Ухвала
від 13.09.2024 по справі 678/1335/24
ЛЕТИЧІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЛЕТИЧІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

КОПІЯ

Єдиний унікальний номер судової справи №678/1335/24

Номер провадження №1-кс-678-387/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 вересня 2024 року селище Летичів

Летичівський районний суд Хмельницької області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду селища Летичів, у відсутність осіб, які беруть участь у судовому провадженні, без фіксування судового розгляду за допомогою технічних засобів, клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, яке подане заступником начальника слідчого відділення відділу поліції №3 Хмельницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області капітаном поліції ОСОБА_3 і погоджене прокурором Летичівської окружної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено 29 серпня 2024 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024242240000027 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

І. СУТЬ ПИТАННЯ, ЩО ВИРІШУЄТЬСЯ СУДОМ

1. 13 вересня 2024 року до суду надійшло клопотання в якому його ініціатор просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні

ІНФОРМАЦІЯ_1 . Ініціатор та прокурор просять розгляд клопотання проводити у їх відсутність та у відсутність представників володільця документів, оскільки передчасне їх повідомлення може призвести до зміни або знищення документів, клопотання підтримують і просять задовольнити.

ІІ. ЗАСТОСОВАНІ НОРМИ ПРАВА

3. В силу ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України одним із заходів забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення (ч. 1). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду (ч. 2).

Згідно з п. 8 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать, зокрема, персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.

ІІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

4. Із клопотання та доданих матеріалів вбачається, що в провадженні ІНФОРМАЦІЯ_2 перебувають матеріали кримінального провадження №42024242240000027 від 29 серпня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Так, 27 квітня 2023 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 укладено договір про закупівлю робіт, предметом якого є «Реконструкція приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування)» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.

В порушення умов вказаного договору службовими особами Центру та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » допущено завищення обсягів виконаних робіт, а також не забезпечено належне виконання зобов`язань за договором №12 в частині забезпечення виконання робіт, кількість (обсяг) яких повинна відповідати проектній документації, внаслідок чого розтрачено бюджетні кошти на загальну суму понад 50 тис. грн.

22 серпня 2024 року посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 проведено перевірку закупівлі, здійсненої ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_1 », інформацію про яку оприлюднено в електронній системі за номером ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 .

В ході проведення перевірки проведено співставлення робіт між локальними кошторисами за договорами та актами виконаних робіт в результаті чого виявлено роботи, які закуплені основним договором №12 від 27 квітня 2023 року, але не виконані за даним договором та закуплені повторно Договором №36 від 17 червня 2024 року і виконані відповідно до даного договору на загальну суму 39058,16 грн.

Крім того, 15 вересня 2023 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 укладено договір про проведення додаткових робіт, зазначених в локальному кошторисі, що виготовлений по об`єкту «Реконструкція приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування)» на загальну суму 565 349,39 грн.

Відтак, в ході досудового розслідування встановлено, що службові особи TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 », діючи на підставі договорів №12 від 27 квітня 2023 року, №38 від 15 вересня 2023 року та №36 від 17 червня 2024 року по «Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування)», шляхом зловживання своїм службовим становищем, здійснили привласнення бюджетних коштів, виділених на реконструкцію приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 , шляхом завищення сум в актах виконаних робіт, сум в договірній ціні та проектно-кошторисній документації об`єкту на загальну суму близько 50 000 грн.

5. Ініціатор у клопотанні зазначає, що з метою належної оцінки дій службових осіб TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні ряду судових експертиз та фінансового аудиту щодо доцільності та ефективності витрачених бюджетних коштів по «Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування)» для чого потрібні документи про проведення даного виду робіт на вказаному об`єкті, тому слід здійснити тимчасових доступ до документів.

ІV. МОТИВИ, З ЯКИХ ВИХОДИТЬ СУД

6. Зміст клопотання та додані матеріали дають підстави для висновку, що стороною кримінального провадження доведено наявність достатніх підстав вважати, що документи, до яких ініціатор клопотання просить надати тимчасовий доступ, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 і самі по собі, а також в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть бути використані як докази, а іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо (ч. 5, ч. 6 ст. 165 КПК України).

V. ВИСНОВКИ СУДУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ СПРАВИ

7. Для всебічного, повного, об`єктивного та своєчасного розслідування кримінального провадження необхідне здійснення тимчасового доступу, тому клопотання підлягає задоволенню.

8. Слідчий суддя погоджується із доводами клопотання про можливість вилучення оригіналів документів для проведення ряду почеркознавчих, будівельно-економічних та економічних експертиз, однак звертає увагу органу досудового розслідування, що у разі вилучення оригіналів документів володільцю таких документів мають бути залишені їх копії для використання у роботі.

Керуючись ст.ст. 107, 110, 131-132, 159-166, 309, 369-372 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 (юридична адреса: АДРЕСА_2 ):

статуту ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

посадової інструкції директора ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

договору про закупівлю робіт №12 від 27 квітня 2023 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

проектної документації на здійснення Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 та її експертизи;

локальних кошторисів до договору №12 від 27 квітня 2023 року;

додаткових угод Договору № 12 про закупівлю робіт за бюджетні кошти між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо проведення робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

календарного графіку виконання робіт до Договору №12 від 27 квітня 2023 року;

договірної ціни по договору №12 від 27 квітня 2023 року;

усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них за робочим проектом щодо Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 та довідки про вартість виконаних робіт та витрати;

усіх актів на закриття прихованих робіт на усі види робіт, що відносяться до переліку прихованих робіт відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

виконавчої та звітної документації, що підтверджує виконання робіт перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

журналу загальних робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

журналу з виконання спеціальних робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

усіх платіжних доручень про перерахування коштів за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

договору про закупівлю робіт №38 від 15 вересня 2023 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

проектної документації на здійснення додаткових робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 відповідно до договору №38 від 15 вересня 2023 року;

локальних кошторисів до договору №38 від 15 вересня 2023 року;

додаткових угод Договору № 38 про закупівлю робіт за бюджетні кошти між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо проведення додаткових робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

календарного графіку виконання робіт до Договору №38 від 15 вересня 2023 року;

договірної ціни по договору №38 від 15 вересня 2023 року;

усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них за робочим проектом щодо здійснення додаткових робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 та довідки про вартість виконаних робіт та витрати;

усіх актів на закриття прихованих робіт на усі види робіт, що відносяться до переліку прихованих робіт відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» по здійсненню додаткових робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

виконавчої та звітної документації, що підтверджує виконання робіт перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт по здійсненню додаткових робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

усіх платіжних доручень про перерахування коштів за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

договору про закупівлю робіт №36 від 17 червня 2024 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

проектної документації на здійснення Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 та її експертизи;

локальних кошторисів до договору №36 від 17 червня 2024 року;

додаткових угод Договору № 36 про закупівлю робіт за бюджетні кошти між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо проведення робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

календарного графіку виконання робіт до Договору №36 від 17 червня 2024 року;

договірної ціни по договору №36 від 17 червня 2024 року;

усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них за робочим проектом щодо Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 та довідки про вартість виконаних робіт та витрати;

усіх актів на закриття прихованих робіт на усі види робіт, що відносяться до переліку прихованих робіт відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

виконавчої та звітної документації, що підтверджує виконання робіт перевезення, вивезення, прибирання та інших спеціальних, технологічних робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

журналу загальних робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

журналу з виконання спеціальних робіт по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

усіх платіжних доручень про перерахування коштів за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до Договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти по Реконструкції приміщення ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_1 ;

інших документів, у доступі до яких виникне необхідність під час проведення тимчасового доступу та які матимуть суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Ухвала суду може бути виконана уповноваженими особами ІНФОРМАЦІЯ_11 :

заступником начальника слідчого відділення ОСОБА_3 ;

слідчим слідчого відділення ОСОБА_5 ;

слідчим слідчого відділення ОСОБА_6 ;

слідчим слідчого відділення ОСОБА_7 ;

слідчим слідчого відділення ОСОБА_8 .

Строк дії ухвали - 60 днів з дня її постановлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Згідно ч. 4 ст. 165 КПК України на вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів. Копії документів, які вилучаються або оригінали яких вилучаються, виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя підпис ОСОБА_1

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЛетичівський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення13.09.2024
Оприлюднено23.09.2024
Номер документу121739612
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —678/1335/24

Ухвала від 13.09.2024

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Ходоровський І. Б.

Ухвала від 16.09.2024

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Ходоровський І. Б.

Ухвала від 13.09.2024

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Ходоровський І. Б.

Ухвала від 13.09.2024

Кримінальне

Летичівський районний суд Хмельницької області

Ходоровський І. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні