Ухвала
від 09.10.2024 по справі 947/29050/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ОДЕСИ

Справа № 947/29050/24

Провадження № 1-кс/947/13389/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.10.2024 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі клопотання прокурора відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 12023160000000501 від 20.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Київського районного суду м. Одеси надійшло клопотання прокурора відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 12023160000000501 від 20.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

У клопотанні прокурор просить накласти арешт на речі та документи вилучені 26.09.2024 року в ході обшуку за АДРЕСА_1 .

У судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 вимоги клопотання підтримав у повному обсязі та просив задовольнити, вказуючи на те, що вилучені документи необхідні слідству з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення.

У судове засідання з`явився представник ІНФОРМАЦІЯ_1 з надзвичайних ситуацій ОСОБА_4 , який у задоволенні клопотання просив відмовити посилаючись на обставини викладені в письмових запереченнях, зокрема зазначив, що досудове розслідування в кримінальному провадженні проводиться більше одного року та 6 місяців, тобто тривалий час, жодній посадовій особі про підозру у вчиненні злочину не повідомлено. Обґрунтування наявних ризиків щодо продовження існування підстав для застосованого заходу кримінального провадження, зокрема данні, які б давали підстави вважати, що вилучені речі відповідають ознакам речового доказу не надано. Крім того вказане кримінальне провадження стосується фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ Трейдлізінг на поставку 4 твердопаливних котлів, а слідчим під час проведення обшуку було вилучено документи, які не стосуються обставин, що перевіряються в рамках даного провадження. Зазначає, що слідчим було вилучено договори, які відсутні в ухвалі слідчого судді Київського районного суду м. Одеси від 16.09.2024, а саме договір №498 від 11.07.2023р., №581 від 30.08.2022 р., №550 від 17.08.2022р. На його думку вилучення документів без ухвали суду є незаконними та підлягають негайному повернення власнику майна. Що стосується вилучення комплекту протигазу (5150 маска повна ВЬБ СЬБ розмір МЬ) серійний номер Б22070002231 з фільтром та сумкою для носіння, вказане майно відноситься до оперативного матеріального резерву ДСНС для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та надання термінової невідкладної допомоги постраждалому населенню (наказ ДСНС від 07.06.2022 №299). Стверджує, що З СЦШР ДСНС України виконує завдання щодо здійснення комплексу заходів із запобігання, реагування та ліквідації надзвичайних ситуацій та окремих їх наслідків, аварійно-рятувальних, пошукових та інших невідкладних робіт у зоні відповідальності, а також заходи щодо захисту населення та територій у разі виникнення НС техногенного, природного і воєнного характеру, територіальної оборони і антитерористичної діяльності, а також участі у міжнародних рятувальних та інших гуманітарних операціях, вилучення майна призведе до неможливості якісно та в повному обсязі виконувати дії за призначенням в умовах воєнного стану

Вислухавши учасників кримінального провадження, вивчивши клопотання про арешт майна та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, слідчий суддя вважає, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

В ході судового розгляду встановлено, що слідчим управлінням ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023160000000501 від 20.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у формі процесуального керівництва здійснюється Одеською обласною прокуратурою.

Досудовим розслідуванням встановлено, що до Одеського управління ДВБ НІУ з ДВБ НІТУ надійшли матеріали перевірки внутрішнього аудиту ДСНС, щодо позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності 3 Спеціального центру швидкого реагування з 01.01.2021 по 31.12.2022.

За результатом вказаного аудиту встановлено факти можливого розкрадання на загальну суму 5 048 947, 84 грн.

Крім того, встановлено факти розтрати майна, а саме рейсів Р-43 в кількості 20000 кг первинна вартість яких становить 60000,00 грн., та розукомплектування пересувної електростанції Енерговагон ПЕ-1, первісна вартість якої становить 48502,00 грн.

Крім того, 02.08.2022 року між 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ РОБОТЕНКС», код ЄДРПОУ: 43895996 укладено договір про закупівлю № 488 від 02 серпня 2022 року. Предметом договору за вказаним договору є придбання мобільної контейнерної заправної станції DES-16 на суму 1899 000,00 грн ( один мільйон вісімсот дев`яносто дев`ять гривень 00 копійок).

Також встановлено, що у вересні 2022 року між службовими особами 3 Спеціального центру швидкого реагування та ТОВ «Європейські захисні технології» код ЄРДПОУ: 36023347 укладено договір про закупівлю товарів № 624 від 06 вересня 2022 року на придбання протигазів марки 5150 у кількості 2 264 од. за ціною 5 502 грн. за одиницю.

Однак, вході аналізу ринкових цін на вказані протигази встановлено, що фактична середня ринкова їх вартість на 402 грн дешевше, тобто можливе завищення вартості вказаних протигазів може складати 910 128 грн.

Також, 27.09.2022 року між 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій та ТОВ «С.Т.Г.»код ЄРДПОУ: 37578066 укладено договір про закупівлю товарів № 680. Предметом вказаного договору є закупівля натуральної тканини для пошиття костюмів повсякденних робочих на суму 18279360 ( вісімнадцять мільйонів двісті сімдесят тисяч триста шістдесят п`ятсот шістдесят гривень 00 копійок).

Крім цього в холі перевірки встановлено, що 29.12.2022 за результатами відкритих торгів з особливостями між службовими особами 3 Спеціального центру швидкого реагування та ТОВ «Трейдлізинг» код ЄРДПОУ: 44433802 укладено договір № 973 на поставку 4 твердопаливних котлів «Gefest-Profi $1150 кВт.», за які згідно накладної від 29.12.2022 № 3 грошові кошти перераховані в повному обсязі на рахунок постачальника.

У ході вказаної перевірки встановлено, що 29.12.2022 за результатами відкритих торгів з особливостями між т.в.о. начальника 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС ОСОБА_5 та директором ТОВ «Трейдлізінг» укладено договір № 973 на поставку 4 твердопаливних котлів «Gefest-Profi $1150 кВт.», зв які згідно накладної від 29.12.2022 №3 грошові кошти перераховано в повному обсязі на рахунок постачальника.

Однак, під час ревізії у лютому 2023 встановлено, що вказані котли відсутні на території центру, згідно пояснень службових осіб котли не поставлені та згідно договору відповідального зберігання знаходяться у ТОВ «Трейдізинг» в м. Рівне.

Працівниками Одеського управління ДВБ проведено в мережі «Інтернет» аналіз ринкових цін на вказані котли марки Gefest-Profi $1150 кВт. та виявлено, що фактична середня ринкова їх вартість за 4 одиниці складає 3 200 000 грн., тобто можливе завищення вартості котлів може складати близько 800 000 грн.

Подальшим досудовим розслідуванням за матеріалами вказаного кримінального провадження призначено судову економічну експертизу з метою встановлення суми матеріальних збитків, завданих державі в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій, за результатом укладення договору про закупівлю № 973 від 29 грудня 2022 року між ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій та ТОВ « Трейдлізінг».

Під час проведення судової економічної експертизи надійшло клопотання експерта про надання додаткових матеріалів для виконання експертизи.

Зокрема, у клопотанні експерта зазначено необхідність надання додаткових матеріалів для подальшого проведення судової економічної експертизи, а саме платіжних документів, якими супроводжувалось укладення договору про закупівлю товарів № 973 від 29.12.2022, укладеного між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій та ТОВ « Трейдлізінг».

Отже, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання речей та документів, які мають значення для досудового розслідування, у тому числі документів, зазначених у клопотанні експерта з метою подальшого проведення судової економічної експертизи, 26.09.2024, у період часу з 09 год. 39 хв. До 16 год. 35 хв. було проведено санкціонований обшук за адресою розташування службових кабінетів та приміщень, де здійснюють свою діяльність працівники ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій,а саме за адресою: АДРЕСА_1 . В ході проведення обшуку було ви явлено та в подальшому вилучено

- завірена копія наказу про внесення змін до Статуту ІНФОРМАЦІЯ_3 від 21.08.2023 на 1 арк.;

- завірена копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 8 арк;

- завірена копія наказу № 775 від 28.12.2022 «Про внесення змін до Статуту ІНФОРМАЦІЯ_3 » на 1 арк;

- завірена копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 9 арк;

- завірена копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 10 арк;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про призначення на посаду фахівця ( з публічних закупівель) ОСОБА_6 на 1 арк.;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про призначення на посаду першого заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій ОСОБА_5 на 1 арк.;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про призначення на посаду тимчасово виконуючого обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій ОСОБА_5 на 1 арк.;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про звыльнення з посади ОСОБА_5 на 1 арк.;

- копія наказу про внесення змін до Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій № 691 від 01.07.2024 на 1 арк.;

- копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 14 сторінках;

- копія посадової інструкції фахівця ( з публічних закупівель) від 09.12.2020 на 2 арк;

- копія посадової інструкції фахівця ( з публічних закупівель) від 15.06.2023 на 2 арк;

- тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 624 від 06 вересня 2022 року з додатками:

- оригінал договору про закупівлю товарів №624 від 06 вересня 2022 року на 4 арк.;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ТОВ «Європейські захисні технології» на 1 арк.;

- копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 1711234500410 на 1 арк.;

- копія Наказу № 1-к від 12 жовтня 2017 року про призначення директора ТОВ «Європейські захисні технології» на 1 арк.;

- копія паспорту директора ТОВ «Європейські захисні технології» ОСОБА_7 на 2 арк.;

- копія картки платника податків ОСОБА_7 на 1 арк.;

- копія сертифікату відповідності типу ТОВ «ПРОМЕЛЕКТРОНСЕРТ» на 2 арк;

- копія висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи з Державної служби України питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2 арк;

- копія висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи з Державної служби України питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2 арк;

- копія сертифікату експертизи зразка з ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на 1 арк.;

- копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо укладення прямих договорів закупівлі товарів № 114 від 30.08.2022 р. на 2 арк;

- копія наказу голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій про деякі питання здійснення оборонних закупівель з додатком «Річний план закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2022 рік. на 2 арк.;

- копія запиту уповноваженої особи фахівця (з публічних закупівель) І. Ференчук вих. №с 22 від 17.08.2022 на 1 арк.;

- копія комерційної пропозиції від ТОВ «Європейські Захисні Технології» від 18.08.2022 р. на 1 арк.;

- копія комерційної пропозиції від ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» на 1 арк.;

- копія комерційної пропозиції від ПП «АТЕМФЛЮТ -ГАЗ ТЕХНІКА» на 1 арк;

- копія розпорядження Кабінету міністрів України № 296-р від 19 квітня 2022 Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету на 1 арк;

- копія Наказу Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій Про затвердження Номенклатури та обсягів оперативного матеріального резерву ДСНС з додатками на 7 арк;

- тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 973 від 29 грудня 2022 року з додатками:

- оригінал договору про закупівлю № 973 від 29.12.2022 на 4 арк.;

- оригінал акту приймання передачі товару від 15 березня 2023 року, відповідно до якого 3 Спеціальний центр швидкого реагування ДСНС України отримав 4 твердопаливні котли на 1 арк.;

- договір відповідального зберігання майна від 29.12.2022, відповідно до якого 3 Спеціальний центр швидкого реагування ДСНС України передав на відповідальне зберігання ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» 4 твердопаливні котли на 2 арк.;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі твердопаливних котлів на 3 арк.;

- цінова пропозиція від ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на закупівлю твердопаливних котлів на 1 арк;

- Інформація про технічні, якічні та інші характеристики твердопаливних котлів від ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 3 арк.;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 1 арк.;

- копія витягу № 2226594501235 з Реєстру платників податку на додану вартість на 1 арк.;

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань на 20.12.2022 ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 1 арк.;

- копія паспорту директора ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» ОСОБА_8 на 3 арк;

- копія довідки щодо надання витягу з ЄДР ТОВ «Трейдлізінг» на 1 арк.;

- лист роз`яснення ТОВ «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- гарантійний лист ТОВ «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- лист згода з проектом договору «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- гарантійний лист ТОВ «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- довідка щодо відповідності учасника вимогам ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» № 03 від 19.12.2022 на 2 арк.;

- гарантійний лист ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» № 06 від 19.12.2022 на 1 арк.;

- декларація про відповідність на 8 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 224 від 23.12.2022 щодо визначення переможця процедури закупівлі твердопаливних котлів ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- оголошення про проведення відкритих торгів твердопаливних котлів на 1 арк;

- тендерна документація на закупівлю твердопаливних котлів на 14 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 224 від 23.12.2022 на 2 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 220 від 15.12.2022 на 2 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 219 від 15.12.2022, відповідно до якого відхилено пропозицію учасника ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 216 від 13.12.2022, відповідно до якого продовжено строк розгляду тендерної пропозиції на 1 арк;

- копія витягу з наказу про кадрові питання щодо відрядження у службове відрядження ОСОБА_10 до м.Київ, м.Коростень на 1 арк.;

- Оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 204 від 24.11.2022, відповідно до якого затверджено зміни до річного плану на 1 арк;

- річний план закупівель на 2022 рік 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 1 арк;

- копія листа з Де5ржавної служби України з надзвичайних ситуацій про надання інформації щодо потреби в коштах на придбання та встановлення твердопаливних котлів від 12.10.2022 на 1 арк.;

- копія листа т.в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 до ДСНС України № 83-01-2-716/83.07 від 17.10.2022 на 1 арк.;

- копії технічної документації ТОВ «КОТЛОЗАВОД ЛІКА» на 6 арк;

- тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 680 від 27 вересня 2022 року з додатками:

- копія листа- потреба начальника 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС з додатками на 4 арк.;

- оригінал договору про закупівлю товарів № 680 від 27.09.2022 року з додатками на 7 арк.;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі на 1 арк;;

-додаткова угода №1/705 від 12.10.2022 року на 1 арк;

-повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю на 2 арк.;

-інформація про учасника ТОВ «С.Т.Г.» на 9 арк;

-цінова пропозиція від ТОВ «С.Т.Г.» на 2 арк;

-сертифікат відповідності на 1 арк.;

-протокол випробувань №2022.01.02.16.01 від 16 лютого 202 на 7 арк;

-правовстановлюючі документи товариства з обмеженою відповідальністю «С.Т.Г.» на 23 арк;

-повідомлення про намір укласти договір ипро закупівлю на 1 арк;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 1 арк;

-протокол розкриття тендерних пропозицій на 1 арк;

-оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі на 1 арк;

-оголошення про проведення спрощеної закупівлі на 2 арк;

-технічні вимоги на 4 арк.;

-бланки тендерної документації на 6 арк.;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком ( річним планом) на 2 арк.;

-копія листа- схеми щодо передачі тканини на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 347 на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 348 на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 349 на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 20 на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 299 на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 482 на 1 арк.;

-копія накладної ( вимоги) № 493 на 1 арк.;

-тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 488 від 02 серпня 2022 року з додатками:

-копія наказу голови ДСНС України про деякі питання здійснення оборонних закупівель з додатком на 2 арк.;

-оригінал договору про закупівлю товарів № 488 від 02.08.2022 року з додатками на 4 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1/582 до договору про закупівлю товарів № 488 від 02.08.2022 року на 1 арк.;

-звіт про виконання договору про закупівлю № 488 на 3 арк;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 108 від 26.08.2022, відповідно до якого розірвано договір № 488 від 02.08.2022 на 1 арк;

-звіт про результати проведення процедури закупівлі на 2 арк;

-цінова пропозиція від ТОВ ТД «РОБОТЕНКС» на 1 арк.;

-загальні відомості про учасника ТОВ ТД «Роботенкс» на 33 арк;

-повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 57 від 14.07.2022, відповідно до якого визначено переможцем ТОВ ТД «Роботенкс» на 1 арк.;

-реєстр отриманих тендерних пропозицій на 1 арк;

-оголошення про проведення спрощеної /допорогової закупівлі на 2 арк.;

-оголошення про проведення спрощеної закупівлі на 2 арк.;

-інша інформація щодо ТОВ ТД «Роботенкс» на 1 арк;

-інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі на 1 арк.;

-бланки проекту договору на 4 арк;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 48 від 01.07.2022 щодо проведення спрощеної процедури закупівлі з річним планом на 2 арк.;

-лист з ДСНС щодо закупівлі автономного блок-пункту на 1 арк.;

-тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 550 від 17 серпня 2022 року з додатками:

-оригінал договору про закупівлю товарів № 550 від 17.08.2022 року з додатками на 6 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1/53 до договору про закупівлю товарів № 550 від17.08.2022 року на 1 арк.;

-повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № 50 на 2 арк;

-копія листа від ТзОВ «ВВМ Явір» щодо можливості передплати на 1 арк;

-звіт про результати проведення процедури закупівлі на 2 арк;

-документи, надані ТОВ «ВВМ Явір» на 13 арк.;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 87 від 11.08.2022, відповідно до якого визнано переможцем ТОВ «ВВМ Явір» на 1 арк;

-протокол розкриття тендерних пропозицій на 1 арк;

-річний план закупівель на 2022 рік на 1 арк;

-копія платіжного доручення № 1460 на 1 арк.;

-копія платіжного доручення № 1493 на 1 арк.;

-копія видаткової накладної № РН-0000 на 1 арк.;

-тека - зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 581 від 30 серпня 2022 року з додатками:

-копія листа -потреби начальника 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій з додатком на 6 арк.

-оригінал договору про закупівлю товарів № 581 від 30.08.2022 року з додатками на 10 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1/584 до договору про закупівлю товарів № 581 від 30.08.2022 року на 1 арк.;

-акт виконаних робіт на 1 арк.;

-документи, надані ТОВ «Інженерно-технологічний центр Миколаївбуд» на 73 арк.;

-протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 98 від 22.08.2022 щодо визначеня переможцем на 1 арк.;

-тендерна документація до договору № 581 на 35 арк.;

-тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 498 від 11 липня 2023 року з додатками:

-копія плану робіт з поточного ремонту будівель та споруд 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС України на 5 арк.;

-оригінал договору про закупівлю товарів № 498 від 11.07.2023 року з додатками на 7 арк.;

-документи, надані ФОП « ОСОБА_11 » на 44 арк.;

-тендерна документація до договору № 498 від 11.07.2023 року на 29 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1/531 до договору про закупівлю товарів № 498 від 11.07.2023 року на 1 арк.;

-довідка про зміни до кошторису на 2022 рік на 1 арк;

- довідка про зміни до плану асигнувань ( за винятком надання кредитів з бюджету ) загального фонду бюджету на 2022 рік на 1 арк;

- розрахунок змін до кошторису на 2022 рік по загальному фонду державного бюджету України за КПКВ 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» на 1 арк.;

- розрахунок змін до кошторису на 2022 рік по загальному фонду державного бюджету України за КПКВ «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» ( до договору про закупівлю тканини);

- реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників ( одержувачів ) бюджетних коштів від 03.08.2022 № 340 на 1 арк.;

- реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників ( одержувачів ) бюджетних коштів від 31.08.2022 № 359 на 1 арк.;

-платіжне доручення № 1721 по договору №624 від 06.09.2022 на 1 арк;

-видаткова накладна № 43 від 03.11.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 2264 комплектів) на 1 арк;

- платіжне доручення № 1651 від 14 жовтня 2022 року до договору № 624 від 06.09.2022 на 1 арк.;

- видаткова накладна № 39 від 12.10.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 1500 комплектів)на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1522 по договору №624 від 07.09.2022 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 81 від 06.09.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 4764 комплектів) на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1714 по договору №624 від 28 жовтня 2022 на 1 арк;

- видаткова накладна № 41 від 26.10.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 1000 комплектів)на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1722 по договору №680 від 08 листопада 2022 на 1 арк;

- видаткова накладна № 436 від 01 листопада 2022 р. на тканину ( UniformRIPSTOPREG темно-синій 29072 пог.м. -вартість 6709817.60 грн.) на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1648 по договору №680 від 18 жовтня 2022 на 1 арк;

- рахунок на оплату № STG -1817 від 12.10.2022 р. на тканину ( UniformRIPSTOPREG темно-синій 66 000 пог.м. -вартість 15232800,00 грн.) на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1727 по договору №680 від 10 листопада 2022 на 1 арк;

- видаткова накладна № 451 від 01 листопада 2022 р. на тканину ( UniformRIPSTOPREG темно-синій 29072 пог.м. -вартість 6709 817,60 грн.) на 1 арк.,

- меморіальний ордер № 6 за грудень 2022 року на 2 арк;

- виписка за 30.12.2022 про зарахування грошових коштів на рахунок 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС України на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1990 від 29 грудня 2022 року про зарахування грошових коштів у сумі 3948999 грн 84 коп. на рахунок ТОВ «Трейдлізінг» на 1 арк.;

- видаткова накладна № 3 від 29.12.2022 року на котел твердопаливний «GefestProfiS -1150 кВт» у кількості 4 штук на суму 3 948999, 84 коп. на 1 арк;

- інвентарна картка № ОЗ-600013688 обліку об`єкта основних засобів на 4 арк.;

-оборотна відомість № 594 за грудень 2022 р на 1 арк.

-відрізок тканини синього кольору.

-1 комплект протигазу ( 5150 маска повнаBLSCLSрозмір ML) серійний номер: S22070002231 з фільтром та сумкою для носіння.

27.09.2024 постановою слідчого зазначені речі було визнано речовими доказами у зазначеному кримінальному провадженні.

Статтями 7, 16 КПК України встановлено, що загальною засадою кримінального провадження є недоторканість права власності. Позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченим цим Кодексом.

Доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом у порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Статтею 92 КПК України визначено, що обов`язок доказування обставин, передбачених статтею 91 цього Кодексу, за винятком випадків, передбачених частиною другою цієї статті, покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках, - на потерпілого; обов`язок доказування належності та допустимості доказів, даних щодо розміру процесуальних витрат та обставин, які характеризують обвинуваченого, покладається на сторону, що їх подає.

Відповідно до положень ст.170 КПК України майно, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є предметом, засобом чи знаряддям вчинення злочину, доказом злочину, набуте злочинним шляхом, доходом від вчиненого злочину, отримане за рахунок доходів від вчиненого злочину може бути арештоване на підставі рішення слідчого судді. Арешт майна може бути накладено на нерухоме і рухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковому вигляді, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться чи зберігаються в банках або інших фінансових установах. Арешт майна може бути застосований з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання.

У відповідності до п. 2 ч. 5 ст. 171 КПК України встановлено, що у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої статтею 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.

При вирішенні клопотання сторони обвинувачення, слідчий суддя враховує, що закон не вимагає, щоб докази на підтвердження вчинення кримінального правопорушення були повними та достатніми на даній стадії кримінального провадження, однак вони мають бути такими, щоб слідчий суддя був впевнений у тому, що дані докази можуть дати підстави для пред`явлення обґрунтованої підозри у вчиненні того чи іншого кримінального правопорушення. Крім того, наявність доказів у кримінальному провадженні має давати слідчому судді впевненість у тому, що в даному кримінальному провадженні необхідно застосувати зазначений вид заходу забезпечення кримінального провадження, досягнення дієвості цього провадження та уникнення негативних наслідків.

В даному випадку слідчий суддя вважає, що вилучені документи та речі ймовірно можуть містити на собі ознаки вчиненого злочину, можуть бути знаряддямивчинення кримінальногоправопорушення,зберегли насобі йогосліди тамістять іншівідомості,які можутьбути використаніяк доказфакту чиобставин,що встановлюєтьсяпід часкримінального провадження. Зметою фіксуванняостанніх їхбуде оглянутота проведеноряд експертнихдосліджень,шляхом призначенняекспертиз.Інформація якаміститься навказаних документах маєзначення длявказаного кримінальногопровадження,виявлені документиймовірно можутьбути беззаперечними доказамивчинення протиправнихдій,та потребуютьдослідження,в подальшомуможуть слугуватидоказами дляпритягнення виннихосіб довідповідальності,у зв`язкуз чимвиникла необхідність у накладенні на вилучене майно арешту.

Слідчий суддя погоджується з доводами прокурора відносно того, що вказані речі та документи мають пряме відношення до обставин, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні, а також мають суттєве доказове значення для досудового розслідування щодо розтрати службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій,шляхом зловживаннясвоїм службовимстановищем,протягом 2022-2023років,чужого майна коштівдержавного бюджетупід часвиконання умовдоговору від29.12.2023за №973про закупівлютоварів (твердопаливних котлів «Gefest-Profi $1150 кВт.», а також укладенні договорів про закупівлю товарів та надання послуг з поточного ремонту № 624 від 06.09.2024 року; №498 від 11.07.2023; №581 від 30.08.2022; № 550 від 17.08.2022 року; № 680 від 27.09.2022 року, а тому є доказами в кримінальному провадженні на даний час.

Більш того, прокурор у своєму клопотанні зазначає про необхідність проведення ряду судових експертиз, зокрема щодо документів, у тому числі тендерної документації, оригіналів договорів № 973 від 29.12.2023року ; № 624 від 06.09.2024 року; №498 від 11.07.2023; №581 від 30.08.2022; № 550 від 17.08.2022 року; № 680 від 27.09.2022 року та додатків до них почеркознавчої, економічної експертизи, експертизи з питань землеустрою, щодо накопичувачів інформації (жорстких дисків) - експертизи комп`ютерної техніки, що додатково підтверджує наявність підстав для арешту майна.

При цьому,норми КПК України не визначають чітких термінів для призначення експертного дослідження вилученого майна, а також не передбачають такої підстави для відмови у накладенні арешту, як відсутність станом на час розгляду клопотання постанови про призначення експертизи.

За вищевикладених обставин слідчий суддя відхиляє доводи представника власника майна, оскільки

Вирішуючи питання про накладення арешту, слідчий суддя враховує й те, що в даному випадку обмеження права власності є розумним і співрозмірним завданням кримінального провадження та обставини кримінального провадження станом на час прийняття рішення вимагають вжиття такого заходу забезпечення кримінального провадження як накладення арешту.

Викладене переконує слідчого суддю у тому, що мета цього заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді запобігання цьому ризику може бути досягнута.

Так, приймаючи до уваги викладене та враховуючи правову кваліфікацію кримінального правопорушення (ч. 4 ст. 191 КК України), за фактом вчинення якого розслідується кримінальне провадження та в межах якого подано дане клопотання, фактичні обставини кримінального провадження, даних про необхідність призначення відповідних судових експертиз, слідчий суддя з метою запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення та відчуження майна, яке відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України, та визнано речовим доказом у даному кримінальному провадженні постановою слідчого, приходить до висновку про наявність достатніх підстав для накладення арешту на вилучене майно .

Критерії розумності та співрозмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження є оціночними поняттями. Європейський Суд з прав людини неодноразово наголошував на тому, що будь-яке втручання у право особи з боку держави має забезпечувати «справедливий баланс» між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи.

На переконання слідчого судді, загальні інтереси суспільства у вигляді досягнення завдань кримінального провадження, визначених ст. 2 КПК України (зокрема, захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування тощо), виправдовують ступінь втручання у право власності особи, яке пов`язане з накладенням арешту на належне їй майно.

Відповідно до пункту 18 частини першої статті 3 КПК України до повноважень слідчого судді належить здійснення у порядку, передбаченому цим Кодексом, судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні,

Мета судового контролю полягає в тому, щоб досудове розслідування в кримінальних провадженнях проводилось із дотриманням принципу верховенства права.

У порядку встановленому КПК, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення даного клопотання.

Одночасно слідчий суддя наголошує, що накладення арешту на майно не є припиненням права власності на нього або невідворотним позбавленням такого права. Хоча власник і обмежується у реалізації всіх правомочностей щодо відповідного майна, проте таке обмеження має тимчасовий характер. Відповідно до ч. 1 ст. 174 КПК України володілець майна, який не був присутній при розгляді питання про арешт майна, має право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 132, 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 12023160000000501 від 20.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України- задовольнити.

Накласти арешт із забороною розпорядження та користування на вилучені документи за результатом проведеного 29.09.2024 обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , а саме на:

- завірена копія наказу про внесення змін до Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій № 647 від 21.08.2023 на 1 арк.;

- завірена копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 8 арк;

- завірена копія наказу № 775 від 28.12.2022 «Про внесення змін до Статуту ІНФОРМАЦІЯ_3 » на 1 арк;

- завірена копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 9 арк;

- завірена копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 10 арк;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про призначення на посаду фахівця ( з публічних закупівель) ОСОБА_6 на 1 арк.;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про призначення на посаду першого заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій ОСОБА_5 на 1 арк.;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про призначення на посаду тимчасово виконуючого обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій ОСОБА_5 на 1 арк.;

- копія витягу з Наказу ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій про звыльнення з посади ОСОБА_5 на 1 арк.;

- копія наказу про внесення змін до Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій № 691 від 01.07.2024 на 1 арк.;

- копія Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з надзвичайних ситуацій на 14 сторінках;

- копія посадової інструкції фахівця ( з публічних закупівель) від 09.12.2020 на 2 арк;

- копія посадової інструкції фахівця ( з публічних закупівель) від 15.06.2023 на 2 арк;

- тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 624 від 06 вересня 2022 року з додатками:

- оригінал договору про закупівлю товарів №624 від 06 вересня 2022 року на 4 арк.;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ТОВ «Європейські захисні технології» на 1 арк.;

- копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 1711234500410 на 1 арк.;

- копія Наказу № 1-к від 12 жовтня 2017 року про призначення директора ТОВ «Європейські захисні технології» на 1 арк.;

- копія паспорту директора ТОВ «Європейські захисні технології» ОСОБА_7 на 2 арк.;

- копія картки платника податків ОСОБА_7 на 1 арк.;

- копія сертифікату відповідності типу ТОВ «ПРОМЕЛЕКТРОНСЕРТ» на 2 арк;

- копія висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи з Державної служби України питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2 арк;

- копія висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи з Державної служби України питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2 арк;

- копія сертифікату експертизи зразка з ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на 1 арк.;

- копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо укладення прямих договорів закупівлі товарів № 114 від 30.08.2022 р. на 2 арк;

- копія наказу голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій про деякі питання здійснення оборонних закупівель з додатком «Річний план закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2022 рік. на 2 арк.;

- копія запиту уповноваженої особи фахівця (з публічних закупівель) І. Ференчук вих. №с 22 від 17.08.2022 на 1 арк.;

- копія комерційної пропозиції від ТОВ «Європейські Захисні Технології» від 18.08.2022 р. на 1 арк.;

- копія комерційної пропозиції від ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» на 1 арк.;

- копія комерційної пропозиції від ПП «АТЕМФЛЮТ -ГАЗ ТЕХНІКА» на 1 арк;

- копія розпорядження Кабінету міністрів України № 296-р від 19 квітня 2022 Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету на 1 арк;

- копія Наказу Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій Про затвердження Номенклатури та обсягів оперативного матеріального резерву ДСНС з додатками на 7 арк;

- тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 973 від 29 грудня 2022 року з додатками:

- оригінал договору про закупівлю № 973 від 29.12.2022 на 4 арк.;

- оригінал акту приймання передачі товару від 15 березня 2023 року, відповідно до якого 3 Спеціальний центр швидкого реагування ДСНС України отримав 4 твердопаливні котли на 1 арк.;

- договір відповідального зберігання майна від 29.12.2022, відповідно до якого 3 Спеціальний центр швидкого реагування ДСНС України передав на відповідальне зберігання ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» 4 твердопаливні котли на 2 арк.;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі твердопаливних котлів на 3 арк.;

- цінова пропозиція від ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на закупівлю твердопаливних котлів на 1 арк;

- Інформація про технічні, якічні та інші характеристики твердопаливних котлів від ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 3 арк.;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 1 арк.;

- копія витягу № 2226594501235 з Реєстру платників податку на додану вартість на 1 арк.;

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань на 20.12.2022 ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 1 арк.;

- копія паспорту директора ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» ОСОБА_8 на 3 арк;

- копія довідки щодо надання витягу з ЄДР ТОВ «Трейдлізінг» на 1 арк.;

- лист роз`яснення ТОВ «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- гарантійний лист ТОВ «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- лист згода з проектом договору «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- гарантійний лист ТОВ «ТРЕйДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- довідка щодо відповідності учасника вимогам ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» № 03 від 19.12.2022 на 2 арк.;

- гарантійний лист ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» № 06 від 19.12.2022 на 1 арк.;

- декларація про відповідність на 8 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 224 від 23.12.2022 щодо визначення переможця процедури закупівлі твердопаливних котлів ТОВ «ТРЕЙДЛІЗІНГ» на 1 арк;

- оголошення про проведення відкритих торгів твердопаливних котлів на 1 арк;

- тендерна документація на закупівлю твердопаливних котлів на 14 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 224 від 23.12.2022 на 2 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 220 від 15.12.2022 на 2 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 219 від 15.12.2022, відповідно до якого відхилено пропозицію учасника ФОП « ОСОБА_9 » на 1 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 216 від 13.12.2022, відповідно до якого продовжено строк розгляду тендерної пропозиції на 1 арк;

- копія витягу з наказу про кадрові питання щодо відрядження у службове відрядження ОСОБА_10 до м.Київ, м.Коростень на 1 арк.;

Оголошення про проведення відкритих торгів на 1 арк.;

- тендерна документація на закупівлю твердопаливних котлів на 14 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 204 від 24.11.2022, відповідно до якого затверджено зміни до річного плану на 1 арк;

- річний план закупівель на 2022 рік 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 1 арк;

- копія листа з Де5ржавної служби України з надзвичайних ситуацій про надання інформації щодо потреби в коштах на придбання та встановлення твердопаливних котлів від 12.10.2022 на 1 арк.;

- копія листа т.в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_4 до ДСНС України № 83-01-2-716/83.07 від 17.10.2022 на 1 арк.;

- копії технічної документації ТОВ «КОТЛОЗАВОД ЛІКА» на 6 арк;

- тека - зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 680 від 27 вересня 2022 року з додатками:

- копія листа- потреба начальника 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС з додатками на 4 арк.;

- оригінал договору про закупівлю товарів № 680 від 27.09.2022 року з додатками на 7 арк.;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі на 1 арк;;

- додаткова угода №1/705 від 12.10.2022 року на 1 арк;

- повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю на 2 арк.;

- інформація про учасника ТОВ «С.Т.Г.» на 9 арк;

- цінова пропозиція від ТОВ «С.Т.Г.» на 2 арк;

- сертифікат відповідності на 1 арк.;

- протокол випробувань №2022.01.02.16.01 від 16 лютого 202 на 7 арк;

- правовстановлюючі документи товариства з обмеженою відповідальністю «С.Т.Г.» на 23 арк;

- повідомлення про намір укласти договір ипро закупівлю на 1 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою на 1 арк;

- протокол розкриття тендерних пропозицій на 1 арк;

- оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі на 1 арк;

- оголошення про проведення спрощеної закупівлі на 2 арк;

- технічні вимоги на 4 арк.;

- бланки тендерної документації на 6 арк.;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з додатком ( річним планом) на 2 арк.;

- копія листа- схеми щодо передачі тканини на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 347 на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 348 на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 349 на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 20 на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 299 на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 482 на 1 арк.;

- копія накладної ( вимоги) № 493 на 1 арк.;

- тека - зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 488 від 02 серпня 2022 року з додатками:

- копія наказу голови ДСНС України про деякі питання здійснення оборонних закупівель з додатком на 2 арк.;

- оригінал договору про закупівлю товарів № 488 від 02.08.2022 року з додатками на 4 арк.;

- оригінал додаткової угоди № 1/582 до договору про закупівлю товарів № 488 від 02.08.2022 року на 1 арк.;

- звіт про виконання договору про закупівлю № 488 на 3 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 108 від 26.08.2022, відповідно до якого розірвано договір № 488 від 02.08.2022 на 1 арк;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі на 2 арк;

- цінова пропозиція від ТОВ ТД «РОБОТЕНКС» на 1 арк.;

- загальні відомості про учасника ТОВ ТД «Роботенкс» на 33 арк;

- повідомлення про намір укласти договір на 1 арк.;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 57 від 14.07.2022, відповідно до якого визначено переможцем ТОВ ТД «Роботенкс» на 1 арк.;

- реєстр отриманих тендерних пропозицій на 1 арк;

- оголошення про проведення спрощеної /допорогової закупівлі на 2 арк.;

- оголошення про проведення спрощеної закупівлі на 2 арк.;

- інша інформація щодо ТОВ ТД «Роботенкс» на 1 арк;

- інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі на 1 арк.;

- бланки проекту договору на 4 арк;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 48 від 01.07.2022 щодо проведення спрощеної процедури закупівлі з річним планом на 2 арк.;

- лист з ДСНС щодо закупівлі автономного блок-пункту на 1 арк.;

- тека- зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 550 від 17 серпня 2022 року з додатками:

- оригінал договору про закупівлю товарів № 550 від 17.08.2022 року з додатками на 6 арк.;

- оригінал додаткової угоди № 1/53 до договору про закупівлю товарів № 550 від17.08.2022 року на 1 арк.;

- повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю № 50 на 2 арк;

- копія листа від ТзОВ «ВВМ Явір» щодо можливості передплати на 1 арк;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі на 2 арк;

- документи, надані ТОВ «ВВМ Явір» на 13 арк.;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 87 від 11.08.2022, відповідно до якого визнано переможцем ТОВ «ВВМ Явір» на 1 арк;

- протокол розкриття тендерних пропозицій на 1 арк;

- річний план закупівель на 2022 рік на 1 арк;

- копія платіжного доручення № 1460 на 1 арк.;

- копія платіжного доручення № 1493 на 1 арк.;

- копія видаткової накладної № РН-0000 на 1 арк.;

- тека - зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 581 від 30 серпня 2022 року з додатками:

- копія листа -потреби начальника 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій з додатком на 6 арк.

- оригінал договору про закупівлю товарів № 581 від 30.08.2022 року з додатками на 10 арк.;

- оригінал додаткової угоди № 1/584 до договору про закупівлю товарів № 581 від 30.08.2022 року на 1 арк.;

- акт виконаних робіт на 1 арк.;

- документи, надані ТОВ «Інженерно-технологічний центр Миколаївбуд» на 73 арк.;

- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 98 від 22.08.2022 щодо визначеня переможцем на 1 арк.;

- тендерна документація до договору № 581 на 35 арк.;

- тека - зкорозшивач паперовий білого кольору, в якому знаходиться договір № 498 від 11 липня 2023 року з додатками:

- копія плану робіт з поточного ремонту будівель та споруд 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС України на 5 арк.;

- оригінал договору про закупівлю товарів № 498 від 11.07.2023 року з додатками на 7 арк.;

- документи, надані ФОП « ОСОБА_11 » на 44 арк.;

- ттендерна документація до договору № 498 від 11.07.2023 року на 29 арк.;

- оригінал додаткової угоди № 1/531 до договору про закупівлю товарів № 498 від 11.07.2023 року на 1 арк.;

- довідка про зміни до кошторису на 2022 рік на 1 арк;

- довідка про зміни до плану асигнувань ( за винятком надання кредитів з бюджету ) загального фонду бюджету на 2022 рік на 1 арк;

- розрахунок змін до кошторису на 2022 рік по загальному фонду державного бюджету України за КПКВ 1006280 «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» на 1 арк.;

- розрахунок змін до кошторису на 2022 рік по загальному фонду державного бюджету України за КПКВ «Забезпечення діяльності сил цивільного захисту» ( до договору про закупівлю тканини);

- реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників ( одержувачів ) бюджетних коштів від 03.08.2022 № 340 на 1 арк.

- реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників ( одержувачів ) бюджетних коштів від 31.08.2022 № 359 на 1 арк.;

-платіжне доручення № 1721 по договору №624 від 06.09.2022 на 1 арк

-видаткова накладна № 43 від 03.11.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 2264 комплектів) на 1 арк;

- платіжне доручення № 1651 від 14 жовтня 2022 року до договору № 624 від 06.09.2022 на 1 арк.;

- видаткова накладна № 39 від 12.10.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 1500 комплектів)на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1522 по договору №624 від 07.09.2022 на 1 арк;

- рахунок на оплату № 81 від 06.09.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 4764 комплектів) на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1714 по договору №624 від 28 жовтня 2022 на 1 арк;

- видаткова накладна № 41 від 26.10.2022 на протигази ( 5150 маска повна BLSCL з фільтром на 1000 комплектів)на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1722 по договору №680 від 08 листопада 2022 на 1 арк;

- видаткова накладна № 436 від 01 листопада 2022 р. на тканину ( UniformRIPSTOPREG темно-синій 29072 пог.м. -вартість 6709817.60 грн.) на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1648 по договору №680 від 18 жовтня 2022 на 1 арк;

- рахунок на оплату № STG -1817 від 12.10.2022 р. на тканину ( UniformRIPSTOPREG темно-синій 66 000 пог.м. -вартість 15232800,00 грн.) на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1727 по договору №680 від 10 листопада 2022 на 1 арк;

- видаткова накладна № 451 від 01 листопада 2022 р. на тканину (UniformRIPSTOPREG темно-синій 29072 пог.м. -вартість 6709 817,60 грн.) на 1 арк.,

- меморіальний ордер № 6 за грудень 2022 року на 2 арк;

- виписка за 30.12.2022 про зарахування грошових коштів на рахунок 3 Спеціального центру швидкого реагування ДСНС України на 1 арк.;

- платіжне доручення № 1990 від 29 грудня 2022 року про зарахування грошових коштів у сумі 3948999 грн 84 коп. на рахунок ТОВ «Трейдлізінг» на 1 арк.;

- видаткова накладна № 3 від 29.12.2022 року на котел твердопаливний « GefestProfiS -1150 кВт» у кількості 4 штук на суму 3 948999, 84 коп. на 1 арк;

- інвентарна картка № ОЗ-600013688 обліку об`єкта основних засобів на 4 арк.;

- оборотна відомість № 594 за грудень 2022 р на 1 арк.

- відрізок тканини синього кольору.

- 1 комплект протигазу ( 5150 маска повнаBLSCLSрозмір ML) серійний номер: S22070002231 з фільтром та сумкою для носіння.

Виконання ухвалипокласти на прокурора відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_3 .

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Одеського апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м. Одеси
Дата ухвалення рішення09.10.2024
Оприлюднено17.10.2024
Номер документу122299758
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —947/29050/24

Ухвала від 09.10.2024

Кримінальне

Київський районний суд м. Одеси

Федулеєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні