Дата документу 13.09.2024Справа № 554/7249/20 Провадження № 1-кс/554/9361/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
про тимчасовий доступ до речей і документів
13 вересня 2024 року м. Полтава
Слідчий суддяОктябрського районногосуду містаПолтави ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,розглянувши клопотанняслідчого СУГУНП вПолтавській області ОСОБА_3 протимчасовий доступдо речейі документів,за матеріаламидосудового розслідуваннявнесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12020170040001495від 18.06.2020року заознаками вчинення кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.275 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до суду із вище зазначеним клопотанням, яке мотивує наступним.
У провадженні СУ ГУНП в Полтавській області перебувають матеріали кримінального провадження №12020170040001495 від 18.06.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.275 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що відповідно до договору оренди землі від 10.03.2017 року ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » належить право користування земельною ділянкою по АДРЕСА_1 для експлуатації та обслуговування нежитлових приміщень.
Згідно з Історико - архітектурним опорним планом, науково-проектною документацією щодо визначення меж та режимів використання зон охорони пам`яток архітектури та містобудування національного та місцевого значення м. Полтава (наказ ІНФОРМАЦІЯ_2 від 02.12.2014 року № 1075) земельна ділянка за адресою: АДРЕСА_1 розташовується в межах Центрального історичного ареалу та центральної комплексної охоронної зони пам`яток й в безпосередній близькості до пам`ятки архітектури національного значення « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що є складовою частиною ІНФОРМАЦІЯ_4 та перебуває під охороною держави як пам`ятка архітектури національного значення на підставі постанови Ради Міністрів Української РСР від 24.08.1963 року № 970 «Про впорядкування справи обліку та охорони пам`ятників архітектури та території Української РСР», охоронний номер 577/5.
Відповідно до пунктів 16,17,18 ч.2 ст.5 Закону № 1805-ІІІ до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, належить, зокрема, заборона будь-якої діяльності юридичних або фізичних осіб, що створює загрозу об`єкту культурної спадщини, видатній універсальній цінності об`єкта всесвітньої спадщини або порушує законодавство у сфері охорони культурної спадщини; надання дозволів на проведення робіт на пам`ятках національного значення, об`єктах всесвітньої спадщини, їх територіях, в зонах охорони, буферних зонах, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць; видання розпоряджень та приписів щодо охорони пам`яток національного значення, об`єктів всесвітньої спадщини, припинення робіт на них, їх територіях, в зонах охорони, буферних зонах, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, якщо ці роботи проводяться за відсутності затверджених або погоджених з відповідними органами охорони культурної спадщини програм та проектів, передбачених цим Законом, без дозволів або з відхиленням від них.
Згідно з пунктом 1 Положення про ІНФОРМАЦІЯ_5 , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2014 року № 495, Мінкультури є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику, зокрема, у сфері охорони культурної спадщини.
Відповідно до ст..10 Закону України від 20.05.1999 року №687-ХIV «Про архітектурну діяльність» для забезпечення під час забудови територій, розміщення і будівництва об`єктів архітектури додержання суб`єктами архітектурної діяльності затвердженої містобудівної та іншої проектної документації, вимог вихідних даних, а також з метою захисту державою прав споживачів будівельної продукції здійснюється в установленому законодавством порядку державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд. Державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю.
Листом ІНФОРМАЦІЯ_6 від 14.08.2017 за № 01-02-01-14/1480 затверджено містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва «реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 ». Замовник ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Так, в листі вказано, що відповідно до історико - архітектурного плану, науково-проектної документації для визначення історичних ареалів та меж і режимів використання зон охорони пам`яток архітектури та містобудування у складі проекту коригування генерального плану м. Полтава, затвердженого рішення позачергової тридцять сьомої сесії ІНФОРМАЦІЯ_7 скликання від 27.12.2013 року, земельна ділянка розташована в центральному історичному ареалі, центральній комплексній охоронній зоні пам`яток (перша підзона (1.1) рекомендована висота будівель обмежується висотою 15 м від денної поверхні до гребеню даху.
Згідно із містобудівного розрахунку з техніко-економічними показниками, розробленого «Промагропроект», становить 8,5 м. Гранично допустиму висоту від денної поверхні та в абсолютних позначках, а також інші вимоги, обмеження та параметри визначити при розробленні історико -містобудівного обґрунтування.
Відповідно до ч.2 ст.32 Закону №1805-ІІІ межі та режими використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на територіях історичних ареалів населених місць визначаються у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, відповідною науково-проектною документацією, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони культурної спадщини або уповноваженими ним органами охорони культурної спадщини.
Згідно з пунктом 12 Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 р року № 318, визначені науково-проектною документацією межі історичних ареалів погоджуються відповідним органом місцевого самоврядування та затверджуються Мінкультури.
В листі від 11.10.2017 № 01-02-01-16/1646 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_6 «про надання вихідних даних для розробки історико-містобудівного обґрунтування по АДРЕСА_1 », зокрема зазначило, що відповідно до Містобудівного регламенту центральної частини м. Полтава квартал, обмежений вул. Соборності, майданом Незалежності, вул. Театральною, в межах якого розташовується нежитлова будівля по АДРЕСА_1 , визначений районом громадсько-ділової забудови загальноміського значення (НВМЗ, код кварталу 15.03.02) . Допустимі види забудови ц використання території зазначеного кварталу, визначені Правилами забудови історичного центру м. Полтави, що затверджене рішенням сьомої сесії ІНФОРМАЦІЯ_7 двадцять четвертого скликання від 14.06.2003 року.
Відповідно до матеріалів історико-архітектурного опорного плану, науково-проектної документації для визначення історичних ареалів та меж і режимів використання зон охорони пам`яток архітектури та містобудування у складі проекту, корегування генерального плану м. Полтави, які затверджені рішенням позачергової тридцять сьомої сесії ІНФОРМАЦІЯ_7 скликання від 27.12.2013 року, нежитлова будівля за вказаною адресою розміщується в межах центрального історичного ареалу та першої під зони (1.1.) центральної комплексної охоронної зони пам`яток, де діють відповідні режими використання території. Одночасно нежитлова будівля по АДРЕСА_1 , що підлягає реконструкції, розташована в безпосередній близькості до пам`ятки архітектури національного значення з визначеною територією пам`ятки 314 (Н) Кадетський корпус по АДРЕСА_2 , що одночасно є пам`яткою історії місцевого значення 49 (М).
Рекомендована висота реконструйованих та нових будівель в межах зони охорони археологічного культурного шару та у кварталах, прилеглих до ансамблю Круглої площі, на території (1.1)центральної комплексної охоронної зони пам`яток, групової охоронної зони та в охоронних зонах окремих пам`яток архітектури обмежується 15 м. від денної поверхні до гребню даху. Гранично допустима висота та поверховість будинку (споруди) від денної поверхні та в абсолютних позначках з відповідною аргументацією, а також інші вимоги, обмеження та параметри в межах історичного ареалу визначаються при розробленні історико-містобудівного обґрунтування з урахуванням особливостей композиційної ролі та оптимального візуального розкриття пам`яток.
ІНФОРМАЦІЯ_2 листом від 04.12.2017 року № 893/10/61-17 погоджено історико - містобудівне обґрунтування реконструкції нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 для врахування при розробці відповідної проектної документації, зокрема в частині обмеження максимальної загальної висоти реконструйованих об`єктів на рівні +9м від денної поверхні землі та збереження їх основних об`ємно-просторових характеристик.
27.12.2017 року ІНФОРМАЦІЯ_2 погоджено проектну документацію об`єкта» Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 ».
20.01.2018 року листом за № 22-006/18 ІНФОРМАЦІЯ_2 підприємству видано дозвіл на проведення земляних робіт на території пам`ятки, охоронюваній археологічній території, в зонах охорони, в історичних ареалах населених місць. Дозвіл видано з метою виконання робіт на об`єкті «Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 ».
02.05.2018 року філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » у Полтавській області затверджено експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 », згідно з яким реконструкції підлягала одноповерхова будівля.
18.05.2018 року ІНФОРМАЦІЯ_9 замовнику ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » видано дозвіл на виконання будівельних робіт на об`єкт будівництва «Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 ».
У вересні 2019 року ІНФОРМАЦІЯ_1 » повідомлено ІНФОРМАЦІЯ_10 про те, що 31.03.2019 року на будівельному майданчику ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сталася пожежа згідно з листом ІНФОРМАЦІЯ_11 за № 01-2352/15.04 від 05.04.2019 року; стіни нежитлової будівлі ( майстерні) за адресою АДРЕСА_1 повністю зруйновані, тому реконструкція по даному об`єкту неможлива; прийнято рішення демонтувати зруйновані стіни.
У подальшому ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » прийнято рішення про внесення змін та коригування по цьому об`єкту та виготовлено проект «Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 . Коригування».
Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 . Коригування», генеральний проектувальник ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_12 », затверджено філією ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 28.02.2020 року № 17-0054-20, згідно з яким реконструкції підлягає чотирьохповерхова будівля.
Згідно додатку до експертного звіту № 17-0054-20 щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 . Коригування.» проект відкоректований в 2020 році ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » ( НОМЕР_1 ) м. Полтава, головний архітектор проекту ОСОБА_4 на підставі таких вихідних даних:
-Завдання на коригування, затвердженого замовником у 2020 році;
-містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, затверджених наказом від 14.08.2017 № 35 ІНФОРМАЦІЯ_13 ;
-технічних умов на приєднання до теплових мереж № 1007 від 20.01.2020 р. ПОКВПТГ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;
-технічні умови № 2/1 від 03.01.2020 КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_15 »;
-договір про постачання електричної енергії №6042 від 22.12.2027 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».
У червні 2020 року за № IY 1222018211439 ДАБІ України зареєструвала повідомлення про зміну даних в дозволі на будівельні роботи від 18.05.2018 року в частині, зокрема, коригування проектної документації об`єкта будівництва.
03.07.2020 року начальник ІНФОРМАЦІЯ_17 ОСОБА_5 , на підставі депутатського звернення народного депутата України ОСОБА_6 від 18.06.2020 року № 061/3-437 провів візуальне обстеження та фото фіксацію містобудівної ситуації по АДРЕСА_1 .
За результатами обстеження складено акт від 03.07.2020 року, яким зафіксовано ознаки порушення ПВКФ» Мальва» вимог ч.4 ст.32 Закону № 1805-ІІІ, а саме: на земельній ділянці по АДРЕСА_1 зафіксовано облаштування будівельного майданчика: на огородженій парканом території розташовується об`єкт незавершеного будівництва висотою в 1 та 2 наземних поверхи (продовжує будуватися).
В акті зазначено, що здійснення робіт із будівництва на території історичного ареалу м. Полтава за відсутності погодженої у встановленому порядку проектної документації та без відповідного дозволу (або з відхиленням від них) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері культурної спадщини , містить ознаки порушень ч.4 ст.32 Закону № 1805-ІІІ.
За положеннями ч.4 ст.32 Закону № 1805-ІІ,- на охоронюваних археологічних територіях, у межах зон охорони пам`яток, історичних ареалів населених місць, занесених до Списку історичних населених місць України, забороняються містобудівні, архітектурні чи ландшафтні перетворення, будівельні, меліоративні, шляхові, земляні роботи без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.
На підставі акту обстеження містобудівної ситуації відповідачем 22.07.2020 року ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виданий оскаржуваний припис.
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ( у редакції, яка була чинна на час внесення коригування до проектної документації) проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури, з урахуванням містобудівної документації та вихідних даних і дотримання вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Згідно частини 3 та 10 ст.29 зазначеного Закону основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови ат обмеження; завдання на проектування, що визначають обґрунтовані вимоги замовника до планувальних архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об`єкта містобудування, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і складаються з урахуванням містобудівних умов та обмежень, технічних умов. Вихідні дані є чинними до завершення будівництва об`єкта. Зміни до вихідних даних можуть вноситися тільки за згодою замовника.
Відповідно до п.8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об`єктів, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_18 від 16.05.2011 року №45 (зареєстровано в ІНФОРМАЦІЯ_19 01.06.2011 року № 51/19389), назва об`єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.
З урахуванням вищенаведених норм законодавства, коригування проектної документації здійснюється шляхом внесення змін до затвердженого (схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування і після отримання ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » дозволу на будівництво «Реконструкція нежитлових приміщень ( майстерні з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 » проектну документацію об`єкта будівництва було скориговано, у результаті чого змінилися техніко-економічні показники( зокрема змінилася поверховість).
При цьому, скоригована проектна документація була розроблена з порушенням вимог ч.4 ст.32 Закону № 1805-ІІ,- на охоронюваних археологічних територіях, у межах зон охорони пам`яток, історичних ареалів населених місць, занесених до Списку історичних місць України, забороняються будівельні, роботи без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.
Таким чином, оскільки коригування проектної документації здійснюється шляхом внесення змін до затвердженого(схваленого) проекту будівництва на підставі завдання на коригування та скоригована проектна документація підлягає погодженню у встановленому законом порядку, що ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не було зроблено.
Відповідно до постанови ІНФОРМАЦІЯ_20 від 21.03.2023 р., апеляційну скаргу ІНФОРМАЦІЯ_5 на рішення ІНФОРМАЦІЯ_21 від 18 березня 2021 року по справі за адміністративним позовом ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » до ІНФОРМАЦІЯ_5 про визнання протиправним та скасування припису-задоволено. Рішення ІНФОРМАЦІЯ_21 від 18 березня 2021 року скасовано, прийнято нову постанову, якою відмовлено у задоволенні позовних вимог приватної виробничо-комерційної фірми « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Інформація у вказаних документах сама по собі та в сукупності з іншими речами та документами має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному проваджені, без отримання яких неможливо всебічно, повно і неупереджено дослідити всі обставини кримінального провадження, встановити всіх осіб, причетних до вчинення злочинів, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних процесуальних рішень.
Зазначені вище документи, які планується вилучити, відповідають критеріям, визначеним ст..98 КПК України для речових доказів, які як самостійно, так і в сукупності можуть свідчити про обставини можливого вчинення кримінального правопорушення.
Необхідність вилучення зазначених документів, обумовлена також необхідністю проведення низки експертиз у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного, слідчий просить задовольнити заявлене клопотання.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, зазначених у клопотанні, розгляд даного клопотання слідчий вважав за необхідне проводити відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про розгляд справи без його участі, клопотання підтримав, просив задовольнити.
З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.
У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється, що відповідає положенням ст. 107 КПК України.
Суд, дослідивши матеріали клопотання, встановив, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Встановлено, що у провадженні ІНФОРМАЦІЯ_22 перебувають матеріали кримінального провадження №12020170040001495 від 18.06.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.275 КК України.
18.06.2020 року до ІНФОРМАЦІЯ_23 надійшло депутатське звернення від депутата ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_7 про те, що в ході реконструкції нежитлових приміщень з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом, що за адресою: АДРЕСА_1 , було порушено норми чинного законодавства, а саме технічні показники погодженої проектної документації, що виразилося у початку будівництва другого поверху приміщення, який відсутній у погодженій технічній документації.
Стаття 163КПК України передбачає,що слідчийсуддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; нестановлять собоюабо невключають речейі документів,які містятьохоронювану закономтаємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Частиною 7 ст.163КПК України також передбачено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Слідчим доведено, що інформація перебуває у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та вказана інформація, сама по собі має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, та встановленню обставин та мати доказове значення у справі. Іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою вищевказаної інформації, неможливо.
Особа, зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана згідно з ч. 1 ст. 165 КПК надати тимчасовий доступ до визначених в ухвалі речей або документів особі, вказаній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 159-166, 167, 372 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати слідчим групи слідчих СУ ГУНП в Полтавській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю зробити їх копії, а саме: проектної документації по об`єкту «Реконструкція нежитлових приміщень (майстерні) з добудовою під нежитлові приміщення громадського призначення з підземним паркінгом по АДРЕСА_1 . Коригування.», замовник ПВКФ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (проект 2020 року коригування), а також Завдання на коригування, затвердженого замовником у 2020 році; містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, затверджених наказом від 14.08.2017 № 35 ІНФОРМАЦІЯ_13 ; технічних умов на приєднання до теплових мереж № 1007 від 20.01.2020 р. ПОКВПТГ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »; технічних умов № 2/1 від 03.01.2020 КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_15 »; договору про постачання електричної енергії №6042 від 22.12.2027 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », що перебувають у володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » за адресою: АДРЕСА_3 .
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого в провадженні якого знаходиться кримінальне провадження.
Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл про проведення обшуку згідно з положеннями кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених документів.
Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду, передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Заперечення на дану ухвалу може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2024 |
Оприлюднено | 18.09.2024 |
Номер документу | 121650516 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Чуванова А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні