Справа № 493/1377/24
Провадження № 3/493/814/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 жовтня 2024 року м. Балта Одеської області
Суддя Балтського районного суду Одеської області Тітова Т.П., розглянувши матеріали, які надійшли від НОМЕР_1 прикордонного загону відділу прикордонної служби « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (тип Б) відділення інспекторів прикордонної служби « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (тип Б) ДПС України, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_2 , проживаючого АДРЕСА_1 , непрацюючого, який до адміністративної відповідальності не притягувався,
-за скоєння правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 204-1 КУпАП,
В С Т А Н О В И Л А:
07 серпня 2024 року о 21:50 год. на околиці АДРЕСА_2 на відстані 25000 метрів від лінії державного кордону України було виявлено ОСОБА_1 , який в групі осіб, а саме ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 намагався перетнути державний кордон України поза пунктами пропуску в пішому порядку з документами, що посвідчують його особу, а саме на вихід з України до Республіки Молдова на напрямку Балта (Україна) Броштяни (Республіка Молдова) в районі пп/зн 0295, чим порушив ст. 9 ЗУ «Про державний кордон України».
В судовезасідання правопорушникне з`явився,повідомлений бувналежним чиномпро дату,час тамісце судовогозасідання,та враховуючи,що наадресу судунадходили неодноразовізаяви провідкладення судовихзасідань,оскільки вінбажав,щоб розглядсправи відбувсяза йогоособистою участю,де віннадасть судупояснення щодосвоєї невинуватостіта за клопотанням представника ОСОБА_1 вже тричі відкладався розгляд справи. Крім того згідност. 268 ч. 2 КУпАПсправи про адміністративне правопорушення, передбаченіст. 204-1 ч. 2 КУпАП, не відносяться до категорії справ, при розгляді яких присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов`язковою, враховуючи тривалість розгляду справи, неодноразові клопотання про відкладення розгляду справи, знаходжу, що справа може бути розглянута без участі ОСОБА_1 .
Представник ОСОБА_1 адвокат Лотиш М.В. в судовому засіданні просила врахувати письмові пояснення ОСОБА_1 , в яких він зазначав, що не мав наміру перетинати державний кордон України, а на заправці підійшов до водія таксі та просив його довезти до м. Києва, на що водій погодився, але сказав, що по дорозі потрібно забрати ще декілька людей. Куди вони їхали йому не відомо, оскільки усі сумніви тлумачаться на користь ОСОБА_1 , тому просила закрити провадження у справі у зв`язку з відсутністю у його діях складу адміністративного правопорушення.
Вина ОСОБА_1 у вчиненому адміністративному правопорушенні, передбаченому ч. 2 ст. 204-1 КУпАП, підтверджується такими доказами.
Протоколом про адміністративне правопорушення серії ПдРУ № 295969 від 07.08.2024 року.
Рапортом заступника начальника відділення з персоналу інспекторів прикордонної служби « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (тип Б) відділу прикордонної служби « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (тип Б) ст. лейтенанта ОСОБА_8 від 08.07.2024 року, зі змісту якого вбачається, що 07.08.2024 о 21:50 год. спільною з майстер-сержантом ОСОБА_9 , штаб-сержантом ОСОБА_10 та службовою собакою «Молі» ніс службу в прикордонному наряді «Група реагування» на напрямку Балта (Україна) Броштяни (Республіка Молдова) і в ході реалізації інформації ПОРВ з м.д Кодима в районі пп/зн 0295 на відстані до 25000 м від державного кордону України зупинено т/з. В даному т/з знаходились 7 громадян України (мешканці Київської, Вінницької, Хмельницької, Дніпропетровської та Харківської областей), які мали намір незаконно перетнути державний кордон на вихід з України поза пунктами пропуску. Затримано: ОСОБА_2 , ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_1 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 . На даних громадян було складено адміністративно-процесуальні документи за ч. 2 ст. 204-1 КУпАП.
Статтею 9 ЗУ «Про державний кордон України» визначений порядок перетинання державного кордону України, який здійснюється на шляхах сполучення через державний кордон з додержанням встановленого порядку.
Відповідно до ч. 2 ст. 204-1 КУпАП за перетинання або спробу перетинання групою осіб державного кордону України будь-яким способом поза пунктами пропуску через державний кордон України або в пунктах пропуску через державний кордон України без відповідних документів або з використанням підробленого документа чи таких, що містять недостовірні відомості про особу, чи без дозволу відповідних органів влади, настає адміністративна відповідальність.
Суд критично ставиться до письмових пояснень ОСОБА_1 та тверджень його представника адвоката Лотиш М.В. про його невинуватість за складеним протоколом про адміністративне правопорушення, так як з матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 в групі з іншими особами був затриманий на околиці с. Мирони Подільського району Одеської області, що географічно знаходиться ближче до державного кордону, ніж м. Київ до якого він нібито прямував та знаходиться на 50 км в сторону від траси сполученням Одеса-Київ, тобто твердження про те, що ОСОБА_1 прямував саме до м. Києва, є неспроможними.
Крім того сумнівними є твердження про те, що водій мав по дорозі підібрати ще пасажирів до м. Києва, так як особи, які були затримані разом із ОСОБА_1 в с. Мирони Подільського району навіть не є мешканцями Одеської області.
Протокол про адміністративне правопорушення підписаний особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. З наданих ОСОБА_1 письмових пояснень вбачається, що він вину у спробі перетинання державного кордону України не визнає в повному обсязі.
Той факт, що ОСОБА_1 в групі з іншими особами був затриманий на відстані 25000 метрів до лінії державного кордону України не спростовує намагання незаконного перетину державного кордону України поза пунктами пропуску, так як з матеріалів адміністративної справи вбачається, що були затримані 7 громадян з документами, що підтверджують їх особи, які прямували до державного кордону України. При цьому ОСОБА_1 є мешканцем Харківської області зі слів представника, будь-яких законних підстав перебувати на відстані 25000 метрів від лінії державного кордону України на околиці с. Мирони Подільського району Одеської області, він не мав, що в сукупності з наявними у справі доказами, а саме протоколом про адміністративне правопорушення та рапортом заступника начальника відділення з персоналу інспекторів прикордонної служби « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (тип Б) відділу прикордонної служби « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (тип Б) ст. лейтенанта ОСОБА_8 від 08.07.2024 року, свідчать про наявність в діяннях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 204-1 КУпАП.
Таким чином, сукупність вказаних доказів підтверджує, що ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 204-1 КУпАП, а саме спробу перетину державного кордону України будь-яким способом поза пунктами пропуску через державний кордон України групою осіб.
Суддя, вивчивши докази в їх сукупності, враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в межах санкції ч. 2 ст. 204-1 КУпАП без конфіскації знарядь і способів вчинення правопорушення, оскільки таких у нього не було.
Відповідно до ст. 40-1 КУпАП та п. 5 ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про судовий збір» з ОСОБА_1 належить стягнути на користь Державної судової адміністрації України судовий збір в сумі 605,60 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. 40-1 та ч. 2 ст. 204-1 КУпАП, суддя
П О С Т А Н О В И Л А:
ОСОБА_1 визнати винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 204-1 КУпАП, та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 8500,00 грн., без конфіскації знарядь і способів вчинення правопорушення (отримувач коштів: ГУК в Од.обл./отг м. Балта/21081100, ЄДРПОУ отримувача: 37607526, рахунок отримувача: UA228999980313060106000015572, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО банку отримувача: 899998, призначення платежу*; 21081100, справа № 493/1377/24, ОСОБА_1 )
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Державної судової адміністрації України судовий збір в сумі 605,60 грн. (отримувач ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106; код отримувача (ЄДРПОУ) 37993783; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); номер рахунку (стандарт IBAN) UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету 22030106).
Відповідно до вимог ст. ст. 307, 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у строк не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу ця постанова надсилається для примусового виконання, у порядку якого стягується з правопорушника подвійний розмір штрафу в сумі 17000,00 грн.
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду протягом 10 днів з дня її винесення.
СУДДЯ
Суд | Балтський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 09.10.2024 |
Оприлюднено | 11.10.2024 |
Номер документу | 122196707 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, що посягають на встановлений порядок управління Незаконне перетинання або спроба незаконного перетинання державного кордону України |
Адмінправопорушення
Балтський районний суд Одеської області
Тітова Т. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні