Постанова
від 07.10.2024 по справі 200/1689/24
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2024 року справа №200/1689/24

м. Дніпро

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Геращенка І.В., суддів: Гайдара А.В., Казначеєва Е.Г., розглянув у письмовому провадженні апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 26 червня 2024 року у справі № 200/1689/24 (головуючий І інстанції Христофоров А.Б.) за позовом ОСОБА_1 до Державної митної служби України в особі Донецької митниці про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач - ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державної митної служби України в особі Донецької митниці (далі - відповідач), в якому просив:

- визнати протиправним та скасувати рішення Донецької митниці № 7.1-1/22/Б-8/8 від 05.03.2024 про відмову внесення в графу «Інші виплати (матеріальна допомога, премії нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю)», довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, відповідно до форми затвердженої Постановою Пенсійного фонду України «Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям» № 1-3 від 17.01.2017;

- зобов`язати Донецьку митницю внести в графи довідки № 15 від 31.01.2024 «Про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менше як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, відповідно до форми затвердженої Постановою Пенсійного фонду України «Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям» № 1-3 від 17.01.2017 інформацію щодо: «Інші виплати (матеріальна допомога, премії нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю)»; «матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань»; «грошову допомогу при наданні щорічної основної оплачуваної відпустки», передбачені статтею 57 Закону України «Про державну службу», статті 585 Митного кодексу України, ПКМУ № 1103 від 20 жовтня 2021 «Деякі питання оплати праці посадових осіб та працівників митних органів», відповідно до ПКМУ № 100 від 08.02.1995 «Про затвердження порядку обчислення середньої заробітної плати».

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 26 червня 2024 року у задоволенні позову відмовлено.

Позивачем подано апеляційну скаргу на рішення суду, в якій просив скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нове рішення про задоволення позову через порушення норм матеріального, процесуального права.

Позивач вважає, що отримувані застрахованою особою суми виплат, з яких були фактично нараховані та сплачені страхові внески або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, враховуються в заробіток (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії незалежно від того, чи входять вони до структури заробітної плати, на які нараховувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, має враховуватися при обчисленні розміру пенсії, оскільки як перевагу мають спеціальні норми, що визначають виплати (доходи) для обчислення пенсії, а саме, за наведених обставин ст. 41 Закону «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

В оскаржуваному рішенні суд проігнорував той факт, що Донецька митниця за прирівняною посадою надає довідку яка містить інформацію про складові заробітної плати для призначення пенсії за грудень 2023 року (про що повідомлено листом Держмитслужби від 15.02.2024 року № 5/22-04/10/58 та направлено довідку від 31.01.2024 року № 15, складену Донецькою митницею)», та додає до відзиву, тобто на розгляд суду, з пакетом документів розрахунковий лист за грудень 2023р в якому зазначено - матеріальна допомога на соц.побут 25924,99 ; загальний оподатковуваний дохід - 50467,49 (тобто сума, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування). Згідно наданого розрахункового листа з кожної сумі сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Включення матеріальної допомоги на оздоровлення та матеріальної допомоги на соціально-побутові потреби для призначення пенсії державним службовцям зазначено в ухвалі Донецького апеляційного адміністративного суду в справі від 13.08.2014 року № 256/9293/13-а.

Пенсія повинна обчислюватися із заробітної плати з врахуванням матеріальної допомоги на оздоровлення та матеріальної допомоги на соціально-побутові потреби. Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом України в постанові від 20.02.2012 року справа №21-430а11, в постановах від 28.05.2013р. (№ 21-97а13), від 16.09.2014р. (№ 21-314а14) та інших, в яких визначено, що отримувані застрахованою особою суми виплат, з яких були фактично нараховані та сплачені страхові внески або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, враховуються в заробіток (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, незалежно від того, чи входять вони до структури заробітної плати.

Відповідачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому просив відмовити у її задоволені.

Відповідно до ст. 311 КАС України справу розглянуто в письмовому провадженні.

Суд апеляційної інстанції заслухав доповідь судді-доповідача, вивчив доводи апеляційної скарги, відзиву, перевірив їх за матеріалами справи і дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги, виходячи з наступного.

Позивач є пенсіонером та отримує пенсію по інвалідності, що підтверджено пенсійним посвідченням № НОМЕР_1 .

Позивач звернувся до Донецької митниці Державної митної служби України з запитом, який був зареєстрований 18.12.2023 року за вх № 3/18 щодо надання довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця.

Наказом Держмитслужби від 24.02.2022 року № 113 «Про встановлення простою в роботі територіальних органів Держмитслужби» в роботі Донецької митниці встановлено простій. Згідно наказу Держмитслужби від 24.06.2022 року № 286 «Про визначення місцезнаходження територіальних органів Держмитслужби» визначено місцезнаходження Донецької митниці за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11 Г (а.с. 48).

Відповідно до наказу Донецької митниці від 29.06.2022 року № 56 «Про припинення простою окремим посадовим особам митниці» (копія наказу додаються) з 1 липня 2022 року припинено простій в роботі окремим посадовим особам (а.с. 50-51).

Відповідно до наказу Держмитслужби України від 20.02.2023 року № 54 «Про делегування окремих повноважень керівникам митниць в умовах воєнного стану» Тернопільську митницю уповноважено на виконання функцій Донецької митниці за напрямком організації митного контролю та оформлення (а.с. 52-55).

Відповідач зазначив, що протягом 2022-2023 роки в роботі митниці відбулись чисельні зміни, в т.ч. в штатному розписі, в організаційній структурі Донецької митниці. Так, частину працівників було звільнено, а ще з частиною працівників була призупинена дія трудового договору (контракту).

Станом на грудень 2023 року в Донецькій митниці фактично працювало 15 посадових осіб, яким нараховувалась і виплачувалась заробітна плата, що було враховано при формуванні довідки № 15 від 31.01.2024 року про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця.

Листом від 21.12.2023 року Донецька митниця за вихідним 7.1-1/7.1-22-01/10/266 надіслала позивачу довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) № 9 від 21.12.2023 року, відповідно до форми, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 № 1-3 (а.с. 8).

У цій довідці зазначено, що на всі види оплати праці, включені в довідку, нараховано єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Довідка видана на підставі особових рахунків, платіжних відомостей або інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату за 11 місяць 2023 року. Довідка про розмір інших виплат, що подається для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби відповідно до Закону України «Про державну службу» додається (а.с. 9).

10.01.2024 року позивач звернувся до голови Державної митної служби України (вх. Держмитслужби №3/18 від 11.01.2024 року) з запитом про надання йому довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, відповідно до форми затвердженої постановою Пенсійного фонду України «Про форми довідок про заробігі плату для призначення пенсії державним службовцям» №1-3 від 17.01.2017 року (а.с. 10).

Донецька митниця листом від 23.01.2024 року за вих. № 7.1-1/7.1-22/3/1 повідомила позивача про направлення на його адресу довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, якак має не менш 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає посади державної служби, складену відповідно до форми, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду Українеи від 17.01.2017 № 1-3 (а.с. 11).

До цього листа додано довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії від 23.01.2024 № 12, згідно якої у грудні 2023 року надбавка за інтенсивність праці складає 0,00, надбавка за виконання особливо важливої праці 0,00, надбавка за роботу з відомостями , що становлять державну таємницю 0,00, виплати за додаткове навантаження 0,00, премія місячна 0,00, інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю 0,00. Разом 0,00 (а.с. 12).

30.01.2024 року позивач звернувся до голови Державної митної служби України з проханням про надання довідки щодо сум інших виплат відповідно до форми, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 № 1-3 (а.с. 13).

15.02.2024 року за вихідним №5/22-04/10/58 Донецька митниця надала позивачу довідку про складові заробітної плати для призначеня пенсії №15 від 31.01.2024 року, в якій було зазначено, що у грудні 2023 року надбавка за інтенсивність праці складає 0,00, надбавка за виконання особливо важливої праці 6937,50, надбавка за роботу з відомостями , що становлять державну таємницю 0,00, виплати за додаткове навантаження 0,00, премія місячна 0,00, інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю 0,00. Разом 6937,50 (а.с. 14-15).

23.02.2024 року позивач звернувся до голови ДМСУ, в якому звернув увагу на підстави, передбачені законодавством України, про обов`язковість виплати та відповіді внесення цих сум у графу «Інші виплати (матеріальна допомога, премії нараховані період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю)» (а.с. 16).

Донецька митниця листом від 05.03.2024 року повідомила, що враховуючи зміни в організаційній структурі Донецької митниці та відсутність аналогічної посади в штатному розписі митниці, позивачу було направлено довідку від 31.01.2024р. № 15 про складові заробітної плати призначення пенсії особі, яка має не менше як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорії посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію займає посади державної служби по прирівняній посаді, віднесеної до категорії посад державної служби за грудень 2023 року».

Також у листі вказано, що в грудні 2023 року за прирівняній посадою така виплата не проводилась, тому її включення до довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця не вбачається можливим (а.с. 17-19).

Додатком до листа зазначено довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії №15 від 31.01.2024 року, згідно якої у грудні 2023 року надбавка за інтенсивність праці складає 0,00, надбавка за виконання особливо важливої праці 6937,50, надбавка за роботу з відомостями , що становлять державну таємницю 0,00, виплати за додаткове навантаження 0,00, премія місячна 0,00, інші виплати (матеріальна допомога, премії, нараховані за період, що перевищує календарний місяць) в частині, що відповідає календарному місяцю 0,00. Разом 6937,50 (а.с. 20).

Згідно ст. 90 Закон України «Про державну службу» № 889-VІІІ від 10.12.2015 року (далі - Закон № 889-VІІІ) пенсійне забезпечення державних службовців здійснюється відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», а стаття 42 цього Закону визначає підстави перерахунку призначених пенсій.

За п. п. 10 та 12 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державну службу» № 889-VIII на призначення пенсії відповідно до ст. 37 Закону України «Про державну службу» № 3723-ХІІ (Закон втратив чинність на підставі Закону № 889-VIII (889-19) від 10.12.2015, крім статті 37, що застосовується до осіб, зазначених у пунктах 10 і 12 розділу XI Закону № 889-VIII) мають право особи, які на день набрання чинності Законом № 889-VIII мають не менш, як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону № 3723-ХІІ та актами Кабінету Міністрів України.

Довідка про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до Закону № 889- VIII видається особам, які мають право на призначення пенсії, згідно з пунктом 3 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 №622 «Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб» (далі - Порядок №622). Довідки для призначення пенсії видаються за формами довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям, затвердженими постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 № 1-3, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08.02.2017 за № 180/30048 (далі - Постанова № 1-3).

За ст. 50 Закону України від 10.12.2015 року № 889-VIII «Про державну службу» та ст. 585 Митного кодексу України заробітна плата посадової особи та працівника митних органів складається з посадового окладу; надбавки за вислугу років; надбавки за спеціальне звання посадових осіб митних органів; виплати за додаткове навантаження у зв`язку з виконанням обов`язків тимчасово відсутньої посадової особи або працівника у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутньої посадової особи або працівника; надбавки за виконання особливо важливої роботи; надбавки за персональну кваліфікацію; надбавки за виконання особистих ключових показників ефективності; командної премії; премії за значні особисті досягнення (у разі встановлення).

Згідно абз. 1-2 пункту 4 Порядку призначення пенсій деяким категоріям осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 622 «Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб» (далі - Порядок 622), пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплаченєдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. При цьому: посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби).

За абз. 6 пункту 4 Порядку № 622, за бажанням осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, і які на момент виходу на пенсію не перебувають на державній службі, розмір зазначених в абзацах третьому - п`ятому цього пункту виплат визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, але не раніше травня 2016 р., за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.

Законодавством передбачено, що довідки відповідно до форм, затверджених постановою правління Пенсійного фонду України від 17.01.2017 № 1-3 видаються за останнім місцем роботи державного службовця.

За абз. 1-2 п. 4 Порядку 622 - пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби).

За матеріалами справи останнім місцем роботи позивача на державній службі є посада в Донецькій митниці ДФС (правонаступником якої є Донецька митнця), а саме заступник начальника відділу на митному пості.

Відповідач зазначив, що оскільки у грудні 2023 року працюючим посадовим особам Донецької митниці, окрім посадового окладу, надбавки за вислугу років та надбавки за спеціальне звання, було нараховано і виплачено надбавку за виконання особливо важливої роботи (в т.ч. за прирівняною посадою), суми вказаної складової заробітної плати були враховані при формуванні довідки від 31.01.2024 року № 15.

Суд враховує, що надбавки за інтенсивність праці, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю, виплати за додаткове навантаження, премії та інше виплачуються в межах установленого фонду оплати праці. Однак, вказані складові заробітної плати не були нараховані та виплачені у зв`язку із недостатнім фінансуванням. Крім того, надбавка за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю взагалі не передбачена для посади, прирівняній посаді позивача. Тому відомості (дані, сумма) по вказаним складовим заробітної плати у митниці відсутні та не можуть бути включені до відповідних граф довідки про складові заробітної плати.

Щодо виплати матеріальної допомоги, то відповідно до статті 57 Закону України від 10.12.2015 року № 889-VIII «Про державну службу» державним службовцям надається щорічна основна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законом не передбачено більш тривалої відпустки, з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати.

Згідно п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2016 року № 500 «Про затвердження Порядку надання державним службовцям матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань» рішення про надання матеріальної допомоги державним службовцям приймається керівником державної служби у державному органі в межах затвердженого фонду оплати праці.

Крім того, вказана матеріальна допомога не входить до заробітної плати відповідно до Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстатистики від 13.01.2004 року № 5 (зі змінами), хоча й виплачується за рахунок фонду оплати праці установи.

Отже, матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань не гарантується державному службовцю жодним нормативно - правовим актом, в тому числі Конституцією, оскільки ч. 2 ст. 54 Закону України № 889 передбачає лише можливість її отримання.

Крім цього, матеріальна допомога може бути виплачена державному службовцю лише за наявності коштів фонду оплати праці або не виплачуватись взагалі.

Отже, підстави для включення виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань до довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця відсутні.

Згідно абзаців 1-2 пункту 4 Порядку 622 при формуванні довідки, до сум заробітної плати необхідно включати ті складові, з яких було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Суд враховує, що у митниці при формуванні оскаржуваної довідки, були відсутні дані по складовим заробітної плати, які позивач просить включити до довідки. Через цю обставину у митниці відсутня правова підстава для включення деяких складових заробітної плати за прирівняною посадою (грошова допомога на оздоровлення, надбавки за інтенсивність праці, за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю, виплати за додаткове навантаження, премії), оскільки вказані складові взагалі не були виплачені за відповідний період і з них не було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Апелянт посилався на те, що в оскаржуваному рішенні суд проігнорував той факт, що Донецька митниця за прирівняною посадою надає довідку яка містить інформацію про складові заробітної плати для призначення пенсії за грудень 2023 року (про що повідомлено листом Держмитслужби від 15.02.2024 року № 5/22-04/10/58 та направлено довідку від 31.01.2024 року № 15, складену Донецькою митницею)», та додає до відзиву розрахунковий лист за грудень 2023р в якому зазначено матеріальну допомога на соц.побут, апеляційний суд враховує наступне.

До матеріалів справи відповідачем розрахунковий лист, згідно якого в грудні 2023 року за прирівняною посадою «заступника начальника відділу у складі управління» така виплата проводилась ОСОБА_2 , водночас невключення відповідачем її до довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця є правомірним, оскільки матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань не є складовою заробітної плати, а є соціальною гарантією держави. Це необов`язкова виплата, яка надається окремому працівнику на підставі його заяви, але за власним рішенням керівника (а.с. 45).

Отже, суд першої інстанції помилково встановив, що з розрахункового листа за грудень 2023 року посадової особи по прирівняній посаді, вбачається відсутність нарахувань та виплат вищезазначених складових заробітної плати.

Водночас, такі висновки не вплинули на правильність прийнятого судом рішення в цій справі.

Отже, довідка про складові заробітної плати для призначення пенсії особі, яка має не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державної служби, і яка на момент виходу на пенсію не займає державної служби № 15 від 31.01.2024 року, видана відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

Щодо посилань апелянта на постанови Верховного Суду України в постанові від 20.02.2012 року справа №21-430а11, Верховного Суду в постановах від 28.05.2013р. (№ 21-97а13), від 16.09.2014р. (№ 21-314а14), то вони не підлягають застосуванню у цій справі, оскільки висновки суду зроблені стосовно законодавчих норм, які втратили чинність (Закон № 3723), а на час виникнення спірних правовідносин підлягають застосуванню норми Закону № 889.

За п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про відмову у задоволенні позову.

Отже, спір за суттю вимог судом першої інстанції вирішений правильно, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, внаслідок чого відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду.

Керуючись ст.ст. 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 26 червня 2024 року у справі № 200/1689/24 за позовом ОСОБА_1 до Державної митної служби України в особі Донецької митниці про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - залишити без змін.

Повний текст постанови складений 7 жовтня 2024 року.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати прийняття та відповідно до ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України може бути оскаржена до Верхового Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий І.В. Геращенко

Судді: А.В. Гайдар

Е.Г. Казначеєв

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2024
Оприлюднено09.10.2024
Номер документу122131881
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо

Судовий реєстр по справі —200/1689/24

Постанова від 07.10.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 25.07.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 26.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 27.03.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні