ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа № 380/8497/24
У Х В А Л А
з питань зупинення провадження
30 вересня 2024 року м.Львів
Львівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Коморного О.І. при розгляді справи в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні за позовом Малого приватного підприємства "ТРАНСПОРТНИК" про визнання протиправною та скасування постанови Відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області, Державної служби України з безпеки на транспорті та зобов`язання вчинити дії, за участю третьої особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача Львівська обласна державна адміністрація.
В с т а н о в и в :
До Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Малого приватного підприємства "ТРАНСПОРТНИК" з позовними вимогами:
- визнати протиправною та скасувати постанову Відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області про застосування адміністративно - господарського штрафу № ПШ 054691 від 13.03.2024;
- визнати протиправною та скасувати постанову Відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області про застосування адміністративно - господарського штрафу № ППІ 054692 від 13.03.2024.
Ухвалою суду від 23.04.2024 позов залишено без руху.
Ухвалою суду від 07 травня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі.
Ухвалою суду від 08 липня 2024 року залучено співвідповідача та третю особу.
Від відповідача на адресу суду надійшло клопотання про зупинення провадження у справі. Клопотання мотивоване тим, що ухвалою касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 27.08.2024 року у справі №380/17417/23 відкрито провадження за касаційною скаргою Малого приватного підприємства «Транспортник» на постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11 червня 2024 року у справі №380/17417/23 за позовом Малого приватного підприємства «Транспортник» до Управління транспорту та зв`язку Львівської обласної Державної адміністрації (правонаступником якого є Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації), Обласного конкурсного комітету з розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, що не виходять за межі території Львівської області Львівської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб Львівської обласної державної (військової) адміністрації, Дрогобицької державної (військової) районної адміністрації Львівської області, Бориславської міської ради Львівської області, Товариства з обмеженою відповідальністю «Транссіті», Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма», про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії. Вважає, що зазначене судова справа безпосередньо впливає на дії Відділу державного нагляду (контролю) у Львівській області щодо накладення штрафних санкцій на підприємство, просить суд зупинити провадження у цій справі до винесення рішення касаційною інстанцією у справі №380/17417/23.
При вирішенні клопотання про зупинення провадження у справі, суд виходив з наступного.
Підстави та порядок зупинення провадження у справі врегульовані статтею 236 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України). Так, частиною 1 цієї статті передбачено обов`язкові підстави для зупинення провадження у справі, а у частині 2 цієї статті наведено факультативні підстави.
Згідно пункту 3 частини 1 статті 236 КАС України, суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
Вирішуючи питання щодо наявності підстав для зупинення провадження у справі, суд враховує те, що Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду 27.08.2024 відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Малого приватного підприємства "ТРАНСПОРТНИК" на постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11 червня 2024 року у справі №380/17417/23 за позовом Малого приватного підприємства «Транспортник» до Управління транспорту та зв`язку Львівської обласної Державної адміністрації (правонаступником якого є Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації), Обласного конкурсного комітету з розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, що не виходять за межі території Львівської області Львівської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб Львівської обласної державної (військової) адміністрації, Дрогобицької державної (військової) районної адміністрації Львівської області, Бориславської міської ради Львівської області, Товариства з обмеженою відповідальністю «Транссіті», Товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма», про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії.
Тобто, Касаційний адміністративний суд у складі колегії суддів здійснюватиме перегляд постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11 червня 2024 року у справі №380/17417/23.
Разом з тим, постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 11 червня 2024 року у справі №380/17417/23 набрала законної сили, і у даній адміністративній справі зібрані докази, що дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
Отже, підстави для зупинення провадження у справі відсутні, а тому подане клопотання задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.236, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
п о с т а н о в и в:
У задоволенні клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі - відмовити
Ухвала оскарженню не підлягає.
Заперечення проти неї може бути включене до апеляційної чи касаційної скарги на постанову чи ухвалу суду, прийняту за наслідками розгляду справи.
Повний текст ухвали складено 30.09.2024
Суддя Коморний О.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2024 |
Оприлюднено | 03.10.2024 |
Номер документу | 122002886 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний Олександр Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні