Ухвала
від 02.10.2024 по справі 908/2071/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 26/74/21

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

02.10.2024 Справа № 908/2071/21

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, за участі секретаря судового засідання Петруніної С.О., розглянувши матеріали справи № 908/2071/21

Кредитори:

1/ Підприємство об`єднання громадян Конкордія (код ЄДРПОУ 41813948 (08301, Київська область, м. Бориспіль, вул. Нова, 31-Б, офіс 126)

2/ Головне управління ДПС у Запорізькій області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП 44118663; 69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166)

Боржник Підприємство об`єднання громадян Студія КВВК Громадської організації Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України, код ЄДРПОУ 38358529 (69120, м. Запоріжжя, вул. Поради Олексія, 52, каб.17; адреса для листування: 69001, м. Запоріжжя, а/с 1374)

про банкрутство

У відсутність учасників

УСТАНОВИВ:

Ухвалою від 30.11.2021 Господарський суд Запорізької області у складі судді Юлдашева О.О., відкрив провадження у справі № 908/2071/21 про банкрутство Підприємства об`єднання громадян "Студія КВВК Громадської організації "Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України" (далі також Боржник).

Постановою від 10.05.2022 Господарський суд Запорізької області визнав Боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру та призначив ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Клименка О.Ю.

11.05.2022 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення за № 68663 про визнання Боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі Судової влади України.

Головне управління ДПС у Запорізькій області (далі також Управління ДПС, Кредитор) в межах справи № 908/2071/21 заявило грошові вимоги до Боржника, подавши заяву вих.№ 16550/6/08/01-13-03-04 від 28.04.2023.

Ухвалою від 06.06.2023 у справі № 908/2071/21 Господарський суд Запорізької області відхилив грошові вимоги Управління ДПС до Боржника у розмірі 158 538 235,66 грн та визнав вимоги у розмірі 221,00 грн штрафних санкцій з їх віднесенням до шостої черги задоволення.

Ухвалою від 19.10.2023 у справі № 908/2071/21 Господарський суд Запорізької області затвердив звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута; банкрута - Підприємство об`єднання громадян Студія КВВК Громадської організації Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України ліквідував; провадження у справі закрив.

Водночас, постановою від 08.04.2024 Центральний апеляційний господарський суд задовольнив частково апеляційну скаргу Управління ДПС та скасував ухвалу Господарського суду Запорізької області від 06.06.2023 у справі №908/2071/21, ухвалив нове рішення, яким визнав грошові вимоги Управління ДПС до Боржника в розмірі 126 501 700,40 грн (з яких: 126 499 439,00 грн - зобов`язання; 2 261,00 грн - штрафні санкції) та відхилив решту грошових вимог у розмірі 32 036 756,53 грн (штрафні санкції та пеня).

Управління ДПС оскаржило судові рішення за наслідками розгляду його грошових вимог до Боржника в касаційному порядку і за наслідками касаційного провадження постановою від 07.08.2024 Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду касаційну скаргу Управління ДПС задовольнив частково; постанову Центрального апеляційного господарського суду від 08.04.2024 та ухвалу Господарського суду Запорізької області від 06.06.2023 у справі №908/2071/21 в частині відхилення грошових вимог Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області у розмірі 32 036 756,53 грн скасував; справу № 908/2071/21 у скасованій частині направив на новий розгляд до Господарського суду Запорізької області.

Скасовуючи судові рішення першої та апеляційної інстанцій, Верховний Суд в постанові від 07.08.2024 навів наступні мотивування:

«Суд першої інстанції, розглянувши вимоги Управління ДПС у частині штрафних санкцій та пені (зокрема у розмірі 32 036 756,53 грн) зазначив, що ці грошові вимоги виникли після визнання Боржника банкрутом, а тому відхилив їх на підставі норм частини першої статті 59 КУзПБ.

У свою чергу, апеляційний господарський суд, відхиляючи грошові вимоги податкового органу щодо штрафів та пені у зазначеному розмірі, окрім висновку про виникнення таких зобов`язань у ліквідаційній процедурі, також зазначив про застосування штрафних санкцій під час дії мораторію, що суперечить вимогам частини третьої статті 41 КУзПБ.

Однак, суди попередній інстанцій не надали оцінки нарахованій податковим органом пені за порушення боржником вимог податкового законодавства, зокрема, щодо підстав та періодів її нарахування, не надали оцінки правовим підставам застосованим контролюючим органом штрафних санкцій (штрафів), не дослідили належним чином подані кредитором розрахунки пені, акт перевірки та відповідні ППР.

Таким чином, не з`ясувавши фактичні обставини стосовно встановлення підстав та моменту виникнення грошових вимог податкового органу до боржника щодо сплати штрафних санкцій (у тому числі пені) за порушення ним вимог податкового законодавства, суд апеляційної інстанції, як і місцевий господарський суд, дійшов передчасного висновку про відхилення грошових вимог Управління ДПС у розмірі 32 036 756,53 грн.».

За результатами автоматизованого розподілу судової справи між суддями заяву Управління ДПС про грошові вимоги до Боржника призначено до розгляду судді Ніколаєнку Р.А. (протокол б/н від 03.09.2024).

Враховуючи викладене, ухвалою від 10.09.2024 Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Р.А. справу № 908/2071/21 в частині розгляду заяви Головного управління ДПС у Запорізькій області з грошовими вимогами до Боржника прийняв до нового розгляду (у скасованій частині), призначив засідання суду на 02.10.2024, 10.00.

На виконання вимог ухвали від 10.09.2024 Управління ДПС з клопотанням б/н від 25.09.2024 надало довідку про кредиторські вимоги до Боржника розрахунок заявлених до визнання вимог з відокремленням донарахованих основних зобов`язань, штрафних санкцій та пені.

В судове засідання представники учасників справи не з`явились, що суд не знайшов перешкодою для розгляду кредиторських вимог по суті, оскільки матеріали справи є для того достатніми, фіксація засідання технічним засобом згідно з положеннями ч.3 ст.222 ГПК України не здійснювалась.

Суд встановив наступне та дійшов таких висновків.

Загальний розмір заявлених Управлінням ДПС грошових вимог до Боржника становить 158 538 456,66 грн та складається з суми 126 499 439,00 грн основні зобов`язання, 31 689 791,50 грн штрафні санкції та 349 226,16 грн пеня.

Зі змісту заяви Головного управління ДПС у Запорізькій області про грошові вимоги до боржника вбачається, що за Боржником - ПОГ «Студія КВВК» Громадської організації «Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України» обліковується податковий борг у сумі 158 538 456,66 грн. Так, податковий борг з військового збору виник на підставі донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми Д) № 2518/13-01-24-10 від 08.02.2023 року на суму 905,64 грн з яких: грошове зобов`язання становить 585,00 грн та 146,25 грн складають штрафні санкції. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 року № 26/08-01-07-05/38358529.

Також, у відповідності до п.п. 129.1.1. п. 129.11 ст. 129 Податкового кодексу України, Кредитором Боржнику нарахована пеня у розмірі 174,39 грн.

Податковий борг з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати виник на підставі донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми ПС) № 2515/13-01-24-10 від 08.02.2023 у розмірі 1 020,00 грн. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 року № 26/08-01-07-05/38358529; донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми Д) № 2516/13-01-24-10 від 08.02.2023 року на суму 9 776,49 грн, з яких грошове зобов`язання становить 7 020,00 грн та 1 755,00 грн складають штрафні санкції. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 року № 26/08-01-07-05/38358529.

Також, у відповідності до п.п. 129.1.1. п. 129.11 ст. 129 Податкового кодексу України, Кредитором Боржнику нарахована пеня у розмірі 1 001,49 грн.

Податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств виник на підставі донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми Ш) № 0927310416 від 30.10.2020 у розмірі 17,00 грн. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 30.10.2020 року № 008080/26-15-04-16/38358529; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми ПС) № 2488/13-01-07-04 від 08.02.2023 у розмірі 1 360,00 грн. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 року № 26/08-01-07-05/38358529; донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми Р) № 2486/13-01-07-04 від 08.02.2023 року на суму 26 947,50 грн, з яких грошове зобов`язання становить 21 558,00 грн та 5 389,50 грн складають штрафні санкції. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 року № 26/08-01-07-05/38358529.

Податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів виник на підставі донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми ПС) № 102160416 від 10.02.2021 у розмірі 2 040,00 грн. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 09.02.2021 № 10815/Ж5/26-15-04-16-18; донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми В1) № 2492/13-01-07-04 від 08.02.2023 року на суму 154 141 463,00 грн, з яких грошове зобов`язання становить 123 313 170,00 грн та 30 828 293,00 грн складають штрафні санкції. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 № 26/08-01-07-05/38358529; донарахування податкового зобов`язання та штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми Р) № 2485/13-01-07-04 від 08.02.2023 року на суму 3 946 382,50 грн, з яких грошове зобов`язання становить 3 157 106,00 грн та 789 276,50 грн складають штрафні санкції. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 № 26/08-01-07-05/38358529. Донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми ПН) № 2487/13-01-07-04 від 08.02.2023 року у розмірі 60 290,25 грн. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 12.01.2023 № 26/08-01-07-05/38358529.

Також, у відповідності до п.п. 129.1.1. п. 129.11 ст. 129 Податкового кодексу України, Кредитором Боржнику нарахована пеня у розмірі 348 050,28 грн.

Податковий борг з адміністративних штрафів та інших санкцій виник на підставі донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню (форми Ш) № 2680401 від 31.12.2020 у розмірі 204,00 грн. Податкове повідомлення-рішення винесено на підставі акту перевірки від 26.11.2020 № 5338/26-15-04-01/38358529.

Центральний апеляційний господарський суд, скасувавши ухвалу Господарського суду Запорізької області від 06.06.2023 у даній справі № 908/2071/21 та ухваливши нове рішення, визнав грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області до Підприємства об`єднання громадян «Студія КВВК» Громадської організації «Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України» в розмірі 126 501 700,40 грн, з яких 126 499 439,00 грн - зобов`язання та 2 261,00 грн - штрафні санкції і в цій частині постанова Центрального апеляційного суду від 08.04.2024 у справі № 908/2071/21 є чинною.

Зі змісту вказаної постанови суду апеляційної інстанції слідує, що визнані вимоги за штрафними санкціями є вимогами Управління ДПС, що ґрунтуються на податковому повідомленні-рішенні (форми Ш) № 0927310416 від 30.10.2020 року (17 грн), податковому повідомленні-рішенні (форми Ш) № 2680401 від 31.12.2020 року (204 грн) та податковому повідомленні-рішенні (форми ПС) № 102160416 від 10.02.2021 року (2040,00 грн).

Грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області до Підприємства об`єднання громадян «Студія КВВК» Громадської організації «Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України» в розмірі 32 036 756,53 грн - штрафні санкції та пеня Центральний апеляційний господарський суд відхилив і в цій частині постанова апеляційної інстанції є скасованою Верховним Судом з передачею заяви Управління в цій частині на новий розгляд.

Грошові вимоги Управління ДПС в цій частині ґрунтуються на інших податкових повідомленнях-рішеннях - тих, які винесені згідно з актом від 12.01.2023 № 26/08-01-07-05/38358529 податкової документальної позапланової невиїзної перевірки Боржника, та являються предметом нового розгляду справи.

Ці вимоги складаються з 31 687 530,50 грн штрафних санкцій та 349 226,16 грн пені і суд дійшов висновку про правомірність та обґрунтованість цих вимог, виходячи з наступного.

Провадження про банкрутство Боржника суд відкрив 30.11.2021 та цього ж дня введений мораторій на задоволення вимог кредиторів, постанову про визнання Боржника банкрутом суд прийняв 10.05.2022.

За приписами ч.3 ст.41 Кодексу України з процедур банкрутства протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів, крім іншого, не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій.

Правові наслідки визнання боржника банкрутом визначено у ст.59 КУзПБ, згідно з частиною першою якої з дня ухвалення господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, окрім іншого, у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків чи зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

Таким чином, протягом дії мораторію, що вводиться одночасно з відкриттям провадження у справі про банкрутство, у процедурі розпорядження майном нарахування штрафних санкцій та пені на конкурсні вимоги суперечить наведеним вище положенням частини третьої статті 41 КУзПБ. У свою чергу, у ліквідаційній процедурі в силу частини першої статті 59 цього Кодексу у боржника не можуть виникати зобов`язання у виді штрафних санкцій за порушення ним вимог податкового законодавства. Отже, визнання судом відповідних вимог податкового органу як конкурсного кредитора може мати місце виключно у разі виникнення обов`язку зі сплати штрафних санкцій, пені до відкриття провадження у справі про банкрутство.

За визначенням ст.1 КУзПБ конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відтак, у з`ясуванні наявності підстав для визнання чи відхилення відповідних грошових вимог вирішальне значення має момент виникнення зобов`язання (не момент настання граничного строку виконання).

Щодо штрафу та пені ключове значення мають база та період нарахування.

У підпункті 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що грошове зобов`язання платника податків - це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

У податковому законодавстві податковий обов`язок включає в себе обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (пункт 36.1 статті 36 ПК України).

Податковий обов`язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов`язує сплату ним податку (пункт 37.2 статті 37 ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з правовими висновками, викладеними у постанові Верховного Суду у складі судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду від 17.01.2024 у справі № 903/51/20 (пункти 69, 70) положеннями податкового законодавства визначено обов`язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений ПК України звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню та обов`язок самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації. Отже, для цілей розгляду грошових вимог податкового органу до боржника у справі про банкрутство, моментом виникнення грошових вимог податкового органу в розумінні КУзПБ слід вважати перший день несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації за відповідним податком.

Згідно з пунктом 31.1 статті 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Пенею є сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (підпункт 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 ПК України).

Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з осіб, що вчинили податкове правопорушення або порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1 статті 14 ПК України).

Відповідно до підпункту 20.1.19 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право, зокрема, застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

За змістом пункту 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПК України нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Передумовою нарахування пені з підстав, передбачених пунктом 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПК України, є несплата платником податків у встановлені законом строки суми узгодженого податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки.

Матеріалами заяви Управління ДПС встановлено, що вимоги Управління виходять з результатів проведеної документальної позапланової невиїзної податкової перевірки, за наслідками якої складено акт від 12.01.2023 № 26/08-01-07-05/38358529. Тобто перевірка проведена після визнання Боржника банкрутом.

Водночас, перевірка Боржника здійснювалася в тому числі за період 2017 2021 р.р. та за її наслідками Управлінням ДПС визначені (донараховані) основні зобов`язання в межах цього періоду, які в силу відповідних наведених правових норм ПК України є такими, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство Боржника та являються конкурсними вимогами, що підтверджено постановою Центрального апеляційного господарського суду у даній справі.

Згідно з актом податкової перевірки від 12.01.2023 № 26/08-01-07-05/38358529, податковими розрахунками порушення Боржником вимог податкового законодавства, за які застосовані штрафні санкції, мало місце також у періоді до відкриття провадження у справі про банкрутство, в цьому ж періоді настали підстави для нарахування санкцій.

Стосовно пені встановлено, що період нарахування пені, суму якої заявлено до визнання, не охоплює періоду дії мораторію на задоволення вимог кредиторів Боржника.

Зобов`язання Боржника є узгодженими у розумінні податкового законодавства.

За таких викладених обставин, грошові вимоги Управління ДПС до Боржника в розмірі 31 687 530,50 грн штрафних санкцій та 349 226,16 грн пені є такими, що підлягають визнанню судом.

На підставі викладеного, керуючись ст.1, 2, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.3, 12, 20, 232 - 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Запорізькій області відокремленого підрозділу Державної податкової служби України до Боржника в розмірі 31 687 530,50 грн штрафних санкцій та 349 226,16 грн пені.

Копії ухвали надіслати кредиторам до кабінетів Електронного суду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, відповідно до ст.235 ГПК України.

Ухвала господарського суду може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, визначеними ст. 254-259 Господарського процесуального кодексу України.

Ухвалу складено та підписано 07.10.2024.

Суддя Р.А.Ніколаєнко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення02.10.2024
Оприлюднено08.10.2024
Номер документу122113570
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника

Судовий реєстр по справі —908/2071/21

Ухвала від 02.10.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 10.09.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Постанова від 07.08.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 10.07.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 13.06.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Ухвала від 24.05.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Огороднік К.М.

Постанова від 08.04.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 04.03.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 29.02.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 04.12.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні