Рішення
від 14.10.2024 по справі 200/3828/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 жовтня 2024 року Справа№200/3828/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О., розглянувши в порядку письмового провадження позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Київській області про скасування рішень і зобов`язання вчинити певні дії,

УСТАНОВИВ:

У червні 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» (далі ТОВ «Тар Альянс», позивач) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі ГУ ДПС у Донецькій області, відповідач-1), Державної податкової служби України (далі ДПС України, відповідач-2), в якому, просить: - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035224/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 30.06.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035223/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 31.07.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035222/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 31.08.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035221/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.09.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035220/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.10.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035219/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.11.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035218/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.12.2023; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035217/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №1` від 31.01.2024; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035216/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 29.02.2024; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035215/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.03.2024; - скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області №11035214/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації розрахунку коригування №1 від 11.04.2023; - зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВ «Тар Альянс» №3 від 30.06.2023, №3 від 31.07.2023, №4 від 31.08.2023, №2 від 30.09.2023, №2 від 31.10.2023, №2 від 30.11.2023, №2 від 31.12.2023, №1 від 31.01.2024, №2 від 29.02.2024, №2 від 31.03.2024 і розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №1 від 11.04.2024 до податкової накладної №1 від 16.08.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На обґрунтування позову Товариство з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» посилається на те, що відповідачами, вчинено дії і винесено рішення, наслідком яких стала відсутність реєстрації податкових накладних та РК в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування відповідно до п. 201.1. ст. 201 ПК України і, відповідно, порушено права позивача на формування податкового кредиту з огляду на приписи п. 198.6 ст.198 ПК України. Відповідачем-1 не було зазначено жодної додаткової інформації (конкретних документів), відсутність яких обумовила обґрунтованість висновку про ненадання / часткове надання позивачем додаткових письмових пояснень та копій документів щодо інформації, зазначеної в податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Відповідач-1, відповідач-2 надали відзиви на адміністративний позов, якими просять відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначають, що подані на реєстрацію в ЄРПН податкові накладна ТОВ «ТАР АЛЬЯНС» після проведення перевірки на відповідність ознакам безумовної реєстрації, була автоматично перевірена щодо відповідності відображених у них операції критеріям ризиковості здійснення операцій. За результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної було встановлено, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, тому реєстрація таких ПН/РК була зупинена на підставі пункту 7 Порядку №1165. Крім того, відповідачі посилаються на те, що з 06.05.2024 по 20.05.2024 закріплено за Головним управлінням ДПС у Київській області виконання повноважень Головного управління ДПС у Донецькій області, визначених підпунктом 38 пункту 4 положень про територіальні органи ДПС (затверджено наказом ДПС від 12.11.2020 №643), у зв`язку з відсутністю доступу працівників Головного управління ДПС у Донецькій області до відповідних електронних сервісів ДПС. Станом на дату прийняття податковим органом оскаржуваних рішень про відмову ТОВ Тар Альянс в реєстрації податкових накладних, ГУ ДПС у Донецькій області фактично не було уповноважене на прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в свою чергу такими повноваженнями було наділено Головне управлінням ДПС у Київській області. Відтак оскаржуване рішення було прийнято Головним управлінням ДПС у Київській області за підписом голови комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ОСОБА_1 , яка є заступником начальника Головного управління ДПС у Київській області. Також зазначає, що повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Відповідач-3 також надав відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначає, що позивачем не надано додаткових пояснень контролюючому органу після отримання повідомлень від 29.04.2024 №№ 10971430/33853132, 10971429/33853132, 10971428/33853132, 10971427/33853132, 10971426/33853132, 10971425/33853132, 10971424/33853132, 10971423/33853132, 10971422/33853132, 10971421/33853132, 10971420/33853132 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, на підставі чого комісією ГУ ДПС у Київській області прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних. Також вважає, що заявлена позивачем позовна вимога про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в обхід порядку формальної перевірки ГУ ДПС у Київській області документів для такої реєстрації та повноважень ДПС України щодо прийняття рішення про реєстрацію - є порушенням дискреційних повноважень податкового органу щодо подання відповідачу висновку щодо реєстрації податкових накладних.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 17 червня 2024 року суддею прийнято позовну заяву до розгляду і відкрито провадження в адміністративній справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, витребувано докази.

Ухвалою суду від 15 серпня 2024 року залучено до участі у справі як співвідповідача: - Головне управління ДПС у Київській області (далі ГУ ДПС у Київській області, відповідач-3). Розгляд справи розпочато спочатку.

Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені сторонами обставини, дійшов наступних висновків.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» (ідентифікаційний код: 33853132) зареєстроване як юридична особа за адресою: 84609, Донецька область, місто Горлівка, вул. Умова, будинок 1/1, і здійснює наступні види діяльності: 20.14 виробництво інших основних органічних хімічних речовин (основний); 05.10 добування кам`яного вугілля; 19.10 виробництво коксу та коксопродуктів; 46.75 оптова торгівля хімічними продуктами; 47.19 інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 49.20 вантажний залізничний транспорт; 49.41 вантажний автомобільний транспорт; 52.21 допоміжне обслуговування наземного транспорту; 71.12 діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель; 42.21 будівництво трубопроводів; 42.22 будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій, керівник (має повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, - ОСОБА_2 , що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.04.2024 № 32804614.

Позивачем складена податкова накладна від 30.06.2023 № 3 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.06.2023 по 30.06.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 92 160,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 360,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 14.07.2023, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 30.06.2023 №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "P"=8570. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 31.07.2023 № 3 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.07.2023 р по 31.07.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 95 232,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 872,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 16.08.2023, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.07.2023 №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомляємо: показник "D"=.0000%, "P"=8850 Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 31.08.2023 № 4 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.08.2023 по 31.08.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 95 232,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 872,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 15.09.2023, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.08.2023 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "P"=8850. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 30.09.2023 № 2 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.09.2023 р по 30.09.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 92 160,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 360,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 13.10.2023, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 30.09.2023 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "P"=170. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 31.10.2023 № 2 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.10.2023 р по 31.10.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 95 232,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 872,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 16.11.2023, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.10.2023 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "P"=170. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 30.11.2023 № 2 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.11.2023 р по 30.11.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 92 160,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 360,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 05.12.2023, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 30.11.2023 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "P"=0. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 31.12.2023 № 2 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.12.2023 р по 31.12.2023 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 95 232,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 872,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 15.01.2024, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.12.2023 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Рпоточ"=0. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 31.01.2024 № 1 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.01.2024 р по 31.01.2024 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 95 232,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 872,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 13.02.2024, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.01.2024 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Рпоточ"=0. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 29.02.2024 № 2 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.02.2024 по 29.02.2024 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 89 088,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 14 848,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 16.03.2024, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 29.02.2024 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Рпоточ"=0. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем складена податкова накладна від 31.03.2024 № 2 щодо постачання на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» товарів/послуг продавця: оренда 32 залізничних цистерн за період з 01.03.2024 р. по 31.03.2024 на загальну суму коштів, що підлягають сплаті, з урахуванням податку на додану вартість 95 232,00 грн, загальну суму податку на додану вартість 15 872,00 грн.

Позивач отримав квитанцію від 10.04.2024, з якої випливає, що вказану податкову накладну доставлено до ДПС України. Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.03.2024 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Рпоточ"=0. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також позивачем складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників від 11.04.2024 № 1 до податкової накладної від 16.08.2021 № 1, в якому зазначено, що сума коригування податкового зобов`язання та податкового кредиту складає -55 073,60 грн, усього підлягають коригуванню обсяги постачання без урахування податку на додану вартість, що оподатковуються за основною ставкою (код ставки 20) на суму -275 368,00 грн.

ТОВ «Тар Альянс» складено повідомлення від 23.04.2024 № 79 до Головного управління ДПС у Донецькій області про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкової накладної від 30.06.2023 № 3, в яких позивач зазначив наступне: «Наше підприємство надає послуги з оренди власних залізничних цистерн (код послуги 77.39.11-00 00 згідно з ДКПП). Надання ціх послуг є нашим основним видом діяльності (код 49.20 за КВЕД 009:2010). Для здійснення зазначених послуг наше підприємство використовує власні залізничні цистерни ( код послуги 77.39.11-00 00 згідно з ДКПП) станція приписки залізничних цистерн - Почайна ПЗЗ, код 320609. Документи що підтверджують надання вказаних послуг додаються.».

До вказаного повідомлення додано 93 додатки.

ТОВ «Тар Альянс» складені повідомлення від 23.04.2024 №№ 80,81,82,83,84,85,86,87,88 до Головного управління ДПС у Донецькій області про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо податкових накладних від 31.07.2023 № 3, від 31.08.2023 № 4, 30.09.2023 № 2, від 31.10.2023 № 2, від 30.11.2023 № 2, від 31.12.2023 № 2, від 31.01.2024 № 1, від 29.02.2024 № 2, від 31.03.2024 № 2, в яких позивач зазначив: «Наше підприємство надає послуги з оренди власних залізничних цистерн (код послуги 77.39.11-00 00 згідно з ДКПП). Надання цих послуг є нашим основним видом діяльності (код 49.20 за КВЕД 009:2010). Для здійснення зазначених послуг наше підприємство використовує власні залізничні цистерни ( код послуги 77.39.11-00 00 згідно з ДКПП) станція приписки залізничних цистерн - Почайна ПЗЗ, код 320609. Документи що підтверджують надання вказаних послуг додаються. Також див. док. у повід. № 79 від 23.04.24».

До вказаних повідомлень додано по 3 додатки.

Позивачем також складено повідомлення від 23.04.2024 № 89 Головного управління ДПС у Донецькій області про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, щодо розрахунку коригування від 11.04.2024 № 1, в якому ТОВ «Тар Альянс» зазначило: «Згідно п.44.1 ст.44, що до підтвердження даних, визначених у податковій звітності, просимо розблокувати розрахунок коригування №1 від 11.04.2024 складений до п.н № 1 від 16.08.2021, яка була зареєстрована за рішенням суду 05.04.2024 р. для проведення коригування.».

До вказаного повідомлення зазначена кількість додатків (1 шт.).

Указані повідомлення доставлені до контролюючого органу, про що свідчать відповідні квитанції № 2 від 23.04.2024.

Позивачем надані: - договір оренди № 1-05-06-15 від 05.06.2015 (укладений між позивачем і Товариством з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» щодо оренди залізничних цистерн); - додаткова угода від 30.06.2017 року до договору оренди № 1-05-06-15 від 05.06.2015; - акти прийому-передачі № 37 від 04.07.2017, № 38 від 06.07.2017, № 46 від 29.12.2017, № 50 від 22.08.2018, № 51 від 27.08.2018, № 53 від 10.10.2018, № 54 від 11.10.2018, № 55 від 12.10.2018, № 59 від 16.11.2108, № 61 від 23.11.2018, № 62 від 26.11.2018, № 63 від 05.12.2018, № 66 від 28.01.2019, № 67 від 31.01.2019, № 67/1 від 10.02.2019, № 68 від 19.02.2019, № 69 від 08.03.2019, № 70 від 14.03.2019, № 71 від 20.03.2019, № 72 від 22.03.2019, № 73 від 23.03.2019, № 74 від 24.03.2019, № 75 від 25.03.2019, № 76 від 01.04.2019, № 77 від 01.04.2019, № 78 від 02.04.2019, №79 від 03.04.2019, № 80 від 04.04.2019, № 81 від 05.04.2019, № 82 від 07.04.2019, № 83 від 11.04.2019, № 84 від 15.04.2019, № 85 від 19.04.2019, № 86 від 01.05.2019, № 87 від 03.05.2019, №88 від 05.05.2019, № 89 від 21.05.2019, № 90 від 21.05.2019, № 91 від 25.05.2019, № 92 від 07.06.2019; - рахунок фактура №ТА-000017 від 30.06.2023; - акт здачі прийняття робіт (надання послуг) від 30.06.2023; - інформаційне повідомлення про зарахування коштів № 729 від 24.07.2023; - довідка ГІОЦ Укрзалізниці про приналежність залізничних цистерн ТОВ «Тар Альянс»; - заяви ТОВ «Тар Альянс» №95 від 17.02.2015 щодо дії обставин непереборної сили; - сертифікат ТПП України №2603/05-4 від 26.08.2014 про настання обставин непереборної сили; - договір поставки №ЗРСБ-02656 від 12.03.2014 з додатками до нього (Додаткова угода № 1 від 03.04.2014, - додаткова угода № 2 від 16.04.2014, - акт прийому-передачі залізничних вагонів-цистерн; - договір поставки №19 від 09.06.2006 з додатком (Акт прийому-передачі майна від 13.06.2006.2) з ТОВ «Донецький індустріальний союз»; - телеграма Укрзалізниці щодо зміни номерів вагонів ТОВ «Тар Альянс» від 20.10.2020; - акт про нанесення восьми значних номерів на вагони від 20.10.2020; - телеграма Укрзалізниці щодо зміни номерів вагонів ТОВ «Тар Альянс» від 12.11.2020; - акт про перенумерування номерів вагонів ТОВ «Тар Альянс» від 13.11.2020; - телеграма Укрзалізниці щодо зміни номерів вагонів ТОВ «Тар Альянс» від 13.11.2020; - акт про нанесення восьмизначних номерів на вагони від 16.11.2020; - телеграма Укрзалізниці щодо зміни номерів вагонів ТОВ «Тар Альянс» від 16.12.2020; - акт про нанесення восьмизначних номерів на вагони від 16.12.2020; - звернення ТОВ «Тар Альянс» від 10.04.2023 щодо прийняття рішення про невідповідність ТОВ «Тар Альянс» критеріям ризиковості та реєстрацію податкових накладних; - супровідний лист № 11/04-23/111-01 від 11.04.2023 про направлення звернення ТОВ «Тар Альянс» від 10.04.2023 щодо прийняття рішення про невідповідність ТОВ «Тар Альянс» критеріям ризиковості та реєстрацію податкових накладних; - ордер серія ВС №1166430 від 30.11.2022; - рішення учасника ТОВ «Тар Альянс» від 11.09.2019 про припинення за рішенням власника; - рішення учасника ТОВ «Тар Альянс» від 25.03.2024; - витяг з ЄДРПОУ щодо ТОВ «Тар Альянс» від 23.04.24; - договір оренди № 26/02-2016 від 26.02.2016 з копією додаткової угоди № 1 від 26.02.2016; - засвідчені копії актів приймання-передачі до договору оренди № 26/02-2016 від 26.02.2016, № 1 від 04.03.2016, № 2 від 10.03.2016, № 3 від 28.03.2016, № 4 від 31.03.2016, № 5 від 02.05.2017, № 6 від 03.05.2017, № 7 від 10.05.2017, № 8 від 15.05.2017; - рішення господарського суду Донецької області від 18 липня 2007 року по справі №31/214пн; - копія акту прийому передачі майна від 13.08.2007, - рішення Донецького окружного адміністративного суду від 10 лютого 2023 року по справі №200/16327/21; - рахунок-фактура №ТА-000020 від 31.07.2023; - акт здачі-прийняття робіт (послуг) від 31.07.23; - платіжна інструкція №793 від 16.08.2023; - копія рахунку-фактури №ТА-000023 від 31.08.2023; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 31.08.23; - копія платіжної інструкції №844 від 05.09.2023; - копія рахунку-фактури №ТА-000026 від 30.09.2023, - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 30.09.23; - копія платіжної інструкції №960 від 05.10.2023; - копія рахунку-фактури №ТА-000028 від 31.10.2023; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 31.10.2023; - копія платіжної інструкції №1103 від 07.11.2023; - копія рахунку-фактури №ТА-000030 від 30.11.2023; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 30.11.2023; - копія платіжної інструкції №1202 від 05.12.2023; - копія рахунку-фактури №ТА-000032 від 31.12.2023; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 31.12.2023; - копія платіжної інструкції №54 від 15.01.2024; - копія рахунку-фактури №ТА-0000001 від 31.01.2024; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 31.01.24; - копія платіжної інструкції №203 від 26.02.2024; - копія рахунку-фактури №ТА-0000003 від 29.02.2024; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 29.02.24; - копія платіжної інструкції №294 від 18.03.2024; - копія рахунку-фактури №ТА-0000005 від 31.03.2024; - копія акту здачі-прийняття робіт (послуг) від 31.03.2024; -копія платіжної інструкції №389 від 10.04.2024.

Отже, щодо кожної податкової накладної позивачем були подані до контролюючого органу відповідні рахунки-фактури та акти здачі-прийняття робіт (послуг), що складені між ТОВ «Тар Альянс» і Товариством з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед», а також відповідні платіжні документи щодо сплати Товариством з обмеженою відповідальністю «Хімекс Лімітед» на користь позивача коштів за оренду цистерн. На підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування також надані договори, акти передачі в оренду відповідних цистерн тощо.

Зазначені рахунки-фактури та акти здачі-прийняття робіт (послуг) підписані від імені позивача ОСОБА_2 .

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Донецькій області складені і направлені позивачу повідомлення від 29.04.2024 № 10971426/33853132, № 10971425/33853132, № 10971424/33853132 № 10971430/33853132, № 10971429/33853132, № 10971423/33853132, № 10971427/33853132, № 10971422/33853132, № 10971428/33853132, № 10971421/33853132, № 10971420/33853132 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до податкових накладних від 30.06.2023 № 3, від 31.07.2023 № 3, від 31.08.2023 № 4, від 30.09.2023 № 2, від 31.10.2023 № 2, від 30.11.2023 № 2, від 31.12.2023 № 2, від 31.01.2024 № 1, від 29.02.2024 № 2, від 31.03.2024 № 2, розрахунку коригування від 11.04.2024. У цих повідомленнях зазначено, що у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, а саме, копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додаткова інформація: щодо наявності на балансі залізничних цистерн, рах.10.

До суду не надано доказів та/або відповідних відомостей щодо надання позивачем відповідей на вказані повідомлення.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035224/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 30.06.2023 № 3 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035223/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.07.2023 № 3 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035222/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.08.2023 № 4 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035221/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 30.09.2023 № 2 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035220/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.10.2023 № 2 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035219/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 30.11.2023 № 2 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035218/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.12.2023 № 2 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035217/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.01.2024 № 1 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035216/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 29.02.2024 № 2 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10.05.2024 № 11035215/33853132 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.03.2024 № 2 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10.05.2024 № 11035214/33853132 відмовлено в реєстрації розрахунку коригування від 11.04.2024 у зв`язку ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

У спірних рішеннях у відомостях щодо додаткової інформації не зазначено конкретних документів.

Відповідач-3 надав до суду копію листа Державної податкової служби України від №13257/7/99-00-18-01-03-07 від 06.05.2024 відповідно до якого установлено, що з 06.05.2024 за Головним управлінням ДПС у Київській області закріплено виконання повноважень Головного управління ДПС у Донецькій області, визначених підпунктом 38 пункту 4 положень про територіальні органи ДПС (затверджено наказом ДПС від 12.11.2020 №643), у зв`язку з відсутністю доступу працівників Головного управління ДПС у Донецькій області до відповідних електронних сервісів ДПС.

Оскаржувані в цій справі рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті відповідачем-3.

Спірні правовідносини виникли з приводу правомірності відмови в реєстрації податкових накладних.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, у редакції, чинній до внесення змін Законом № 2918-IX від 07.02.2023, передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, у редакції Закону № 2918-IX від 07.02.2023, установлено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін

Також пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п.п. 7, 11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі Порядок 1165), передбачено, що в разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.

Пунктом 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520 (далі Порядок № 520), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за № 1245/34216, у редакції, чинній до внесення змін Наказом Міністерства фінансів № 394 від 14.07.2023, передбачено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п. 5 Порядку№ 520, у редакції Наказу Міністерства фінансів № 394 від 14.07.2023, передбачено, що платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

У разі, коли у квитанції до податкової накладної / розрахунку коригування зазначено код товару/ послуги згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності / умовним кодом товару / Державним класифікатором продукції та послуг, операція за яким стала підставою для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів виключно до такої операції.

Приписами п. 9 Порядку№ 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку: або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку; або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування; або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Відповідно до пунктів 10 і 12 Порядку № 520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Вживання податковим органом загального посилання на ненадання платником податку копій документів є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів певних документів.

Верховний Суд у постанові від 4 серпня 2021 року у справі № 0840/4088/18 зазначив, загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення контролюючим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків, тоді як вживання контролюючим органом загального посилання на відповідний пункт Критеріїв ризиковості платника податку, без наведення відповідного положення, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження прав платника податків. Таким чином, якщо таке рішення контролюючого органу не містить та/або відповідним контролюючим органом чітко не вказано якому саме критерію ризикованості платника податку відповідав такий платник, а також не зазначено документів, яких платником податків не було подано контролюючому органу на підтвердження реальності господарських операцій, то таке рішення контролюючого органу є прийнятим не у відповідності до вимог чинного податкового законодавства.

Викладена у квитанціях контролюючого органу пропозиція щодо надання пояснень та копій документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є неконкретизованою. Контролюючим органом взагалі не вказано які саме документи має подати позивач.

У повідомленнях від 29.04.2024 № 10971426/33853132, № 10971425/33853132, № 10971424/33853132 № 10971430/33853132, № 10971429/33853132, № 10971423/33853132, № 10971427/33853132, № 10971422/33853132, № 10971428/33853132, № 10971421/33853132, № 10971420/33853132 комісія регіонального рівня відповідно до затвердженого у Додатку 2 до Порядку № 520 шаблону вказала певні види документів, які контролюючий орган вважав за необхідне отримати від позивача. Але комісією регіонального рівня наведено загальний опис певного типу документу без конкретизації відповідних відомостей (часу, періоду, рахунку тощо).

Пунктом 9 Порядку№ 520 прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у випадку якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування після отримання відповідного повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Водночас цей припис може застосовуватися тільки у взаємозв`язку з іншими положеннями Порядку № 520.

Так, за змістом п. 4 Порядку № 520 платник податку подає копії документів та письмові пояснення з метою підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування.

Тому застосування пункту 9 Порядку№ 520 в частині прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у випадку якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування після отримання відповідного повідомлення, є правомірним тільки у випадку, якщо наявні у контролюючого органу документи і відомості, у тому числі отримані від платника податків після зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, не підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування.

Відповідач-3 із посиланням на п. 9 Порядку № 520 вважає правомірним оскаржуване в цій справі рішення про відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунку коригування, оскільки позивач не надав додаткових пояснень та копій документів, що запитувані в наведених повідомленнях.

Але з урахуванням установлених судом обставин, не конкретизованої витребуваної інформації, а також наведених висновків Верховного Суду щодо того, що здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок, суд вважає, що не надання позивачем відповіді на відповідні повідомлення не може вказувати на безпідставне ненадання позивачем додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.

Відповідачами не наведено належних аргументів, які б обґрунтовували те, що надані позивачем документі не підтверджують інформацію, наведену в податкових накладних / розрахунку коригування у тому числі в частині «договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції».

До суду не надано доказів подання позивачем до контролюючого органу відомостей «щодо наявності на балансі залізничних цистерн, рах.10». Проте суд зазначає, що Порядок № 520 не обмежує платника податків у поданні до комісії регіонального рівня лише певних документів. Водночас наведений в п. 5 Порядку № 520 перелік документів не містить відомостей з бухгалтерського рахунку, зокрема рахунку 10 «Основні засоби».

Позивачем були надані документи щодо отримання залізничних цистерн, передачу цих цистерн в оренду ТОВ «Хімекс Лімітед», а також відповідні рахунки-фактури, акти здачі-прийняття робіт (послуг) і платіжні документи щодо оренди залізничних цистерн за періоди, що зазначені у вказаних податкових накладних.

Рахунки-фактури, акти здачі-прийняття робіт (послуг) і платіжні документи підписані ОСОБА_2 , яка також підписала податкові накладні та повідомлення про надання пояснень. Право підпису ОСОБА_2 підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку що відповідачами, зокрема відповідачем-3, не наведено належних аргументів, які б вказували на те, що позивачем не надано документів, які підтверджують зазначену в податкових накладних інформацію.

Відтак оскаржувані рішення є протиправними і підлягають скасуванню.

Згідно рекомендації Комітету Ради Європи № R (80) 2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом 11.03.1980, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.

Дискреція - це елемент управлінської діяльності. Вона пов`язана з владними повноваженнями і їх носіями - органами державної влади та місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами. Дискрецію не можна ототожнювати тільки з формалізованими повноваженнями - вона характеризується відсутністю однозначного нормативного регулювання дій суб`єкта. Він не може ухилятися від реалізації своєї компетенції, але і не має права виходити за її межі.

Тобто, дискреційні повноваження - це законодавчо встановлена компетенція владних суб`єктів, яка визначає ступінь самостійності її реалізації з урахуванням принципу верховенства права; ці повноваження полягають в застосуванні суб`єктами адміністративного розсуду при здійсненні дій і прийнятті рішень.

Отже, у разі відсутності у суб`єкта владних повноважень законодавчо закріпленого права адміністративного розсуду при вчиненні дій/прийнятті рішення, та встановлення у судовому порядку факту протиправної поведінки відповідача, зобов`язання судом суб`єкта прийняти рішення конкретного змісту не можна вважати втручанням у дискреційні повноваження, адже саме такий спосіб захисту порушеного права є найбільш ефективним та направлений на недопущення свавілля в органах влади.

Під час розгляду справи позивачем доведено надання ним до комісії регіонального рівня документів, які є належними і достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, тому суд вважає, що у відповідача-2 відсутня дискреція.

Відтак для відновлення порушеного права позивача необхідно зобов`язати ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні / розрахунок коригування, що забезпечить остаточність вирішення спору між сторонами та не є формою втручання у дискреційні повноваження ДПС України.

Водночас суд зазначає, що позивачем було заявлені позовні вимоги до Головного управління ДПС у Донецькій області (відповідач-1), Державної податкової служби України (відповідач-2). Як установлено судом, оскаржувані в цій справі рішення були прийняті відповідачем ГУ ДПС у Київській області, а не відповідачем-1.

Суд ураховує, що в певних випадках позивач може не мати належних відомостей для правильного визначення відповідача у справі. Проте в цій справі відповідач-1 у відзиві на позовну заяві від 28.06.2024 і в клопотанні про заміну відповідача вказав належного відповідача, який приймав оскаржувані рішення, та зазначив відповідні підстави, чому саме відповідач-3 приймав ці рішення.

Позивач надав заперечення від 08.07.2024, в яких просив відмовити в задоволенні клопотання про заміну відповідача ГУ ДПС у Донецькій області іншим відповідачем ГУ ДПС у Київській області.

Судом не встановлено прийняття відповідачем-1 рішень, вчинення дій або допущення бездіяльності в спірних у цій справі правовідносинах. Тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог до цього відповідача.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Відповідно до платіжної інструкції № 35 від 05.06.2024 позивачем сплачено 53 292,08 грн судового збору за подання позову.

Позовна заява подана в електронній формі.

Частиною 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» установлено ставку судового збору в розмірі 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою підприємцем.

Відповідно до ч. 3 ст. 4 вказаного Закону встановлено, що при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.

Згідно з ч. 3 ст. 6 України «Про судовий збір» передбачено, що в разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

У постанові від 28 березня 2019 року у справі № 160/7601/18 Верховний Суд зазначив наступне: «Як вірно встановлено судами попередніх інстанцій та підтверджується матеріалами справи, позивачем заявлено позовні вимоги про визнання протиправними та скасування 40 рішень контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних, а також зобов`язання зареєструвати податкові накладні, при цьому Товариством сплачено судовий збір в розмірі 3 524 грн. як за дві позовні вимоги немайнового характеру.

Суд касаційної інстанції погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про те, що позивачем заявлено 40 позовних вимог немайнового характеру, відповідно, судовий збір підлягає сплаті за кожну позовну вимогу окремо».

Позивач у позові просить скасувати одинадцять рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, а також зобов`язати відповідача зареєструвати податкові накладні і розрахунок коригування, що є похідними вимогами від зазначених позовних вимог про скасування рішень. Відтак позивачем заявлено 11 окремих вимог немайнового характеру.

Отже, позивач мав сплатити 26646,40 грн судового збору ((3028,00 грн х 11) х 0,8). Сума в розмірі 26 645,68 грн (53 292,08 грн - 26646,40 грн) є сумою судового збору, що сплачена в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Розподілу судових витрат в порядку ст. 139 КАС України підлягає сума, яку позивач мав сплатити за подання цього позову, а саме 26646,40 грн.

Сума судового збору, що сплачена в більшому розмірі, ніж встановлено законом може бути повернута за клопотанням позивача згідно з п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір».

У відповідності до ч. 1 і ч. 3 ст. 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Отже, стягненню на користь позивача підлягає 13323,20 грн сплаченого судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-2 і відповідача-3.

Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132-139, 143, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» (ідентифікаційний код: 33853132; 84609, Донецька область, м. Горлівка, вул. Умова, буд. 1/1) до Головного управління ДПС у Донецькій області (ідентифікаційний код ВП: 44070187; 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59), Державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 43005393, 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8), Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код ВП: 44096797; 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5а про скасування рішень і зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035224/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 30.06.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035223/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 31.07.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035222/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 31.08.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035221/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.09.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035220/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.10.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035219/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 30.11.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035218/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.12.2023.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035217/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 31.01.2024.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035216/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 29.02.2024.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035215/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 31.03.2024.

Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Київській області №11035214/33853132 від 10.05.2024 про відмову у реєстрації розрахунку коригування №1 від 11.04.2023.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні ТОВ «Тар Альянс» №3 від 30.06.2023, №3 від 31.07.2023, №4 від 31.08.2023, №2 від 30.09.2023, №2 від 31.10.2023, №2 від 30.11.2023, №2 від 31.12.2023, №1 від 31.01.2024, №2 від 29.02.2024, №2 від 31.03.2024 і розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №1 від 11.04.2024 до податкової накладної №1 від 16.08.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Київській області суму судових витрат у розмірі 6661(шість тисяч шістсот шістдесят одну) гривню 60 (шістдесят) копійок.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Тар Альянс» за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України суму судових витрат у розмірі 6661(шість тисяч шістсот шістдесят одну) гривню 60 (шістдесят) копійок.

Повне рішення суду складено 14 жовтня 2024 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя К.О. Куденков

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122354948
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —200/3828/24

Постанова від 19.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Постанова від 19.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Рішення від 14.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні