Ухвала
від 17.09.2024 по справі 334/2235/22
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 17.09.2024

Справа № 334/2235/22

Провадження № 1-кс/334/1759/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 вересня 2024 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання директора комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради про скасування арешту на вилучене майно у кримінальному провадженні № 42022082020000012, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 28.01.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України

установив:

До суду надійшло клопотання директора КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР про скасування арешту на вилучене майно у кримінальному провадженні. Клопотання вмотивовано тим, що 02.08.2022 року старшим слідчим СВ Запорізького РУП ГУ НП в Запорізькій області майором поліції ОСОБА_3 у приміщенні Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за ухвалою слідчого судді Ленінського районного суду м. Запоріжжя від 01.07.2022 року по справі №334/2235/22 . Під час тимчасового доступу до речей і документів, вилучено майно.

Власник майна вважає, що станом на липень 2024 року відпала потреба в застосуванні арешту на вилучене майно. Вказані документи не несуть в собі ніякої доказової бази, для вчинення кримінального правопорушення не використовувались. Майже ніж за 2 роки в органу досудового розслідування було більш ніж достатньо часу для проведення слідчих дій, призначення відповідних експертиз, тощо.

За вказаний період за кримінальним провадженням №42022082020000012 від 28.01.2022 року не встановлено осіб, які начебто могли вчинити інкримінуєме кримінальне правопорушення. Підозра не вручалась, обвинувальний акт до суду не скеровано.

Таким чином, законних підстав утримувати належне комунальному некомерційному «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради майно у слідчого відділу Запорізького РУП ГУНП в Запорізькій області в рамках вказаного провадження не має. Вилучені документи необхідні для здійснення господарської діяльності закладу охорони здоров`я.

Вилучення вказаних документів позбавляє заклад охорони здоров`я здійснювати поточний та капітальний ремонт приміщень, придбання необхідного для надання пацієнтам кваліфікованої медичної допомоги обладнання, перешкоджає здачі в оренду наявних приміщень, що в свою чергу перешкоджає здійсненню господарської діяльності та розвитку підприємства.

15.07.2024 року представником комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради надіслано на адресу Запорізького РУП ГУНП в Запорізькій області клопотання про повернення вилученого майна під час обшуку, проте станом на день подання клопотання до суду відповідь на клопотання не отримано.

Прокурор заперечив проти клопотання, вказавши на те, що у кримінальному провадженні проведено експертизу за наслідками, якої встановлено наявність збитків, а тому оригінали документів можуть у майбутньому знадобитися для проведення додаткових експертиз.

Розглянувши клопотання про скасування арешту майна та наявні матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшов до таких висновків.

02.08.2022 року старшим слідчим СВ Запорізького РУП ГУ НП в Запорізькій області майором поліції ОСОБА_3 у приміщенні Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради за ухвалою слідчого судді Ленінського районного суду м. Запоріжжя від 01.07.2022 року по справі №334/2235/22 . Під час тимчасового доступу до речей і документів, вилучено майно.

Відповідно до приписів ч. 1 ст. 174 КПК України підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.

У справах "Бакланов проти Росії" та "Фрізен проти Росії" Європейський суд з прав людини зазначив, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значимим, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу "законності" і воно не було свавільним.

Згідно зі ст. 16 КПК України загальною засадою кримінального провадження є недоторканість права власності. Позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Слідчим суддею встановлено, що експертиза для потреб якої вилучалась документація вже проведена, відомості про те, що вилучена документація визнана речовими доказами у суду відсутні, а твердження прокурора про те, що ця документація може знадобитися у майбутньому для проведення інших експертиз базується лише на припущеннях і не підтверджено жодним чином.

Керуючись статями 98, 131, 132, 174, 309, 395 КПК України, слідчий суддя

ухвалив:

Клопотання клопотання директора комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради про скасування арешту на вилучене майно у кримінальному провадженні № 42022082020000012, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 28.01.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК Українизадовольнити.

Скасувати арешт, накладений на майно:

- 1. Акт №5/12/2 приймання виконаних будівельних робіт з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за грудень 2020 року, з підсумковою відомістю ресурсів та розр ахунком загальновиробничих витрат (11 арк.)

2. Акт №5/12 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року ( 9 арк.)

3. Акт №4/11/2 приймання викопаних будівельних робіт з підсумковою вартістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (11 арк.)

4. Акт №4/11 приймання виконаних робіт за листопад 2020 року (12 арк.)

5. Акт №1/09 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2020 року ( 31 арк.)

6. Акт б/н від 22.09.2020 року вартості устаткування, що придбається виконавцем робіт з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (22 арк.)

7. Акт №2/09 приймання виконаних будівельних робіт за вересень-2 2020 року разом з актом вартості устаткування, що придбається виконавцем робіт, з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних робіт та витрати з вересень-2 2020 р. (45 арк.)

8. Акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2020 року (2 арк.)

9. Акт №3/10 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року разом з актом вартості устаткування, що придбається виконавцем робіт, з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (42 арк.)

10. Акт б/н приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року від 29.10.2020 року (2 арк.)

11. Акт №25/12 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021р. (21 арк.)

12. Акт №24/12 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2021 року, разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат ( 21 арк.)

13. Акт №15/07 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (18 арк.)

14. Акт №16/07 приймання виконаних будівельних робіт за липень-2 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень-2 2021 року (29 арк.)

15. Акт №14/06 приймання виконаних будівельних робіт за червень 2021 року, разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за червень 2021р. (37 арк.)

16. Акт №13/05 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за травень 2021р. (29 арк.)

17. Акт №22/10 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (34 арк.)

18. Акт №23/11 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2021 р (27 арк.)

19. Акт №21/10 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 р (23 арк.)

20. Акт №6/01 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2021 року, разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2021 р (10 арк.)

21. Акт №9/02 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (6 арк.)

22. Акт №10/02/2 приймання виконаних робіт разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2021р., з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (6 арк.)

23. Акт №10/02 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2021р. від 25.03.2021 року (4 арк.)

24. Акт №12/04 приймання виконаних будівельних робіт за квітень-2 2021 р., разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень-2 2021 р. (10 арк.)

25. Акт №8/02 приймання виконаних будівельних робіт за лютий-2 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий-2 2021р., з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загально виробничих витрат (18 арк.)

26. Акт №7/02 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2021 року (5 арк.)

27. Акт №11/03 приймання виконаних робіт за квітень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2021р. (17 арк.)

28. Акт №17/09 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат, з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (18 арк.)

29. Акт №18/09 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2021 року разом (21 арк.)

30. Акт №19/09 приймання виконаних будівельних робіт за вересень-2 2021 року разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень-2 2021р., підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат ( 18 арк.)

31. Акт №20/09 приймання викопаних будівельних робіт за вересень-3 2021р разом з підсумковою відомістю ресурсів, з розрахунком загальновиробничих витрат (16 арк.)

32. Посадова інструкція заступника директора з медичної частини від 04.04.2019 ( 8 арк., копія).

33. Посадова інструкція заступника директора з хірургічного розділу роботи від 04.01.2020 ( 5 арк., копія)

34. Посадова інструкція головного бухгалтера від 04.04.2019 ( 4 арк., копія)

35. Посадова інструкція заступника директора з економічних питань від 04.04.2019 ( 4 арк., копія)

36. Посадова інструкція начальника технічного відділу від 11.01.2021 ( 5 арк., копія)

37. Штатний розпис ( 17 арк., копія)

38. Договір №1 -32/10 від 11.03.2020 року ( 10 арк.)

39. Робочий проект. Том 1 Р.03.2020-ПЗ,ГП,АР ( 148 арк.)

40. Робочий проект. Том Р.03.2020-ЕТР ( 51 арк.)

41. Робочий проект. Том 3 Р.03.2020-ПС та ОП 9 ( 40 арк.)

42. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва ( 151 арк.)

43. Договір №4 від 29.01.2021 року ( 8 арк.)

44. Робочий проект. Коригування. Том 1 Р.03.2020-ПЗ,ГП,АР ( 204 арк.)

45. Робочий проект. Коригування. Том 2 Р.03.2020- ОВ.ВК, ГСВ,ЕТР ( 124 арк.)

46. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, хірургічний корпус ( 169 арк.).

47. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, травматологічний корпус ( 184 арк.).

48. Договір №7/3210 від 29.10.2021 року ( 13 арк.)

49. Додаткова угода №1 від 28.12.2021 року до договору №7/3210 ( 2 арк.)

50. Робочий проект. Коригування 2. Том 1 Р.03.2020-ПЗ,ГП,АР (138 арк.)

51. Робочий проект. Коригування 2. Том 2 Р.03.2020- ОВ.ВК, ГСВ,ЕТР (63 арк.)

52. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва ( 103 арк.)

53. Договір №9/3210 на виконання авторського нагляду від 04.08.2020 року ( 6 арк.)

54. Додаткова угода №1 від 22.09.2020 року до договору виконання авторського нагляду від 04.08.2020 року №9/3210 ( 3 арк.)

55. Додаткова угода №2 від 29.01.2020 року до договору виконання авторського нагляду від 04.08.2020 року №9/3210 ( 3 арк.)

56. Додаткова угода №3 від 13.04.2021 року до договору виконання авторського нагляду від 04.08.2020 року №9/3210 ( 3 арк.)

57. Договор підряду №5/3210 від 22.06.2020 року ( 14 арк.)

58. Договірна ціна до договору підряду №5/3210 від 22.06.2020 року ( 190 арк.)

59. Додаткова угода №1 від 21.09.2020 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 2 арк.)

60. Додаткова угода №2 від 29.01.2021 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 2 арк.)

61. Додаткова угода №3 від 23.03.2021 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 4 арк.)

62. Додаткова угода №4 від 12.04.2021 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 3 арк.)

63. Договірна ціна до додаткової угоди №4 від 12.04.2021 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 208 арк.)

64. Додаткова угода №5 від 06.09.2021 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 3 арк.)

65. Додаткова угода №6 від 13.10.2021 року до договору підряду від 22.06.2020 року №5/3210 ( 3 арк.)

66. Договір підряду №08/2020/03 про здійснення технічного нагляду ( 12 арк.)

67. Додаткова угода №1 від 22.09.2020 року до договору підряду про здійснення технічного нагляду від 04.08.2020 року №08/2020/3 ( 2 арк.)

68. Додаткова угода №2 від 29.01.2021 року до договору підряду про здійснення технічного нагляду від 04.08.2020 року №08/2020/3 ( 1 арк.)

69. Додаткова угода №3 від 20.04.2021 року до договору підряду про здійснення технічного нагляду від 04.08.2020 року №08/2020/3 ( 2 арк.)

70. Додаткова угода №4 від 31.12.2021 року до договору підряду про здійснення технічного нагляду від 04.08.2020 року №08/2020/3 ( 2 арк.)

71. Договір підряду №4/3210 про здійснення технічного нагляду від 26.07.2021 року ( 10 арк.)

72. Акти на закриття прихованих робіт з сертифікатами ( 97 арк.)

73. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Загальнобудівельні роботи ( 13 арк.)

74. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Водопровід та каналізація ( 5 арк.)

75. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Опалення та вентиляція (7 арк.)

76. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Придбання устаткування вентиляційних систем ( 1 арк.)

77. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Електромонтажні роботи ( 3 арк.)

78. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Придбання устаткування (до розділу ЕТР) ( 1 арк.)

79. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Постачання медичним киснем ( 2 арк.)

80. Дефектний акт. Хірургічний корпус. Автоматична пожежна сигналізація та оповіщення про пожежу ( 2 арк.)

81. Дефектний акт. Травматологічний корпус. Загальнобудівельні роботи ( 8 арк.)

82. Дефектний акт. Травматологічний корпус. Водопровід та каналізація ( 3 арк.)

83. Дефектний акт. Травматологічний корпус. Опалення та вентиляція ( 5 арк.)

84.Дефектний акт. Травматологічний корпус. Придбання устаткування вентиляційних систем ( 1 арк.)

85. Дефектний акт. Травматологічний корпус. Електромонтажні роботи (3 арк.)

86. Дефектний акт. Травматологічний корпус. Придбання устаткування (до розділу ЕТР) ( 1 арк.)

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення17.09.2024
Оприлюднено19.09.2024
Номер документу121680074
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про скасування арешту майна

Судовий реєстр по справі —334/2235/22

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 11.10.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 17.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 24.01.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 24.01.2023

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 23.09.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 09.09.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

Ухвала від 01.07.2022

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Бредіхін Ю. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні