УХВАЛА
м. Вінниця
16 жовтня 2024 р.Справа № 120/992/24
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Віятик Наталії Володимирівни, розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника відповідача про закриття провадження в адміністративній справі за позовом виконувача обов`язків керівника Могилів-Подільської окружної прокуратури Вінницької області, який звернувся до суду в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Вінницькій області до Бабчинецької сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом виконувача обов`язків керівника Могилів-Подільської окружної прокуратури Вінницької області, який звернувся до суду в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Вінницькій області до Бабчинецької сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що вважає протиправною бездіяльність Бабчинецької сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області щодо невжиття заходів щодо виготовлення та затвердження проекту землеустрою для організації і встановлення меж території природно-заповідного фонду ландшафтного заказника місцевого значення «Моївський сад-парк», внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру.
Ухвалою суду від 31.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).
26.02.2024 представник відповідача подала відзив на позовну заяву. Разом із відзивом представник відповідача заявила клопотання про закриття провадження у справі, у зв`язку з тим, що у 2022 році сільською радою виготовлено проект землеустрою та присвоєно кадастровий номер земельній ділянці, на якій розміщено «Моївський парк-сад», а 13.02.2024 зареєстровано право комунальної власності за Бабчинецькою сільською радою на земельну ділянку з кадастровим номером 0524984800:01:002:0238, площею 54,7802 га та встановлено ї межі.
Ухвалою суду від 01.03.2024 позивачу надано строк для подачі письмових пояснень щодо клопотання відповідача про закриття провадження.
27.03.2024 керівник Могилів-Подільської окружної прокуратури надіслав пояснення, у яких заперечує проти закриття провадження у справі. Вказує, що документація із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності Бабчинецької сільської ради для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення в с. Моївка, вул. Шевченка Бабчинецької сільської ради не є документацією щодо встановлення меж території природно-заповідного фонду. У листі Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області від 07.11.2023 №0-2-0.6-6213/2-23 зазначено, що відомості про земельну ділянку природно-заповідного фонду ландшафтного заказника місцевого значення «Моївський сад-парк» до бази даних Державного земельного кадастру не вносились, межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) не встановлювались. На думку позивача, Бабчинецькою сільською радою не забезпечено проведення робіт з виготовлення та затвердження проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території природно-заповідного фонду ландшафтного заказника місцевого значення «Моївський сад-парк», не внесено відповідні відомості до Державного земельного кадастру, тому відсутні підстави для закриття провадження.
Вирішуючи клопотання про закриття провадження, суд керується наступним.
Відповідно до ст. 47 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Підстави закриття провадження у справі визначені у ст. 238 КАС України.
Відповідно до ч. 1 ст. 238 КАС України, суд закриває провадження у справі:
1) якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства;
2) якщо позивач відмовився від позову і відмову прийнято судом;
3) якщо сторони досягли примирення;
4) якщо є такі, що набрали законної сили, постанова чи ухвала суду про закриття провадження у справі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав;
5) у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою фізичної особи або припинення юридичної особи, за винятком суб`єкта владних повноважень, які були однією із сторін у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва;
6) щодо оскарження нормативно-правових актів суб`єктів владних повноважень чи окремих їх положень, якщо оскаржуваний нормативно-правовий акт або відповідні його положення визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили;
7) щодо оскарження індивідуальних актів та дій суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані акти та дії суб`єкта владних повноважень було змінено або скасовано рішенням суду, яке набрало законної сили;
8) щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.
Суд звертає увагу, що заявляючи клопотання про закриття провадження, відповідачем не зазначено відповідний пункт статті 238 КАС України, на підставі якого Бабчинецька сільська рада просить закрити провадження у справі.
Однак ознайомившись із матеріалами справи, судом установлено, що згідно листа №0-2-0.6-6213/2-23 від 07.11.2023 Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області, відповідно до статті 47 Закону України «Про землеустрій», проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів визначають місце розташування і розміри земельних ділянок, власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, межі територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, водоохоронних зон та прибережних захисних смуг, смуг відведення та берегових смуг водних шляхів, також встановлюють режим використання та охорони територій.
Крім того, в листі Головного управління зазначено, що відомості про земельну ділянку природно-заповідного фонду - ландшафтного заказника місцевого значення «Моївський сад-парк» до бази даних Державного земельного кадастру не вносились. Межі земельної ділянки в натурі (на місцевості) не встановлювались.
Таким чином, документація із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності Бабчинецької сільської ради для будівництва та обслуговування об`єктів рекреаційного призначення в с. Моївка, вул. Шевченка Бабчинецької сільської ради не є документацією щодо встановлення меж території природно-заповідного фонду.
Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для закриття провадження у даній справі, тому клопотання відповідача про закриття провадження у справі не підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 238, 248, 256 КАС України суд, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання Бабчинецької сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області про закриття провадження у справі - відмовити.
Ухвала суду першої інстанції оскарженню не підлягає та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
СуддяВіятик Наталія Володимирівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2024 |
Оприлюднено | 21.10.2024 |
Номер документу | 122352282 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні