Рішення
від 18.12.2007 по справі 1/973-14/262
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1/973-14/262

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

          

18.12.07                                                                                           Справа№ 1/973-14/262

За позовом :   Товариство з обмеженою відповідальністю „Сокіл” м.Львів

До відповідача  :  Управління  комунального  власності  департаменту  економічної політики   Львівської міської ради

3-тя особа  1 :   Франківська  райадміністрація  м. Львова

3-тя особа  2:   Виконавчий  комітет  Львівської міської ради

Про :    спонукання до укладення  договору оренди   ЦМК ДКП „Кінотеатр  „Сокіл”

                                                                                                 Суддя : Довга О.І

Секретар  : Яремчук  С.М.

Представники:       

від позивача :       Огородник І.І. -  представник  по дорученню  № б/н  від 14.04.2006 року

Росоловська  Г.М. -  директор  ТзОВ

від відповідача   :   Харечко Д.О. -  представник  

Третя особа, яка  заявляє  самостійні вимоги на  предмет спору  1 :   Сех  І.Б. -  довіреність № 35/1586-19 від  20.11.2007 року

Третя  особа, яка не  заявляє  самостійних вимог  на предмет спору  2  :  не з‘явився

          Представникам сторін  роз'яснено їх права  та обов'язки передбачені  ст. 22 ГПК України та право відводу  судді ( ст. 20 ГПК України) . Заяв та клопотань про відвід судді  не подано ( не заявлено).

          Сторони подали  письмове клопотання  про відмову від  технічного  запису судового  процесу.

Суть спору:

Товариством з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл” пред'явлено позов до Управління комунального майна Львівської міської ради про спонукання до укладення договору оренди цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства „Кінотеатр „Сокіл” (далі по тексту - ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл”), що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. В. Великого, 18.

Ухвалою Господарського суду Львівської області (Суддя С.Б. Кітаєва ) від 14.09.2006 року порушено провадження у справі і розгляд справи призначено на 25.10.2006 року. З підстав, зазначених в ухвалі суду від 25.10.2007 року розгляд справи відкладався до 01.11.2006 року. Ухвалою Господарського суду Львівської області від 01.11.2006 року залучено до участі у справі на стороні позивача в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору –Франківську районну адміністрацію Львівської міської ради  (м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 85). Розгляд справи відкладався з підстав, вказаних в ухвалах від 01.11.2006 року та 15.11.2006 року. Розпорядженням Заступника Голови господарського суду Львівської області від 13.12.2006 року дана справа передана на розгляд судді Довгій О.І. Розгляд справи неодноразово відкладався з мотивів, зазначених в ухвалах суду від 14.12.2006 року, від16.01.2007 року, від 13.02.2006 року.

Ухвалою господарського суду Львівської області від 13.02.2007 року здійснено заміну відповідача у справі –Управління комунального майна Львівської міської ради на правонаступника Управління комунальної власності  Департаменту економічної політики Львівської міської ради та залучено до справи в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Відповідача –Виконавчий комітет Львівської міської ради.

Ухвалою господарського суду Львівської області від 29.03.2007 року провадження у справі зупинялося до розгляду апеляційної скарги Відповідача на ухвалу про забезпечення позову у вищезазначеній справі.

Ухвалою Господарського суду Львівської області від 25.09.2007 року провадження у справі поновлено, розгляд справи призначено на 16.10.2007 року.  В судовому засіданні 16.10.2007 року  оголошувалася перерва до 19.10.2007 року.  Розгляд справи відкладався з підстав, визначених в ухвалах від 19.10.2007 р. 22.11.2007 р., 05.12.2007 р.   В  судовому засіданні 05.12.2007 року оголошена перерва до  18.12.2007 року.

Представники Позивача позовні вимоги підтримали в повному обсязі, просять позов задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві. Стверджують, зокрема, що Товариство з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл” створене членами трудового колективу державного комунального підприємства кінотеатр „Сокіл” у порядку, передбаченому ст. 8 Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, з метою взяти в оренду цілісний майновий комплекс  державного комунального підприємства кінотеатр „Сокіл”, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. В. Великого, 18. 20 травня 2004 року ТзОВ ”Кінотеатр»Сокіл”, у відповідності до ст. 9 Закону  України „Про оренду державного та комунального майна”, подало  Управлянню комунального майна Львівської міської ради заяву про надання в оренду цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” та укладення договору оренди  з 01.07.2004 року. Поряд з тим, на порушення вимог ч.4 ст. 9 Закону України  „Про оренду державного та комунального майна” у встановлений 15-денний строк  Відповідачем жодного рішення не було прийнято.  Враховуючи виконання ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” всіх необхідних і від нього залежних заходів для укладення договору оренди ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл”, відсутність законодавчої та фактичної заборони для оренди ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл”, просить зобов'язати  Відповідача укласти із ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” договір оренди ЦМК ДКП „Кінотеатр”Сокіл” строком на 10 років.

Представник Відповідача та третьої особи - 2, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Відповідача позов заперечив. В усних запереченнях посилається на відсутність у проекті договору оренди ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл”,  долученого Позивачем до заяви від 20.05.2004 року, всіх істотних умов,  зокрема , вартості майна та розміру орендної плати, а також відсутність у ДКП кінотеатр „Сокіл” земельної ділянки, що на думку Відповідача свідчить про відсутність цілісного майнового комплексу, тому вважає позовні вимоги позивача безпідставними та просить у позові відмовити.

Представник Третьої особи -1, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Позивача, в  наданих суду усних поясненнях проти позову заперечує, повністю підтримує позицію Відповідача.

Заслухавши пояснення представників Сторін та третіх осіб, дослідивши подані ними докази в їх сукупності, господарський суд Львівської області встановив наступне:

 Трудовим колективом Державного комунального підприємства кінотеатр „Сокіл” на зборах 07 квітня 2004 року прийнято рішення про оренду цілісного майнового комплексу  ДКП кінотеатр „Сокіл”, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. В. Великого, 18 та створення з цією метою за участю членів трудового колективу ДКП кінотеатр „Сокіл” Товариства з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл”, яке буде орендарем цілісного майнового комплексу. На дату прийняття зазначеного рішення чисельність працівників ДКП кінотеатр „Сокіл” становила 14 осіб, що підтверджується Довідкою про чисельність  та склад працівників ДКП кінотеатр „Сокіл” станом 07.04.2004 року (є в матеріалах справи). На зборах 07.04.2004 року присутні всі члени трудового колективу ДКП кінотеатр „Сокіл”. За прийняття рішення про взяття в оренду цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” та створення ТзОВ „Кінотеатр” Сокіл” присутні проголосували одноголосно. Зазначені обставини підтверджуються  Протоколом №1 від 07.04.2004 року (є в матеріалах справи).

На виконання цього рішення 14 квітня 2004 року загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл” вирішено питання  створення та затверджено статут Товариства з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл”.   ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” зареєстроване виконавчим комітетом Львівської міської ради 20.05.2004 року за № 14151200000013458. В матеріалах справи є  копія Протоколу №1 Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл” від 14.04.2004 року, свідоцтва про державну реєстрацію ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл”, статуту ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл”, довідки про включення ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” до ЄДРПОУ, Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданої ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” 25.10.2007 року.   

          20 травня 2004 року  Товариство з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл”, у порядку, передбаченому ст. 9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, подало органу уповноваженому територіальною громадою м. Львова управляти комунальним майном (на момент подачі заяви таким органам було Управління комунального майна Львівської міської ради –правопопередник Відповідача) заяву про надання в оренду цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” та укладення договору оренди з 01.07.2004 року разом із додатками. Дана заява зареєстрована у відділі адміністративних послуг Львівської міської ради 20 травня 2004 року о 13год. 30 хв., про що свідчить підпис працівника відділу адміністративних послуг Львівської міської ради, вчинений на копії заяви. Копія заяви  Позивача є в матеріалах справи.

        Разом із заявою Позивачем було подано проект договору оренди  цілісного майнового комплексу у двох примірниках, оригінал протоколу зборів трудового колективу ДКП кінотеатр „Сокіл” №1 від 07.04.2004 року, довідку про чисельність та склад працівників ДКП кінотеатр „Сокіл” станом на 07.04.2004 року, копію свідоцтва про державну реєстрацію ТзОВ „Кінотеатр” Сокіл”, нотаріально посвідчену копію статуту ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл”, оригінал протоколу загальних зборів учасників ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” №1 від 14.04.2004 року, нотаріально посвідчену копію статуту ДКП кінотеатр „Сокіл”, список осіб для включення в комісію по інвентаризації майна ДКП кінотеатр „Сокіл”, проект Акту оцінки вартості цілісного майнового комплексу, копії заяв членів трудового колективу ДКП кінотеатр „Сокіл”.    

           У відповідності до ч.4 ст.9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, Управління комунального майна Львівської міської ради повинно було протягом п'ятнадцяти днів після дати реєстрації заяви Позивача дати згоду або відмовити (при наявності підстав, передбачених Законом України „Про оренду державного та комунального майна”) в укладенні договору оренди ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл” і повідомити про це  Позивача. Такий обов'язок з невідомих причин Управлінням комунального майна Львівської міської ради виконано не було, чим порушено право Позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл”, яке спеціально створене з метою оренди цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” та, у відповідності до п.4 ст.8 Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, має переважне перед іншими фізичними та юридичними особами право на Укладення договору оренди.

         Як вбачається із поданих Позивачем матеріалів, об'єктом оренди є цілісний майновий комплекс Державного комунального підприємства кінотеатр „Сокіл”.

         Частиною 1  статті 4 Закону України „Про оренду державного та комунального майна” визначено, що цілісним майновим комплексом є господарський об'єкт з завершеним циклом виробництва продукції (робіт, послуг) з наданою йому земельною ділянкою, на якій він розміщений, автономними інженерними комунікаціями, системою енергопостачання. У відповідності до частини 2 статті 191 ЦК України,  до складу підприємства як єдиного майнового комплексу входять всі види майна, призначені для його діяльності, включаючи земельні ділянки, будівлі, споруди, устаткування, інвентар, сировину, продукцію, права вимоги, борги, а також право на торговельну марку або інше позначення та інші права, якщо інше не встановлено договором або законом.

        В ході судового розгляду встановлено, що Державне комунальне підприємство кінотеатр „Сокіл”, м. Львів, вул. В. Великого, 18, створене  на основі Указу Президента України від 18.04.1992 року „Про комерціалізацію діяльності підприємств і організацій сфери послуг”, зареєстроване 10.08.1992 року виконавчим комітетом Львівської міської ради за реєстраційним № 03207 та на момент судового розгляду справи включене до Єдиного державного  реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Виписка з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, видана ДКП кінотеатр „Сокіл” 25.10.2007 року є в матеріалах справи. Засновником  Підприємства, у відповідності до пп. 1.1. Статуту ДКП кінотеатр „Сокіл” є Львівський міськвиконком. Згідно пп.1.2. та пп. 3.1. Статуту ДКП кінотеатр „Сокіл”, Підприємство є правонаступником майнових прав і зобов'язань кінотеатру і його прав у користуванні приміщеннями та основними засобами виробництва. Існування цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл”, як об'єкту оренди, на момент розгляду справи в суді підтверджується також фінансовим звітом суб'єкта малого підприємництва ДКП кінотеатр „Сокіл” за ІІІ квартал 2006 року (містить баланс підприємства), довідкою про знаходження будинку кінотеатру на балансі ДКП кінотеатр „Сокіл”. Матеріалами справи також підтверджується знаходження у користуванні ДКП кінотеатр „Сокіл” відповідної земельної ділянки.

        Під час судового розгляду встановлено, що у проекті договору оренди  цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства кінотеатр „Сокіл”, який доданий Позивачем до заяви від 20.05.2004 року, відсутні такі істотні умови договору оренди  комунального майна, як вартість майна та розмір орендної плати.

       Статтею 11 Закону України „Про оренду державного та комунального майна” передбачено, що укладенню договору оренди повинна передувати оцінка об'єкта оренди, яка провадиться за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. Така Методика оцінки об'єктів оренди затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1995 року № 629 у редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2003 року (надалі - Методика). Відповідно пункту 4 вказаної Методики, Управління комунального майна повинно було б утворити комісію для оцінки ЦМК ДКП  кінотеатр „Сокіл”; забезпечити здійснення заходів передорендної підготовки з метою визначення залишкової вартості об'єкта оренди у вигляді цілісного майнового комплексу, приведення балансу ДКП кінотеатр „Сокіл” у відповідність з вимогами стандартів бухгалтерського обліку, проведення інвентаризації майна ДКП кінотеатр „Сокіл”. Згідно пункту 16 Методики, начальник Управління комунального майна Львівської міської ради повинен був затвердити акт оцінки ЦМК ДКП Кінотеатр „Сокіл”.

       Крім того, на підставі пункту 2 та пункту 5 Положення про інвентаризацію майна державних підприємств, що приватизуються, а також майна державних підприємств та організацій, яке передається в оренду, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 158 від 02.03.1993 року (в редакції, чинній на момент Подачі Позивачем заяви від 20.05.2004 р.), Управління комунального майна Львівської міської ради повинно було прийняти рішення про інвентаризацію майна ДКП кінотеатр „Сокіл” та створити комісію для проведення інвентаризації. Відповідно до пункту 50 цього ж Положення, Управління комунального майна повинно було затвердити протокол інвентаризаційної комісії про результати інвентаризації.

      Як вбачається з матеріалів справи, такий обов'язок Управлінням комунального майна Львівської міської ради теж виконано не було

        Орендна плата за користування цілісним майновим комплексом ДКП кінотеатр „Сокіл” повинна визначатися відповідно до Ухвали Львівської міської ради № 98 від 31.10.2002 року „Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова”. Пунктом 2.2.1. Методики розрахунку орендної плати визначено спосіб розрахунку річної орендної плати за оренду цілісних майнових комплексів, згідно якого розмір річної орендної плати за оренду цілісних майнових комплексів дорівнює добутку вартості майна, визначеної шляхом оцінки майна та річної орендної ставки, визначеної згідно п.3 цієї Методики. Відповідно до пп.3.1 Методики розрахунку орендної плати, річна орендна ставка за користування цілісним майновим комплексом в кожному конкретному випадку встановлюється виконавчим комітетом Львівської міської ради за поданням і обґрунтуванням Управління ресурсів і не може перевищувати десяти відсотків вартості орендованого майна.

      Наведені вище нормативні приписи свідчать про те, що обов'язок по представленню даних про вартість цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” як об'єкту оренди, та розміру орендної плати за користування ним покладається на Відповідача, а  не на Позивача. Останній, з урахуванням наведеного, при підготовці проекту договору оренди ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл” не  мав передбачених законодавством повноважень на самостійне визначення таких істотних умов договору як вартість майна та розмір орендної плати.

      Пунктом 3 статті 181 ГК України встановлено, що сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму, тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. Відповідно до пункту 5 зазначеної статті, за наявності заперечень щодо окремих умов договору, сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом із підписаним договором.

        Проте, жодного із перелічених вище обов'язків правопопередник Відповідача – Управління комунального майна Львівської міської ради не виконало, жодної відповіді (про укладення договору оренди чи відмову в укладенні такого договору) на заяву Позивача у передбачений строк  Управлінням надано не було.

        Відповідно до частини 2 статті 12 Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, у разі передачі спору на розгляд суду, арбітражного суду, договір оренди вважається укладеним з моменту набрання чинності рішенням суду, арбітражного суду про укладення договору оренди і на умовах, зазначених у ньому.

       З метою встановлення усіх істотних умов договору оренди цілісного майнового,   комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл”, враховуючи, що обов'язок по представленню даних про вартість цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” та розмір орендної плати за користування ним покладається на Відповідача, ухвалою Господарського суду Львівської області від 16.01.2007 року Відповідача зобов'язано подати суду акт оцінки вартості ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл” та розрахунок орендної плати за користування ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл”. Поряд з тим, Відповідачем обов'язок щодо подачі витребуваних документів не виконано.

        У відповідності до Методики оцінки об'єктів оренди, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1995 року № 629 та Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади м. Львова, затвердженої Ухвалою Львівської міської ради № 98 від 31.10.2002 року, такі істотні умови договору оренди цілісного майнового комплексу як вартість майна та розмір орендної плати встановлюються шляхом математичного розрахунку з використанням відповідних формул, визначених у вказаних нормативних актах, та даних бухгалтерського обліку, тому є об'єктивними величинами та не підлягають узгодженню сторонами договору.

      Зважаючи на вищенаведене, суд взяв до уваги подані Позивачем розрахунки вартості цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства кінотеатр „Сокіл” та розміру орендної плати за користування цілісним майновим комплексом ДКП кінотеатр „Сокіл”, зроблені у відповідності до вимог вищеназваних нормативних актів.  На підставі зазначених розрахунків судом встановлено такі істотні умови договору оренди цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” як вартість майна, яка становить 192 200, 00 грн. та розмір орендної плати за перший місць оренди, яка становить 800 грн. 80 коп. без ПДВ.  Інші істотні умови договору оренди комунального майна передбачені в проекті договору оренди цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл”, доданому Позивачем до заяви від 20.05.2004 року.

          Згідно вимог ч.5 ст. 16 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, від імені та в інтересах територіальних громад права  суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради, тобто права суб'єкта комунальної власності територіальної громади м. Львова здійснює Львівська міська рада.

Статтею 5 Закону України „Про оренду державного та комунального майна” в імперативному порядку визначено органи, яким надано право бути орендодавцями державного та комунального майна. Так, згідно частини 2 статті 5 цього Закону, орендодавцями щодо цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, яке перебуває у  комунальній власності, є органи, уповноважені органами місцевого самоврядування управляти майном.

Відповідач –Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради є правонаступником Управління комунального майна Львівської міської ради, що підтверджується  рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 1240 від 03.11. 2006 року „Про правонаступництво новоутворених виконавчих органів” та Положенням про Управління комунальної власності Департаменту економічної політики  Львівської міської ради (надалі за текстом - Положення), затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради № 1203 від 27.10.2006 року. Основними завданнями Управління комунальної власності  Департаменту економічної політики є виконання функцій органу управління майном комунальної власності територіальної громади м. Львова (пп.2.1. п.2 Положення); передача в оренду, відчуження (приватизація) майна комунальної власності  територіальної громади м. Львова (пп. 2.2. п.2 Положення). Виконання повноважень орендодавця, продавця, органу приватизації майна комунальної власності належить до компетенції  Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради (пп. 4.2. п.4 Положення ).          

          Пунктом 8 статті 9 Закону України „Про оренду державного та комунального майна” передбачено, що у разі відмови в укладенні договору оренди, а також неодержанні відповіді у встановлений термін, заінтересовані особи мають право звернутися за захистом своїх інтересів до суду, господарського  суду.

          У відповідності до статті 187 ГК України, спори, що виникають при укладенні господарських договорів за державним замовленням або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

          Заслухавши представників сторін та третіх осіб, оглянувши та дослідивши подані ними докази, суд прийшов до висновку, що трудовим колективом ДКП кінотеатр „Сокіл” дотримано передбаченого ст. 8 Закону України „Про оренду державного та комунального майна” порядку прийняття рішення про оренду ЦМК ДКП кінотеатр „Сокіл” та створення для цього  господарського товариства;  Позивачем дотримано визначеного  Законом порядку ініціювання оренди цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл”; відсутні передбачені Законом України „Про оренду державного та комунального майна” обставини, які є підставою для відмови в передачі в оренду цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл”; цілісний майновий комплекс ДКП кінотеатр „Сокіл” як об'єкт оренди, існує та належить до комунальної власності територіальної громади м. Львова; орендодавцем цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” є відповідач –Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради. В ході судового розгляду судом також встановлено такі істотні умови договору оренди цілісного майнового комплексу ДКП кінотеатр „Сокіл” як вартість майна та розмір орендної плати. Відтак суд вважає, що пред'явлений позов є документально та нормативно обґрунтований, не спростований Відповідачем та підлягає задоволенню.

Судові витрати віднести на  відповідача .

          Зважаючи на вищенаведене, керуючись ст. 5-13 Закону України „Про оренду державного та комунального майна”, ст. 15, пп. 5 п.2 ст. 16 ЦК України, ст. 187 ГК України, ст.ст. 1, 2, 12, 33, 34, 36, 43 ,49, 69, 82-85, 116-118 ГПК України, суд, -

В И Р І Ш И В  :

1.          Позов  задоволити повністю.

2.          Зобов'язати Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради, м. Львів, пл. Галицька, 15 (Код ЄДРПОУ 25558625) укласти із Товариством з обмеженою відповідальністю „Кінотеатр”Сокіл”, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 68, к.2 (Код ЄДРПОУ 32970028) договір оренди цілісного майнового комплексу Державного комунального підприємства „Сокіл” строком на 10 років.

3.          Стягнути із Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 25558625, р/р 2555800013711 в ОДАК УСБ м. Львова, МФО 325019) на користь ТзОВ „Кінотеатр”Сокіл” м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 68, к.2 (Код ЄДРПОУ 32970028, р/р 2500001049000 в ПЛФ АТ „Кредит Банк (Україна)”, МФО 325365) 85 грн. 00 коп. державного мита та 118 грн.00 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

     4.   Накази видати після набрання рішенням суду законної сили.

    

Суддя                                                                                             Довга О.І.        

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення18.12.2007
Оприлюднено25.12.2007
Номер документу1223546
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —1/973-14/262

Ухвала від 22.07.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Ухвала від 17.01.2008

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Городечна М.І.

Рішення від 18.12.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Довга О.І.

Постанова від 18.07.2007

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Ухвала від 25.06.2007

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Постанова від 15.05.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

Ухвала від 17.04.2007

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

Ухвала від 14.09.2006

Господарське

Господарський суд Львівської області

Кітаєва С.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні