Рішення
від 10.10.2024 по справі 200/5568/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 жовтня 2024 року Справа№200/5568/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шувалової Т.О., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯРІВСЬКЕ» до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області про скасування вимоги,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЯРІВСЬКЕ» (далі ТОВ «ЯРІВСЬКЕ») звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області, у якому просить суд:

- скасувати вимогу Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області від 11 квітня 2024 року № Ю-0810-0599У про сплату боргу (недоїмки) в сумі 85861,24 грн, винесену відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯРІВСЬКЕ».

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 25.07.2024 він з Лиманського відділу державної виконавчої служби у Краматорському районі Донецької області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції отримав повідомлення про відкриття виконавчого провадження щодо сплати боргу (недоїмки) від 11.04.2024 № Ю-0810-0599У. Борг було нараховано у квітні 2024 року після подання звітності до податкового органу за нараховану і виплачену заробітну плату працівникам у березні-квітні 2022 року. Позивач вказує, що з 24.02.2022 підприємство знаходилось у стані форс-мажорних обставин. Несплата податкових зобов`язань ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» пов`язана з загарбницькими діями російської федерації, підприємство з перших місяців бойових дій опинилось під обстрілами ворожої артилерії, внаслідок чого були зруйновані господарські споруди і будівлі товариства, виведені з ладу транспортні засоби, у зв`язку з чим евакуювати техніку не було можливості, а в травні-липні 2022 року всю техніку пограбовано окупантами. За даним фактом зареєстровано кримінальне провадження № 22022050000002880 за частиною 1 статті 438 КК України. Позивач звертався до торгово-промислової палати, сертифікатом якої підтверджено неплатоспроможність товариства в умовах форс-мажорних обставин, про що було повідомлено відповідача. Вважаючи податкову вимогу протиправною, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Відповідач Головне управління Державної податкової служби у Донецькій області (далі - ГУ ДПС у Донецькій області) надав до суду відзив на позовну заяву, в якому позовні вимоги не визнає та вважає їх такими, що не підлягають задоволенню. На обґрунтування своєї позиції зазначає, що ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» є платником єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. В інтегрованій картці платника податку за технологогічним кодом 71010000 «Єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності», станом на 31.03.2024 рахувалась заборгованість у сумі 85 861,24 грн, період виникнення даної заборгованості 10.05.2022. Дана заборгованість виникла за рахунок нарахувань єдиного внеску згідно поданих платником податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за : I квартал 2022 року від 10.04.2022 № 9045571016 (залишок несплаченої, визначеної платником суми єдиного внеску до сплати за лютий 2022 року 11 253,53 грн, граничний термін сплати 21.03.2022, сума єдиного внеску до сплати за березень 2022 року 41 970,71 грн, граничний термін сплати 20.04.2022); IІ квартал 2022 року від 02.03.2024 № 9314617582 (сума єдиного внеску до сплати за квітень 2022 року 29 728,57 грн, граничний термін 20.05.2022, сума єдиного внеску до сплати за травень 2022 року 2 908,43 грн, граничний термін сплати 20.06.2022).

Оскільки станом на 31.03.2024 по ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» обліковувалась заборгованість з єдиного внеску у розмірі 85 861,24 грн, ГУ ДПС у Донецькій області було сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 11.04.2024 № Ю-0810-0599 у сумі 85 861,24 грн. Вказана вимога про сплату боргу (недоїмки) 16.04.2024 направлена на податкову адресу ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» засобами поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення. Поштове відправлення повернуто на адресу ГУ ДПС без вручення платнику 02.05.2024 із зазначенням причин невручення «за закінченням терміну зберігання». Дану вимогу підприємством ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» в адміністративному та судовому порядку не оскаржувало.

Узгоджену вимогу про сплату боргу (недоїмки) разом із заявою про відкриття виконавчого провадження (вихідний реєстраційний індекс ГУ ДПС у Донецькій області від 11.07.2024 № 2856/5/05-99-13-09) 16.07.2024 було направлено до Лиманського відділу державної виконавчої служби у Краматорському районі Донецької області Східного міжрегіонального управління Міністерства.

Одночасно відповідач зазначає, що до контролюючого органу не подавалось та за даними ІКС ДПС України інформація про відсутність можливості виконання податкових обов`язків відповідно до пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ не значиться.

На підставі викладеного, відповідач просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 14 серпня 2024 року позов прийнято до провадження, призначено до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи та визначено відповідачу строк для подання відзиву на позов.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 02 вересня 2024 року у задоволенні клопотання відповідача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження відмовлено.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення на нього, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи, суд встановив наступне.

Позивач ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» зареєстровано в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 03.11.2000 за № 12721200000000093, 10.11.2000 взято на облік як платника єдиного соціального внеску, реєстраційний номер 05-34-04-0583.

ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» перебуває на податковому обліку в Лиманській державній податковій інспекції (м. Лиман) ГУ ДПС у Донецькій області.

Наказом директора ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» від 17.04.2022 № 561 призупинено трудові відносини та діяльність підприємства.

Відповідно до витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.08.2022 Слідчим відділом 2 управління (з дислокацією у м. Маріуполь Донецької області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях зареєстроване кримінальне провадження за № 22022050000002880. З короткого викладу обставин убачається, що 02.08.2024 невстановленими особами з числа збройних сил рф було окуповано смт Зарічне Лиманської ОТГ Донецької області в результаті чого відсутній безперешкодний доступ до майна ТОВ «ЯРІВСЬКЕ».

10.04.2022 позивачем подано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І квартал 2022 року, відповідно до якого сума єдиного внеску до сплати за березень 2022 року 41970,71 грн.

Відповідно до квитанції 2 вказаний податковий розрахунок прийнятий податковим органом 10.04.2022 та зареєстровано за № 9045571016.

02.03.2024 позивачем подано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІ квартал 2022 року, відповідно до якого сума єдиного внеску до сплати за квітень 2022 року 29728,57 грн, за травень 2022 року 2 908,43 грн.

Відповідно до квитанції 2 вказаний податковий розрахунок прийнятий податковим органом 02.03.2024 та зареєстровано за № 9314617582.

Згідно з даними ІКС ДПС залишок несплаченої, визначеної платником суми єдиного внеску до сплати за лютий 2022 року 11253,53 грн.

11.04.2024 відповідачем сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-0810-0599 у сумі 85 861,24 грн.

З метою погашення податкового боргу, контролюючим органом надсилалась податкова вимога від 11.04.2024 № Ю-0810-0599 на податкову адресу відповідача (штрих-код поштового відправлення №8412212434421), однак вказана вимога була повернута центром поштового зв`язку на адресу відповідача з відміткою «за закінченням терміну зберігання», що підтверджується конвертом, копія якого міститься в матеріалах справи.

На час розгляду справи податкова вимога є неоскаржена та невідкликана.

Відповідно до заяви відповідача від 11.07.2024 № 2856/5/05-99-13-09 старшим державним виконавцем Лиманського відділу державної виконавчої служби у Краматорському районі Донецької області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 24.07.2024 відкрито виконавче провадження за № 75616637 про стягнення з ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» боргу у сумі 85861,24 грн.

Сертифікатом Донецької торгово-промислової палати від 10.07.2024 № 1400-24-1470 засвідчено форс-мажорні обставини ТОВ «ЯРІВСЬКЕ», а саме: військова агресія російської федерації проти України, що стало підставою введення військового стану в Україні з 05 год 30 хв. 24.02.2022; тимчасова окупація смт Зарічне Лиманської міської громади з 24.04.2022 по 01.10.2022 та активні бойові дії з 01.01.2023 по теперішній час; призупинення господарської діяльності товариства та дії трудових договорів з працівниками, щодо обов`язку (зобов`язання) сплатити єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за І квартал 2022 року та ІІ квартал 2022 року.

Не погоджуючись з вимогою про сплату боргу (недоїмки), позивач з відповідним позовом звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, які склались між сторонами, суд виходить з наступного.

За приписами частини другоїстатті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцією та законами України.

Згідно з частиною першою статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначається Законом України від 08 липня 2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі Закон - №2464-VI).

Відповідно до пунктів 2, 6 частини першої статті 1 Закону №2464-VI єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування;

недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

За п. 1 частини першої статті 4 Закону №2464-VI платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до п. 1 частини другої статті 6 Закону №2464-VІ платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Статтею 7 Закону №2464-VІ визначено базу нарахування єдиного внеску.

Єдиний внесок нараховується:

1) для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами;

За частиною восьмою статті 9 Закону №2464-VI роботодавці зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць не пізніше 28 числа наступного місяця.

Частиною дванадцятою статті 9 Закону №2464-VI визначено, що єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Відповідно до абз 1-3, 5-7 частини четвертої статті 25 Закону №2464-VI податковий орган у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, надсилає в паперовій та/або електронній формі платникам єдиного внеску вимогу про сплату недоїмки з єдиного внеску.

Вимога про сплату недоїмки з єдиного внеску, винесена за результатами документальної перевірки, надсилається (вручається) платнику в порядку, визначеному статтею 42 Податкового кодексу України.

Вимога про сплату недоїмки з єдиного внеску, винесена з метою стягнення недоїмки з єдиного внеску у разі його несплати платником у визначені цим Законом строки, надсилається податковим органом платнику в паперовій та/або електронній формі у порядку, визначеному статтею 42 Податкового кодексу України.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.

Платник єдиного внеску зобов`язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з податковим органом шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку.

Наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449, затверджено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - Інструкція №449).

Ця Інструкція врегульовує застосування окремих положень порядку нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) страхувальниками, визначеними Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон) та визначає процедуру нарахування і сплати фінансових санкцій та стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів податковими органами.

Положеннями п. 1, п. 2 розділу VI Інструкції №449 встановлено, що до платників, які не виконали визначені Законом обов`язки щодо нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, застосовуються заходи впливу та стягнення.

У разі виявлення платником своєчасно не нарахованих сум єдиного внеску такі платники зобов`язані самостійно обчислити ці внески, відобразити їх у звітності, що подається платником до податкових органів, та сплатити їх. До такого платника застосовуються штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VII цієї Інструкції.

Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена в строки, встановлені Законом, обчислена податковими органами у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою.

Податкові органи надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки), якщо:

дані документальних перевірок свідчать про донарахування сум єдиного внеску податковими органами;

платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску;

платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій (п. 3 розділу VI Інструкції №449).

Позивач в позовній заяві зазначає, що товариством 29.09.2022 за №1709/22 було направлено на адресу ГУ ДПС у Донецькій області заяву про неможливість виконувати податкові обов`язки, яка за твердженням позивача не була розглянута податковим органом.

Також позивач посилається на введення в Україні воєнного стану у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України та засвідчення цього факту Торгово-промисловою палатою України у сертифікаті від 10.07.2024 № 1400-24-1470.

З приводу вказаних доводів позивача суд зазначає наступне.

Платники податків відповідно до пп.112.8.9 п. 112.8 статті 112 Податкового кодексу України звільняються від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у зв`язку із настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), засвідчених Товарно-промисловою палатою України.

Отже, у випадку відсутності можливості у платника податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема, щодо дотримання строків сплати податків та зборів, подання звітності, реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстру податкових накладних, акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, розрахунку коригування у відповідному Реєстрі, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від відповідальності.

Пунктом 2 статті 14-1 Закону України від 01.01.2016 №671/97-ВР «Про торгово-промислові палати в Україні» визначено, що форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабміном, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо. Це визначено п. 2 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 01.01.2016 №671/97-ВР (далі - Закон №671).

Відповідно до частини третьої статті 14 Закону №671 Торгово-промислова палата України засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а також торговельні та портові звичаї, прийняті в Україні, за зверненнями суб`єктів господарської діяльності та фізичних осіб.

У офіційному листі Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 за №2024/02.0-7.1 зазначено: «Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.97 №671/97-ВР, Статуту ТПП України, цим засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Враховуючи це, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об`єктивними обставинами для суб`єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов`язанням / обов`язком, виконання яких (-го) настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких(-го) стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)».

Проте, застосування форс-мажорних обставин не відбувається автоматично, законодавство містить алгоритм дій, які наразі необхідно вчинити зацікавленій особі з метою його використання як засобу звільнення від відповідальності за порушення податкових зобов`язань унаслідок існування обставин непереборної сили.

Верховний Суд у постанові від 07.06.2023 у справі №906/540/22 зазначив, що лист ТПП від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 не є безумовною підставою вважати, що форс-мажорні обставини настали для всіх без виключення суб`єктів. Кожен суб`єкт, який в силу певних обставин не може виконати свої зобов`язання має доводити наявність в нього форс-мажорних обставин.

Отже, форс-мажорні обставини повинні бути встановлені щодо конкретного платника податків з урахуванням обставин, що безпосередньо позбавили можливості саме даного платника податків виконати відповідний обов`язок.

Судом встановлено, що сертифікатом Донецької торгово-промислової палати від 10.07.2024 № 1400-24-1470 засвідчено форс-мажорні обставини ТОВ «ЯРІВСЬКЕ», а саме: військова агресія російської федерації проти України, що стало підставою введення військового стану в Україні з 05 год 30 хв. 24.02.2022; тимчасова окупація смт Зарічне Лиманської міської громади з 24.04.2022 по 01.10.2022 та активні бойові дії з 01.01.2023 по теперішній час; призупинення господарської діяльності товариства та дії трудових договорів з працівниками, щодо обов`язку (зобов`язання) сплатити єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за І квартал 2022 року та ІІ квартал 2022 року.

Тобто, форс-мажорні обставини для ТОВ «ЯРІВСЬКЕ» засвідчені у визначеному законом порядку щодо обов`язку сплатити єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за І квартал 2022 року та ІІ квартал 2022 року.

У зв`язку з чим, зважаючи на встановлені у справі фактичні обставини та досліджені докази, суд дійшов висновку, що сформована відповідачем податкова вимога від 11.04.2024 № Ю-0810-0599 є протиправною та підлягаю скасуванню.

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із частиною першою статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на викладене вище, суд доходить висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Відповідно до частини першоїстатті 139 Кодексу адміністративного судочинства Українипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, тому судові витрати, які оплачені позивачем в сумі 3028,00 грн, підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача ГУ ДПС у Донецькій області.

Керуючись статтями 9,14,73,74,75,76,77,78,90,143,242-246,250,255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯРІВСЬКЕ» (місце проживання: 84442, Донецька область, Краматорський район, с. Зарічне, вул. 8 Березня, буд. 29, код ЄДРПОУ 31046270) до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (код ЄДРПОУ 44070187, юридична адреса: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59; адреса для листування: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) про скасування вимоги задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати вимогу Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області від 11 квітня 2024 року № Ю-0810-0599У про сплату боргу (недоїмки) в сумі 85861,24 грн, винесену відносно Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯРІВСЬКЕ».

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби України у Донецькій області (код ЄДРПОУ: 44070187, місце реєстрації: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59; адреса для листування: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЯРІВСЬКЕ» (місце проживання: 84442, Донецька область, Краматорський район, с. Зарічне, вул. 8 Березня, буд. 29, код ЄДРПОУ 31046270) судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повне судове рішення складено та підписано 10 жовтня 2024 року.

Суддя Т.О. Шувалова

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2024
Оприлюднено14.10.2024
Номер документу122221363
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —200/5568/24

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 10.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шувалова Т.О.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шувалова Т.О.

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шувалова Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні