Постанова
від 16.09.2024 по справі 522/9490/24
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 522/9490/24

3/522/4929/24

16 вересня 2024 року суддя Приморського районного суду м. Одеси Лагода К.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла з Національного агентства з питань запобігання корупції про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 ; громадянки України, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення, (далі КУпАП),-

ВСТАНОВИВ:

До Національного агентства через Єдиний державний реєстр звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру 08.01.2024 о 14:45 годині подано Звіт політичної партії «ЗА ОДЕЩИНУ» (унікальний ідентифікатор Звіту: bd68bb70-ae23-11ee-96d4- 258361b278a8), за 2021 рік та підписано, шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, керівником Партії ОСОБА_1 , з неповнотою зазначеної у звіті інформації.

Так, за результатами перевірки Звіту про майно, доходи, виграти і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт), поданого політичною партією «ЗА ОДЕЩИНУ», ідентифікаційний код 40212900 (далі - Партія) за 2021 рік до Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Рестр) встановлено неповноту відображеної у Звіті Партії інформації.

Під час перевірки відомостей, зазначених у Звіті Партії, із відомостям, що містяться у державних реєстрах, інших інформаційно-телекомунікаційних та довідкових системах, встановлено, що у розділі ІІ «Внески та інші надходження» Звіту не відображено відомості щодо спонсорського внеску на підтримку Партії та / або фінансові зобов`язання на користь фізичних чи юридичних осіб, що здійснили оплату адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до відомостей про Партію (Додаток 1).

Відповідно до інформації, отриманої з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) на запит від 10.01.2024 за кодом 106665179117, державним реєстратором 12.10.2021 здійснено державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу: політична партія «ЗА ОДЕЩИНУ» (ідентифікаційний код 40212900).

В реєстраційний справі Партії за номером 10015561070004072409 від 12.10.2021 містяться наступні документи: Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі від 01.10.2021 № б/н; Рішення уповноваженого органі управління юридичної особи про зміни від 30.09.2021 №б/н; Реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи від 30.09.2021 № б/н; Статут (нова редакція) від 30.09.2021№ б/н; Документ, що засвідчує повноваження особи від 01.10.2021 № б/н; Документ про сплату адміністративного збору від 01.10.2021 № 54643272; Документ, що підтверджує сплату за проведення державної реєстрації у скорочені строки від 01.10.2021 № 32359488; Відомості про керівні органи Партії від 30.09.2022 № б/н; Рішення Вищої Ради Партії від 21.09.2021р. №5; Реєстр Учасників, присутніх на засіданні Вищої ради Партії від 21.09.2021р. б/н (Додаток 2).

Відповідно до Протоколу № 3 Чергового з`їзду Партії, який проведено 30.09.2021, на порядок денний винесено питання про: обрання Головуючого Чергового з`їзду Партії та секретаря чергового з`їзду Партії та визначення повноважних осіб на підписання нової редакції Статуту Партії; зміну адреси місцезнаходження Партії; звільнення посадових осіб Партії та припинення повноважень керівних та контролюючих органів Партії; затвердження нової редакції Статуту Партії; переобрання Голови Партії; переобрання Заступника Голови Партії; обрання складу Вищої ради Партії; обрання складу Контрольно-ревізійної комісії Партії тощо.

Вказана інформація підтверджується нотаріально завіреною копією Протоколу № 3 Чергового з`їзду Партії від 30.09.2021, складеного на бланках серії HPM 126432 та 126433, підписаного головуючим черговим з`їздом Партії ОСОБА_2 та секретарем Чергового з`їзду Партії ОСОБА_3 , а також засвідченого підписом та печаткою приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу Чередніченко Ганни Анатоліївни. Окрім того, вказаний Протокол зареєстровано в реєстрі за № 1333, 1334 та стягнуто фіксовану плату в гривнях згідно із статтею 31 Закону України «Про нотаріат» (Додаток 2).

01.10.2021 Партією подано до Міністерства юстиції України Заяву щодо державної реєстрації змін до відомостей про місцезнаходження; інформації для здійснення зв`язку; керівника/членів керівного органу або відомостей про таких осіб та зміни установчих документів за підписом ОСОБА_3 , підпис якого засвідчено підписом та печаткою приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу Чередніченко Ганни Анатоліївни. Окрім того, вказана Заява зареєстрована в реєстрі за № 1332 та стягнуто плату в гривнях згідно із статтею 31 Закону України «Про нотаріат» (Додаток 2).

До вказаних вище документів долучено квитанцію, яка підтверджує сплату адміністративного збору від імені Партії від 01.10.2021 № 54643272 та квитанція про оплату за проведення державної реєстрації у скорочені терміни від 01.10.2021 № 32339488 (Додаток 2).

Факт не відображення відомостей щодо отриманого спонсорського внеску та / або не відображення фінансових зобов`язань на користь третіх осіб, що здійснили оплату адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до відомостей про Партію в частині зміни інформації щодо її місцезнаходження; інформації для здійснення зв`язку; відомостей про керівника/членів керівного органу або відомостей про таких осіб та зміни установчих документів є порушенням пунктів 2,4 частини 11 статті 17 Закону.

Виявлене порушення зафіксовано у Висновку про результати перевірки Звіту Партії від 21.03.2024 № 229, затвердженому наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.03.2024 № 72/24, який опубліковано на офіційному веб сайті Національного агентства відповідно до відповідно до вимог частини 25 статті 17 Закону (Додаток 3).

ОСОБА_1 , яка була повідомлена про дату, час та місце розгляду справи, до суду не з`явилась, однак на адресу суду надійшло клопотання захисника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 , адвоката Садовського В.Є. про закриття провадження у справі у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, оскільки на його думку порушення, зазначене у протоколі про адміністративне правопорушення не може служити підставою для притягнення до відповідальності за ст.212-21 КУпАП, якою встановлено адміністративну відповідальність за порушення порядку та строків подання відповідного звіту політичної партії, а не за відсутність чи надання неповної інформації у зазначеному Звіті. Крім того, захисник зазначає, що ОСОБА_1 не є суб`єктом вказаного адміністративного правопорушення, оскільки станом на 23.05.2024р. на час складення протоколу про адміністративне правопорушення відносно неї, головою ПП «ЗА ОДЕЩИНУ» є ОСОБА_4 .

Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, оцінивши докази у справі за своїм внутрішнім переконанням, суддя приходить до наступного.

Відповідно до ст.7 КУАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ст.245КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови.

Положеннями ст.251КУпАП передбачено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються, зокрема, протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, речовими доказами, іншими документами тощо.

Відповідно до положень ст.280КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до вимог ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Статтею 212-21КУпАП передбачена відповідальність за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.

Судом встановлено, що 01.10.2021 політичною партією «ЗА ОДЕЩИНУ» подано до Міністерства юстиції України Заяву щодо державної реєстрації змін до відомостей про місцезнаходження; інформації для здійснення звязку; керівника/членів керівного органу або відомостей про таких осіб та зміни установчих документів. Вказана Заява зареєстрована в реєстрі за № 1332.

До вказаних вище документів долучено квитанцію, яка підтверджує сплату адміністративного збору від імені Партії від 01.10.2021 № 54643272 та квитанція про оплату за проведення державної реєстрації у скорочені терміни від 01.10.2021 № 32339488 (Додаток 2).

Однак у Звіті за 2021 рік не відображені відомості щодо отриманого спонсорського внеску та / або не відображення фінансових зобовязань на користь третіх осіб, що здійснили оплату адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до відомостей про Партію.

Виявлене порушення зафіксовано у Висновку про результати перевірки Звіту Партії від 21.03.2024 №229, затвердженому наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 22.03.2024 №72/24, який опубліковано на офіційному веб сайті Національного агентства відповідно до відповідно до вимог частини 25 статті 17 Закону (Додаток 3).

Відповідно до п.1 розділу І Загальних Положень про подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням НАЗК від 19 лютого 2021 року № 102/21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2021 р. за № 507/36129, (далі Положення), цей Порядок визначає процедуру подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (у тому числі її місцевих організацій, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи) (далі - Звіт) до Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Реєстр).

Згідно зп.1,п.9розділу ІІПоложення,звіт політичноїпартії єструктурованими даними,містить інформацію,внесену керівникомполітичної партіїта/абоособами,яких уповноваженов установленомупорядку наподання Звіту(далі-уповноважена особа),до електроннихформ,передбачених Реєстром,та підписанийшляхом накладанняна ньогокваліфікованого електронногопідпису (далі-КЕП)керівника (уповноваженоїособи)політичної партії. Сформований Звіт підписує керівник (уповноважена особа) політичної партії шляхом накладання КЕП.

Положенням ч. 9 ст.17Закону України«Про політичніпартії вУкраїні» в редакції Закону №3337-IXвід 16.12.2023 (Далі Закон) визначено, що політична партія зобов`язана подати до Національного агентства Звіт (у тому числі її місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи) шляхом заповнення на офіційному веб сайті Національного агентства.

Відповідно до ч. 11 ст.17Закону звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру обов`язково включає такі розділи:

1)"Майнота нематеріальніактиви станомна кінецьзвітного періоду",в якомумає бутинаведено повнута достовірнуінформацію щодомайна (грошовікошти навсіх рахунках,цінні папери,нерухоме майно,транспортні засоби,інше рухомемайно,вартість якогоперевищує п`ятдесят розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня звітного року) та нематеріальних активів, які належать партії, її місцевій організації, що в установленому порядку набула статусу юридичної особи, на праві власності або праві користування;

2) "Внески та інші надходження за звітний період", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію про внески (грошові внески; майнові внески; внески роботами або послугами; внески нематеріальними активами; внески, надані шляхом фінансування заходів або діяльності на користь політичної партії чи її місцевої організації, яка у встановленому порядку набула статусу юридичної особи; кошти державного фінансування (у разі його отримання відповідно до закону); доходи, майно та нематеріальні активи, які не є внесками відповідно до цього Закону; кошти, які не є ні доходами, ні внесками, отримані політичною партією, місцевою організацією політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи, протягом звітного кварталу);

3) "Платежі та інші витрати за звітний період", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію про платежі з окремого рахунку, відкритого для зарахування коштів з державного бюджету, інших рахунків політичної партії та її місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи (з узагальненням інформації за кожним видом рахунків окремо); повернення грошових внесків (чи їх частин) та помилкових грошових надходжень, повернення майнових внесків та нематеріальних активів, внесків, здійснених шляхом фінансування заходів або діяльності на користь політичної партії за згодою партії, повернення до державного бюджету невикористаної частини коштів державного фінансування, перерахування до державного бюджету сум внесків, які неможливо повернути особам, які їх здійснили;

4) "Зобов`язання фінансового характеру станом на кінець звітного періоду", в якому має бути наведено повну та достовірну інформацію про всі фінансові зобов`язання політичної партії (її місцевої організації, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи). Якщо фінансове зобов`язання політичної партії (її місцевої організації, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи) виникло у звітному періоді та було виконано політичною партією (її місцевою організацією, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи) у цьому самому звітному періоді, таке фінансове зобов`язання не відображається у звіті політичної партії про її майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.

Згідно з пунктами 1, 2 розділу ІІ Порядку подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, звіт політичної партії є структурованими даними, містить інформацію, внесену керівником політичної партії та/або особами, яких уповноважено в установленому порядку на подання Звіту, до електронних форм, передбачених Реєстром, та підписаний шляхом накладання на нього кваліфікованого електронного підпису керівника (уповноваженої особи) політичної партії.

Поданню Звіту передує процес його формування, який полягає в заповненні електронних форм інформацією, передбаченою Реєстром відповідно до Закону.

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку формування та ведення Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, для отримання доступу до Реєстру політична партія надсилає Національному агентству лист-звернения довільної форми, в якому зокрема обов`язково зазначаються такі відомості: прізвище, ім`я, по батькові керівника політичної партії та осіб, яких уповноважено в установленому порядку на подання Звіту.

До листа-звернення, в тому числі, додаються: належним чином завірені копії статуту політичної партії та документів (довіреність, наказ, розпорядження, протокол тощо), що підтверджують повноваження керівника (уповноважених осіб) політичної партії на подання Звіту.

Як вбачається з матеріалів справи, листом-зверненням від 01.03.2022 № 5286/0/07-22 Партія надала відомості про ОСОБА_1 як керівника Партії, а також копії документів, що підтверджують її повноваження Протокол № 3 Чергового З`їзду Партії від 30.09.2021 (Додаток 4). Повноваження ОСОБА_1 як керівника Партії також підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Додаток 4).

Відповідно до пунктів 7.2 розділу 7 Статуту Партії, затвердженого Черговим з`їздом Партії від 30.09.2021 (в новій редакції), долученого до матеріалів справи, передбачено, що Голова Партії здійснює, зокрема, загальне керівництво діяльністю Партії, без доручення представляє її у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та іншими юридичними особам, незалежно від форм власності та підпорядкування, як в Україні так і за кордоном, фізичними особами (Додаток 4).

Стаття 3 Закону передбачає, що політичні партії провадять свою діяльність відповідно до Конституції України, цього Закону, а також інших законів України та згідно із партійним статутом, прийнятим у визначеному цим Законом порядку.

Отже враховуючи норми статті 19 Закону, а також приписи статей 7, 9, 23, 24 КУпАП, суб`єктом вчинення правопорушення, передбаченого статтею 212-21 КУпАП є керівник Партії або уповноважена особа, якою підписано та подано Звіт до Національного агентства.

При цьому, як вбачається з матеріалів справи, Звіт Партії подано до Національного агентства через Реєстр 08.01.2024 о 14:45 годині (унікальний ідентифікатор Звіту: bd68bb70-ae23-11ee-96d4- 258361b278a8) та підписано, шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, керівником Партії ОСОБА_1 , відтак остання підтвердила достовірність інформації, що викладена у Звіті Партії.

Отже, вина ОСОБА_1 , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, а також викладені обставини підтверджуються: протоколом про адміністративне правопорушення № 50-33/6 від 28.05.2024; звітом політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру політичної партії ЗА ОДЕЩИНУ за 2021 р.; інформацією щодо підписання документу за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), звіт партії «ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ «ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ «ЗА ОДЕЩИНУ»», що підписала ОСОБА_1 08.01.2024р. 14:45; описом документів з реєстраційної справи № 155607240928; заявою щодо державної реєстрації юридичної особи-громадського формування; правовим висновком щодо відповідності вимогам Конституції та законів України, статуту (положення) громадського формування документів, поданих для державної реєстрації змін до відомостей про ПОЛІТИЧНУ ПАРТІЮ «ЗА ОДЕЩИНУ», що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до статуту від 12.10.2021р., протоколом №3 Чергового з`їзду ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ» від 30.09.202021р.; реєстром осіб (делегатів), які брали участь у черговому з`їзді ПОЛІТИЧОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ`від 30.09.2021р; статутом ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ» (нова редакція) 2021р; довіреністю, що засвідчує повноваження особи від 01.10.2021р.; квитанцією, яка підтверджує сплату адміністративного збору від імені Партії від 01.10.2021 № 54643272 та квитанцією про оплату за проведення державної реєстрації у скорочені терміни від 01.10.2021 № 32339488; відомостями про керівні органи ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ»; рішенням Вищої Ради ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ» від 21.09.2021р., висновком про результати перевірки Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру політичної партії ЗА ОДЕЩИНУ за 2021 рік №229 від 21.03.2024, заявою керівника ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ» - ОСОБА_1 до НАЗК про надання доступу до кабінету у реєстрі у зв`язку зі зміною керівника Партії від 28.01.2022р. вих..№5; заявою ОСОБА_1 про згоду на обробку персональних даних від 28.01.2022р.; протоколом №3 Чергового з`їзду ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ «ЗА ОДЕЩИНУ» від 30.09.2021р.; Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Наказом Національного агентства від 08.04.2024 № 90/24 Про внесення змін у додаток до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16.01.2024 № 24/24; листом Національного агентства від 28.03.2024 від № 50-20/20029-24; листом Національного агентства від 16.04.2024 від № 50-20/25751-24; лист Національного агентства від 20.05.2024 від № 50-20/35550-24; скріншотом сайту Національного агентства із повідомленням про виклик ОСОБА_1 ; листом Національного агентства щодо ознайомлення з протоколом про адміністративне правопорушення від 28.05.2024 № 50-20/38373-24.

За такихобставин,суд вбачаєнаявність удіях керівникапартії «ЗА ОДЕЩИНУ» - ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, а саме порушення встановленого порядку подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.

Враховуючи, що ОСОБА_1 на момент подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру була керівником Партії та за її особистим підписом Звіти Партії з неповнотою зазначеної інформації було подано до НАЗК, тому саме вона несе відповідальність за виявлені порушення, а тому доводи захисника про те, що ОСОБА_1 не є суб`єктом вказаного адміністративного правопорушення та про те, що в її діях відсутній склад адміністративного правопорушення судом до уваги не приймаються, оскільки повністю спростовується протоколом про адміністративне правопорушення та долученими до нього доказами, дослідженими судом.

Згідно ч. 2 ст. 7 та ст. 245, ст. 280 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності, всебічного, повного і об`єктивного з`ясування обставин кожної справи, правильного і справедливого її вирішення. Суддя зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також інші, що мають значення для правильного вирішення справи.

Таким чином, враховуючи, що по справі зібрано достатньо доказів, які не викликають сумнівів у своїй достовірності і допустимості, та які підтверджують вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, є всі підстави для притягнення його до адміністративної відповідальності.

Постанова суду, згідно ст. 283 КУпАП, має ґрунтуватися на обставинах, встановлених при розгляді справи, на достатніх і незаперечних доказах.

Відповідно до ст. 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення.

Згідно вимог ст.ст. 34, 35 КУпАП обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, судом не встановлені.

Враховуючи обставини справи, дані про особу правопорушника, вважаю необхідним визначити ОСОБА_1 адміністративне стягнення у межах санкцій ст. 212-21 КУпАП, яке за своїм видом і розміром буде справедливим, відповідатиме характеру вчиненого правопорушення, особі порушника та ступеню його вини, необхідним і достатнім для його виховання та запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так й іншими особами, а саме у виді штрафу.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, у зв`язку з винесення постанови про накладання адміністративного стягнення, на порушника покладається обов`язок сплати судовий збір, згідно з п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 605 (шістсот п`ять) гривень, 60 коп. на користь держави.

Керуючись ст.ст. 212-21, 283,284 КУпАП, п.5 ч.2 ст.4 ЗУ «Про судовий збір»,

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, та накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 300 (трьохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 (п`ять тисяч сто) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень, 60 коп. Отримувач коштів ГУК в Одеській області /Приморський район/ 22030101 ЄДРПОУ отримувача 37607526, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача UА268999980313111206000015758, код класифікації доходів бюджету 22030101.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного суду через Приморський районний суд м. Одеси протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Штраф має бути сплачений не пізніш як через 15 днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови-не пізніш як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту прокурора без задоволення.

Відповідно до ст. 308 КУпАП України у разі несплати штрафу у строк постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу, а також витрати на облік вчиненого правопорушення.

Строк пред`явлення постанови до виконання 3 (три) місяці згідно Закону України «Про виконавче провадження».

Суддя: К.О. Лагода

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення16.09.2024
Оприлюднено18.09.2024
Номер документу121641566
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення Порушення порядку подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру

Судовий реєстр по справі —522/9490/24

Постанова від 23.10.2024

Адмінправопорушення

Одеський апеляційний суд

Комлева О. С.

Постанова від 23.10.2024

Адмінправопорушення

Одеський апеляційний суд

Комлева О. С.

Постанова від 22.10.2024

Адмінправопорушення

Одеський апеляційний суд

Комлева О. С.

Постанова від 16.09.2024

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Лагода К. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні