Рішення
від 07.10.2024 по справі 440/8457/24
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/8457/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Костенко Г.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІБРА ОЙЛ" до Головного управління ДПС у Київській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІБРА ОЙЛ" /далі ТОВ ЛІБРА ОЙЛ, позивач/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду через підсистему "Електронний суд" з позовною заявою до Головного управління ДПС у Київській області /далі ГУ ДПС у Київській області, відповідач/ , Державної податкової служби України, відповідно до якої просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Київській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.04.2024 №10968202/44727438 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІБРА ОЙЛ" від 31.03.2024 № 43.

В обґрунтування позовних вимог ТОВ ЛІБРА ОЙЛ зазначено, що оспорюване рішення є протиправним та підлягає скасуванню, а податкова накладна від 31.03.2024 № 43 підлягає реєстрації в далі ЄРПН, оскільки ТОВ ЛІБРА ОЙЛ надало контролюючому органу відповідні пояснення і підтверджуючі документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, однак, оскаржуваним рішенням позивачу відмовлено в її реєстрації в ЄРПН.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 29.07.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у цій справі, а її розгляд призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Головним управлінням ДПС України у Київській області 14.08.2024 до Полтавського окружного адміністративного суду поданий відзив на адміністративний позов, де проти задоволення позову заперечувалося в повному обсязі з огляду на надання позивачем для реєстрації податкової накладної від 31.03.2024 № 43 у ЄРПН первинних документів, складених із порушеннями законодавства /а.с.1-10 т.2/.

Позивачем до справи надана відповідь на відзив /а.с.31-34 т.2/, де ТОВ ЛІБРА ОЙЛ вказало, що контрагент ФОП ОСОБА_1 , якого було віднесено до ризикових і наслідком чого стало віднесення ТОВ ЛІБРА ОЙЛ до ризикових, в результаті чого і було заблоковано реєстрацію податкової накладної №23 від 31.03.2024, рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 18.06.2024 №1358 прийнято рішення про невідповідність ФОП ОСОБА_1 критеріям ризиковості платника податків, однак дану обставину податковий орган у відзиві не спростовує та відповідно визнає її у повному обсязі, тобто підстава, яка стала основою для блокування реєстрації податкової накладної не існує. Таким чином, на сьогодні і фактично, і юридично відпала обставина віднесення позивача до ризикових і як наслідок відпала підстава для блокування реєстрації податкової накладної. У той же час, у квитанції від 18.04.2024 зазначено лише посилання на відповідність Критеріїв, визначених в п. 8 та не зазначено документів, які слід надати для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.

З листом-поясненням від 22.04.2024 №04/22-1 позивачем було надано усі первинні документи на підтвердження факту здійснення господарських операцій згідно з виписаною податковою накладною, що засвідчується додатками до листа-пояснення від 22.04.2024 №04/22-1, а також додатками до повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

В оскаржуваному рішенні ГУ ДПС у Київській області не вказані конкретно, які саме первинні документи не надано ТОВ ЛІБРА ОЙЛ, а зазначено тільки загальне поняття первинні документи. Позивачем всі первинні документи надані відповідачеві в повному обсязі.

Вивчивши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 03.10.2024 відмовлено у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Київській області та Державної податкової служби України про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

У період з 26.08.2024 по 02.10.2024 включно суддя Костенко Г.В. перебувала у відпустці, внаслідок чого справа розглянута судом 07.10.2024.

Вивчивши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ТОВ ЛІБРА ОЙЛ є юридичною особою, зареєстроване 01.06.2022 в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №1008841020000004298.

Юридична та фактична адреса: Україна, 08700, Київська область, м. Обухів, вул. Київська, буд. 132/2, офіс 22, про що внесені відомості до ЄДР (за договором оренди приміщення з ФОП ОСОБА_2 №61/22 від 01.06.2022).

Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість з 01.07.2022, ІПН 447274310377.

Основним видом діяльності ТОВ ЛІБРА ОЙЛ є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним палився і подібними продуктами (КВЕД 46.71) /а.с.56-57 т.1/.

В рамках зазначеного виду діяльності підприємство здійснює діяльність з придбання та реалізації нафтопродукті: дизельне пальне (код УКТ ЗЕД 2710194300).

ТОВ ЛІБРА ОЙЛ має ліцензію на оптову торгівлю пальним без місць зберігання.

Згідно з договорами поставки нафтопродуктів від 18.06.2023 № ОМ/18072023-3 укладеного з ТОВ «АЗАРЕС», від 13.04.2023 №1304-2 СН укладеного з ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», від 14.12.2023 №ПМ-ДЗ-14/02-1, укладеного з ТОВ «ПММ-ТРЕЙД», від 10.07.2023 №10/07-2-МОТ укладеного з ТОВ «М ОЙЛ ТРЕЙД», договором купівлі-продажу нафтопродуктів від 13.09.2023 №470/09/2023, укладеного з ТОВ «КОНТИНЕНТАЛЬ ТРЕЙД», ТОВ «ЛІБРА ОЙЛ» здійснило закупівлю нафтопродуктів, а саме палива дизельного /а.с.22-24, 77-83, 177-187 т.1/.

У подальшому нафтопродукти, а саме паливо дизельне було реалізовано ЛІБРА ОЙЛ згідно з договорами поставки нафтопродуктів, зокрема згідно з договором від 14.02.2023 № 63 укладеного з ПСП «Ківшовата» /а.с.22-24 т.1/.

Підтвердженням реальності господарської операції за вищевказаним договором є також наступні первинні документи, а саме: додаток від 14.03.2024 № 4 до договору №63, видаткова накладна від 25.03.2024 № 169, товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів від 25.03.2024 № 169, рахунком на оплату від 14.03.2024 №129, випискою з банківського рахунку, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361 за березень 2024 року /а.с.17, 20 зворотній бік, 21, 59-62 т.1/.

Пунктом 201.1. статті 201 ПК України встановлено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Пунктом 201.7. статті 201 Податкового кодексу встановлено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

За результатами здійснення господарської операції ТОВ ЛІБРА ОЙЛ була складена та подана для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкова накладна №43 від 31.03.2024 /а.с.19 т.1/, реєстрація якої зупинена відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

В квитанції від 18.04.2024 зазначено: платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН /а.с.20 т.1/.

ТОВ ЛІБРА ОЙЛ на адресу відповідача було направлено пояснення /а.с.137-144 т.1/ та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН, реєстрацію яких зупинено: податкові накладні, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, лист-пояснення, договори поставки з покупцями, видаткові накладні та товарно-транспортні накладні за березень 2024, рахунки на оплату покупцями, додатки до договору поставки, виписки банку, оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за березень 2024, договір поставки нафтопродуктів між TOB АЗАРЕС та ТОВ ЛГБРА ОЙЛ №1304-2 СН від 13.04.23, договір поставки нафтопродуктів між ТОВ Альянс Енерго Трейд та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №1304-2 СН від 13.04.23, договір поставки нафтопродуктів між ТОВ КОНТИНЕНТАЛЬ ТРЕЙД та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №470/09/2023 від 13.09.23, договір поставки нафтопродуктів між TOB М ОЙЛ ТРЕЙД та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ № Ю/07-2-МОТ від 10.07.23, договір поставки нафтопродуктів між ТОВ ПММ-Трейд та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №ПМ-Д3-14/02-1 від 14.12.23, договір на перевезення вантажів між TOB ТК АЛЬМІРА та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №29012024 від 29.01.24, договір з організації перевезень між ТОВ АТЛАНТ-СТРОЙ та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №01/03-2024 від 01.03.24, договір на перевезення вантажів між ПрАТ АТП 11263 та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №19.06.23 від 19.06.23, договір з організації перевезень між ТОВ СБ ОЙЛ ТРАФФЖ та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №12/02/24 від 12.01.24, договір про перевезення вантажів між ФОП ОСОБА_3 та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №19.12.23 від 19.12.23, договір про перевезення вантажів між ТОВ ТРАНСЛОДЖИСТІК та ТОВ ЛГБРА ОЙЛ №11.08.23 від 11.08.23, договір про перевезення вантажів між ТОВ ТРАНСЛОДЖИСТІК та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ № 01/01-1 від 01.01.24, акти отриманих транспортних послуг, прибуткові накладні та ТТН, оборотно-сальдова відомість по рахунку 631 за березень 2024, договір оренди нежитлового приміщення між ФОП ОСОБА_2 та ТОВ ЛІБРА ОЙЛ №61/22 від 01.06.2022, штатний розклад.

За наслідками розгляду пояснень та додаткових документів відповідачем прийняте рішення №10968202/44727438 від 26.04.2024 /а.с.18 т.1/ про відмову в реєстрації податкової накладної №23 від 31.03.2024 з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушеннями законодавства.

В графі додаткова інформація (зазначити конкретні документи) відповідачем вказано первинні документи.

Позивач не погодився з рішенням комісії ГУ ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної в ЄПРН №10968202/44727438 від 26.04.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №43 від 31.03.2024, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом про його оскарження.

Надаючи правову оцінку оскаржуваному рішенню комісії ГУ ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації розрахунку коригування в Єдиному реєстрі, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.2,16.1.3, пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до підпункту 14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Положенням пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі - розрахунок коригування) - електронний документ, який складається платником податку до податкової накладної відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку (пункт 8 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних).

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Суд зазначає, що контролюючим органом не встановлено порушення позивачем вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України, натомість виявлено наявність підстав для зупинення реєстрації розрахунків коригування податкових накладних.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11.12.2019 №1165 (набрала чинності 01.02.2020), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

У силу пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 8 яких платник відноситься до ризикованих в разі, якщо у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет /пункт 8 Порядку №1165/.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

За результатами розгляду податкової накладної №43 від 31.03.2024 ГУ ДПС у Київській області направлено позивачеві квитанцію, де зазначено, що документ прийнято, реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в ЄРПН зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, реєстрація поданої позивачем податкової накладної №43 від 31.03.2024 була зупинена через встановлення ризиковості здійснення операцій з посиланням на п.8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом з тим, контролюючим органом в повідомлені про зупинення реєстрації розрахунку коригування не було визначено які конкретно документи чи пояснення слід подати ТОВ ЛІБРА ОЙЛ відповідачеві для усунення сумнівів щодо реальності задекларованих позивачем операцій, а зазначено про ненадання позивачем документів.

Опрацювання поданого платником податків повідомлень та документів до податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та прийняття рішень по ним здійснюється Комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія ГУ ДПС), склад якої затверджено на виконання вимог Порядку №1165 та наказу Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Наказ № 520), яким затверджений Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 9 Наказу №520 зі змінами внесеними Наказом Міністерства фінансів України від 12.01.2023 №19 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування.

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених / оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.

Приймаючи оскаржуване рішення №10968202/44727438 від 26.04.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №43 від 31.03.2024 комісія ГУ ДПС у Київській області як підставу для відмови в реєстрації зазначила про встановлення, що до податкової накладної ТОВ ЛІБРА ОЙЛ, надані документи, складені з порушенням законодавства.

В графі додаткова інформація (зазначити конкретні документи) відповідачем вказано первинні документи.

Надаючи оцінку такому твердженню відповідача, суд наголошує, що відповідно до пункту 1 статті 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Згідно пункту 2 статті 9 зазначеного Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Чіткого переліку видів первинних документів, в яких мають бути відображені зміст та обсяг господарської операції чинне законодавство України не містить.

З матеріалів справи судом встановлено про надання ТОВ ЛІБРА ОЙЛ до ГУ ДПС В Київській області листа-пояснення від 22.04.2024 № 04/22-1, до якого було додано: скаргу від 27.03.2024 № 03/27 з відповідними додатками, та скаргу від 03.05.2024 № 05/03-1 з відповідними додатками, а саме: договори поставки нафтопродуктів від 18.06.2023 № ОМ/18072023-3 укладеного з ТОВ «АЗАРЕС», від 13.04.2023 № 1304-2 СН укладеного з ТОВ

«АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», від 14.12.2023 № ПМ-ДЗ-14/02-1, укладеного з ТОВ «ПММ-ТРЕЙД», від 10.07.2023 № 10/07-2-МОТ укладеного з ТОВ «М ОЙЛ ТРЕЙД», договори купівлі-продажу нафтопродуктів від 13.09.2023 № 470/09/2023, укладеного з ТОВ «КОНТИНЕНТАЛЬ ТРЕЙД» з відповідними видатковими накладними, а також товарно-транспортними накладними. Також податковому органу було надано договори про перевезення вантажів автомобільним транспортом від 01.01.2024 №01/01-01, укладеного з ТОВ «ТРАНСЛОДЖИСТІК», від 11.08.2023 № 11.08.23, укладеного з ТОВ «ТРАНСЛОДЖИСТІК», від 06.01.2023 № 06.02.23, укладеного з ТОВ «ІНТЕРНЕШЕНЕЛ ТРАНСПОРТ ЛОДЖИСТІК», від 15.01.2024 № 240115/1 укладеного з ФОП ОСОБА_4 , від 19.06.2023 № 19.06.23 укладеного з ПрАТ «АТП 11263», від 19.12.2023 № 19.12.23, укладеного з ФОП ОСОБА_3 , від 30.01.2024 № 30/01/24-П укладеного з ФОП ОСОБА_5 , від 29.01.2024 № 29012024 укладеного з ТОВ «Транспортна компанія Альміра», а також договорів з організації перевезень (експедиторських послуг) від 01.03.2024 № 01/03-2024 укладеного з ТОВ «Атлант-Строй», від 12.01.2024 № 12/02/21 укладеного з ТОВ «СБ ОЙЛ ТРАФФІК» з актами надання послуг та банківськими виписками про їх оплату, також було надано первинні документи щодо реалізації палива дизельного контрагентам, в адресу яких було виписано відповідну податкову накладну, в реєстрації якої відмовлено, а саме договір поставки нафтопродуктів від 14.02.2023 № 63 укладеного з ПСП «Ківшовата», додаток від 14.03.2024 № 4 до договору № 63, видаткова накладна від 25.03.2024 № 169, товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів від 25.03.2024 № 169, рахунок на оплату від 14.03.2024 № 129, виписка з банківського рахунку, оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 за березень 2024 року. Також було надано договір поставки нафтопродуктів від 15.12.2022 №12/22-52 з ФОП ОСОБА_1 та додатки до договору № 12/22-52 від 13.10.2023 № 13, від 20.10.2023 № 14, від 06.11.2023 № 15, від 30.11.2023 № 16, від 15.12.2023 № 17, від 05.01.2024 № 18, від 30.01.2024 № 19, від 20.02.2024 № 20, видаткові накладні від 23.10.20232 № 420, від 18.11.2023 № 437, від 30.11.2023 № 451, № 452, від 16.12.2023 № 482, від 17.01.2024 № 26, від 31.01.2024 № 61, від 22.02.2024 № 112, товарно-транспортні накладні на відпуск нафтопродуктів від 23.10.20232 №420, від 18.11.2023 № 437, від 30.11.2023 № 451, № 452, від 16.12.2023 № 482, від 17.01.2024 № 26, від 31.01.2024 № 61, від 22.02.2024 № 112.

Податкова накладна №43 від 31.03.2024 складена за реалізації дизельного пального ТОВ ЛІБРА ОЙЛ згідно з договором від 07.08.2023 №199 укладеного з ПСП «Ківшовата». Підтвердженням реальності господарської операції за вищевказаним договором є також наступні первинні документи, а саме додаток від 14.03.2024 № 4 до договору № 63, видаткова накладна від 25.03.2024 № 169, товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів від 25.03.2024 № 169, рахунком на оплату від 14.03.2024 № 129, випискою з банківського рахунку, оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 361 за березень 2024 року.

Будь-яких зауважень чи інформації про невідповідність вимогам законодавства, чи недоліки у наявних в позивача первинних документах, складених на виконання господарської операції, за якою оформлена податкова накладна №23 від 31.03.2024, відповідачем в рішенні №10968202/44727438 від 26.04.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №43 від 31.03.2024 не вказано.

Відповідно до правової позиції, викладеної у постанові Верховного суду від 30.03.2018 у справі № 821/2106/13-а, з метою податкового обліку господарські операції можуть оформлюватися будь-якими первинними документами, зміст яких відповідає наведеним вимогам податкового законодавства, та складення яких відповідає законодавчо установленим вимогам щодо оформлення такої операції або звичаєвій практиці. Умовою документального підтвердження операції є можливість на підставі наявних документів зробити висновок про те, що витрати фактично понесені.

Суд наголошує, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. При цьому здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм, змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Аналогічна правова позиція неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18, від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18, від 18.06.2020 у справі №824/245/19-а.

Позивачем надіслані на адресу ГУ ДПС у Полтавській області пояснення разом з копіями документів, які підтверджують реальність здійснення ТОВ ЛІБРА ОЙЛ господарської операції та підставність і обґрунтованість складення податкової накладної №43 від 31.03.2024.

Контролюючий орган, в свою чергу, будь-якої оцінки вказаним обставинам не надавав, перевірок позивача з метою підтвердження чи спростування реальності господарських операцій останнього в частині продажу товару не проводив, а за таких обставин вважаємо необ`єктивним та необґрунтованим рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без проведення перевірки та без урахування всіх інших документів, які надані податковому органу.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав їх прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічний висновок наведено у постановах Верховного Суду від 23.10.2018 у справі №822/1817/18, від 02.04.2019 у справі №822/1878/18.

Верховний Суд в постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20 зробив правовий висновок, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави і порядок проведення якої визначено нормами ПК України.

Питання аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом на предмет їх реальності повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до п. 61.1 ст. 61 ПК України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу „ готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Позивачем були здійснені усі, визначені законодавством дії, необхідні для реєстрації податкової накладної №43 від 31.03.2024.

Отже, підсумовуючи вищевикладене, враховуючи встановлені обставини, зважаючи на наявність у позивача всіх передбачених чинним законодавством документів, необхідних для складання та реєстрації в ЄРПН податкової накладної №43 від 31.03.2024 та беручи до уваги, що реальність господарської операції може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків, суд дійшов висновку, що у ГУ ДПС у Київській області були відсутні правові підстави для відмови у реєстрації в ЄРПН податкової накладної №43 від 31.03.2024, а тому рішення комісії Головного управління ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №10968202/44727438 від 26.04.2024 прийняте відповідачем без урахування всіх обставин, що мають значення для його прийняття, тобто необґрунтовано, а отже є протиправним та підлягає скасуванню.

Суд зауважує, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Зазначена позиція повністю кореспондується з висновками Європейського суду з прав людини, відповідно до яких, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності "небезпідставної заяви" за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею, повинен бути "ефективним" як у законі, так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (пункт 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Абзацами 5, 6, та 7 вступної частини Рекомендації Rec (2004) 6 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам Щодо вдосконалення національних засобів правового захисту, ухваленої на 114-й сесії 12.05.2004, передбачено, що, відповідно до вимог статті 13 Конвенції, держави-члени зобов`язуються забезпечити будь-якій особі, що звертається з оскарженням порушення її прав і свобод, викладених в Конвенції, ефективний засіб правового захисту в національному органі; крім обов`язку впровадити такі ефективні засоби правового захисту у світлі прецедентної практики Європейського суду з прав людини, на держави покладається загальний обов`язок розв`язувати проблеми, що лежать в основі виявлених порушень; саме держави-члени повинні забезпечити ефективність таких національних засобів як з правової, так і практичної точок зору, і щоб їх застосування могло привести до вирішення скарги по суті та належного відшкодування за будь-яке виявлене порушення.

У пункті 145 рішення від 15.11.1996 у справі Чахал проти Об`єднаного Королівства (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що стаття 13 гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни. Суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист, хоча держави - учасники Конвенції мають деяку свободу розсуду щодо того, яким чином вони забезпечують при цьому виконання своїх зобов`язань.

Отже, ефективний засіб правого захисту в розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату.

Згідно зі статтею 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, обов`язок щодо реєстрації в ЄРПН поданої позивачем податкової накладної №43 від 31.03.2024, покладений на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику - ДПС України.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов висновку про те, що належним та ефективним способом захисту прав позивача є: визнання протиправним та скасування рішення №10968202/44727438 від 26.04.2024 комісії Головного управління ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі про відмову в реєстрації податкової накладної №23 від 31.03.2024 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №43 від 31.03.2024 подану на реєстрацію ТОВ ЛІБРА ОЙЛ, датою її фактичного подання.

Таким чином, позовні вимоги ТОВ ЛІБРА ОЙЛ підлягають задоволенню.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачений судовий збір в сумі 2422,40 грн /а.с.243 т.1/ і, враховуючи висновок суду про задоволення позову, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Київській області підлягають судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2422,40 грн.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІБРА ОЙЛ" (вул. Чорновола Вячеслава, буд.18, м. Полтава, Полтавська область, код ЄДРПОУ 44727438) до Головного управління ДПС у Київській області (вул. Святослава Хороброго, буд.5, м.Київ, 03151, код ЄДРПОУ 44096797), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.04.2024 №10968202/44727438.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №43 від 31.03.2024 датою її фактичного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІБРА ОЙЛ" витрати зі сплати судового збору у сумі 2422,40 (дві тисячі чотириста двадцять дві гривні сорок копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Г.В. Костенко

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2024
Оприлюднено09.10.2024
Номер документу122130427
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —440/8457/24

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Рішення від 07.10.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

Ухвала від 03.10.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Г.В. Костенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні