Справа № 289/2199/23
Номер провадження 1-кс/289/210/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.10.2024 м.Радомишль
Слідчий суддя Радомишльського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з секретарем судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Відділення поліції №3 Житомирського РУП ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_3 в кримінальному провадженні, внесеному 21.08.2023 року в Єдиний державний реєстр досудового розслідування за №12023060450000199 за ч. 2 ст. 361, ч. 4 ст. 190, ч. 1 ст. 388 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ Відділення поліції №3 Житомирського РУП за погодженнямз начальником Радомишльського відділу Коростишівської окружної прокуратури звернувся до слідчого судді із клопотанням про надання тимчасового доступу до інформації, що знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Досудовим розслідуванням встановлено, що 26 та 28 лютого 2018 року, невстановлені особи, шляхом несанкціонованого втручання в роботу інформаційних (автоматизованих) електронних інформаційно-комунікаційних систем, а саме в роботу Державних реєстрів арештованого майна та заборон його відчуження, діючи в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », що розташовувалося по АДРЕСА_1 (генеральний директор ОСОБА_4 ), незаконно тимчасово зняла арешт на майно, який було накладено 17.07.2014 постановою державного виконавця ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 по виконавчому провадженню №43277397 від 14.05.2014, відкритого по наказу ІНФОРМАЦІЯ_4 № 910/19981/13 від 21.01.2014 в інтересах стягувача ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », що призвело до відчуження 06.03.2018 шляхом купівлі-продажу від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 , генеральний директор ОСОБА_6 , майнового комплексу за вказаною адресою площею 21114,9 квадратних метрів вартістю 1 мільйон гривень та земельної ділянки площею 5,3096 гектара з кадастровим номером 1825010100:06:003:0053 вартістю 515127 гривень, на які було накладено арешт та внесено заборону відчуження.
21 серпня 2023 року відомості за даним фактом внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023060450000199, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 361 КК України.
У ході досудового розслідування також встановлено, 28.10.2019 ОСОБА_6 продав свою частку в статутному капіталі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ОСОБА_7 (громадянину Казахстану), якому могло бути невідомо про придання товариством в минулому арештованого майна.
В подальшому ОСОБА_6 , вже як директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (власники ОСОБА_4 80 % статутного капіталу та ОСОБА_8 20 % статутного капіталу (код СДРПОУ НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ), що має афілійовані (приховані) зв`язки з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », оскільки зареєстровані за однією адресою, шляхом укладення договору № 1-2023 від 28.06.2023 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (директор ОСОБА_9 , адреса: АДРЕСА_2 ), намагався демонтувати та вивезти сендвіч-панелі з майнового комплексу, розташованого по АДРЕСА_1 , яке перед цим було незаконно реалізоване ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », однак не провели демонтаж, оскільки їх дії стали поміченими представниками ОСОБА_10 та поліцейськими.
Таким чином, невстановлені особи, за попередньою змовою між собою, діючи в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », шляхом втручання в роботу державних реєстрів, тимчасово зняли арешт з арештованого майна, а в подальшому шляхом укладення договорів з пов`язаними товариствами, мають намір демонтувати реалізоване майно.
А тому, під час досудового розслідування виникла необхідність, у отриманні оригіналів документів та інформації, по ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ідентифікаційний код НОМЕР_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ідентифікаційний код НОМЕР_1 а саме: реєстраційні документи облікових справи платника податків; витягу з АІС «Податковий блок», підсистеми «Реєстрація ПП», з історією платника; сум отриманих пільг податків, зборів (платежів); відкритих рахунків в банківських установах; податкової звітності (1-ДФ, додатку №5); інформації стосовно працевлаштованих осіб; ІР - адрес та email, з яких звітували засобами електронного зв`язку; проведених перевірок, з наданням для ознайомлення відповідних матеріалів (наказ на проведення перевірки, направлення, актів (довідок) з усіма додатками, заперечень та висновків за результатами їх розгляду, винесених податкових повідомлень-рішень, результатів їх оскаржень); схем руху товарних потоків та схем мінімізації податків, які готувались в ході перевірки; поданих платником податків уточнюючих розрахунків податкових зобов`язань з ПДВ у зв`язку з виправлення самостійно виявлених помилок (на суму понад 5 тис. грн. ПДВ; відомостей з системи автоматизованого співставлення податкового кредиту та податкових зобов`язань в розрізі контрагентів на рівні ДПС України щодо податкового кредиту з ПДВ платника; відшкодування ПДВ платнику податків; витягів з реєстру видаткових накладних, із зазначенням номенклатури товару, його кількості та вартості; експортно-імпортних операцій; облікових карток суб`єкта зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) та вантажно-митних декларацій; рішення про відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості (додаток 4); квитанції платнику ПДВ про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; документи, які надавались платниками податків, для розгляду питання виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості (договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарі/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості); таблиця даних платника ПДВ (додаток 5) з поясненнями платника; рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника ПДВ (додаток 6); рішення про неврахування таблиці даних платника ПДВ (додаток 7) та документи, що до неї подавались; протоколи засідань комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена в ЄРПН за період з 01.01.2020 по теперішній час, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (за адресою: АДРЕСА_3 ).
Разом з тим, слідчий в своєму клопотанні вказує на те, що без вилучення оригіналів зазначених документів не можливе призначення та проведення судово-економічної експертизи, у відповідності до висновку якої, буде можливим визначити суму завданої майнової шкоди.
Дослідивши матеріали вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно до статті 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Судом встановлено наявність достатніх підстав задоволення клопотання.
Клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України є обґрунтованим, з змісту якого вбачається необхідність застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження та розгляду в порядку визначеному ч. 2 ст. 163 КПК України.
Керуючись статтями 132, 162, 163, 164 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати дозвіл слідчим СВ відділення поліції №3 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області: старшому слідчому СВ ВП № 3 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області лейтенанту поліції ОСОБА_11 , слідчому СВ ВП № 3 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області капітану поліції ОСОБА_12 , слідчому СВ ВП № 3 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому оперуповноваженому ВП №3 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області капітану поліції ОСОБА_13 , на тимчасовийдоступ до речей та документів,які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (за адресою: АДРЕСА_3 ), а саме: до оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ідентифікаційний код НОМЕР_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ідентифікаційний код НОМЕР_1 , а саме: реєстраційні документи облікових справ платника податків; витягу з АІС «Податковий блок», підсистеми «Реєстрація ПП», з історією платника; сум отриманих пільг податків, зборів (платежів); відкритих рахунків в банківських установах; податкової звітності (1-ДФ, додатку №5); інформації стосовно працевлаштованих осіб; ІР - адрес та email, з яких звітували засобами електронного зв`язку; проведених перевірок, з наданням для ознайомлення відповідних матеріалів (наказ на проведення перевірки, направлення, актів (довідок) з усіма додатками, заперечень та висновків за результатами їх розгляду, винесених податкових повідомлень-рішень, результатів їх оскаржень); схем руху товарних потоків та схем мінімізації податків, які готувались в ході перевірки; поданих платником податків уточнюючих розрахунків податкових зобов`язань з ПДВ у зв`язку з виправлення самостійно виявлених помилок (на суму понад 5 тис. грн. ПДВ; відомостей з системи автоматизованого співставлення податкового кредиту та податкових зобов`язань в розрізі контрагентів на рівні ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо податкового кредиту з ПДВ платника; відшкодування ПДВ платнику податків; витягів з реєстру видаткових накладних, із зазначенням номенклатури товару, його кількості та вартості; експортно-імпортних операцій; облікових карток суб`єкта зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) та вантажно-митних декларацій; рішення про відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості (додаток 4); квитанції платнику ПДВ про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; документи, які надавались платниками податків, для розгляду питання виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості (договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарі/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки х особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості); таблиця даних платника ПДВ (додаток 5) з поясненнями платника; рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника ПДВ (додаток 6); рішення про неврахування таблиці даних платника ПДВ (додаток 7) та документи, що до неї подавались; протоколи засідань комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена в ЄРПН за період з 01.01.2020 по теперішній час, шляхом вилучення їх оригіналів та приєднання до матеріалів кримінального провадження №12023060450000199 від 21.08.2023 року.
Строк дії ухвали з 17.10.2024 року по 17.11.2024 року включно.
Ухвала підлягає виконанню з моменту вручення її копії володільцю інформації.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до інформації має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання зазначеної інформації.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_14
Суд | Радомишльський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2024 |
Оприлюднено | 21.10.2024 |
Номер документу | 122345023 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Радомишльський районний суд Житомирської області
Мельник О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні