КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
16 жовтня 2024 року Київ № 320/46519/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Скрипка І.М., розглянувши позовну заяву та додані до неї матеріали Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,
в с т а н о в и в:
Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» за невиконання Миколаївською філією товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році у розмірі 76126,87 грн., з яких: адміністративно-господарські санкції складають 73966,80 грн., пеня за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій складає 2160,07 грн.
Позовна заява не відповідає вимогам процесуального закону, з огляду на таке.
У силу вимог частини третьої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Частиною другою статті 132 цього Кодексу встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Частиною першою статті 4 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями) передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями), за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, встановлюється ставка судового збору 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Таким чином, ураховуючи приписи чинного законодавства у взаємозв`язку із заявленими у позові вимогами, позивачу слід було сплатити 3028,00 грн.
Проте, у матеріалах позову відсутні докази сплати судового збору.
У силу положень пунктів 4 та 5 частини п`ятої статті 160, частини четвертої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, в позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.
Позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
Із позовної заяви вбачається, що відповідачем за цим позовом визначено товариство з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» (код ЄДРПОУ: 00913545), у той час як просить суд стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» адміністративно-господарські санкції та пеню за невиконання Миколаївською філією товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс» (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу: 33661354) нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2023 році.
На обґрунтування позовних вимог позивач стверджував неподання звітності за формою 3-ПН саме Миколаївською філією товариства з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс», а не товариством з обмеженою відповідальністю «Облагротехсервіс».
Позивач із посиланням на частину другу статті 1 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» зазначає, що під терміном «підприємства, установи, організації» визначені, зокрема, підприємства, установи і організації (незалежно від форм власності і господарювання, виду діяльності і галузевої належності), їх філії тощо.
У зв`язку із цим підлягає уточненню суб`єктних склад осіб, які мають відповідати за цим позовом шляхом зазначення належного відповідача.
Наведені обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам процесуального закону.
Вказані недоліки повинні бути усунені шляхом подання до суду:
- оригіналу документа про сплату 3028,00 грн. судового збору;
- уточненої позовної заяви, яка відповідає вимогам, установленим статтями 160, 161 та 287 Кодексу адміністративного судочинства України (з доказами надсилання листом з описом вкладення належному відповідачу), зокрема, із уточненням суб`єктного складу осіб (відповідача), який має відповідати за цим позовом.
Керуючись статтями 160, 161, 169, 171, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
у х в а л и в:
позовну заяву Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю - залишити без руху.
Встановити позивачу п`ятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви, зазначених у мотивувальній частині ухвали.
Роз`яснити позивачу, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
Копію ухвали надіслати особі, яка подала позов.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
СуддяСкрипка І.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2024 |
Оприлюднено | 21.10.2024 |
Номер документу | 122390462 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі зайнятості населення, з них зайнятості осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Скрипка І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні