Постанова
від 10.10.2024 по справі 285/4701/24
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОКРЕМА ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 285/4701/24

провадження № 3/0285/3057/24

10 жовтня 2024 року м. Звягель

Суддя Новоград-Волинського міськрайонного суду Житомирської області Літвин О. О.,

розглянувши адміністративні матеріали, які надійшли

від Звягельського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області,

за ч.3 ст.130 Кодексу України про адміністративні правопорушення

відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України,

який проживає в АДРЕСА_1 ,

ВСТАНОВИЛА:

З адміністративних протоколів, що надійшли до суду протягом вересня та жовтня 2024 року, слідує, що ОСОБА_1 в період часу з 28.08.2024 по 30.09.2024 в м Звягель Житомирської області, у порушення вимог п.п.2.5, 2.9 «а» Правил дорожнього руху України, повторно протягом року керував транспортним засобом ВАЗ 2101, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з явними ознаками алкогольного сп`яніння, від проходження огляду на стан якого, відповідно до встановленого законом порядку, відмовлявся, та у стані алкогольного сп`яніння, що підтверджується результатом алкотестеру Драгер 6820.

На ОСОБА_1 працівниками поліціїскладались відповідніпротоколи завчинення правопорушень,передбачених ч.3 ст.130 КУпАП, які були об`єднані в одне провадження, розглянуті та постановою Новоград-Волинського міськрайонного суду від 10.10.2024 ОСОБА_1 в черговий раз було визнано винним і притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.3 ст.130 КУпАП з накладенням на нього адміністративного стягнення у вигляді адміністративного арешту.

Завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є, зокрема, зміцнення законності та запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.

Виконання цього завдання було б неможливим без превентивної діяльності органів влади, громадських організацій та трудових колективів, які залучаються до розгляду і вирішення справ про адміністративні правопорушення.

Чинне законодавство, визначаючи повноваження суду як носія судової влади, встановлює, що суд, крім виконання функцій, пов`язаних із безпосереднім вирішенням судових справ, уповноважений виносити окремі ухвали (постанови) в разі виявлення суттєвих порушень в ході такого розгляду.

У відповідності до ст.282 КУпАП, орган (посадова особа), який розглядає справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить у відповідний державний орган чи орган місцевого самоврядування, громадську організацію або посадовій особі пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов.

Під час розгляду матеріалів справи було з`ясовано наступне.

Починаючи з 24.01.2024 до Новоград-Волинського міськрайонного суду Звягельським районним відділом поліції було направлено 206 протоколів про вчинення адміністративних правопорушень, відповідальність за які передбачена ст.ст.126, 130 КУпАП відносно ОСОБА_1 , які усі були розглянуті та винесені постанови про притягнення його до адміністративної відповідальності з накладенням відповідних адміністративних стягнень від 03.06.2024, 30.07.2024 та 05.09.2024.

ОСОБА_1 систематично порушує Правила дорожнього руху, усі правопорушення відносяться до категорії підвищеної суспільної небезпечності. Європейський Суд з прав людини у своєму рішенні по справі «О`Галлоран та Франціс проти Сполученого Королівства» наголошував, що будь-яка особа, яка володіє чи керує автомобілем, підпадає під дію спеціальних правил, оскільки водіння та використання автомобілів є таким, що потенційно може завдати серйозної шкоди.

При цьому, працівники поліції, складаючи протоколи відносно ОСОБА_1 , не відсторонювали його від керування транспортним засобом, натомість продовжували складати відносно нього адміністративні матеріали протягом тривалого часу, замість вжиття заходів для попередження вчинення ним подальших правопорушень.

Отже, вважаю, що перевірка вказаних вище фактів та відповідне правове реагування на них посадовими особами в межах своїх повноважень сприятиме підтриманню авторитету держави в суспільстві, виховання суспільної думки в дусі законності, правопорядку та недопущення на майбутнє повторення протиправної поведінки певного кола осіб.

Виявлені недоліки не можуть залишатися поза увагою і потребують відповідного реагування шляхом винесення окремої постанови, яка має бути ефективним засобом дотримання законності, забезпечення судом захисту прав і свобод учасників процесу.

Керуючись ст.ст.7, 245, 282 КУпАП,

ПОСТАНОВИЛА:

Обставини,встановлені прирозгляді справита викладенів окремійпостанові довестидо відоманачальника Звягельськогорайонного відділуполіції Головного управлінняНаціональної поліціїв Житомирськійобласті для реагування в межах наданих повноважень.

Про результати розгляду окремої постанови та вжиті заходи повідомити Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області в місячний термін та роз`яснити, що залишення посадовою особою без розгляду окремої постанови суду або невжиття заходів до усунення зазначених в ній порушень закону, а так само несвоєчасна відповідь на окрему постанову тягне за собою адміністративну відповідальність, визначену ст.185-6 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена до Житомирського апеляційного суду через Новоград-Волинський міськрайонний суд протягом 10 (десяти) днів з дня її винесення.

Суддя О. О. Літвин

СудНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення10.10.2024
Оприлюднено14.10.2024
Номер документу122244878
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку Керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції

Судовий реєстр по справі —285/4701/24

Постанова від 12.12.2024

Адмінправопорушення

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Літвин О. О.

Постанова від 10.10.2024

Адмінправопорушення

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Літвин О. О.

Постанова від 10.10.2024

Адмінправопорушення

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Літвин О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні