Рішення
від 01.10.2024 по справі 160/21310/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 жовтня 2024 рокуСправа №160/21310/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ремез К.І.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» до Енергетичної митниці Державної митної служби України про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-

УСТАНОВИВ:

06.08.2024 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» до Енергетичної митниці Державної митної служби України з вимогами про:

- визнання протиправними дій Енергетичної митниці щодо відмови у наданні дозволу на внесення змін до митної декларації від 06.12.2023 № 23UA903020017931U5;

- зобов`язати Енергетичну митницю внести зміни до електронної митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023 в частині зазначення кінцевої дати 31.01.2024.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» було оформлено періодичну митну декларацію № 23UА903020017931U5 від 06.12.2023. Вказана декларація була прийнята без зауважень посадовою особою підрозділу митного оформлення. Зауважив, що періодична митна декларація №23UА903020017931U5 була відкрита на значні обсяги електричної енергії та була розрахована на переміщення через митний кордон України товарів протягом грудня 2023 року тасічня 2024 року. Проте, при заповненні періодичної декларації була допущена технічна помилка, а саме: термін переміщення товару був обмежений груднем 2023 року. 17.01.2024 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» було подано декларацію щодо фактичних обсягів імпорту електроенергії у грудні 2023 року у кількості 3 077 тис. кВт*г. 15.02.2024 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» було подано декларацію №23UA903020001503U9щодо фактичних обсягів імпорту електроенергії у січні 2024 року у кількості 1 785 тис. кВт*г. 29.02.2024 митним брокером ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» було отримано Картку відмови в прийнятті в прийнятті митної декларації митному оформленні випуску чи пропуску товарів. 01.05.2024 позивач звернувся до митного органу з можливістю провести модифікацію поданої декларації та внести зміни до декларації 23UА903020017931U5 від 06.12.2023, де змінити період переміщення товару на січень 2024 року. Позивач звернувся до суду.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями зазначена справа розподілена судді К.І. Ремез.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 08.08.2024 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи у письмовому провадженні. Цією ж ухвалою відповідачу було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

26.08.2024 від Енергетичної митниці надійшло клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.08.2024 у задоволенні клопотання Енергетичної митниці про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін відмовлено.

26.08.2024 від Енергетичної митниці надійшло клопотання про залишення позову без розгляду.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.08.2024 Енергетичній митниці відмовлено в задоволенні клопотання про залишення позову без розгляду.

26.08.2024 Енергетичною митницею подано відзив на позовну заяву в якому представник просив відмовити в задоволенні позовних вимог, вказуючи, що за результатами митного контролю товару посадовою особою митного органу встановлено, що на дату подання митної декларації декларант не подав попередню митну декларацію на переміщення електроенергії у січні 2024 року. Відповідач зазначив, що твердження позивача про те, що при заповненні періодичної декларації № 23UА903020017931U5була допущена технічна помилка, котра полягає у тому, що «термін переміщення товару був обмежений груднем 2023 року» не відповідає дійсності, оскільки в 44 графі митної декларації декларантом подано Індивідуальний договір № 01/11-2023-САS до Генеральної Угоди про поставку та прийом електроенергії від 01.11.2023 Щомісячна угода про постачання № 2 грудень 2023 (далі - угода). Згідно з пунктом 3 угоди, плановий обсяг постачання електроенергії у період з 31.12.2023 по 31.12.2023 року (місяць постачання) становить 20160 Мвт/год відповідно до Графіку постачання електроенергії. Отже, документально підтверджується період постачання товару - грудень 2023 року.

02.09.2024 Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» подано відповідь на відзив, в якому позивач вважає доводи Енергетичної митниці безпідставними та просить задовільнити позов в повному обсязі.

06.09.2024 Енергетичною митницею подано заперечення на відповідь на відзив, в якому відповідач просив відмовити в задоволенні позову.

Судом встановлено наступне.

15.12.2020 між позивачем ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» був укладений договір доручення № 21/0052, відповідно до якого ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» виступає як повірений, а позивач довіритель.

Відповідно до п. 1.1 вказаного договору, довіритель доручає, а повірений зобов`язується за винагороду, від імені та за рахунок довірителя виконувати юридично значимі дії: оформляти вантажні митні декларації в митних органах України та інші документи, необхідні для митного оформлення. На виконання договору 06.12.2023 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» було оформлено митну періодичну декларацію № 23UA903020017931U5 (аркуш справи 15) щодо розмитнення товару «Електроенергія. Кількість 20160 тис. кВт*г». Поставка товару здійснюється на підставі Загальної угоди про доставку та приймання електроенергії від 01.11.2023, Індивідуального договору № 01/11-2023-CAS (Щомісячна угода 2) від 30.11.2023, Додаткова угода 2 (додаток 2) від 15.12.2021. Вартість 143867767,68 грн (3 628 800,00 євро за курсом 39,6461 грн за 1 євро). Кінцева дата переміщення товару 31.12.2023.

17.01.2024 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» подано декларацію щодо фактичних обсягів імпорту електроенергії у грудні 2023 року № 24UA903020000585U0 (аркуш справи 18) щодо розмитнення товару «Електроенергія за грудень 2023 кількість 3077 тис. кВт*г». Вартість 11339419,41 грн (274 663,30 євро за курсом 41,2848 грн за 1 євро).

15.02.2024 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» подано декларацію № 23UA903020001503U9 (аркуш справи 17) щодо розмитнення товару «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г». Вартість 8860693,33 грн (216810,38 євро за курсом 40,8684 грн за 1 євро).

29.02.2024 митним органом було видано Картку відмови в прийнятті митної декларації у митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA 903020/2024/000113 щодо декларації від 15.02.2024 № 23UA903020001503U9 (аркуш справи 29-30), оскільки на дату подання митної декларації декларант не подав попередню митну декларацію на переміщення електроенергії у січні 2024 року. Також 29.02.2024 був складений протокол про порушення митних правил № 0043/90300/24.

01.05.2024 ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» звернулося із письмовою заявою до митного органу про здійснення технічного коригування періодичної митної декларації № 23UA903020017931U5 в частині періоду переміщення товару (кінцева дата - 31.01.2024).

Також ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» звернулося до суду із позовом про визнання протиправною та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення№UA 903020/2024/000113; зобов`язання Енергетичної митниці розглянути питання щодо завершення митного оформлення товару (вантажу) згідно митної декларації № 23UA903020001503U9 від 15.02.2024, а саме електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г, придбаного ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» у CASORI S.R.L».

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22.07.2024 у справі № 160/13509/24 у позові було відмовлено. Станом на 01.10.2024 рішення не набрало законної сили.

26.07.2024 ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» звернулося із заявою до Енергетичної митниці, в якій просило внести зміни до митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023 (аркуш справи 11).

02.08.2024 ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» отримано відповідь від Енергетичної митниці із відмовою у внесенні змін до митно декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023. Відповідь оформлено листом «Щодо розгляду листа про внесення змін» № 7.6-2/28-01-01/13/3840 від 02.08.2024 (аркуш справи 9-10).

Митним органом відмовлено у внесенні змін до митної декларації, оскільки 06.12.2023 декларантом подано періодичну митну декларацію № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023, період переміщення грудень 2023 року. 17.01.2024 декларантом подано додаткову декларацію № 24UA903020000585U0 на товар «електроенергія», переміщений через митний кордон України за вказаною вищі періодичною митною декларацією.

У зв`язку з отриманням відмови позивач звернувся до суду.

Судом встановлено, що 01.11.2023 між ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» та CASORI S.R.L. був укладений Індивідуальний договір до Генеральної Угоди про поставку та прийом електроенергії.

На його виконання сторонами укладено щомісячну угоду про постачання № 1 від 01.11.2023 на січень 2024 (аркуш справи 13-14), пунктом 3 якої визначений плановий обсяг постачання електроенергії у період з 01.01.2024 по 31.01.2024 22080 МВт/год, очікувана вартість відповідно до п. 4 3 974400,00 євро.

На виконання Генеральної угоди від 01.11.2023 сторонами складено та підписано акти приймання-передачі: № 2 від 31.12.2024 на обсяг електроенергії 3077 МВт/год за ціною 274663,30 євро за грудень 2023 року (аркуш справи 21 та 22); № 3 від 31.01.2024 на обсяг електроенергії 1785 МВт/год за ціною 216810,38 євро за січень 2024 року (аркуш справи 20).

Оплату було проведено відповідно до платіжних доручень від 06.12.2023 у сумі 1126,64 євро, 11.12.2023 у сумі 18 863,60 євро, 11.12.2023 у сумі 19109,70 євро, 14.12.2023 у сумі 24500,00 євро, 18.12.2023 у сумі 62440,19 євро, 21.12.2023 у сумі 28614,81 євро, 27.12.2023 у сумі 83287,93 євро, від 28.12.2023 у сумі 26139,78 євро.

Судом встановлено, що CASORI S.R.L. складений інвойс № CAS-1-01/24 на період поставки 01.12.2023 31.12.2023, обсяг електроенергії 3,077 MWh, ціна 274 663,30 євро (аркуш справи 28).

Судом також встановлено, що на виконання Індивідуального договору до Генеральної Угоди про поставку та прийом електроенергії від 01.11.2023 сторонами укладено щомісячну угоду про постачання № 2 від 30.11.2023 на грудень 2024, пунктом 3 якої визначений плановий обсяг постачання електроенергії у період з 01.12.2023 по 31.01.2024 20160 МВт/год, очікувана вартість відповідно до п. 4 3628 800,00 євро.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Згідно з ч. 2ст. 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Засади державної митної справи, зокрема, процедури митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, умови та порядок справляння митних платежів, визначаютьсяМитним кодексом України №4495-VІ від 13.03.2012(далі -МК України).

Згідно з п.20 ч.1ст.4 МК Українимитна декларація - заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.

За приписами ч. 1 та 3ст. 257 МК Українидекларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи. Митна декларація та інші документи, подання яких митним органам передбачено цим Кодексом, оформлені на паперовому носії та у вигляді електронних документів, мають однакову юридичну силу.

Відповідно до ч. 1ст. 258 МК Українипід митною декларацією, заповненою у звичайному порядку, розуміється митна декларація, що містить обсяг відомостей (даних), достатній для завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення у заявлений митний режим. Оформлення митним органом митної декларації, заповненої у звичайному порядку, є випуском товарів у заявлений митний режим.

Частинами 1, 2, 7ст. 269 МК Українивизначено, що відповідно до положень цієї статті за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи та з дозволу митного органу відомості, зазначені в митній декларації, можуть бути змінені або митна декларація може бути відкликана. У разі відмови у наданні такого дозволу митний орган зобов`язаний невідкладно, письмово або в електронному вигляді, повідомити декларанта про причини і підстави такої відмови.

Внесення змін до митної декларації, прийнятої митним органом, допускається до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму, а також протягом трьох років з дня завершення їх митного оформлення. Зміни повинні стосуватися лише товарів, транспортних засобів комерційного призначення, зазначених у митній декларації.

На виконання вимогстатті 269 Митного кодексу Українипостановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450затверджено Положення про митні декларації (далі - Порядок №450), пункти 33 - 38 якого визначають порядок внесення змін до митних декларацій.

Пунктом 33 Положення №450 передбачено, що за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи та з дозволу митного органу відомості, зазначені в поданій митному органу митній декларації, можуть бути змінені, зокрема шляхом доповнення, або митна декларація може бути відкликана. У заяві за формою згідно з додатком 3, підписаній декларантом або уповноваженою ним особою, зазначаються причини зміни або відкликання митної декларації. Якщо відповідні нові відомості або причини відкликання митної декларації підтверджуються документами, що не подавались під час декларування, до заяви додаються завірені в установленому порядку копії таких документів. Дозвіл митного органу на зміну або відкликання митної декларації, митне оформлення якої не завершено, надається посадовою особою митного органу, яка здійснює оформлення цієї митної декларації, в усній формі.

Пункт 34 Положення №450 передбачає випадки, коли внесення змін до митної декларації не дозволяється, а саме:

внесення змін до граф 1 (перший і другий підрозділи), 14, 37 (перший підрозділ) і 54 митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа;

внесення змін або відкликання митної декларації у разі виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у цій митній декларації товарів;

внесення змін до митної декларації, якщо з поданих документів не випливає, що відомості, зазначені у цій митній декларації, необхідно змінювати;

внесення змін або відкликання митної декларації після надання декларанту або уповноваженій ним особі митним органом, якому подана така митна декларація, інформації про призначення митним органом митного огляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення або перевірки документів на товари (крім випадків, коли після проведення зазначених митних формальностей порушень митних правил не виявлено);

внесення змін до митної декларації або її відкликання у разі відсутності документів, що підтверджують необхідність внесення таких змін або її відкликання;

внесення змін до митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа з метою подання відомостей у випадках, колиМитним кодексом Українипередбачена необхідність подання з цією метою додаткової декларації.

Згідно з п. 37 Положення №450 після завершення митного оформлення зміни до митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа можуть вноситися шляхом:

подання з метою сплати митних платежів у випадках, передбачених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, декларантом або уповноваженою ним особою додаткової декларації та оформлення її митним органом;

подання з метою продовження строку тимчасового ввезення товарів з частковим звільненням від оподаткування митними платежами, для сплати рівними частинами податку на додану вартість у разі надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устаткування та обладнання на підставах, визначенихПодатковим кодексом України, а також у випадках, визначенихМитним кодексом України, декларантом або уповноваженою ним особою додаткової митної декларації та оформлення її митним органом;

заповнення та оформлення митним органом аркуша коригування за формою згідно з додатком 4.

Внесення змін до митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа шляхом оформлення аркуша коригування здійснюється в порядку, що встановлюється Мінфіном. Після оформлення аркуша коригування його електронний примірник засвідчується електронним цифровим підписом посадової особи митного органу, вноситься до локальних баз даних митного органу і Єдиної автоматизованої інформаційної системи митних органів України посадовою особою митного органу, що його оформила, та передається спеціалізованим митним органом до відповідного органу державної податкової служби згідно з пунктом 32 цього Положення.

Оформлений митним органом аркуш коригування є невід`ємною частиною відповідної митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа.

Аркуш коригування заповнюється та оформлюється митним органом у разі:

необхідності виправлення відомостей, пов`язаних з доплатою або поверненням митних платежів, у тому числі у зв`язку із скасуванням рішення митного органу;

необхідності виправлення за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи відомостей, пов`язаних з коригуванням ціни товару, що вивозиться за межі митної території України, для цілей податкового контролю за трансфертним ціноутворенням, якщо таке коригування не призведе до зменшення суми податків, що підлягає сплаті до бюджету;

необхідності виправлення за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи помилково зазначених в оформленій митній декларації на бланку єдиного адміністративного документа відомостей про товари, не пов`язаних з перерахуванням сум митних платежів за такою митною декларацією;

необхідності відображення за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи відомостей про товари, що стали відомі після закінчення митного оформлення товарів, не пов`язаних з перерахуванням сум митних платежів за митною декларацією на бланку єдиного адміністративного документа.

Відповідно до вимог статті 255 Митного кодексу України митне оформлення за даною митною декларацією не може бути здійснене у зв`язку із складенням протоколу про порушення митних правил від 29.02.2024 № М0043/90300/24.

Частиною 1 статті 255 Митного кодексу встановлено, що митне оформлення завершується в найкоротший можливий строк, але не більше ніж чотири робочих години з моменту пред`явлення митному органу товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню (якщо згідно з цим Кодексом товари, транспортні засоби комерційного призначення підлягають пред`явленню), подання митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та всіх необхідних документів і відомостей, передбаченихстаттями 257і335цього Кодексу.

Судом встановлено, що періодичною митною декларацією № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023 задекларовано електроенергію, що поставляється згідно до Загальної угоди про доставку та приймання електроенергії від 01.11.2023, Індивідуального договору № 01/11-2023-CAS (Щомісячна угода 2) від 30.11.2023, яка передбачає поставку електроенергії у грудні 2023 року, Додаткова угода 2 (додаток 2) від 15.12.2021.

З викладеного вбачається, що до періодичної митної декларації не внесений не лише період постачання електроенергії січень 2024 року, а й правова підстава її постачання Щомісячна додаткова угода про постачання № 1 від 01.11.2023.

Суд погоджується із аргументами відповідача, що документально підтвердженим періодом постачання є саме грудень 2023 року.

При цьому, під час судового розгляду справи представником позивача не зазначено, з яких підстав Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» не було подано попередню митну декларацію за період січень 2024 року як це передбачено чинним законодавством.

Позивач зазначає у позові про значимість предмету спору, тому суд критично ставиться до тверджень позивача щодо наявності технічної помилки при заповненні митної декларації не лише в частині періоду поставки товару, а й стосовно правової підстави його поставки.

Підсумовуючи вищевикладене, суд доходить висновку, що митницею було дотримано вимогиМК Українищодо відмови в наданні дозволу на внесення змін до митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023, посадові особи митниці діяли згідно з чинним законодавством України, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

Відповідно до п. 4 ч. 3ст. 129 Конституції України, ч. 1ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Частиною 2ст. 77 КАС Українипередбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно зст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, доведено правомірність відмови у наданні дозволу на внесення змін до електронної митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023.

Відповідно до вимогст.139 Кодексу адміністративного судочинства України,питання щодо розподілу судових витрат судом не вирішується.

Керуючись ст. 139, 242-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» до Енергетичної митниці Державної митної служби України про визнання протиправною та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації№UA 903020/2024/000113, зобов`язання вчинити певні дії- відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.І. Ремез

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.10.2024
Оприлюднено03.10.2024
Номер документу122001557
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —160/21310/24

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Рішення від 01.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

Ухвала від 27.08.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

Ухвала від 27.08.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні