Личаківський районний суд м.львова
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа №463/9670/24
Провадження №1-кс/463/8155/24
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
18 жовтня 2024 року слідчий суддя Личаківського районного суду м. Львова ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого детектива Відділу детективів із розслідування кримінальних проваджень у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами Бюро економічної безпеки Львівської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №72024142100000014 від 12.06.2024 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України,-
встановив:
старший детектив Відділу детективів із розслідування кримінальних проваджень у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області за погодженням з прокурором звернувся з клопотанням до слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова про надання тимчасового доступу до документів з можливістю вилучення оригіналів та належним чином засвідчених копій таких, що перебувають у володінні ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , детальний перелік яких передбачено у прохальній частині поданого детективом клопотання.
Клопотання мотивує тим, що Підрозділом детективів (на правах самостійного Управління) Територіальним управління Бюро економічної безпеки у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №72024142100000014 від 12.06.2024 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), діючи за попередньою змовою групою осіб із службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), під час виконання будівельних робіт, внесли завідомо недостовірні відомості в акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в і довідок КБ-3 щодо обсягів фактично виконаних робіт, чим вчинили розтрату бюджетних коштів в особливо великих розмірах.
В ході проведення аналітичного дослідження окремих питань фінансово-господарської діяльності ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за 2020 2023 роки встановлено порушення вимог статті 854 Цивільного кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668, пункту 7.1. розділу VІІ Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_3 07.10.2022 №753, а також порушення пункту 5.2. договору підряду №11/02/2022 від 11.02.2022, що призвело до ймовірного завищення вартості будівельних робіт на об?єкті: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м. Львова до житлового масиву «Білогорща». Коригування (Додаткові роботи)» на суму 8 627 586,00 грн.
Дослідженням отриманих у ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » документів встановлено.
В акті № 1 за травень 2023 (форми КБ-2в), складеному 24.05.2023, відображено виконані роботи по розділу 1 «Виторфування» на суму 973 288,00 без ПДВ та по розділу 2 «Насип» на суму 1 695 110,00 грн без ПДВ.
Також в акті № 2 за травень 2023 (форми КБ-2в), складеному 24.05.2023, відображено виконані роботи по розділу 1 «Виторфування» на суму 36 102,00 без ПДВ та по розділу 2 «Насип» на суму 4 357 642,00 грн без ПДВ.
Зазначені акти форми КБ-2в завізовані інженером технічного нагляду.
Водночас в дефектному акті №1 від 04.10.2023, складеному комісією у складі: головного інженера ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , начальника відділу технічного нагляду ЛКІІ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 , провідного інженера відділу технічного нагляду ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 інженера з технічного нагляду ОСОБА_8 , зазначено ряд виявлених ліків (8 позицій) на об?єкті будівництва.
Також в дефектному акті №1 від 04.10.2023 вказано наступне:
...«Зі слів інженера технічного нагляду будівельні роботи на об?єкті «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м. Львова до житлового масиву «Білогорща» Коригування» зупинені з вересня 2021 року».
З моменту припинення виконання будівельних робіт підрядна організація « ІНФОРМАЦІЯ_2 » проводила будівельні роботи лише в період з 01.07.2023 по 15.07.2023. 3 15.07.2023 по сьогодні роботи не проводяться. Причина зупинки невідома. ».
Журнал №1613 авторського нагляду за будівництвом не містить записів реєстрацію відвідувань об?єкта спеціалістами проектної організації у 2023 році. Останній запис в цьому журналі датований 21.07.2021 року.
3 таблиці А.5 «Відомості про виконання робіт» Загального журналу робіт №19/12/2019, який ведеться виконавцем робіт ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_9 , також відсутні записи про виконання будівельних робіт на вказаному об`єкті у 2023 році. Останній запис в цьому журналі датований 17.08.2021.
ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » листом від 09.05.2024 №1083 надано копії актів закриття прихованих робіт, котрі датовані 2020-2021 роками.
Незважаючи на не підтвердження фактичного виконання робіт, відображених в актах №1 та №2 за травень 2023, замовником ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в порушення вимог пункту 5.2. договору підряду №11/02/2022 від 11.02.2022 проведено розрахунки з підрядником ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в обсягах, зазначених в цих актах.
Також, встановлено порушення вимог статті 854 Цивільного кодексу України, Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, пункту 5.2. договору підряду №22/11/2019 від 22.11.2019, відповідно до якого розрахунки проводяться за фактично виконані роботи, що призвело до безпідставної оплати підряднику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів в сумі 9 937,20 грн за виконання земляних робіт на об?єкті: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м. Львова до житлового масиву «Білогорща». Коригування», відображених в акті № 3 за грудень 2020, які ймовірно не були виконані.
Загальна сума ймовірного завищення вартості будівельних робіт по вказаних об`єктах складає близько 5 млн. грн.
Таким чином, в діях посадових осіб ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ймовірно вбачаються ознаки вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Крім цього, відповідно до п.4.15 Плану проведення заходів державного фінансового контролю Держаудитслужби України на 1 квартал 2024 року та відповідно до Порядку проведення ІНФОРМАЦІЯ_4 , її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб`єктів господарювання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №252 (далі-Порядок №252), ІНФОРМАЦІЯ_5 проведено державний фінансовий аудит діяльності ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01 жовтня 2021 року по 29 лютого 2024 року.
Акт ревізії №131306-24/4 від 28.06.2024 підписано 03.07.2024 із запереченнями, на які 25.07.2024 надано висновок. Факти, викладені у запереченні, не підтвердились.
Так, ревізією встановлено, що в порушення ст.37 Закону України від 17.02.2011 №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності», п.25 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», ст.ст.878, 875 Цивільного кодексу України, ст.193 Господарського кодексу України, ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оплачено підрядній організації ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за роботи по об`єкту «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща». Коригування» (Додаткові роботи) загальною вартістю 9499, 9 тис. грн з ПДВ, які фактично не виконувались в період дії договору від 11.02.2022.
Так, ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено 11.02.2022 договір підряду на виконання робіт «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща». Коригування» (Додаткові роботи). Відповідно до наданих актів форми КБ-2в за травень та грудень 2023 року обсяг виконаних робіт становить 9499, 9 тис. грн з ПДВ, які в подальшому підприємством були оплачені в повному обсязі. Однак, відповідно до наданих до ревізії документів (Загальний журнал робіт, Журнал авторського нагляду) у періоді після дати укладення вказаного договору до завершення ревізійного періоду жодні роботи по вказаному об`єкту не виконувались. Згідно з наданими в ході ревізії поясненнями вищевказані роботи були виконані в 2019 та 2020 роках по договору №22/11/2019 від 22.11.2019 на виконання робіт «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща». Коригування».
Слід зауважити, що до укладення договору №11.02.2022 кредиторська заборгованість по договору №22/11/2019 від 22.11.2019 за даними бухгалтерського обліку ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відсутня.
Ревізією достовірності понесених витрат на оплату праці встановлено непередбачувані законодавством доплати, премії та оплату праці за роботу у вихідні та святкові дні в загальній сумі 6516,12 тис.грн. в т.ч. ЄСВ 1 078,29 тис грн.
Зокрема, в недотримання вимог ст.97 Кодексу законів про працю в Україні», ст.15 Закону України «Про оплату праці», Додатку 8 Колективного договору ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на 2017-2018 роки зі змінами та доповненнями та вимог постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.81 №1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» та Інструкції ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 від 14.05.1982 №53-ВЛ щодо застосування постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.81 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» та Колективного договору заступникам директора та керівникам структурних підрозділів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зайво нараховано та виплачено доплату за збільшення обсягу робіт на загальну суму 4991,40 тис.грн в т.ч. ЄСВ 843,65 тис. грн, що призвело до незаконних витрат на вказану суму.
Також, внаслідок недотримання вимог ст.97 Кодексу Законів про працю в Україні. ст.15 Закону України «Про оплату праці», Колективного договору ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » при відсутності вакансій в структурних підрозділах та в межах однакових кодів класифікації професій працівникам підприємства здійснено зайві виплати доплат за розширення зони обслуговування (збільшення обсягу робіт) в загальній сумі 1017,84 тис.грн, в т.ч.ЄСВ 179,05 тис.грн, що призвело до незаконних витрат на вказану суму.
Мотивованість поданогоклопотання танеобхідність отриманнятимчасового доступу до зазначених в клопотанні речей та документів із можливістю їх вилучення, детектив БЕБ обґрунтовує тим, що такі необхідні з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження, для встановлення фактичних обставин кримінального провадження, визначення кола осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення. Крім того, оригінали документів необхідні для проведення експертних досліджень, в тому числі почеркознавчих.
Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів та інформації неможливо.
У зв`язку з цим детектив за погодженням з прокурором звернувся до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке просить задовольнити.
Зважаючи на вимоги ст.163КПК Українивважаю можливим розглядати клопотання у відсутності представників осіб, у володінні яких знаходяться документи та інформація, тимчасовий дозвіл на доступ до яких та можливість їхнього вилучення просить надати детектив.
Детектив просив розгляд клопотання проводити у його відсутності, подане клопотання підтримує в повному обсязі.
Дослідивши матеріали клопотання та докази, додані до такого, слідчий суддя встановив наступне.
Згідно ч. 2ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбаченихКПК України. Відповідно до ч. 1ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно з ч.5 ст.163КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Частиною 6 ст.163 КПК Українивстановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Зважаючи на вищевказані обставини, те, що речі та документи, дозвіл на тимчасовий доступ до яких з можливістю вилучення просить надати детектив, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні №72024142100000014 від 12.06.2024 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, відомості, що містяться в цих речах,предметах тадокументах можуть бути використані як доказ, іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей неможливо, приходжу до висновку, що клопотання підставне та його слід задовольнити.
Керуючись вимогами статей131,159,160,163,164 КПК України, -
постановив:
Клопотання задовольнити.
Надати детективам Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) ТУ БЕБ у Львівській області, що входять складу групи слідчих у кримінальному провадженні №72024142100000014 від 12.06.2024, а саме: старшому детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_10 , старшому детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_11 , старшому детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_12 , детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_13 , детективу Підрозділу детективів (на правах самостійного Управління) Територіального управління БЕБ у Львівській області ОСОБА_14 , тимчасовий доступ до речей і документів, які становлять охоронювану законом таємницю з можливістю ознайомитися з ними та вилучити їх (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , з метою вилучення оригіналів наступних документів:
1.1.Усієї документації проведення закупівель робіт по об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 ), по об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування (Додаткові роботи)» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_9 ), а саме: тендерна документація, запити на комерційні, пропозиції, комерційні, тендерні пропозиції, звіти, листи, документи, які подавалися учасниками на участь у закупівлі, протоколи уповноважених осіб на проведення закупівель, інформацію щодо джерел фінансування вказаних закупівель.
1.2.Службові записки, клопотання, заявки (потреби) відокремлених підрозділів та відділів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та матеріали, що підтверджують дослідження ринку робіт та необхідності проведення вказаної закупівлі, щодо закупівлі робіт по об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 ), по об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування (Додаткові роботи)» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_9 ).
1.3.Договір № 22/11/2019 від 22.11.2019, з усіма додатками до нього та додатковими договорами; документами, що стали підставою для укладання договору та додаткових договорів, а також документи по вказаному договору: робочий проект, відомості об`ємів земляних робіт, договірні ціни (у складі пояснювальні записки до договірної ціни, розрахунку за статтями витрат договірної ціни, об`єктні та локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки кошторисної заробітньої плати, розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат), календарні графіки виконання робіт; проектно-кошторисну документацію, завдання на проектування (технічне завдання), вихідні дані робіт, дефектні акти, відомості про обсяги виконаних робіт, перелік матеріалів на погодження; проект виконання робіт, рахунки-фактури по укладених договорах, видаткові накладні, платіжні інструкції, рахунки про оплату, платіжні доручення інших документів, що підтверджують оплату, акти виконаних робіт за вказаними договорами, акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, акти вартості устаткування, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, інші документи що фактично підтверджують виконання робіт, акти приймання передачі обладнання та будівельного майданчику, відповідні дозвільні документи (декларації) щодо початку виконання робіт на вказаному об`єктах, дефектні акти, виконавчі креслення, загальні журнали робіт, журнал авторського нагляду, акти на закриття прихованих робіт, акти огляду прихованих робіт і проміжного приймання, акти приймання основи під земляне полотно, журнали лабораторного контролю, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались, відповідальних конструкцій та ділянок мереж інженерно технічного забезпечення об`єктів будівництва, акти приймання передачі товарно-матеріальних цінностей (матеріалів); протоколи обстеження об`єкту будівництва, технічні звіти інженерно-геологічних вишукувань з додатками, геологічні відомості об`ємів робіт накази та/або розпорядження про початок робіт по договорах, дозволи на виконання будівельних робіт, експертні звіти та усі додатки до нього щодо розгляду проектної документації за робочим проектом об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 ).
1.4.Договорів на коригування проектної документації по об`єкту «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща» (коригування)» (процедура закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 ) з додатками та додатковими угодами (договорами), документи на підставі яких здійснювалось коригування (виготовлення) проектної документації, відомості щодо проведення авторського нагляду та інформацію про об`єм та дату виконаних будівельних робіт, які підлягають коригуванню, завдання на проектування (коригування), документи щодо проведення взаєморозрахунків (рахунки про оплату, акти виконаних робіт, платіжні інструкції (доручення)), коригований робочий проект «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща» (коригування)».
1.5.Договір № 11/02/2022 від 11.02.2022, з усіма додатками до нього та додатковими договорами; документами, що стали підставою для укладання договору та додаткових договорів, а також документи по вказаному договору: робочий проект, відомості об`ємів земляних робіт, договірні ціни (у складі пояснювальні записки до договірної ціни, розрахунку за статтями витрат договірної ціни, об`єктні та локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки кошторисної заробітньої плати, розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат), календарні графіки виконання робіт; проектно-кошторисну документацію, завдання на проектування (технічне завдання), вихідні дані робіт, дефектні акти, відомості про обсяги виконаних робіт, перелік матеріалів на погодження; проект виконання робіт, рахунки-фактури по укладених договорах, видаткові накладні, платіжні інструкції, рахунки про оплату, платіжні доручення інших документів, що підтверджують оплату, картки взаєморозрахунків між ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо наявності заборгованості станом на 11.02.2022, картка рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» за травень, грудень 2023 року, акт звірки взаєморозрахунків між ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », акти виконаних робіт за вказаними договорами, акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, акти вартості устаткування, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, інші документи що фактично підтверджують виконання робіт, акти приймання передачі обладнання та будівельного майданчику, відповідні дозвільні документи (декларації) щодо початку виконання робіт на вказаному об`єктах, дефектні акти, виконавчі креслення, загальні журнали робіт, журнал авторського нагляду, акти на закриття прихованих робіт, акти огляду прихованих робіт і проміжного приймання, акти приймання основи під земляне полотно, журнали лабораторного контролю, акти визначень фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспорти, сертифікати на матеріали, що використовувались, відповідальних конструкцій та ділянок мереж інженерно технічного забезпечення об`єктів будівництва, акти приймання передачі товарно-матеріальних цінностей (матеріалів); протоколи обстеження об`єкту будівництва, технічні звіти інженерно-геологічних вишукувань з додатками, геологічні відомості об`ємів робіт накази та/або розпорядження про початок робіт по договорах, дозволи на виконання будівельних робіт, експертні звіти та усі додатки до нього щодо розгляду проектної документації за робочим проектом об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування (Додаткові роботи)» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_9 ).
1.6.Накази, договори з додатками, платіжні інструкції, рахунки про оплату, акти виконаних робіт, платіжні доручення інших документів, що підтверджують оплату та інші документи щодо здійснення технічного ФОП ОСОБА_15 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ) та авторського нагляду по виконанню договорах №22/11/2019 від 22.11.2019 та № 11/02/2022 від 11.02.2022.
1.7.Уся наявна переписка, що велася між ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ПП « ОСОБА_16 » стосовно робіт об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 ), по об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування (Додаткові роботи)» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_9 ).
1.8.Наказів «Про створення комісії для проведення контрольних обмірів об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 ), по об`єкту: «Будівництво гравійної дороги від західного обходу м.Львова до житлового масиву «Білогорща».Коригування (Додаткові роботи)» (ID: ІНФОРМАЦІЯ_9 ), акти, висновки, протоколи комісії.
1.9.Картка субрахунку 661 «Розрахунки із заробітної плати» ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » станом на 01.10.2021
1.10.15 (п`ятнадцять) будь яких документів на яких містяться підписи ОСОБА_17 , ОСОБА_18 та ОСОБА_19 .
Надати тимчасовий доступ до речей і документів, які становлять охоронювану законом таємницю з можливістю ознайомитися з ними та вилучити їх (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , з метою вилучення належним чином завірених копій наступних документів:
1.11.Колективного договору на 2017-2018 роки укладеного між адміністрацією та трудовим колективом ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » схваленого загальними зборами трудового колективу підприємства 19.07.2017, затвердженого директором підприємства зареєстрованого ІНФОРМАЦІЯ_11 27.04.2017 за №214 з додатками, змінами та доповненнями; протоколу (рішення) загальних зборів трудового колективу підприємства від 19.07.2017 про схвалення колективного договору на 2017-2018, наказу (рішення) директора підприємства про затвердження колективного договору на 2017-2018 роки, штатні розписи на 2021 - 2024 роки, табелів обліку робочого часу з період з 2021 по 2024 рік, наказів директора про доплату за збільшення обсягу робіт заступникам директора та керівникам структурних підрозділів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 2021-2024 роки, наказів про покладення виконання обов`язків тимчасово відсутніх працівників та встановлення розмірів доплат заступникам директора та керівникам структурних підрозділів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 2021-2024 роки, наказу від 09.10.2020 №169-к «Про встановлення посадових окладів керівникам комунальних підприємств, підпорядкованих ІНФОРМАЦІЯ_12 », наказу №21 «Про встановлення посадового окладу директора ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », наказу №37 від 16.12.2021 «Про встановлення посадових окладів директорів комунальних підприємств, підпорядкованих ІНФОРМАЦІЯ_13 », ухвали ІНФОРМАЦІЯ_14 від 04.11.2021 №1557 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 09.02.2017 №1467 «Про затвердження переліку львівських комунальних підприємств у розрізі уповноважених органів та галузевих управлінь», галузевої угоди між ІНФОРМАЦІЯ_15 на 2020-2023 роки з додатками, змінами та доповненнями, наказів про встановлення надбавки за збільшення обсягу робіт за період жовтень 2021 року - лютий 2024 року з додатками, службові записки структурних підрозділів про про необхідність встановлення надбавок за період жовтень 2021 року - лютий 2024 року з додатками, .
1.12.Установчих документів ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », положення про уповноважену особу на проведення закупівель, наказів (інших розпорядчих рішень) про призначення на посади, трудових договорів (контракту) з додатками та додатковими угодами, посадових інструкцій, наказів на переміщення по посаді (тимчасове виконання обов`язків), перебування у відпустках, відрядженнях, на лікарняному у зв`язку із тимчасовою втратою працездатності тощо, які мали місце впродовж 2021-2024 року, особових справ: ОСОБА_17 , ОСОБА_18 та ОСОБА_19 , а також інформацію (накази, розпорядження із відміткою про ознайомлення працівника) про виконання таких покладених обов`язків за час відсутності останніх, річні плани закупівель за 2021-2024 роки.
Обов`язок надати тимчасовий доступ до вказаних речей та документів, які знаходяться у володінні ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », покладається на уповноважену особу ЛКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Строк дії ухвали становить 2 (два) місяці з моменту її винесення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, у відповідності до вимог ч. 1ст. 166КПК України, слідчий суддя за клопотанням детектива, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених вище речей.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
| Суд | Личаківський районний суд м.Львова |
| Дата ухвалення рішення | 18.10.2024 |
| Оприлюднено | 21.10.2024 |
| Номер документу | 122401033 |
| Судочинство | Кримінальне |
| Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Личаківський районний суд м.Львова
Білоус Ю. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні