УХВАЛА
23 вересня 2024 року
м. Київ
справа №200/2782/21-а
адміністративне провадження №К/9901/32386/21
Суддя Верховного Суду у Касаційному адміністративному суді Мацедонська В. Е.,
розглянувши клопотання Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» про зупинення дії рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02 червня 2021 року у справі №200/2782/21-а за адміністративним позовом Обласного комунального підприємства "Донецьктеплокомуненерго" до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області про визнання протиправними та скасування припису та рішення,
УСТАНОВИВ:
07 вересня 2021 року ухвалою Верховного Суду відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02 червня 2021 року та постанову Першого апеляційного адміністративного суду від 03 серпня 2021 року у справі №200/2782/21-а.
У тексті касаційної скарги містилось клопотання скаржника про зупинення дії рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02 червня 2021 року у справі №200/2782/21-а на час касаційного розгляду.
Водночас скаржником жодним чином не обгрунтовано заявлене клопотання.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 340 КАС України суддя-доповідач в порядку підготовки справи до касаційного розгляду вирішує питання про зупинення виконання судових рішень, які оскаржуються.
Відповідно до частини першої статті 375 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення або зупинити його дію (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку.
Вирішуючи зазначені заяви, Суд виходить з того, що відповідно до статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Для зупинення виконання судових рішень, яке допускається як виняток, повинні бути вагомі причини.
Суд зазначає, що розгляд питання про зупинення виконання оскаржуваних судових рішень має на меті не допустити порушення прав, свобод та охоронюваних законом інтересів, як особи, що подала касаційну скаргу, так і інших осіб, які беруть участь у справі, якщо такі наслідки можуть настати у зв`язку з виконанням оскаржуваних судових рішень.
Отже, заява про зупинення дії судового рішення має бути вмотивованим та містити підстави для зупинення виконання судового рішення, підтверджені належними доказами. У клопотанні заявник повинен навести обґрунтування його вимог та довести, що захист його прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для відновлення порушених прав необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, або буде неможливим повернення виконання судового рішення у разі, якщо воно буде скасовано.
Проаналізувавши Обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» клопотання про зупинення дії рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02 червня 2021 року у справі №200/2782/21-а, суд зазначає, що воно не містить жодних доводів, що дають підстави для висновку про необхідність зупинення виконання рішення.
При цьому, сподівання та припущення заявника на певні результати касаційного розгляду не можуть бути підставою для зупинення дії рішення, а правильність застосування судами першої та апеляційної інстанції норм матеріального та дотримання норм процесуального права здійснюється Верховним Судом під час касаційного перегляду справи з дотриманням визначеної КАС України процедури і процесуальних гарантій учасників справи.
Керуючись статтею 340, 375 КАС України,
УХВАЛИВ:
Відмовити Обласному комунальному підприємству «Донецьктеплокомуненерго» у задоволенні клопотання про зупинення дії рішення Донецького окружного адміністративного суду від 02 червня 2021 року у справі №200/2782/21-а за адміністративним позовом Обласного комунального підприємства "Донецьктеплокомуненерго" до Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області про визнання протиправними та скасування припису та рішення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя Верховного Суду В. Е. Мацедонська
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2024 |
Оприлюднено | 24.09.2024 |
Номер документу | 121804146 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо державного регулювання цін і тарифів |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мацедонська В.Е.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мацедонська В.Е.
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Блохін Анатолій Андрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні