Справа № 405/3298/24
провадження № 1-кс/405/2607/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.09.2024 м. Кропивницький
Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів.
Слідчий суддя перевірив матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024120000000422 від 01.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні за № 12024120000000422 від 01.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, відповідає вимогам ст. 160 КПК України.
Слідчий в обґрунтування клопотання зазначив, що відділом розслідування ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12024120000000422 від 01.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Із матеріалів наданих УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ, які були отримані під час проведення оперативно-розшукових заходів вбачаються ознаки вчинення кримінального правопорушення за фактом привласнення бюджетних коштів службовими особами, які були виділені протягом 2023-2024 років ІНФОРМАЦІЯ_1 на проведення ремонтно-будівельних робіт на об`єктах освітньої та комунальної сфери.
Встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПП « ОСОБА_4 » (підрядники), укладені наступні договори підряду на виконання ремонтно-будівельних робіт.
31.10.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі ОСОБА_6 (Підрядник), укладено договір підряду №36/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування». Згідно умов вищезазначеного договору та додаткових угод до нього загальна вартість робіт складає 23 865 394, 38 грн. в т.ч. ПДВ, а вартість робіт, яка доручається підряднику в 2023 році становить 6 511 500,15 грн. строк дії договору до 31.12.2024. Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, сума оплати склала 6 511500,15 грн., на даний час вищезазначений договір було розсторгнуто, у зв`язку з односторонньою відмовою Замовника, у наслідок неможливості Підрядника виконати умови даної угоди у визначений строк. Крім того встановлено, що на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_5 по цьому ж Об`єкту із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було укладено наступні договори підряду № 56/19 від 24.09.2019 на суму 16 289 506,20 грн. та № 103/2020 від 23.11.2020 на суму 461 580,98 грн., які на даний час виконані у повному обсязі.
03.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ТОВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в особі директора ОСОБА_7 (Підрядник), укладено договір №09/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Нове будівництво каналізаційної насосної станції по АДРЕСА_2 . Коригування». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт було визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 3 783 714, 54 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.
24.10.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ПП « ОСОБА_4 », в особі директора ОСОБА_8 (Підрядник), укладено договір 31/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_6 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 ». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 5 668 278,00 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.
13.12.2023 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі директора департаменту ОСОБА_5 (Замовник) та ПП « ОСОБА_4 », в особі директора ОСОБА_8 (Підрядник), укладено договір 46/2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_6 з улаштуванням захисної споруди цивільного захисту за адресою: АДРЕСА_3 (коригування)». Згідно звіту про виконання вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт визначено до 31.12.2023, сума оплати склала 1 956 366 грн., на даний час умови договору виконані у повному обсязі.
За отриманою УСР в Кіровоградській області ДСР НПУ інформацією, в звітній документації по вказаним об`єктам вносилися завідомо неправдиві дані щодо обсягів фактично виконаних робіт та цін на матеріали, що використовувались на Об`єктах.
За результатами виконаних робіт були складені акти форми КБ-2в із завищеними показниками вартості попередньо зазначених матеріалів та обладнання, а також з обсягами робіт, які Замовником були підписані без зауважень та профінансовані, в частині, передбачених кошторисних призначень. Вказана ситуація призвела до надмірних витрат виділених коштів та як наслідок, їх неефективного використання з подальшим привласненням.
Отже в діях службових осіб вбачаються ознаки вчинення Кримінального правопорушення.
Досудовим розслідуванням встановлено, що у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) змінено директора та адресу реєстрації юридичної особи. На даний час директором являється ОСОБА_9 , а юридичною адресою підприємства являється АДРЕСА_4 .
З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса на час підписання договору: АДРЕСА_5 , юридична адреса на даний час: АДРЕСА_6 ).
Слідчий в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, причини неявки не повідомив.
Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся за вказаною в матеріалах клопотання адресою, причини неявки до суду не повідомив.
Відповідно до ст.107 ч.4 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Дослідивши матеріали клопотання, якими обґрунтовується необхідність надання тимчасового доступу , слідчий суддя дійшов до наступних висновків.
Судом встановлено, що у провадженні ІНФОРМАЦІЯ_7 перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024120000000422 від 01.04.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Статтею 159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
З матеріалів, доданих до клопотання вбачається, що є достатні підстави вважати, що зазначені у клопотанні документи до яких просить слідчий надати тимчасовий доступ, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса на час підписання договору: АДРЕСА_5 , юридична адреса на даний час: АДРЕСА_6 ).
Слідчим доведено, що вищезазначені документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, встановлення осіб, що причетні до вчинення кримінального правопорушення.
Слідчим доведено, що вищезазначені документи самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, встановлення осіб, що причетні до вчинення кримінального правопорушення, ці документи не становлять собою та не включають документів, які містять охоронювану законом таємницю, а тому, слідчий суддя прийшов до висновку про надання тимчасового доступу до речей і документів, зазначених в клопотанні, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Керуючись ст.ст. 159-166, 309, 369-372 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.
Надати старшому слідчому в ОВС відділу СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_3 та слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 12024120000000422 від 01.04.2024: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 тимчасовий доступ до речей та документів (інформації), з можливістю вилучити їх належним чином завірені копії, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса на час підписання договору: АДРЕСА_5 , юридична адреса на даний час: АДРЕСА_6 ), щодо фінансово - господарських відносин з ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_7 ) по укладених договорах підряду № 56/19 від 24.09.2019 на суму 16 289 506,20 грн., № 103/2020 від 23.11.2020 на суму 461 580,98 грн. та №36/2023 від 31.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_1 . Коригування», а саме:
-договір на проведення будівельних робіт з додатковими угодами та всіма невід`ємними додатками (договірна ціна, календарний план виконання робіт, календарний план фінансування робіт, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунки до договірної ціни та ін.);
-платіжних документів про перерахування (отримання) коштів за проведені роботи, у тому числі шляхом авансування (рух коштів по рахунку);
-проекту і проектно-кошторисної документації по об`єкту реконструкції, договорів із усіма невід`ємними додатками і специфікаціями на виготовлення проекту будівництва із проектною організацією, документів про приймання-передачу виконаних робіт із виготовлення проекту, платіжних документів про оплату проектних робіт;
-звітну документацію (примірної форми КБ-2в) по вищевказаному об`єкту, зокрема з підсумковими відомостями ресурсів та розрахунками загальновиробничих витрат, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірної форми КБ-3);
-виконавчу документацію по вищевказаному об`єкті: виконавчі креслення, загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнали лабораторного контролю, технічного та авторського нагляду, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались під час проведення робіт в повному обсязі;
-підтверджуючу документацію на придбання матеріалів, що використовувались на вказаному об`єкті (накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки на оплату тощо) в повному обсязі;
-підтверджуючу документацію на використання машин і механізмів по вказаному об`єкту (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі;
-договори субпідряду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);
- накази про призначення (переведення, звільнення) посадових осіб, які здійснювали контроль і підписували документи про приймання вказаних будівельних робіт, здійснювали технічний і авторський нагляд, їх посадових інструкцій, актів приймання виконаних робіт, наказів (розпоряджень) про визначення працівників для здійснення технічного і авторського нагляду на об`єкті та повноваження приймання виконаних робіт;
-договори на здійснення технічного і авторського нагляду із додатками, додатковими угодами (актами приймання-передачі, відомостями про оплату за проведені роботи);
-експертні звіти (експертизи), що стосуються об`єктів ремонту та проектно-кошторисної документації.
Строк дії ухвали встановити до 17.11.2024.
Роз`яснити, що згідно ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти ухвали можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2024 |
Оприлюднено | 25.09.2024 |
Номер документу | 121784749 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні