Справа № 711/7530/24
Номер провадження 3/711/2448/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 жовтня 2024 року м. Черкаси
Придніпровський районний суд м. Черкаси в складі:
головуючого судді Комплєктової Т.О.,
за участю секретаря Тищенко А.А.,
прокурора Лисика М.А.,
особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,
розглянувши об`єднані адміністративні матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Черкаській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, про притягнення
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, зареєстрованого та мешканця АДРЕСА_1 , ІПН НОМЕР_1 , працюючого на момент вчинення правопорушення директором КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», одруженого, являється особою з інвалідністю ІІ групи,
до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 , будучи директором Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» та відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. З Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією в порушення вимог ч.1 ст.45, п. 2-7 Прикінцевих положень Закону України «Про запобігання корупції» без поважних причин, несвоєчасно подав до Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2021 рік, оскільки граничний термін подачі був 31.01.2024, а декларація фактично подана 16.02.2024, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи директором Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» та відповідно до підпункту «а» п. 2 ч. 1 ст. З Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані зкорупцією впорушення вимогч.1ст.45,п.2-7 Прикінцевих положень Закону України «Про запобігання корупції» без поважних причин, несвоєчасно подав до Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік, оскільки граничний термін подачі був 31.01.2024, а декларація фактично подана 16.02.2024, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 вину визнав та просив оголосити йому усне зауваження замість штрафу, врахувавши, що він раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, щиро кається, діяння, вчинення якого йому інкримінується, не потягло за собою небезпечних наслідків, не утворило жодного корупційного ризику, особистої вигоди він не мав. Тому просить закрити провадження. Пояснив, що попросив спеціаліста з ІТ технологій, щоб він допоміг сформувати і подати декларації. Першу декларацію за 2021 рік він подав 24.04.2023, а за 2022 рік подав 29.12.2023, але подав на сайт Податкової служби України. І тільки після зауваження свого заступника, що в реєстрі декларацій НАЗК відсутні його декларації, він 16.02.2024 подав їх на необхідний сайт. За минулий рік, 2023, він подавав вчасно вже на сайт НАЗК.
Свідок ОСОБА_2 в судовому засіданні пояснив, що він працює по сумісництву і директор філії ОСОБА_1 попросив його допомогти внести дані по декларації про доходи, тобто потрібно було зайти на сайт, сформувати декларацію, внести дані і підписати електронно-цифровим підписом і відправити. Відправили ці декларації через електронний кабінет платника податків на сайті Державної податкової служби України.
Прокурор ОСОБА_3 обставини, викладені у протоколах про вчинення адміністративних правопорушень, підтримав, зазначив про наявність в діях ОСОБА_1 ознак діяння, передбаченого ч. 1 ст.172-6 КУпАП та просив накласти стягнення у вигляді штрафу у мінімальному розмірі.
Заслухавши пояснення і доводи особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та думку прокурора, суддя, вивчивши надані докази, приходить до наступного.
Згідно із ч. 1 ст. 68 Конституції України, кожен зобов`язаний неухильно додержуватись Конституції України та Законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.
Відповідно до ч.1 ст. 1 ЗУ «Про запобігання корупції» правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Частиною 1 ст. 172-6 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Згідно із статтею 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Підприємство є юридичною особою публічного права. Права і обов`язки юридичної особи Підприємство набуває з дня державної реєстрації. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює директор (далі - Керівник). Керівник призначається на посаду та звільняється з посади міським головою або Органом управління на конкурсній основі шляхом укладення з ним контракту відповідно до порядку, визначеного законодавством України. Строк найму, права, обов?язки і відповідальність Керівника, умов його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №11-р (к) від 17.01.2008 року «Про головного лікаря Черкаської міської поліклініки № 2» ОСОБА_1 призначено на посаду головного лікаря міської поліклініки №2 з 22 січня 2008 року відповідно до укладеного з ним контракту від 22 січня 2008 року.
Відповідно до наказу Черкаської міської поліклініки №2 від 22.01.2008 року №22-кл ОСОБА_1 призначено на посаду головного лікаря міської поліклініки № 2 з 22.01.2008 року.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №644 - р (к) від 31.12.2009 року «Про продовження терміну дії контракту з головним лікарем Черкаської міської поліклініки №2 ОСОБА_1 » продовжено термін дії контракту з головним лікарем Черкаської міської поліклініки №2 ОСОБА_1 на 5 (п?ять) років, до 22 січня 2015 року включно.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №102-р (к) від 27.04.2010 року «Про призначення ОСОБА_1 », ОСОБА_1 , призначено на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Друга Черкаська міська поліклініка» Черкаської міської ради з 01 травня 2010 року відповідно до укладеного з ним контракту, звільнивши 30 квітня 2010 року з посади головного лікаря «Черкаської міської поліклініки №2».
Відповідно до додаткової угоди від 24.04.2015 року до контракту від 27 квітня 2010 року з директором КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» Черкаської міської ради, що є комунальною власністю Черкаської міської ради, міський голова ОСОБА_4 , з одного боку та директор КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» Черкаської міської ради ОСОБА_1 , іменований далі Керівник, з другого боку, уклали цю угоду про наступне: ОСОБА_1 продовжується термін дії контракту від 27 квітня 2010 року на посаді директора КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» Черкаської міської ради на три роки, до 01 травня 2018 року включно.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси № 134-р (к) від 06.05.2015 року «Про продовження терміну дії контракту з директором КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» Черкаської міської ради ОСОБА_1 продовжено термін дії контракту з директором КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» Черкаської міської ради ОСОБА_1 на 3(три) роки, до 01 травня 2018 року включно.
Відповідно до додаткової угоди від 11.04.2018 року до контракту від 27 квітня 2010 року з директором комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», що є комунальною власністю Черкаської міської ради, міський голова ОСОБА_5 , з одного боку та директор комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 , іменований далі Керівник, з другого боку, уклали цю угоду про наступне: ОСОБА_1 продовжується термін дії контракту від 27 квітня 2010 року на посаді директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» на три роки, до 04 травня 2021 року включно.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №124-р (к) від 12.04.2018 року «Про продовження терміну дії контракту з директором комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 » продовжено термін дії контракту з директором комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 на 3 (три) роки, до 04 травня 2021 року включно.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №148-р (к) від 13.04.2021 року «Про внесення змін до контракту та продовження терміну його дії з директором комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»
ОСОБА_1 » внесено зміни до контракту шляхом укладання нової додаткової угоди продовжити термін дії контракту з директором комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 на 3 (три) роки, до 03 травня 2024 року включно.
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №148-р (к) від 22.04.2024 року «Про звільнення ОСОБА_1 » звільнено ОСОБА_1 , директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» 03 травня 2024 року із займаної посади у зв?язку з закінченням терміну дії контракту пункт 2 статті 36 К3пП У країни.
Відповідно до наказу Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» №25-к від 03.05.2024 року «Про звільнення» ОСОБА_1 звільнено з посади директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» 03.05.2024 року відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв?язку із закінченням терміну дії контракту від 27 квітня 2010 року (в редакції від 01 квітня 2021 року, пункт 2 статті 36 К3пП України).
Відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №161-р (к) від 29.04.2024 року «Про призначення ОСОБА_1 » призначено ОСОБА_1 на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» з 06 травня 2024 року та відповідно до укладеного з ним контракту.
Відповідно до наказу Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» №27-к від 03.05.2024 року «Про призначення» ОСОБА_1 призначено на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» з 06.05.2024 року відповідно до укладеного з ним контракту.
ОСОБА_1 , як директор Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», є суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції".
Приміткою до ст. 172-6 КУпАП встановлено, що суб`єктами правопорушень у цій статті (крім правопорушень, визначених частинами другою та третьою цієї статті, у частині неповідомлення або несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані) є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" зобов`язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Склад вказаного правопорушення є формальним, тобто таким, який не передбачає наслідків як обов`язкового елементу об`єктивної сторони, в той час як обов`язковим елементом об`єктивної сторони формального складу завжди є діяння.
Частиною 1 ст. 45 Закону передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпунктах «а», «в» - «ґ» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.
Відповідно до пункту 2-7 Розділу XIII Закону установлено, що особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, відповідно до статті 45 цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану", подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року. Суб`єкти декларування, зазначені у частинах сьомій - чотирнадцятій статті 45 цього Закону, подають відповідні декларації у строки, встановлені частинами сьомою - чотирнадцятою статті 45 цього Закону, якщо відповідні декларації не було подано раніше.
Законом України «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану» від 20.09.2023 визначено, що за загальним правилом до 31.01.2024 слід подати:
-щорічні декларації (з будь-якою позначкою) за 2021-2022 звітні періоди;
-декларацію при звільненні за 2022-2023 роки (якщо обов`язок подання декларації настав до 11.10.2023 включно);
-декларацію кандидата на посаду за 2021 та 2022 звітні періоди (якщо кінцевий строк їх подання настав у період з 24.02.2022 по 11.10.2023 включно).
З 1 січня до 31 березня 2024 року включно суб`єкти декларування (крім тих, які мають право на відтермінування) повинні подати щорічні декларації за 2023 звітний період.
Декларації, подані в період з 24.02.2022 до 11.10.2023 включно вважаються такими, що були подані на виконання обов`язку, передбаченого ст. 45 Закону (абз.2 п. 2-7 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону). Повторне їх подання не вимагається та є технічно неможливим.
Як встановлено в судовому засіданні, відповідно до розпорядження міського голови м. Черкаси №11-р (к) від 17.01.2008 року «Про головного лікаря Черкаської міської поліклініки № 2» ОСОБА_1 призначено на посаду головного лікаря міської поліклініки №2 з 22 січня 2008 року відповідно до укладеного з ним контракту від 22 січня 2008 року. З 2008 року дія контракту неодноразово продовжувалась. Відповідно до наказу Комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» №27-к від 03.05.2024 року «Про призначення» ОСОБА_1 призначено на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» з 06.05.2024 року відповідно до укладеного з ним контракту.
Враховуючи, що ОСОБА_1 продовжував свою діяльність, як посадова особа юридичної особи публічного права, тому граничний термін подачі щорічних декларацій за 2021 та 2022 роки становив 31.01.2024.
Проте, ОСОБА_1 , будучи суб`єктом декларування, який повинен бути обізнаним щодо обов`язку, способу, та терміну подачі таких типів декларацій, за відсутності поважних причин, в порушення ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції», подав відповідні декларації: 16.02.2024 о 15.29 год. за 2021 рік та 16.02.2024 о 15.19 год. за 2022 рік, що встановлено відповідно до відкритих загальнодоступних даних Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Також вина ОСОБА_1 у вчиненніадміністративних правопорушень,підтверджується матеріаламиадміністративної справи,а саме: рапортом оперуповноваженого УСР в Черкаській області ДСР НП України В.Грибенко від 06.09.2024; щорічною декларацією ОСОБА_1 за 2021; щорічною декларацією ОСОБА_1 за 2022; копією повідомлення КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» від 10.09.2024; копією розпорядження міського голови м. Черкаси від 17.01.2008, про призначення ОСОБА_1 на посаду головного лікаря міської поліклініки № 2; копією наказу Черкаської міської поліклініки № 2 від 22.01.2008 № 22-кл про призначення ОСОБА_1 на посаду головного лікаря; копією розпорядження міського голови від 31.12.2009 про продовження терміну дії контракту з головним лікарем Черкаської міської поліклініки № 2 ОСОБА_1 ; копією розпорядження міського голови м. Черкаси від 27.04.2010, про призначення ОСОБА_1 на посаду директора КНП «Друга Черкаська міська поліклініка»; копією додаткової угоди до контракту від 27.04.2010 з директором КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» ОСОБА_1 від 24.04.2015; копією розпорядження міського голови від 06.05.2015 про продовження терміну дії контракту з директором КНП «Друга Черкаська міська поліклініка» ОСОБА_1 ; копією додаткової угоди до контракту від 27.04.2010 з директором КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 від 11.04.2018; копією розпорядження міського голови від 12.04.2018 про продовження терміну дії контракту з директором КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 ; копією розпорядження міського голови від 13.04.2021 про внесення змін до контракту та продовження терміну його дії з директором КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОСОБА_1 ; копією розпорядження міського голови від 22.04.2024 про звільнення ОСОБА_1 з посади директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»; копією наказу № 25-к від 03.05.2024 про звільнення ОСОБА_1 з посади директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»; копією наказу № 27-к від 03.05.2024 про призначення ОСОБА_1 на посаду директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»; копією розпорядження міського голови від 29.04.2024 про призначення ОСОБА_1 на посаду директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» з 06.05.2024; посадовою інструкцією директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»; звітом «Про виконання заходів, спрямованих на запобігання корупційним злочинам» за І півріччя 2024 року; статутом КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»; наказом № 07 від 02.01.2024 про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання корупції на 2024 рік; рішенням Другої сесії Черкаської міської ради від 16.12.2016 № 2-1498 про зміну найменування поліклінік мста Черкаси та затвердження Статутів закладів та підприємств охорони здоров`я в новій редакції.
Одним з основоположних принципів діяльності із запобігання і протидії корупції є невідворотність відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, оскільки ці правопорушення несуть негативні наслідки, які можуть виявитися у підриві авторитету державних органів та органів місцевого самоврядування та зашкодити суспільним інтересам, а отже не можуть бути визнані як малозначимі.
Щодо доводів ОСОБА_1 з приводу закриття провадження за малозначністю, суддя зазначає, що виходячи з вимог правової кваліфікації та із врахуванням ситуації в державі, правопорушення, пов`язані з корупцією, для кваліфікації яких не передбачено обов`язкової наявності наслідків чи ознак суспільної небезпечності, не можуть вважатися малозначними.
Застосування ст. 22 КУпАП є неможливим, оскільки це суттєво знижує ефективність протидії корупції, дозволяє правопорушнику уникнути передбаченої Законом відповідальності.
Більше того, факт вчинення правопорушення, пов?язаного з корупцією, не може визнаватись малозначним, оскільки вчинення такого порушує встановлені антикорупційним законодавством вимоги, заборони та обмеження, посягає на порядок реалізації особами таких органів, наданої їм влади та посадових повноважень, дискредитує органи влади та місцевого самоврядування.
Протидія корупційним та пов?язаним із корупцією проявам, створення атмосфери суспільного неприйняття таких вчинків на сьогодні є винятково актуальними, і принциповість під час призначення стягнення за порушення вказаної категорії буде істотно сприяти запобіганню злочинам у цій сфері.
Водночас, одним з основоположних принципів діяльності із запобігання і протидії корупції є невідворотність відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, оскільки ці правопорушення несуть негативні наслідки, які можуть виявитися у підриві авторитету державних органів та органів місцевого самоврядування та зашкодити суспільним інтересам.
Разом з тим, в суспільстві не повинно бути сумнівів у порядності (доброчесності) публічної служби, тому за вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, особа повинна нести відповідальність,
На підставі викладеного, суд дійшов висновку про наявність в діях ОСОБА_1 складу адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, які не викликають у суду сумнівів, оскільки вони є логічними, послідовними та узгоджуються з матеріалами справи.
До обставин, що пом`якшують відповідальність ОСОБА_1 суд відносить щире розкаяння. Обставин, що обтяжують відповідальність ОСОБА_1 суддя не вбачає.
Відповідно до положень ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчинення нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
З урахуванням характеру вчинених правопорушень, особи порушника, який являється особою з інвалідністю ІІ групи, ступеня його вини, наявності обставини, яка пом`якшує відповідальність та відсутності обставин, що обтяжують відповідальність ОСОБА_1 , суддя вважає за необхідне накласти на останнього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в мінімальному розмірі, передбаченого санкцією ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, яке буде достатнім для його виховання в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як ним самим, так і іншими особами.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про судовий збір», від сплати судового збору звільняються інваліди І і ІІ групи, а ОСОБА_1 являється особою з інвалідністю ІІ групи, тому від сплати судового збору звільнений.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 36, 40-1, 160, 280, 283, 284 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що дорівнює 850 (вісімсот п`ятдесят) грн.
Звільнити ОСОБА_1 від сплати судового збору на підставі п. 9 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір».
Відповідно доположень ч. 1 ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Положення ч. 2 ст. 308 КУпАП передбачають, що у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті КУпАП та зазначеного у постанові про стягнення штрафу.
Строк пред`явлення постанови до виконання - протягом трьох місяців з моменту її винесення.
Постанова набирає законної сили після закінчення десятиденного строку її оскарження.
Постанова можебути оскаржена до Черкаського апеляційного суду через Придніпровський районний суд м. Черкаси протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя: Т. О. Комплєктова
Суд | Придніпровський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2024 |
Оприлюднено | 10.10.2024 |
Номер документу | 122155770 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю |
Адмінправопорушення
Придніпровський районний суд м.Черкас
Комплєктова Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні