обставин реєстрації за Шабівською сільською радою Білгород-Дністровського району Одеської області земельних ділянок з кадастровими номерами 5120887700:05:003:0022, площею 10 га; 5120887700:05:003:0023, площею 10 га, 5120887700:05:003:0024, площею 5 га. може свідчити про певні порушення законодавства під час оформлення права комунальної власності та про недоліки у діяльності Одеської обласної державної адміністрації, як розпорядника земель державної власності.

Так, в постанові від 29.01.2020 у справі № 927/83/19 Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду зазначив, що у сфері земельних правовідносин важливу роль відіграє конституційний принцип законності набуття та реалізації прав на землю в поєднанні з додержанням засад правового порядку в Україні, відповідно до яких органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 14, 19 Конституції України).

Таким чином, під час розгляду справи, Господарським судом Одеської області встановлено обставини, які можуть свідчити про порушення законодавства при реєстрації за Шабівською сільською радою Білгород-Дністровського району Одеської області земельних ділянок з кадастровими номерами 5120887700:05:003:0022, площею 10,00га; 5120887700:05:003:0023, площею 10,00га, 5120887700:05:003:0024, площею 5,00 га, а відтак правомірно постановлено окрему ухвалу у відношенні Одеської обласної державної адміністрації, яка є розпорядником вказаних земель державної власності.

Доводи скаржника, що судовий спір у даній справі не був ініційований з метою вирішення питання про наявність або відсутність порушених інтересів держави, а стосувався встановлення відсутності або наявності порушення інтересів суміжної рівнозначної територіальної громади Сергіївської селищної ради, в відтак, встановлення фактів, які не відносились до предмета спору, та як наслідок ініціювання питання щодо перевірки Одеською обласною державною адміністрацією дій Шабівської сільської ради, є неправомірним, та таким що не відповідає поставленій меті позову в межах розгляду справи №916/3920/21, колегією суддів відхиляються, оскільки в силу ст.246 Господарського процесуального кодексу України суд наділений правом постановлення окремої ухвали незалежно від направленості позовних вимог. Ключовим в даному аспекті є встановлення обставин, які можуть свідчити про порушення законодавства або недоліки в діяльності юридичної особи, державних чи інших органів, інших осіб.

Доводи скаржника не спростовують висновків Господарського суду Одеської області, а тому підстав для скасування окремої ухвали Господарського суду Одеської області від 29.02.2024 по справі №916/3920/21, колегія суддів не вбачає, а тому в задоволенні апеляційної скарги слід відмовити.

В силу приписів статті 236 Господарського процесуального кодексу України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним та обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на основі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Згідно статті 276 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

У зв`язку з відмовою у задоволенні апеляційної скарги відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України витрати зі сплати судового збору за її подання та розгляд покладаються на скаржника.

Керуючись ст.ст. 129, 269, 275, 276, 281 - 284

Господарського процесуального кодексу України,

Південно-західний апеляційний господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Апеляційну скаргу Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області залишити без задоволення.

2.Окрему ухвалу Господарського суду Одеської області від 29.02.2024 у справі №916/3920/21 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена у касаційному порядку до Верховного Суду у випадках і строки, передбачені ст.ст.287, 288 ГПК України.

Повний текст постанови складено 16.09.2024.

Головуючий суддя С.І. Колоколов

СуддяО.Ю. Аленін

СуддяЯ.Ф. Савицький

СудПівденно-західний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення12.09.2024
Оприлюднено17.09.2024
Номер документу121618695
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про визнання незаконним акта, що порушує право власності на земельну ділянку

Судовий реєстр по справі —916/3920/21

Постанова від 12.09.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Постанова від 12.09.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 18.07.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 18.07.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 05.07.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 05.07.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 18.06.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 28.05.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 27.05.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 27.05.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні