Ухвала
від 10.10.2024 по справі 911/2525/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"10" жовтня 2024 р. м. Київ Справа № 911/2525/21

За кредиторською заявою Головного управління ДПС у Тернопільській області № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) про грошові вимоги до боржника у справі

за заявою 1. Товариства з обмеженою відповідальністю СОКАР ЕЛ ПІ ДЖИ (18001, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Надпільна, 226/1, код 40625535),

2. Фізичної особи-підприємця Боднарчук Олени Михайлівни ( АДРЕСА_1 , ідент. номер НОМЕР_1 )

до Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС (07501, Київська обл., Баришівський р-н, смт. Баришівка, вул. Торф`яна, 28, код 32497680)

про банкрутство

Суддя Бабкіна В.М.

секретар судового засідання: Крикун І.В.

від ГУДПС у Тернопільській області: не з`явився;

від боржника: Панченко Р.В.;

розпорядник майна: Панченко Р.В.

Обставини справи:

У провадженні Господарського суду Київської області перебуває справа № 911/2525/21 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю СОКАР ЕЛ ПІ ДЖИ та Фізичної особи-підприємця Боднарчук Олени Михайлівни до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 18.11.2021 р. було відкрито провадження у справі № 911/2525/21 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю СОКАР ЕЛ ПІ ДЖИ та Фізичної особи-підприємця Боднарчук Олени Михайлівни про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС; визнано грошові вимоги кредитора 1 - Товариства з обмеженою відповідальністю СОКАР ЕЛ ПІ ДЖИ до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС у сумі 5176500,00 грн.; визнано грошові вимоги кредитора 2 - Фізичної особи-підприємця Боднарчук Олени Михайлівни до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС у сумі 710422,00 грн.; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства; введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС та призначено розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС арбітражного керуючого Панченка Романа Миколайовича (свідоцтво № 1814 від 15.06.2017 р., адреса: 02160, м. Київ, а/с № 30; РНОКПП НОМЕР_2 ); оприлюднено у встановленому ч. 9 ст. 39 КУзПБ порядку оголошення про відкриття господарським судом Київської області провадження у справі № 911/2525/21 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС.

Офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС здійснено 18.11.2021 р.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 29.08.2024 р. було відкладено підсумкове засідання на 10.10.2024 р.

13.09.2024 р. до Господарського суду Київської області звернулось Головне управління ДПС у Тернопільській області із заявою № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) про грошові вимоги до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС у розмірі 251625,90 грн. (1506,12 грн. основний платіж, 250119,78 грн. штрафні санкції, 0,00 грн. пеня.).

Ухвалою Господарського суду Київської області від 17.09.2024 р. заяву Головного управління ДПС у Тернопільській області № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) про грошові вимоги до боржника у справі № 911/2525/21 про банкрутство ТОВ УПК-ЄВРОПЛЮС було залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків заяви.

19.09.2024 р. (під час перебування судді у відпустці) до Господарського суду Київської області через систему «Електронний суд» від Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшла заява б/н від 19.09.2024 р. (вх. № 10286/24 від 19.09.2024 р.) про усунення недоліків, в якій заявник просив суд вважати вірним такі адреси місцезнаходження боржника та кредитора: Товариство з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС (07501, Київська обл., Баришівський р-н, смт. Баришівка, вул. Торф`яна, 28) та Головне управління ДПС у Тернопільській області (46003, Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Білецька, буд. 1), та до якої було долучено докази надіслання боржнику на його юридичну адресу копії заяви № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) та доданих до неї документів.

Як вбачається з вказаної вище заяви Головного управління ДПС у Тернопільській області, недоліки заяви № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) про грошові вимоги до боржника були усунуті.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 03.10.2024 р. було призначено розгляд кредиторської заяви Головного управління ДПС у Тернопільській області № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) на 10.10.2024 р.

09.10.2024 р. через систему «Електронний суд» до Господарського суду Київської області від розпорядника майна боржника Панченка Р.М. надійшло клопотання б/н від 08.10.2024 р. (вх. № 11132/24 від 09.10.2024 р.), в якому розпорядник майна повідомив суд про результати розгляду кредиторських вимог Головного управління ДПС у Тернопільській області.

Так, ОСОБА_1 до матеріалів справи надано повідомлення про розгляд заяви ГУ ДПС у Тернопільській області з кредиторськими вимогами до боржника, згідно з яким арбітражний керуючий повідомив, що вимоги ГУ ДПС у Тернопільській області документально підтверджені, відповідно, підлягають визнанню та включенню до реєстру вимог кредиторів з розміром вимог: 1506,12 грн. третя черга задоволення вимог кредиторів, 250119,78 грн. шоста черга задоволення вимог кредиторів.

10.10.2024 р. через систему «Електронний суд» до Господарського суду Київської області від представника Головного управління ДПС у Тернопільській області Рацина Романа Романовича надійшла заява б/н від 09.10.2024 р. (вх. № 11210/24 від 10.10.2024 р.) про проведення судового засідання в режимі відеоконференції, за змістом якої останній просив суд провести судове засідання, призначене на 10.10.2024 р., в режимі відеоконференції.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 10.10.2024 р. було відмовлено у задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у Тернопільській області Рацина Р.Р. б/н від 09.10.2024 р. (вх. № 11210/24 від 10.10.2024 р.) про проведення судового засідання в режимі відеоконференції.

У судовому засіданні 10.10.2024 р. представник боржника, розпорядник майна арбітражний керуючий Панченко Р.М. не заперечував щодо визнання кредиторських вимог ГУ ДПС у Тернопільській області; представник ГУ ДПС у Тернопільській області не з`явився.

Розглянувши заяву Головного управління ДПС у Тернопільській області № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) про грошові вимоги до боржника, суд встановив наступне.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Заява Головного управління ДПС у Тернопільській області надійшла до суду 13.09.2024 р., отже, з пропуском строку, встановленого ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно з ч. 4 ст. 45 КУзПБ, кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

У заяві, що розглядається, кредитор просить суд визнати грошові вимоги до боржника у сумі 251625,90 грн., на підтвердження безспірності яких посилається на те, що за ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» перед Головним управлінням ДПС у Тернопільській області рахується заборгованість зі сплати адміністративного штрафу за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у сумі 250000,00 грн. та заборгованість зі сплати екологічного податку в сумі 1625,90 грн., з яких 1506,12 грн. основний платіж, 119,78 грн. штрафні санкції.

Слід зазначити, що на податковому обліку в ГУ ДПС у Тернопільській області за неосновним місцем обліку перебуває ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС».

Боржник перебуває на обліку як платник податків за основним місцем обліку в ГУ ДПС у Київській області, що підтверджується Витягом з ЄДР.

Згідно з п. 1 розділу II Порядку ведення органами ДФС України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 422 від 07.04.2016 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.05.2016 р. за № 751/28881, з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, територіальними органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками.

Відповідно до п. 1 розділу II Наказу № 422, ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

З 05.04.2021 р. набрав чинності Порядок ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затверджений наказом Міністерства фінансів України № 5 від 12.01.2021 р., далі - Наказ № 5, який містить норми, аналогічні визначеним Наказом № 422.

Зокрема, підпунктом 1 пункту 1 розділу II Наказу № 5 визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених, повернутих та відшкодованих сум платежів територіальними органами ДПС відкриваються ІКП (інтегрована картка платника) за кожним платником та кожним видом платежу, які мають сплачуватися такими платниками на рахунки, відкриті в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та фондами загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування за відповідним видом платежу та відповідною адміністративно-територіальною одиницею.

Як встановлено судом, за ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» обліковується заборгованість зі сплати адміністративного штрафу за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у сумі 250000,00 грн., та заборгованість зі сплати екологічного податку в сумі 1625,90 грн., з яких 1506,12 грн. основний платіж, 119,78 грн. штрафні санкції, що підтверджується, зокрема, наданими до матеріалів справи копіями інтегрованих карток платника податків ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС».

Згідно з наданою до справи кредитором довідкою б/н від 21.05.2024 р. про наявність податкового боргу, у ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» наявна заборгованість перед Головним управлінням ДПС у Тернопільській області у загальному розмірі 251625,90 грн., що також підтверджується наданими до справи розрахунком суми податкового боргу, який необхідно заявити до ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» по платежу «Адмінштрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів», та розрахунком суми податкового боргу, який необхідно заявити до ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» по платежу «Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю)».

Приписами пп. 14.1.57 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України встановлено, що екологічний податок - загальнодержавний обов`язковий платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні об`єкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 1 квітня 2009 року.

Пунктом 240.1 ст. 240 Податкового кодексу України визначено, що платниками податку є суб`єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються: викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення; скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти; розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об`єктах) суб`єктів господарювання); утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені); тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Відповідно до п. 242.1 ст. 242 Податкового кодексу України об`єктом та базою оподаткування є: обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; обсяги та види забруднюючих речовин, які скидаються безпосередньо у водні об`єкти; обсяги та види (класи) розміщених відходів, крім обсягів та видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об`єктах) суб`єктів господарювання; обсяги та категорія радіоактивних відходів, що утворюються внаслідок діяльності суб`єктів господарювання та/або тимчасово зберігаються їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк; обсяги електричної енергії, виробленої експлуатуючими організаціями ядерних установок (атомних електростанцій).

Статтями 243-248 Податкового кодексу України визначено ставки екологічного податку.

Пунктом 250.1 ст. 250 Податкового кодексу України визначено, що базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

Згідно з п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України платники податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об`єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об`єктів; за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк - за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах.

Як вбачається з податкового повідомлення-рішення № 0078465403 від 05.12.2019 р., на підставі акта перевірки № 1393/19-00-54-03/32497680 від 27.11.2019 р. було встановлено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «УПК-ЄВРОПЛЮС» пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України, у зв`язку з чим ГУ ДПС у Тернопільській області на підставі п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України було застосовано до боржника штрафні (фінансові) санкції (штрафи), у тому числі екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю), у сумі 170,00 грн.

Згідно з розрахунком штрафних (фінансових) санкцій за результати розгляду акту перевірки № 1393/19-00-54-03/32497680 від 27.11.2019 р. ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС», за несвоєчасне подання податкової декларації екологічного податку за 2 квартал 2019 р., що є порушенням вимог пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України, на підставі п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України розмір штрафних санкцій було визначено у сумі 170,00 грн.

Як вбачається з податкового повідомлення-рішення № 0029185403 від 01.06.2020 р. на підставі акта перевірки № 1950/19-00-54-03/32497680 від 13.05.2010 р. було встановлено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «УПК-ЄВРОПЛЮС» строку сплати суми грошового зобов`язання з екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю), визначеного п. 57.1 ст. 57, п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України, у зв`язку з чим ГУ ДПС у Тернопільській області на підставі п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України було застосовано до боржника штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 50,20 грн.

Згідно з розрахунком штрафних (фінансових) санкцій за результатами розгляду акту перевірки № 1950/19-00-54-03/32497680 від 13.05.2010 р. ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС», за несвоєчасну сплату узгодженого податкового (грошового) зобов`язання з екологічного податку, що є порушенням п. 57.1 ст. 57, п. 250.2 ст. 250 Податкового кодексу України, на підставі п. 126.1 ст. 126 Податкового кодексу України розмір штрафних санкцій було визначено у сумі 50,20 грн.

Дослідивши долучені до кредиторської заяви ГУ ДПС у Тернопільській області документи, суд встановив, що нараховані штрафні санкції за екологічним податком згідно з податковими повідомленнями-рішеннями, які не були оскаржені боржником та зобов`язання за якими набули статус узгоджених, становлять 1625,90 грн., з яких 1506,12 грн. основний платіж, 119,78 грн. штрафні санкції.

Поряд з цим, як вбачається з податкового повідомлення-рішення № 000303201 від 13.01.2020 р., на підставі акта перевірки № 513/19-00-32-01/32497680 від 23.12.2019 р. було встановлено порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «УПК-ЄВРОПЛЮС» ч. 20 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (із змінами та доповненнями), у зв`язку з чим ГУ ДПС у Тернопільській області на підставі пп. 54.3.3 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України і абз. 9 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (із змінами та доповненнями) було застосовано до боржника штрафні (фінансові) санкції (штрафи), у тому числі за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, у сумі 250000,00 грн.

Згідно з розрахунком штрафних (фінансових) санкцій до акту фактичної перевірки № 513/19-00-32-01/32497680 від 23.12.2019 р. ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС», за місцем торгівлі Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Підгороднє, вул. Стрийська, 2, ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» було вчинено роздрібну торгівлю пальним без наявної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що є порушенням абз. 9 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР (із змінами та доповненнями), у зв`язку з чим розмір адміністративного штрафу було визначено у сумі 250000,00 грн.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з п. 57.1 ст. 57 ПК України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження (п. 57.3 ст. 57 ПК України).

Пунктом 59.1 статті 59 ПК України встановлено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

Як вбачається з матеріалів даної заяви, ГУ ДПС у Тернопільській області надсилало боржнику зазначені вище податкові повідомлення-рішення № 000303201 від 13.01.2020 р. разом з актом перевірки № 513/19-00-32-01/32497680 від 23.12.2019 р. та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій, № 0078465403 від 05.12.2019 р. разом з актом перевірки № 1393/19-00-54-03/32497680 від 27.11.2019 р. та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій, № 0029185403 від 01.06.2020 р. разом з актом перевірки № 1950/19-00-54-03/32497680 від 13.05.2010 р. та розрахунком штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується копіями рекомендованих повідомлень про вручення поштових відправлень.

Згідно з пп.14.1.39 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Як встановлено пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до вимог п. 63.2 ст. 63 Податкового кодексу України з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів. Такі об`єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.

Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Відповідно до пп. 14.1.1-1 п. 14.1 ст. 14 ПК України, адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об`єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.

Як визначає пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України, податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством.

Згідно з приписами пп. 16.1.3, пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний, у тому числі, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п. 95.1 - 95.3 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Статтею 67 Конституції України встановлений обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

За наслідками розгляду заяви Головного управління ДПС у Тернопільській області № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) та дослідження поданих заявником до матеріалів справи доказів на підтвердження розміру кредиторських вимог судом встановлено, що заявлені управлінням вимоги щодо заборгованості ТОВ «УПК-ЄВРОПЛЮС» є документально підтвердженими та обґрунтованими.

Таким чином суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання грошових вимог Головного управління ДПС у Тернопільській області до боржника у повному обсязі з визначенням наступної черговості: 6028,00 грн. (судовий збір) 1 черга задоволення вимог кредиторів; 1506,12 грн. 3 черга задоволення вимог кредиторів; 250119,78 грн. 6 черга задоволення вимог кредиторів.

Керуючись ст.ст. 232-235, 255 Господарського процесуального кодексу України, ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

постановив:

1. Заяву Головного управління ДПС у Тернопільській області № 12000/6/19-00-13-14 від 16.07.2024 р. (вх. № 9348/24 від 13.09.2024 р.) про грошові вимоги до боржника задовольнити.

2. Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Тернопільській області (код 44143637) до Товариства з обмеженою відповідальністю УПК-ЄВРОПЛЮС (код 32497680) у сумах: 6028,00 грн. 1 черга задоволення вимог кредиторів; 1506,12 грн. 3 черга задоволення вимог кредиторів; 250119,78 грн. 6 черга задоволення вимог кредиторів.

3. Копію даної ухвали надіслати боржнику, розпоряднику майна боржника, Головному управлінню ДПС у Тернопільській області (46003, Тернопільська обл., м. Тернопіль (з), вул. Білецька, буд. 1).

Інформацію по справі, що розглядається, можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://ko.arbitr.gov.ua/sud5012.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати виготовлення і підписання повного тексту ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду.

Ухвалу підписано 16.10.2024 р.

Суддя В.М. Бабкіна

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення10.10.2024
Оприлюднено17.10.2024
Номер документу122318522
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника

Судовий реєстр по справі —911/2525/21

Ухвала від 21.11.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 10.10.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 10.10.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 10.10.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 03.10.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 17.09.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 29.08.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 29.08.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 21.08.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

Ухвала від 06.06.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Бабкіна В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні