КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 вересня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/3713/24
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Казанчук Г.П., розглянувши матеріали позовної заяви товариства з додатковою відповідальністю "Світловодське кар`єроуправління" до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВИКЛАД ОБСТАВИН:
ТДВ "Світловодське кар`єроуправління" (надалі позивач), через свого представника адвоката Квашук Оксану Миколаївну, звернулось до суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0004576/11-28-04-08 від 30.04.2024 р., прийняте Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області, яким до Товариства з додатковою відповідальністю "Світловодське кар`єроуправління" застосовано штрафні санкції у розмірі 568937,26 грн.
В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що оскаржуваним рішенням до ТДВ "СКУ" застосовано штраф у розмірі 568937,26 грн за порушення граничних строків сплати податкового зобов`язання, у зв`язку зі звільненням платника податків від відповідальності на підставі п.п. 69.1 п.69 підрозділу 10 розділу XX ''Перехідні положення'' ПК України. Положення ПК України дають підстави стверджувати про існування неоднозначності у тлумаченні прав та/чи обов`язків платника податків, а тому слід віддавати перевагу найбільш сприятливому тлумаченню національного законодавства та приймати рішення на користь платника податків. З цих підстав просить суд визнати спірне податкове повідомлення-рішення протиправним та скасувати його.
Ухвалою судді від 10.06.2024 року відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Від Головного управління ДПС в Кіровоградській області (надалі відповідач) до суду надійшов відзив на позовну заяву із запереченнями проти позову, мотивованими тим, що ГУ ДПС у Кіровоградській області, провівши камеральну перевірку з питання дотримання позивачем граничних термінів погашення податкового зобов`язання з ПДВ встановило, що сплата податкового зобов`язання за грудень 2020 серпень 2022 року, відбулась з порушенням строків, визначених пунктом 57.7 статті 57, пунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України. За порушення строків погашення податкового зобов`язання з ПДВ до позивача застосована відповідальність, передбачена статтею 124 ПК України. Доводячи правомірність обчислення штрафу у спірному податковому повідомленні - рішенні, представник відповідача просив суд у задоволенні позову відмовити.
Представник позивача подала відповідь на відзив, у якій зазначила про порушення строку надання відзиву на позов, а тому наполягала на неприйняття такого відзиву.
Розглянувши справу в порядку спрощеного позовного провадження за наявними у ній матеріалами, суд, -
У С Т А Н О В И В:
ТДВ "Світловодське кар`єроуправління" зареєстроване як юридична особа, перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Кіровоградській області, є платником податку на додану вартість.
У березні 2024 року посадовою особою ГУ ДПС у Кіровоградській області проведено камеральну перевірку ТДВ "СКУ" щодо порушення правил (термінів) сплати (перерахування) податків, платежів, зборів, про що складено акт №21215/11-28-04-08/13749739 від 14.03.2024 року. Перевіркою встановлено, що ТОВ "СКУ" несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового зобов`язання податку на додану вартість за 2020 2022 роки, чим порушено ст.124 ПК України. У додатку до акту перевірки наведено розрахунок штрафу за кожною несвоєчасною сплатою податкового зобов`язання (надалі акт перевірки, а.с.32-33, 35-37).
Вказаний акт направлений позивачу поштою та отриманий ним 25.03.2024 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
На підставі цього акту ГУ ДПС у Кіровоградській області прийняло податкове повідомлення-рішення форми "Ш" №0004576/11-28-04-08 від 30.04.2024 року, яким до ТДВ "СКУ" застосовано штраф у розмірі 568937,26 грн (надалі спірне рішення, а.с.34).
Отже, правомірність та законність спірного рішення є предметом спору, переданого на вирішення адміністративного суду.
Перш за все, суд відхиляє доводи представника позивача, наведені у відповіді на відзив стосовно пропуску строків відповідачем на подання відзиву, з огляду на те, що ухвалою судді від 10.06.2024 року відповідачу встановлено 15-денний строк для подання відзиву на позову.
Ухвалу судді доставлено до електронного кабінету відповідача 11.06.2024 року, що підтверджується довідкою від 11.06.2024 року (а.с.24). За правилами обрахунку процесуальний строк починає обраховуватись із наступного дня, за днем вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Відзив на позов сформований відповідачем в системі ''Електронний суд'' 26.06.2024 року, тобто на п`ятнадцятий день, а відтак, відповідачем не порушений строк для подання відзиву на позов. А відтак, доводи представника позивача ґрунтуються на помилковому обрахунку процесуального строку.
Згідно зі статтею 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.
У пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) наведені визначення, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу;
податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Звітним (податковим) періодом податку на додану вартість є один календарний місяць.
Відповідно до статті 203 ПК України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Так, відповідно до частини першої статті 124 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім грошового зобов`язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Допущення платником податку податкового правопорушення щодо недотримання граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з ПДВ має наслідком застосування відповідальності у вигляді штрафу, розмір якого залежить від тривалості порушення такого строку.
Суд зазначає, що 18.03.2020 року набрав чинності Закон України від 17.03.2020 року №533-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" (далі Закон №533-IX).
У зв`язку з набранням чинності Законом №533-ІХ (з урахуванням змін, внесених Законом України від 30.03.2020 року №540-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" та Законом України від 13.05.2020 року №591-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)") підрозділ 10 розділу XX Податкового кодексу України був доповнений пунктом 52-1 такого змісту:
"За порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:
- порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;
- відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;
- порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.
Отже, порушення щодо сплати податку на додану вартість не звільнялось від застосування штрафу.
Перелік податкових декларацій з ПДВ, якими визначено суму податку на додану вартість згідно порядкового номеру з ''01'' по ''192'' Додатку до податкового повідомлення рішення від 30.04.2024 року, складені позивачем до початку воєнного стану.
Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" в Україні був введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" продовжувався та досі триває.
У зв`язку з цим Верховна Рада України прийняла Закон України від 03.03.2022 року №2118-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану" (далі Закон № 2118-IX), який набрав чинності 07.03.2022 року.
Згодом Верховна Рада України прийняла Закон України від 12.05.2022 року № 2260-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" (далі Закон №2260-IX), який набрав чинності 27.05.2022 року.
Законом № 2260-IX підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України було викладено у такій редакції:
"69.1. У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. ...
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. ...
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику".
Отже, з набранням чинності Законом №2260-IX встановлене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України звільнення від відповідальності стало узалежнено від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником обов`язку, зокрема, щодо реєстрації у відповідному реєстрі податкових накладних.
Законом України від 13.12.2022 року № 2836-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України", який набрав чинності 03.01.2023 року, підпункт 69.1 пункту було викладено в новій редакції.
"69.1. У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо:…
- строків сплати податків та зборів за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року (для сплати податку на доходи фізичних осіб та/або військового збору - не пізніше 31 грудня 2022 року)…''
Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної сплати податкового зобов`язання є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем сплати податкового зобов`язання, а припиняється таке порушення в день фактичної сплати суми податкового зобов`язання.
Відповідач у відзиві вказав, що позивач не звертався до відповідача за процедурою, передбаченою Порядком підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року №225, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 року за №967/38303, з метою підтвердження неможливості своєчасного виконання ним обов`язку щодо сплати податкового зобов`язання як підстави для його звільнення від відповідальності, передбаченої ПК України за невиконання/несвоєчасне виконання цього обов`язку у період дії воєнного стану в Україні.
Крім того, вищезазначена норма ПК України стосується щодо звільнення від відповідальності за несвоєчасне виконання обов`язку щодо строку сплати податків та зборів передбачено лише за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для річного звітного (податкового) періоду), I квартал 2022 року (для квартального звітного (податкового) періоду), січень - травень 2022 року (для місячного звітного (податкового) періоду), та лише за умови їх сплати не пізніше 1 серпня 2022 року.
Податкова декларація з податку на додану вартість подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Податкові декларації з ПДВ, дійсно подані позивачем у період січень травень 2022 року, які вказані у розрахунку штрафних санкцій з №184 по 192, проте сплата сум узгодженого податку відбулась після 01 серпня 2022 року. Вказане унеможливлює звільнення позивача від відповідальності.
Як вбачається з розрахунку до податкового повідомлення-рішення, позивачем не дотримано критеріїв, що дають право на звільнення від відповідальності, з підстав наведених представником позивача у позові.
В адміністративному процесі, на відміну від суто змагального процесу, де суд оперує виключно тим, на що посилаються сторони, мають бути повністю встановлені обставини справи, щоб суд ухвалив справедливе та об`єктивне рішення. Здійснюючи перевірку на предмет законності спірного рішення, суд не обмежений доводами у позові.
Статтею 58 Конституції України визначено, що Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.
Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.
У рішенні від 19 квітня 2000 року по справі N 1-3/2000 Конституційний Суд України зазначив, що положення статті 58 Конституції України з урахуванням вимог пункту 22 частини першої статті 92 Конституції України треба розуміти так, що виключно законами України визначаються діяння, які є злочинами, та встановлюється кримінальна відповідальність за їх вчинення. Такі закони мають зворотну дію в часі у випадках, коли вони пом`якшують або скасовують кримінальну відповідальність особи.
За змістом статті 124 ПК України, порушення податкового законодавства є не сплата узгодженої суми грошового зобов`язання протягом строків, визначених цим Кодексом.
Законом України ''Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві'' від 16 січня 2020 року № 466-IX статтю 124 ПК України викладено у новій редакції:
''Стаття 124. Порушення правил сплати (перерахування) грошового зобов`язання
124.1. У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім грошового зобов`язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до нього на підставі цього Кодексу чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 5 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу…''
У розділі II. Прикінцеві положення Закону України від 16 січня 2020 року № 466-IX визначено, що цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім: змін до підпунктів 14.1.49, 14.1.162, 14.1.265 пункту 14.1 статті 14, підпункту 17.1.16 пункту 17.1 статті 17, підпункту 39.4.7 пункту 39.4 статті 39, пунктів 44.6, 44.7 статті 44, абзаців першого та другого пункту 53.1 статті 53, пунктів 58.1, 58.2 статті 58, підпункту 78.1.5 пункту 78.1 статті 78, пунктів 86.7, 86.8 статті 86, статей 102, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 123, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, підпунктів "в"-"ґ" пункту 137.5 статті 137, пунктів 140.1, 140.2 статті 140, пункту 277.1 статті 277, підпункту 1 пункту 297.1 статті 297 Податкового кодексу України, що набирають чинності з 1 січня 2021 року.
Тобто, лише з 01.01.2021 року може застосовуватись відповідальність за несплату податку.
Водночас, на переконання суду, саме після 01.01.2021 року має виникнути і факт узгодження суми грошового зобов`язання, і факт не сплати такого зобов`язання. В іншому випадку, виникає ситуація, коли порушення мало місце в період, коли за таке порушення не була передбачена фінансова відповідальність.
Як свідчить розрахунок штрафних санкції за порушення правил сплати (перерахунку) грошового зобов`язання відповідно до статті 124 ПК України (Додаток до ППР) перелік податкових декларації за якими порушено граничний строк сплати податку, з № 1 8, за вказаними деклараціями узгодженою сумою податку на додану вартість та закінчення граничного строку на сплату такого податку, мало місце у грудні 2020 року, тобто до початку дії статті 124 ПК України. Вказане, свідчить про протиправність застосування штрафної санкції в розмірі 29472,88 грн.
Враховуючи вищевказане, податкове повідомлення-рішення №0004576/11-28-04-08 від 30.04.2024 року в частині визначення суми штрафної санкції в розмірі 29472,88 грн підлягає скасуванню, як протиправне.
Враховуючи вищезазначене, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Позовні вимоги підлягають задоволенню в розмірі 5,17% від загальної суми штрафу (29427,88 х 100)/568937,2.
При зверненні до суду позивач сплатила судовий збір у розмірі 6827,25 грн (а.с.20-21), а тому, на користь позивача, з урахуванням висновку суду про часткове задоволення позову, слід стягнути 352,98 гривень ((6827,25 х 5,17)/100) за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 9, 90, 139, 143, 242-246, 250, 251, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов товариства з додатковою відповідальністю ''Світловодське кар`єроуправління'' (вул. Молодіжна, 53, смт. Власівка, м. Світловодськ, Кіровоградська область, 27500; ЄДРПОУ 13749739) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (вул. В. Перспективна, 55, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25006; код ЄДРПОУ 43995486) задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0004576/11-28-04-08 від 30.04.2024 р., прийняте Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області, в частини застосованої штрафної санкції у розмірі 29427,88 грн.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь товариства з додатковою відповідальністю ''Світловодське кар`єроуправління'' судовий збір в розмірі 352,98 гривень за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Кіровоградській області.
Рішення суду направити сторонам.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду, шляхом подачі апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 30-денний строк, установлений статтею 295 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2024 |
Оприлюднено | 20.09.2024 |
Номер документу | 121701713 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.П. КАЗАНЧУК
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні