Рішення
від 05.09.2024 по справі 320/12661/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, тел. +380 (044) 207 80 91

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 вересня 2024 року № 320/12661/23

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Василенко Г.Ю., при секретарі судового засідання Савочка Т.Ю.,

за участю представників:

позивача - Тараненка С.В.

відповідача - Верич Л.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» до Антимонопольного комітету України, за участю третіх осіб ТОВ "Інтеріум Компані" та ТОВ "Альянс будівельників України" про визнання протиправним та скасування рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» з позовом до Антимонопольного комітету України, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення Антимонопольного комітету України від 22.02.2023 № 2067-р/пк-пз.

Ухвалою суду від 24.04.2023 року відкрито спрощене позовне провадження та призначено справу до розгляду у судовому засіданні із повідомленням сторін.

За клопотанням відповідача, судом, ухвалою суду від 30.07.2024 року, залучено до участі у справі, в якості третіх осіб ТОВ "Інтеріум Компані" та ТОВ "Альянс будівельників України".

В призначене судове засідання прибули представники позивача та відповідача. Представники третіх осіб до суду не з`явились, були повідомлені належним чином, про причини неявки не повідомили.

В обґрунтування позовних вимог позивач в судовому засіданні зазначив, що рішення відповідача є незаконним, неправомірним та таким, що не відповідає приписам законодавства України у сфері публічних закупівель в частині висновку про те, що у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інтеріум Компані", а отже дане рішення підлягає скасуванню.

Представник відповідача заперечував щодо задоволення позовних вимог, мотивуючи тим, що скарга ТОВ "Інтеріум Компані" була обґрунтованою, а тому у Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель були всі підстави для зобов`язання позивача скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Інтеріум Компані". Крім того, представник відповідача повідомила, що позивачем було виконано оскаржуване рішення від 22.02.2023 № 2067-р/пк-пз, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інтеріум Компані" та проведено процедуру закупівлі.

Заслухавши пояснення та доводи представників сторін, розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» проводилась процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі та 14212400-4 - Ґрунт (ґрунт, грунтосуміш універсальна, керамзит). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-01-20-013495-а.

Уповноваженою особою розглянуто тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" та виявлено, що учасником не надано документи, які вимагались згідно з умовами тендерної документації, а саме відсутня технічна специфікація, відповідно до умов додатку 4 тендерної документації та відсутні баланс, звіт про фінансові результати, звіт про грошові кошти за останній звітній період з обсягом річного доходу у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі або баланс та звіт про фінансові результати за останній звітній період з обсягом річного доходу у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 2 тендерної документації в частині підтвердження фінансової спроможності.

За результатом розгляду було прийнято рішення (протокол від 06.02.2023) про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані".

Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" через електронну систему закупівель до органу оскарження була подана скарга від 10.02.2023 №UA-2023-01-20-013495-а.а4 щодо порушення позивачем порядку проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-01-20-013495-а.

Колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду зазначеної скарги постановлено рішення від 22.02.2023 № 2067-р/пк-пз, згідно якого Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» зобов`язане скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" за процедурою закупівлі ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-01-20-013495-а.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного. Нормативно-правовим актом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, а також забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, є Закон України «Про публічні закупівлі» (тут і надалі у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин).

У силу ч. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов`язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.

Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель діє у складі трьох державних уповноважених Антимонопольного комітету України. Голова постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України повинен мати вищу освіту.

Член постійно діючої адміністративної колегії (колегій), який є пов`язаною особою із суб`єктом оскарження або замовником, не може брати участі в розгляді та прийнятті рішень щодо такої скарги і повинен бути замінений на час розгляду і прийняття рішення щодо такої скарги іншим державним уповноваженим Антимонопольного комітету України, що визначається Головою Антимонопольного комітету України.

Порядок діяльності постійно діючої адміністративної колегії (колегій) встановлюється відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України», якщо інше не встановлено цим Законом.

Порядок оскарження процедур закупівлі визначено приписами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарга до органу оскарження подається суб`єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб`єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб`єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.

За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз`яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі (ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Відповідно частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Згідно частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.

Вимоги до тендерної документації закріплені у частині другій вказаної статті Закону.

Норми статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;

2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п`ятнадцятою статті 29 цього Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;

3) переможець процедури закупівлі:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;

не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;

не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів, зокрема, з решти документів та матеріалів, які повинні бути оформлені та подані Учасниками згідно з цією тендерною документацією та додатками до неї.

Так, перевіривши доводи, що були зазначені у скарзі, судом встановлено, що відповідно до пункту 7 розділу 3 Документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається згідно з Додатком 4 "Технічна специфікація" Документації.

Додаток 4 Документації містить технічну специфікацію до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит) Лот 3. Технічний департамент, зокрема: у разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз "або еквівалент".

Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, де містяться наступні колонки: "Найменування предмета закупівлі, Технічні характеристики, Стандарти якості, Одиниці виміру, Кількість, Найменування товару, запропоноване Учасником, Технічні характеристики товару, запропонованого Учасником":

1. Ґрунт рослинний насипний, чорнозем ДСТУ Б В.2.1-2-96 280,00 т.

Перелік документів необхідних для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Учасник надає у складі Пропозиції супроводжувальні документи на товар:

- агрохімічний паспорт поля, земельної ділянки згідно з наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.10.2011 № 536 за показниками (вміст у ґрунті гумусу %, щільність радіоактивного забруднення цезій 137, стронцій 90).

- довідка в довільній формі із зазначенням місця відвантаження.

Усі вищезазначені документи повинні бути видані на ім`я учасника (виробника) процедури закупівлі.

У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі: учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про господарські взаємовідносини (при цьому зазначена кількість товару має бути не менше зазначеної кількості в тендерній пропозиції) та/або дилерський договір та/або договір на дистрибьюторство на закупівлю товару з виробником на ім`я якого видані супроводжуючі документи та/або з представником виробника (при цьому у разі надання вищезазначеного документу від представника, то учасник закупівлі надає документ, що підтверджує взаємовідносини між таким представником та виробником).

Отже, Документація не містила окремих вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції технічної специфікації відповідно до вимог Додатку 4 Документації.

Крім того, встановлено, що у складі Пропозиції ТОВ "Інтеріум Компані" міститься, зокрема:

- форма "цінова пропозиція" Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" (Учасник) надає свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю "ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит)" на Лот 3. - Технічний департамент:

вивчивши тендерну документацію та технічну специфікацію до предмету закупівлі, ми, що уповноважені Учасником на підписання пропозиції, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю на таких умовах та повністю погоджуємося із вимогами тендерної документації та підписати Договір.

Найменування товару запропоноване Учасником: Ґрунт рослинний насипний (грунтосуміш універсальна), країна походження товару: Україна, кількість 280 т (1 тендерна пропозиція лот З.pdf);

- лист-підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. На виконання вимог Документації на закупівлю ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит) Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" підтверджує відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;

- довідка із зазначенням місця відвантаження на виконання вимог документації на закупівлю "ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит)" Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" повідомляє, що товар, який пропонується на торги буде відвантажено з села Погреби. Броварського району, Київської області (детальне розташування ділянки зазначено в агрохімічному паспорті поля);

- агрохімічний паспорт поля, земельної ділянки № 1, де міститься наступна інформація, зокрема: землекористувача, кадастровий номер, назва ґрунту: (141 ) Лучноболотні. мулувато-болотні і торфу вато-болотні неосушені грунти - 0.3793 га; Показники стану ґрунту та методи визначення 1. Глибина гумусного горизонту, см Гранулометричний склад ґрунту; фізична глина, %; МУЛ %, Щільність ґрунту, г/смЗ. 2. Кислотність, мгекв/100 г: гідролітична ДСТУ 7537-2014, Показники рН; сольовий ДСТУ І8О 10390-2007, Тип засолення. Вміст у грунті: гумусу, %; елементів живлення (мг/кг грунту): ДСТУ 4289 2004, 3. Рухомих сполук (мг/кг грунту): фосфору ДСТУ 4115-2002, 4. Залишки пестецидів мг/кг грунту;

- договір поставки № 24/05/22 від 24 травня 2022 року з ТОВ "Деамакс Транс С", предмет договору 1.1. Постачальник зобов`язується поставити Покупцеві товари, зазначені у п. 1.2. цього Договору, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити ці товари. 1.2. Предметом закупівлі є грунт рослинний, грунтосуміш, орієнтовно 150 000 мЗ (9 відповідність тех вимогам.rar).

Враховуючи наведене, а також надані документи, Колегія встановила, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.

Ураховуючи вищевикладене, суд погоджується з висновками відповідача, що позивачем не доведено наявніть у складі пропозиції третьої особи недостовірної інформації в цій частині, тому пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної підстави.

Отже, прийняте відповідачем рішення від 22.02.2023 № 2067-р/пк-пз, згідно якого Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» зобов`язане скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Інтеріум Компані" за процедурою закупівлі ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, 14212400-4 Ґрунт (ґрунт, ґрунтосуміш універсальна, керамзит", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-01-20-013495-а є обгрунтованим та правомірним.

Решта доводів та посилань, висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують.

Згідно з п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно положень ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що підстави для задоволення адміністративного позову відсутні.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Відмовити Приватному акціонерному товариству «Акціонерна компанія «Київводоканал» в задоволенні позовних вимог.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Василенко Г.Ю.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 16 вересня 2024 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.09.2024
Оприлюднено19.09.2024
Номер документу121670077
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —320/12661/23

Постанова від 04.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Постанова від 04.02.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 31.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 05.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Рішення від 05.09.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні