Герб України

Ухвала від 17.10.2024 по справі 640/19688/20

Касаційний адміністративний суд верховного суду

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

ф

УХВАЛА

17 жовтня 2024 року

м. Київ

справа №640/19688/20

адміністративне провадження № К/9901/34486/21

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючий - Стародуб О.П.,

судді - Кравчук В.М., Єзеров А.А.

розглянув в порядку письмового провадження касаційну скаргу Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.05.2021 (суддя Смолій І.В.) та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.08.2021 (судді: Василенко Я.М., Ганечко О.М., Кузьменко В.В.)

у справі №640/19688/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДТЕК Луганська теплова електрична станція» до Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправним та скасування постанови.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ

ТОВ « ДТЕК Луганська теплова електрична станція» звернулось до суду з позовом, в якому з урахуванням заяви про зміну предмету позову, просило:

- визнати протиправною та скасувати постанову Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1536 від 12.08.2020 «Про внесення змін до деяких постанов Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»;

- визнати протиправною та скасувати постанову Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1661 від 02.09.2020 «Про скасування деяких постанов Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».

ВСТАНОВЛЕНІ СУДАМИ ПОПЕРЕДНІХ ІНСТАНЦІЙ ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Судами попередніх інстанцій встановлено, що у 2020 позивач звернувся до НКРЕКП із заявою про отримання ліцензій з виробництва електричної та теплової енергії.

За наслідками розгляду заяви відповідачем прийнято постанову від 30.06.2020 № 1253 "Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" та постанову від 30.06.2020 № 1254 "Про видачу ліцензії з виробництва теплової енергії ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС".

Відповідно до пункту 1 вказаних постанов позивачу видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії відповідно до додатка і, відповідно, ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії у межах місць провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії відповідно до додатка.

Пунктом 2 вказаних постанов позивача зобов`язано у термін до 01.09.2020 (включно) надати до НКРЕКП копію акта приймання-передачі об`єкта оренди, що засвідчує фактичну передачу ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" цілісного майнового комплексу Луганської ТЕС відповідно до договору оренди від 30.04.2020 № 183-ТРП.

Пунктом 3 вказаних постанов визначено, що вони набирають чинності з дня їх прийняття, крім пункту 1, який набирає чинності з 01.09.2020, та підлягають визнанню такими, що втратили чинність, у разі не надання до НКРЕКП акта в термін, встановлений пунктом 2 цієї постанови.

Додатком до вказаних постанов є місця провадження господарської діяльності з виробництва електричної та, відповідно, теплової енергії: Луганська область, Новоайдарівський р-н, м. Щастя, вул. Гагаріна, б. 1 «О».

Постанови оприлюдненні на офіційному веб-сайті регулятора (Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) 02.07.2020.

Згодом 12.08.2020 відповідачем прийнято постанову № 1536 "Про внесення змін до деяких постанов НКРЕКП та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП".

Пунктом 1 вказаної постанови до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.06.2020 № 1253 "Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" внесено такі зміни:

- назву постанови після слів "з виробництва електричної енергії" доповнено словами "та виробництва теплової енергії";

- пункти 1 3 викладено в такій редакції:

"1. Видати товариству з обмеженою відповідальністю "ДТЕК Луганська теплова електрична станція" (код ЄДРПОУ 43589678) ліцензії на право провадження господарської діяльності з:

- виробництва електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії відповідно до додатка 1;

- виробництва теплової енергії у межах місць провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії відповідно до додатка 2.

За видачу ліцензії справляється плата в розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття цієї постанови, яку має бути внесено на рахунок Державної казначейської служби України за кодом класифікації доходів бюджету 22011500 "Плата за ліцензії, сертифікацію оператора системи передачі електричної енергії, оператора газотранспортної системи, видані/здійснену Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" у строк не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення цього рішення в установленому порядку.

2. Зобов`язати товариство з обмеженою відповідальністю "ДТЕК Луганська теплова електрична станція" надати до НКРЕКП:

- у термін до 01 листопада 2020 року (включно) документи, що підтверджують правонаступництво ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" за борговими зобов`язаннями ТОВ "ДТЕК Східенерго" перед НАК "Нафтогаз України";

- у термін до 30 грудня 2020 року (включно) копію акта приймання-передачі об`єкта оренди (далі Акт), що засвідчує фактичну передачу ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" цілісного майнового комплексу Луганської ТЕС відповідно до договору оренди від 30 квітня 2020 року № 183-ТРП.

3. Ця постанова набирає чинності з дня її прийняття, крім пункту 1, який набирає чинності з 01 січня 2021 року, та підлягає визнанню такою, що втратила чинність, у разі ненадання до НКРЕКП акта та документів у терміни, встановлені пунктом 2 цієї постанови.";

Наказано додаток вважати додатком 1; доповнити додатком 2, що додається.

Пунктом 3 постанови від 12.08.2020 № 1536, зокрема постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.06.2020 № 1254 "Про видачу ліцензії з виробництва теплової енергії ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" визнано такою, що втратила чинність.

Постанова оприлюднена на офіційному веб-сайті регулятора 13.08.2020.

Рішеннями про видачу ліцензій з виробництва електричної та теплової енергії зобов`язано ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" у термін до 01.09.2020 (включно) надати до НКРЕКП копію акта приймання-передачі об`єкта оренди, що засвідчує фактичну передачу товариству цілісного майнового комплексу Луганської ТЕС відповідно до договору оренди від 30.04.2020 № 183-ТРП. При цьому рішення про видачу ліцензій набирають чинності з 01.09.2020 та підлягають визнанню такими, що втратили чинність, у разі ненадання до НКРЕКП актів в термін до 01.09.2020 (включно).

Відповідно до інформації Служби безпеки України та НАК «Нафтогаз України» ТОВ «ДТЕК Східенерго» має заборгованість перед НАК «Нафтогаз України» за спожитий природний газ в розмірі понад 724 млн. грн.

При цьому згідно із статтею 22 Закону України «Про теплопостачання» у разі, якщо суб`єкту господарювання надано в користування (оренду, концесію, управління тощо) цілісний майновий комплекс (індивідуально визначене майно) з вироблення теплової енергії, такий суб`єкт стає правонаступником за борговими зобов`язаннями з оплати спожитих енергоносіїв та послуг з їх транспортування і постачання, що виникли у суб`єкта господарювання, який раніше використовував зазначене майно (володів або користувався ним).

ТОВ «ДТЕК Східенерго» та ТОВ «ДТЕК Луганська ТЕС», ТОВ «ДТЕК Курахівська ТЕС» не зверталися до НАК «Нафтогаз України» щодо правонаступництва за борговими зобов`язаннями ТОВ «ДТЕК Східенерго» та умов погодження порядку погашення заборгованості з оплати спожитих енергоносіїв.

Відповідно до пункту 6.3 Порядку суб`єкт господарювання, який має намір передати цілісний майновий комплекс іншому суб`єкту господарювання, має не пізніше ніж за місяць до передачі цілісного майнового комплексу звернутися до НКРЕКП щодо проведення перевірки додержання ним ліцензійних умов та законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг (якщо статутними документами не передбачено, що до суб`єкта господарювання, якому передається цілісний майновий комплекс, переходять усі права і обов`язки попереднього ліцензіата).

Відповідно до постанов НКРЕКП від 30.06.2020 № 1243 "Про проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДТЕК Східенерго" та від 30.06.2020 № 1244 "Про проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "ДТЕК Східенерго" 03.08.2020 НКРЕКП було здійснено вихід для проведення позапланових виїзних перевірок дотримання ТОВ "ДТЕК Східенерго" вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії. Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії.

У зв`язку з виявленням у працівників товариства симптомів гострої респіраторно-вірусної інфекції, що в умовах пандемії, розглядається як потенційна короновірусна хвороба COVID-19, члени комісії з перевірки були недопущені до проведення зазначених позапланових виїзних перевірок ТОВ "ДТЕК Східенерго" та було складено акти від 03.08.2020 №298, №299.

Листом від 31.07.2020 № 01/195 ТОВ "ДТЕК Східенерго" запропонувало відтермінувати проведення зазначених позапланових перевірок та здійснити їх після підтвердження відсутності загрози зараження та розповсюдження хвороби, про що товариство зобов`язується повідомити НКРЕКП додатково.

Враховуючи те, що позапланові виїзні перевірки охоплюють періоди діяльності з виробництва теплової енергії - з 22.05.2015 по 30.06.2020, з виробництва електричної енергії - з 01.01.2016 по 30.06.2020 та перенесені на невизначений період, а комісії з перевірки мають опрацювати великий обсяг матеріалу, а також враховуючи лист НАК "Нафтогаз України" (від 17.07.2020 № 39-2201/1.2-20) щодо наявності суттєвої заборгованості ТОВ "ДТЕК Східенерго" за спожитий природний газ у сумі 724,1 млн. грн., лист Служби безпеки України (від 14.07.2020 № 3994) щодо усунення передумов до нанесення економічних збитків державному підприємству, запропоновано прийняти рішення щодо внесення відповідних змін до відповідних постанов НКРЕКП щодо позивача.

02.09.2020 Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, прийнято постанову № 1661 "Про скасування деяких постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", якою скасовані постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема: від 30.06.2020 № 1253 "Про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС"; від 30.06.2020 № 1254 "Про видачу ліцензії з виробництва теплової енергії ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС".

Постанова оприлюднена на офіційному веб-сайті регулятора 03.09.2020.

Передумовою для прийняття оскарженого рішення в частині позивача стало отримане відповідачем обґрунтування Управління ліцензування до рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, про визнання такими, що втратили чинність деяких постанов НКРЕКП (обґрунтування від 02.09.2020), яке містило аналогічний зміст, що і обґрунтування від 12.08.2020. Додатково зазначалося, що ТОВ «ДТЕК Луганська ТЕС» не надано до 01.09.2020 (включно) копію акта приймання-передачі об`єкта оренди, що засвідчує фактичну передачу від ТОВ «ТЕХРЕМПОСТАВКА» цілісного майнового комплексу Луганської ТЕС відповідно до договору оренди від 30.04.2020 № 183-ТРП.

Позивач, вважаючи вказані вище постанови відповідача протиправними та такими, що підлягають скасуванню, звернувся до суду з позовом.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ РІШЕНЬ СУДІВ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.05.2021р., залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.08.2021р., позов задоволено частково.

Визнано протиправними та скасовано пункт 1 та пункт 3 постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 12.08.2020 № 1536 в частині, що стосується Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК Луганська теплова електрична станція".

Визнано протиправною та скасовано постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 02.09.2020 № 1661 в частині, що стосується Товариства з обмеженою відповідальністю "ДТЕК Луганська теплова електрична станція".

В іншій частині позову відмовлено.

Задовольняючи позов частково, суд першої інстанцій, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що на час вирішення питання про видачу позивачу ліцензій підстав для залишення заяв без розгляду або прийняття рішення про відмову у видачі ліцензій не існувало.

Суд першої інстанції, посилаючись на підпункт 4.4 пункту 4 Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вказав, що відповідач наділений дискреційними повноваженнями щодо встановлення строку набрання чинності рішенням про видачу ліцензії.

Суди дійшли висновку, що ні Закон, ні Порядок не дають відповідачу повноважень вносити зміни до рішень про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії та з виробництва теплової енергії шляхом зміни (відтермінування, перенесення) дати видачі ліцензії з виробництва електричної та теплової енергії через необхідність надання, на думку відповідача, здобувачем ліцензії додаткових документів, які не передбачені законодавством, та зобов`язання здобувача ліцензії надати такі документи (документи, що підтверджують правонаступництво ТОВ "ДТЕК Луганська ТЕС" за борговими зобов`язаннями ТОВ "ДТЕК Східенерго" перед НАК "Нафтогаз України"), які не включені до переліку документів, які додаються до заяв про отримання таких ліцензій, виключний перелік яких визначений Порядком ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії.

Суди дійшли висновку, що прийняття оскарженої постанови від 12.08.2020 № 1536 (в частині позивача) до 01.09.2020 було передчасним та безпідставним.

Також суди виходили з того, що на час прийняття відповідачем постанови від 02.09.2020 №1661 «Про скасування деяких постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» відповідачем не враховано, що позивач виконав відповідні пункти постанов відповідача, а саме у встановлений відповідачем строк надав до НКРЕКП акт приймання-передачі об`єкта оренди та його огляду від 01.09.2020, підписаний між сторонами договору оренди від 30.04.2020 №183-ТРП. Підстав для прийняття постанови від 02.09.2020 №1661 не було.

УЗАГАЛЬНЕНІ ДОВОДИ ОСОБИ, ЯКА ПОДАЛА КАСАЦІЙНУ СКАРГУ, ТА ІНШИХ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

З рішеннями судів попередніх інстанцій не погодився відповідач, подав касаційну скаргу.

В обґрунтування касаційної скарги покликається на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Порушення норм матеріального та процесуального права вбачає у тому, що:

- суд першої інстанції здійснив розгляд справи за правилами спрощеного провадження, не врахувавши, що судове рішення у справі стосується всіх суб`єктів господарювання у сфері енергетики та має надважливе значення для НКРЕКП як Регулятора на ринку природного газу;

- скасування постанов НКРЕКП від 12.08.2020 № 1536 та від 02.09.2020 №1661 виходить за межі повноважень суду, є втручанням в дискреційні повноваження регулятора;

- заява позивача про зміну предмета позову не відповідала вимогам КАС України та була прийнята судом першої інстанції з порушенням процедури, що не досліджувалось судом апеляційної інстанції;

- суди не врахували, що постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1536 та від 02.09.2020 № 1661 прийнято в межах повноважень регулятора та не дослідили питання підстав прийняття таких постанов.

Також покликається на відсутність висновку Верховного Суду щодо повноважень НКРЕКП вносити зміни до постанов про видачу ліцензій з виробництва електричної енергії та теплової енергії.

Просить рішення судів попередніх інстанцій скасувати та ухвалити нове про відмову у задоволенні позовних вимог.

Позивач не скористався правом подати відзив на касаційну скаргу відповідача.

ВИСНОВКИ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Відповідно до частини 1 статті 328 КАС України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в касаційному порядку рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених цим Кодексом.

Такі виключні випадки визначені у частині 4 статті 328 КАС України, згідно з якою підставами касаційного оскарження судових рішень, зазначених у частині першій цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права, зокрема у випадку - якщо відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах.

Ухвалою Верховного Суду від 05.10.2021 касаційне провадження відкрито на підставі пункту 3 частини 4 статті 328 КАС України, а саме відсутність висновку Верховного Суду щодо повноважень НКРЕКП вносити зміни до постанов про видачу ліцензій з виробництва електричної енергії та теплової енергії.

Досліджуючи доводи касаційної скарги та підстави касаційного оскарження, Судом встановлено, що Верховний Суд вже викладав висновки щодо повноважень регулятора вносити зміни до постанов про видачу ліцензій.

До того ж, такі висновки Верховний Суд зробив у справі, предметом оскарження у якій були ті ж самі рішення регулятора, які є предметом оскарження у справі, яка розглядаються.

Зокрема, у постанові від 24.06.2021 у справі № 200/7631/20-а Верховний Суд сформулював такі правові висновки:

«Підпунктом 2.6 пункту 2 Порядку № 548 посадовим особам НКРЕКП забороняється вимагати від здобувача ліцензії подання документів, не передбачених ліцензійними умовами.

Суд погоджується з позицією позивача та судів першої та апеляційної інстанцій про те, що відповідач не мав права зобов`язувати позивача надати документи, що підтверджують правонаступництво ТОВ «ДТЕК Курахівська ТЕС» за борговими зобов`язаннями ТОВ «ДТЕК Східенерго» перед НАК «Нафтогаз України»), оскільки ці документи не є умовою видачі ліцензій.

Суд бере до уваги доводи відповідача та погоджується з висновками суду апеляційної інстанції про те, що встановлення строку набрання чинності рішенням про видачу ліцензії віднесено до його дискреційних повноважень та п.4.4 Порядку №548 передбачена можливість встановлювати більш пізній строк набрання чинності рішення про видачу ліцензії.

Проте ані Закон, ані Порядок № 548 не дають відповідачу повноважень вносити зміни до рішень про видачу ліцензії шляхом зміни (відтермінування, перенесення) дати видачі ліцензії через необхідність надання здобувачем ліцензії додаткових документів, які не передбачені законодавством. У світлі вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України такі рішення НКРЕКП є протиправними.»

За наслідками розгляду справи № 200/7631/20-а Верховний Суд погодився з висновками судів попередніх інстанцій та залишив без змін судові рішення, якими визнано протиправними та скасовано пункти постанов НКРЕКП від 12.08.2020 №1536 та від 02.09.2020 №1661 в частині, що стосувались ТОВ «ДТЕК Курахівська теплова електрична станція».

Задовольняючи частково позовні вимоги у справі, яка розглядається, суд першої інстанції, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що після встановлення відповідачем строку набрання чинності пунктами 1 рішень про видачу позивачу ліцензій, у відповідача не було правових підстав для зміни строку набрання ними чинності.

Також суди попередніх інстанцій покликались на те, що ні Закон України «Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», ні Порядок ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, не дають відповідачу, який здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, повноважень вносити зміни до рішень про видачу ліцензії з виробництва електричної енергії та з виробництва теплової енергії шляхом зміни (відтермінування, перенесення) дати видачі ліцензії з виробництва електричної та теплової енергії через необхідність надання здобувачем ліцензії додаткових документів, які не передбачені законодавством, які не включені до переліку документів, які додаються до заяв про отримання таких ліцензій, виключний перелік яких визначений Порядком ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 03.03.2020 № 548.

Таким чином, у постанові від 24.06.2021 у справі №200/7631/20 Верховний Суд уже зробив висновок щодо питання застосування норм права у подібних правовідносинах і висновки судів попередніх інстанцій у справі, яка розглядається, відповідають таким висновкам.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 339 КАС України суд касаційної інстанції закриває касаційне провадження, якщо після відкриття касаційного провадження виявилося, що Верховний Суд у своїй постанові вже викладав висновок щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах, порушеного в касаційній скарзі, або відступив від свого висновку щодо застосування норми права, наявність якого стала підставою для відкриття касаційного провадження, і суд апеляційної інстанції переглянув судове рішення відповідно до такого висновку (крім випадку, коли Верховний Суд вважає за необхідне відступити від такого висновку). Якщо ухвала про відкриття касаційного провадження мотивована також іншими підставами, за якими відсутні підстави для закриття провадження, касаційне провадження закривається лише в частині підстав, передбачених цим пунктом.

Враховуючи те, що правовий висновок Верховного Суду з питань, що є спірними у справі, вже сформовано, касаційне провадження, відкрите у цій справі з підстави, визначеної пунктом 3 частини четвертої статті 328 КАС України, підлягає закриттю.

Керуючись статтями 339, 355, 359 КАС України, Верховний Суд,

ухвалив:

Касаційне провадження за касаційною скаргою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.05.2021 та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 25.08.2021 у справі №640/19688/20 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ДТЕК Луганська теплова електрична станція» до Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправним та скасування постанови - закрити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Судді:

О.П. Стародуб

В.М. Кравчук

А.А. Єзеров

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення17.10.2024
Оприлюднено22.10.2024
Номер документу122402854
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, комбінованого виробництва електричної і теплової енергії

Судовий реєстр по справі —640/19688/20

Ухвала від 17.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 10.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 05.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 25.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Постанова від 25.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 20.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Постанова від 10.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бевзенко В.М.

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бевзенко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні