Рішення
від 23.09.2024 по справі 646/6337/24
ЧЕРВОНОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 646/6337/24

№ провадження 2/646/2499/2024

З А О Ч Н Е Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 вересня 2024 року м.Харків

Червонозаводський районний суд м. Харкова

у складі: головуючого судді - Клімової С.В.,

за участю секретаря - Герко Є.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в місті Харкові матеріали цивільної справи за позовом Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради, представник позивача: ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , третя особа: Міністерство соціальної політики про стягнення надміру виплачених коштів допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, суд

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Департамент соціальної політики Вінницької міської ради, представник позивача: ОСОБА_1 звернулися до Червонозаводського районного суду м. Харкова з позовом до відповідача ОСОБА_2 , третя особа: Міністерство соціальної політики про стягнення надміру виплачених коштів допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, мотивуючи позовні вимоги тим, що вуправлінні соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики Вінницької міської ради перебував на обліку гр. ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , фактичне місце проживання/ перебування: АДРЕСА_2 ), як внутрішньо переміщена особа та отримував допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Гарантії дотримання прав, свобод та законних інтересів внутрішньо переміщених осіб визначені Законом України від 20.10.2014 №1706-VII "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" (далі Закон №1706-VII). Відповідно до частини 1 статті 1 Закону №1706-VII внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру. Статтею 2 Закону №1706-VII передбачено, що Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні. Факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону(частина 1 статті 4 Закону №1706-VII). Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (далі - Порядок № 509). Відповідно до пункту 1 Порядку № 509 довідка є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Згідно з п2-1 Порядку №509 (в редакції чинній на момент подання Відповідачем заяви про взяття на облік), заява про взяття на облік може бути подана в електронній формі з використанням мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (далі - Портал Дія) повнолітньою або неповнолітньою внутрішньо переміщеною особою, якій присвоєно реєстраційний номер облікової картки платника податків. Для подання заяви особі необхідно встановити мобільний додаток Порталу Дія на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, із увімкненою функцією геолокації, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначного встановлення особи. Заява про взяття на облік в електронній формі формується засобами мобільного додатка Порталу Дія у формі, придатній для сприйняття її змісту відповідно до відомостей, зазначених у пункті 3 цього Порядку, заповнення форм (полів) заяви здійснюється автоматично, зокрема з урахуванням відомостей, отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії. Заява про взяття на облік в електронній формі, сформована засобами мобільного додатка Порталу Дія та накладеним віддаленим кваліфікованим електронним підписом "Дія.Підпис" ("Дія ID") особи, передається засобами Порталу Дія до інформаційної системи Мінсоцполітики для включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб. Після включення відомостей про особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб така особа може сформувати засобами Порталу Дія електронну довідку, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення та взяття на облік такої особи відповідно до пункту 6-1 цього Порядку. Відповідно до пункту 6-1 Порядку №509, інформаційна взаємодія Порталу Дія та Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб здійснюється відповідно до Положення про електронну взаємодію державних електронних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 "Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів".

Враховуючи вищевикладене, гр. ОСОБА_2 03.11.2022 року власноруч подав до управління соціального захисту населення (Правобережне) заяву про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. На підставі поданої заяви, сформовано довідку від 03.11.2022 №509- 5002295904 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено зареєстроване місце проживання відповідача: АДРЕСА_1 , фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_3 . Рішенням від 07.12.2022 №50000-5808340-2022-2 про призначення допомоги внутрішньо переміщеним особам на проживання, яке отримано з Порталу Дія, Відповідачу призначено допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам з 01.11.2022р. у розмірі 2000,00 грн. щомісячно, відповідно до положень Порядку №332.

27.12.2022 ОСОБА_2 скористався послугою «Скасування статусу ВПО» через Портал Дія. Разом з тим, за відсутністю технічної можливості припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія «Скасування статусу ВПО», допомога припинена не була і лише у лютому 2023 в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери, після оновлення і внесення в ЄІССС функції припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія «Скасування статусу ВПО», позивачем виявлено факт самостійного зняття відповідача ОСОБА_2 з обліку внутрішньо переміщених осіб та здійснено розрахунок переплати надміру виплаченої відповідачу допомоги внутрішньо переміщеним особам за січень та лютий 2023 у розмірі 4000 грн.

Для досудового врегулювання спору, позивач повідомляв відповідача про суму переплати. 01.05.2023 управлінням соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики Вінницької міської ради надіслано відповідачу через АТ Укрпошта повідомлення №08/00/008/24640 про суму та спосіб добровільного повернення коштів переплати. Повторне повідомлення про суму переплати було надіслано 12.06.2023 за №08/00/008/33186.

13.10.2023 року відповідачем через месенджер «Viber» надіслано платіжну інструкцію, згідно якої на рахунок Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради здійснено повернення коштів у розмірі 1000,00 грн. На підставі платіжної інструкції, надісланої відповідачем проведено розрахунок переплати та визначено суму надміру виплачених коштів допомоги у розмірі - 3 000,00 грн.

Враховуючи зазначене вище, останнє повернення надміру виплачених коштів відповідачем було здійснено 13.10.2023 року та в подальшому повернень від гр. ОСОБА_2 не здійснювалось. Розмір надміру виплачених коштів допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам станом на 06.06.2024 становить 3 000,00 грн, які відповідачем отримані неправомірно, оскільки право на отримання допомоги втрачено ним з 01.01.2023 року, про що відповідач усвідомлював.

Оскільки відповідачем в добровільному порядку не повернуті надміру виплачені кошти допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам позивач звернувся до суду з наступним позовом.

Також позивач просить відшкодувати за рахунок відповідача судові витрати у сумі 3 028,00 грн, сплачені ними при подачі позову до суду.

Ухвалою Червонозаводського міськрайонного суду м. Харкова від 11 червня 2024 року провадження по справі було відкрито.

Ухвалою Червонозаводського міськрайонного суду м. Харкова від 23 вересня 2024 року було вирішено питання про заочний розгляд справи.

В судове засідання представник позивача не з`явився, в позові міститься заява відповідно до якої, представник підтримав позовні вимоги, які просить суд задовольнити, у разі неявки відповідача просив винести заочне рішення по справі.

Відповідач в судове засідання також не з`явився. Направлені на адресу судові повідомлення повернулися до суду з відміткою «адресат відсутній за вказаною адресою».

У відповідності до п. 4 ч. 8 ст. 128 ЦПК України днем вручення судової повістки є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відсутність особи за адресою місця знаходження.

Відповідно до постанови КЦС ВС від 10.05.2023 № 755/17944/18 (61-185св23) довідка поштового відділення з позначкою про неможливість вручення судової повістки у зв`язку «адресат відсутній за вказаною адресою» вважається належним повідомленням сторони про дату судового розгляду, зазначене свідчить про умисне неотримання судової повістки.

Відзив відповідачем не подано.

Представник 3-ї особи Міністерство соціальної політики у судове засідання не з`явилися надали до суду заяву про розгляд справи у їх відсутність.

Зі згоди представника позивача суд ухвалює рішення при заочному розгляді, що відповідає положенням ст. 280 ЦПК України.

Відповідно до вимог ст. 281 ЦПК України про заочний розгляд справи суд постановляє ухвалу. Розгляд справи і ухвалення рішення проводяться за правилами загального чи спрощеного позовного провадження з особливостями, встановленими цією главою.

Згідно вимог ч. 2 ст. 247 ЦПК України у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу технічними засобами не здійснюється.

З`ясувавши думку представника позивача, дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.

Справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Так судом встановлені наступні фактичні обставини.

03.11.2022 року ОСОБА_2 подав заяву про взяття його на облік, як внутрішньо переміщеної особи та заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

На підставі поданої заяви, сформовано довідку від 03.11.2022 №509- 5002295904 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено зареєстроване місце проживання відповідача: АДРЕСА_1 , фактичне місце проживання/перебування: АДРЕСА_3 .

Рішенням від 07.12.2022 №50000-5808340-2022-2 про призначення допомоги внутрішньо переміщеним особам на проживання, яке отримано з Порталу Дія, Відповідачу призначено допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам з 01.11.2022 р. у розмірі 2000,00 грн. щомісячно, відповідно до положень Порядку №332.

27.12.2022 ОСОБА_2 скористався послугою «Скасування статусу ВПО» через Портал Дія.

Разом з тим, за відсутністю технічної можливості припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія «Скасування статусу ВПО», допомога припинена не була і лише у лютому 2023 в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери, після оновлення і внесення в ЄІССС функції припинення допомоги для внутрішньо переміщених осіб на проживання при подачі повідомлення через Портал Дія «Скасування статусу ВПО», позивачем виявлено факт самостійного зняття відповідача ОСОБА_2 з обліку внутрішньо переміщених осіб та здійснено розрахунок переплати надміру виплаченої відповідачу допомоги внутрішньо переміщеним особам за січень та лютий 2023 у розмірі 4000 грн.

Для досудового врегулювання спору, позивач повідомляв відповідача про суму переплати. 01.05.2023 управлінням соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики Вінницької міської ради надіслано відповідачу через АТ Укрпошта повідомлення №08/00/008/24640 про суму та спосіб добровільного повернення коштів переплати. Повторне повідомлення про суму переплати було надіслано 12.06.2023 за №08/00/008/33186.

13.10.2023 року відповідачем через месенджер «Viber» надіслано платіжну інструкцію, згідно якої на рахунок Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради здійснено повернення коштів у розмірі 1000,00 грн.

На підставі платіжної інструкції, надісланої відповідачем проведено розрахунок переплати та визначено суму надміру виплачених коштів допомоги у розмірі - 3 000,00 грн.

Зазначені цивільно-правові відносини регулюються наступними законодавчими актами.

Статтею 15 ЦК України визначено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Згідно ч. 1, 6 ст. 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків встановлених ЦПК України. Докази не можуть ґрунтуватися на припущеннях.

Відповідно до пункту 29 Порядку 332 (чинного на момент подання позовної заяви) у разі неправомірної або повторної виплати отримувачу допомоги за певний період суми такої виплаченої допомоги повертаються отримувачем добровільно або за вимогою органу соціального захисту населення.

Орган соціального захисту населення з моменту виявлення факту надміру перерахованої (виплаченої) допомоги визначає обсяг неправомірно або повторно отриманих коштів та протягом 30 робочих днів повідомляє про це уповноваженій особі або отримувачу шляхом надсилання повідомлення з використанням засобів поштового/електронного зв`язку (із застосуванням засобів електронного сповіщення Єдиної системи (за технічної можливості)/засобами мобільного зв`язку, які забезпечують фіксацію повідомлення або виклику.

Орган соціального захисту населення має право здійснити перерахунок надміру виплачених коштів допомоги отримувачу за рахунок наступних виплат.

У разі неповернення надміру виплачених коштів добровільно в установлені строки орган соціального захисту населення вирішує питання про їх стягнення в судовому порядку.

Кошти надміру перерахованої (виплаченої) допомоги повертаються отримувачами на небюджетні рахунки органів соціального захисту населення, відкриті в Казначействі.

Повернуті кошти, перерахування (виплату) яких проводило Мінсоцполітики, протягом 15 робочих днів місяця, що настає за місяцем, в якому були повернуті кошти, але не пізніше ніж 26 грудня поточного року, орган соціального захисту населення перераховує на рахунок Мінсоцполітики, відкритий в Казначействі, з розподілом коштів за місяцями та роками, в яких проводилася відповідна виплата.

Призначення допомоги здійснюється відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року № 332 (далі - Порядок).

За змістом п. 2 Порядку, допомога надається особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території російською федерацією території України, а також території адміністративно-територіальних одиниць, де проводяться бойові дії та що визначені в переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми «єПідтримка», затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204.

Відповідно до п. 3 Порядку (в редакції, яка діяла на момент призначення і виплати допомоги) допомога надається щомісячно з місяця звернення на період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення чи скасування на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах: для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень; для інших осіб - 2000 гривень.

Внутрішньо переміщені особи несуть відповідальність за достовірність інформації, наданої для отримання допомоги (п. 5 Порядку №332).

Пунктом першим постанови Кабінету Міністрів України від 16.04 2022 №457 «Про підтримку окремих категорій населення, яке постраждало у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України установлено, що для підтримки окремих категорій населення, яке постраждало у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, надається внутрішньо переміщеним особам, відомості про яких включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, - допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам».

Управлінням соціального захисту населення (Правобережне) департаменту соціальної політики Вінницької міської ради заява про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, довідка про взяття на облік ВПО відповідача отримані з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб (Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2016 №646).

Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 19 Закону №1706-VII, у разі добровільного повернення до покинутого постійного місця проживання внутрішньо переміщена особа зобов`язана повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем отримання довідки не пізніш як за три дні до дня від`їзду.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 12 Закону підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа: повернулася до покинутого місця постійного проживання.

Відповідно до п.9-1 Порядку №509 (в редакції на момент подання Відповідачем повідомлення 27.12.2022 через Портал Дія), заявник має право подати до уповноваженого органу повідомлення про зміну фактичного місця проживання/перебування або про добровільне повернення до покинутого постійного місця проживання (далі - повідомлення) через Портал Дія.

Повідомлення може бути подано через Портал Дія заявником, який пройшов автентифікацію з використанням інтегрованої системи автентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України Про електронні довірчі послуги або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу заявника.

Повідомлення в електронній формі формується автоматично засобами Порталу Дія у довільній формі, придатній для сприйняття його змісту.

У повідомленні зазначаються такі відомості про заявника: прізвище, ім`я, по батькові (за наявності); дата народження; серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус; найменування органу, який видав паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, дата видачі та строк дії (за наявності) паспорта/документа; реєстраційний номер облікової картки платника податків; відомості про нове фактичне місця проживання/перебування; актуалізовані раніше подані відомості, зазначені в абзацах одинадцятому - чотирнадцятому пункту 3 цього Порядку; електронна адреса для офіційного листування, контактний номер телефону. Формування повідомлення в електронній формі завершується після накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису заявника.

Сформоване повідомлення передається засобами Порталу Дія через інформаційні системи Мінсоцполітики до уповноважених органів за попереднім і новим фактичним місцем проживання/перебування заявника.

Уповноважений орган за новим фактичним місцем проживання/перебування заявника розглядає отримане повідомлення відповідно до положень цього Порядку та протягом одного робочого дня вносить відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Взяття на облік заявника за новим фактичним місцем проживання/перебування здійснюється відповідно до пункту 9 цього Порядку.

Інформація про зміну фактичного місця проживання/перебування відображається з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та передається через інформаційні системи Мінсоцполітики до Порталу Дія.

Засобами Порталу Дія в автоматичному режимі повідомляється заявнику про результат розгляду повідомлення. Замовлення та формування електронної довідки разом з унікальним електронним ідентифікатором (С)К.-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом) із зазначенням нового фактичного місця проживання/перебування заявника здійснюється відповідно до положень цього Порядку.

Загальні підстави для виникнення зобов`язання у зв`язку з набуттям, збереженням майна без достатньої правової підстави визначені нормами глави 83 ЦК України.

Відповідно до частини першої статті 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.

Відповідно до ст. 1215 ЦК України, не підлягають поверненню безпідставно набуті допомоги, надані фізичній особі як засіб до існування, якщо їх виплата проведена юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки з її боку і недобросовісності з боку набувача.

За змістом зазначеної норми, допомога, в даному випадку допомога переміщеним особам на проживання, не підлягає поверненню у випадку, якщо її виплата проведена юридичною особою добровільно, за відсутності рахункової помилки та відсутності недобросовісності з боку набувача.

Аналіз положень ст. 1215 ЦК України дає підстави для висновку про те, що за загальним правилом безпідставно набута особою допомога не підлягає поверненню, натомість закон встановлює два виключення з цього правила: по-перше, якщо її виплата є результатом рахункової помилки з боку особи, яка проводила цю виплату; по-друге, у разі недобросовісності з боку набувача.

Повернення надмірно виплаченої суми щомісячної допомоги передбачає стягнення зазначеної суми у випадку, якщо така надмірна сплата відбулась з вини набувача, а саме, через зловживання, зокрема у випадку надання недостовірної інформації або взагалі ненадання відповідної інформації.

Таким чином враховуючи спірні цивільно-правові відносини між учасниками справи, які вирішуються тільки в судовому порядку, суд оцінивши достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, вимоги норм матеріального та процесуального права, суд приходить до висновку про задоволення позову, оскільки відповідач знав про обставини, що можуть вплинути на отримання щомісячної допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам та не повідомив позивача про них, що є зловживанням з його боку, у зв`язку з чим кошти у розмірі 3 000,00 грн. підлягають безумовному поверненню відповідачем позивачу, як набуті без достатньої правової підстави.

Відповідно до ч.1 ст. 141 ЦПК України, судовий збір у розмірі 3 028,00 грн. стягується з відповідача на користь позивача.

На підставі викладеного та керуючись п.п. 2, 3, 5, 11 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, ст.15,1212, 1215 ЦК України, ст. 12, 13, 76, 78, 81, 89, 141, 229, 235, 259, 263, 264, 265, 268, 280-282, 353, 355, 356 ЦПК України, суд,-

УХВАЛИВ :

Позовну заяву Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради, представник позивача: ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , третя особа: Міністерство соціальної політики про стягнення надміру виплачених коштів допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам - задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстроване місце проживання за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 на користь Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради, місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Соборна, 50, ЄДРПОУ 38782790, надміру виплачені кошти допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за січень та лютий 2023 року в розмірі 3 000,00 грн ( три тисячі гривень 00 копійок), а також витрати по сплаті судового збору у розмірі 3 028,00 грн ( три тисячі двадцять вісім гривень 00 копійок).

Рішення може бути оскаржено повністю або частково учасниками справи, а також особами, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їх права, свободи, інтереси та (або) обов`язки протягом 30 днів з дня його проголошення шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Харківського апеляційного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 358 ЦПК України.

Заочне рішення може бути переглянуте судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом 30 днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд - якщо така заява подана протягом 20 днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо справи, що розглядається на офіційному порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки http://cz.hr.court.gov.ua

Суддя: С.В. Клімова

СудЧервонозаводський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення23.09.2024
Оприлюднено24.09.2024
Номер документу121769829
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Інші справи позовного провадження

Судовий реєстр по справі —646/6337/24

Рішення від 23.09.2024

Цивільне

Червонозаводський районний суд м.Харкова

Клімова С. В.

Ухвала від 23.09.2024

Цивільне

Червонозаводський районний суд м.Харкова

Клімова С. В.

Ухвала від 11.06.2024

Цивільне

Червонозаводський районний суд м.Харкова

Клімова С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні