Ухвала
від 15.10.2024 по справі 906/1351/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

УХВАЛА

Від "15" жовтня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/1351/20

За заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю "Світкомп"

До боржника: Публічного акціонерного товариства "Коростишівський залізобетон"

про банкрутство

Суддя Гнисюк С.Д.

Представники:

- від боржника: Шуба В.І. (в режимі відеоконференції) ліквідатор.

В провадженні Господарського суду Житомирської області знаходиться справа №906/1351/20 про банкрутство Публічного акціонерного товариства "Коростишівський залізобетон".

05.09.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через систему "Електронний суд", від ліквідатора ПАТ "Коростишівський залізобетон" Шуби В.І. надійшло клопотання №98/29-24 від 04.09.2024 про зобов`язання Головного сервісного центру МВС України зняти з обліку в Єдиному державному реєстрі МВС транспортні засоби, які обліковуються за ПАТ "Коростишівський залізобетон".

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 05.09.2024 прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду зазначене клопотання на 15.10.2024; постановлено ліквідатору, до дати наступного судового засідання надати суду письмові пояснення з зазначенням конкретної установи, яка має винити дії за клопотанням ліквідатора №98/29-24 від 04.09.2024. Копію клопотанням №98/29-24 від 04.09.2024 надіслати на адресу такої установи, докази надіслання надати суду.

На виконання вимог ухвали, 23.09.2024 на адресу Господарського суду Житомирської області, через загальний відділ систему "Електронний суд", від ліквідатора банкрута Шуби В.І. надійшло пояснення №98/35-24 від 21.09.2024.

В засіданні суду 15.10.2024 розглядалось клопотання ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Коростишівський залізобетон" Шуби Володимира Івановича №98/29-24 від 04.09.2024 (з урахуванням пояснення №98/35-24 від 21.09.2024).

Ліквідатор в засіданні суду клопотання підтримав та просив задовольнити його.

Дослідивши клопотання та докази, додані до нього, суд встановив наступне.

Постановою Господарського суду Житомирської області від 08.02.2024, зокрема, введено процедуру ліквідації ПАТ "Коростишівський залізобетон"; ліквідатором призначено арбітражного керуючого Шубу Володимира Івановича.

Відповідно до ч.1 ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження, зокрема, приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу.

При здійсненні заходів у ліквідаційній процедурі, ліквідатором встановлено, що за ПАТ "Коростишівський залізобетон" обліковуються автотранспортні засоби, а саме: УПП Б-2412, (1994); ЗИЛ-ММЗ 4502 6000, (1991); МАЗ 54329 14860, (1994); ОДАЗ 9357, (1992).

28.05.2024 ліквідатором, при знятті з обліку автотранспорту який обліковується за ПАТ «Коростишівський залізобетон» та зверненні до ТСЦ МВС № 6350 було встановлено неможливість проведення зняття з обліку, в зв`язку з тим, що ВДВС Коростишівського району було в 2014 оголошено вищевказаний транспорт у розшук через ВРЕР м. Радомишль, а в 2017 накладено заборону на відчуження через ТСЦ МВС 1845.

28.05.2024 ліквідатор звернувся з клопотанням до Господарського суду Житомирської області про надіслання до Коростишівського ВДВС копії Постанови суду про визнання ПАТ «Коростишівський залізобетон» банкрутом та введенні ліквідаційної процедури з метою зняття арештів, накладених Коростишівським ВДВС.

04.06.2024 від Господарського суду Житомирської області ліквідатору надійшло повідомлення про надіслання до Коростишівського ВДВС копії Постанови суду про визнання ПАТ «Коростишівський залізобетон» банкрутом.

13.06.2024 Постанова державного виконавця Коростишівського ВДВС про скасування заборони відчуження майна направлена до ТСЦ МВС 1845 та Постанова державного виконавця Коростишівського ВДВС про зняття автотранспорту з розшуку направлена до Національної поліції України.

21.06.2024 ліквідатором, при знятті з обліку автотранспорту який обліковується за ПАТ «Коростишівський залізобетон» та зверненні до ТСЦ МВС № 6341 була встановлена неможливість проведення зняття з обліку, в зв`язку з тим, розшук станом на дату звернення не скасовано. Також співробітник ТСЦ МВС № 6341 повідомив, що довідка, видана Житомирським районним територіальним центром комплектації та соціальної підтримки не відповідає встановленим вимогам.

25.06.2024 ліквідатор повторно звернувся до ІНФОРМАЦІЯ_1 та 26.06.2024р. було отримано довідки №1/3726, №1/3727, № 1/3728, №1/3729 від 26.06.2024р. про те, що вказані автотранспортні засоби не перебувають на військовому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Стосовно зняття автотранспорту з розшуку ліквідатором до Головного управління Національної поліції в Житомирській області 26.06.2024 направлено запит про внесення відомостей про припинення розшуку транспортних засобів, що належать ПАТ «Коростишівський залізобетон» та інформування про це ліквідатора.

Листом № СЕД55282024 від 17.07.2024 ГУНП в Житомирській області скасовано розшук автотранспорту, що обліковується за ПАТ «Коростишівський залізобетон».

В ході ліквідаційної процедури було встановлено, що Коростишівським ВДВС було оголошено в розшук та накладено арешт на автотранспорт, належний ПАТ «Коростишівський залізобетон».

Постановою державного виконавця Коростишівського ВДВС Жєлєзна Т.С. від 13.06.2024р. по виконавчому провадженню №50266087 припинено розшук майна та скасовано арешти, а саме: УПП Б-2412, (1994); ЗИЛ-ММЗ 4502 6000, (1991); МАЗ 54329 14860, (1994); ОДАЗ 9357, (1992).

Вказана Постанова була відправлена держвиконавцем до ТСЦ 1845.

06.08.2024 ліквідатор звернувся до ТСЦ 6349 з заявою про зняття з обліку вище переліченого автотранспорту, однак, отримав відмову на підставі того, що дані транспортні засоби знаходяться під забороною відчуження.

06.08.2024 ліквідатор звернувся до ТСЦ 1845(м. Радомишдь) щодо зняття накладених заборон. Було встановлено, що заборону накладено в 2014р. на підставі Постанови Коростишівського ВДВС.

При зверненні до Коростишівського ВДВС було з`ясовано, що виконавче провадження було закрито, однак арешт не було знято. Наразі виконавчою службою проведено заходи по зняттю вищевказаного арешту.

06.08.2024 ліквідатор звернувся до ТСЦ 6349 з заявою про зняття з обліку вище переліченого автотранспорту, однак, отримав відмову на підставі того, що відповідно до п.11 Постанови КМУ №1921 від 28.12.2000 для зняття з обліку транспортних засобів у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС крім документів, необхідних для зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають зняттю з обліку, подається довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою керівника територіального центру комплектування та соціальної підтримки про зняття з такого обліку.

28.08.2024 звернувся до ІНФОРМАЦІЯ_3 (м. Коростишів) з вимогою надати довідки, форма яких визначена Міноборони.

04.09.2024 листом за №1/6650 отримано відповідь від ІНФОРМАЦІЯ_3 (м. Коростишів) в якій вказано, що надання довідок з відміткою про зняття з військового обліку транспортних засобів, що не перебувають на військовому обліку, не передбачено чинним законодавством.

Враховуючи вищевикладене та беручи до уваги те, що відмову у проведенні сервісних послуг МВС, а саме зняття з обліку автотранспорту, який обліковується за ПАТ «Коростишівський залізобетон», ліквідатором отримано в ТСЦ 6349 (на адресу якого направлена копія клопотанням ліквідатора №98/29-24 від 04.09.2024) ліквідатор просить суд зобов`язати Головний сервісний центр МВС України в особі територіального сервісного центру 6349 РСЦ ГСЦ МВС(62472, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 133 А) зняти з обліку в Єдиному державному реєстрі МВС транспортні засоби, які обліковуються за ПАТ «Коростишівський залізобетон».

Так, за правилами, встановленими п. 33 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" (П(С)БО 7), затвердженого наказом Мінфіну № 92 від 27.04.2000р. у разі вибуття об`єкта основних засобів внаслідок невідповідності критеріям визнання активом, такий об`єкт вилучається з активів підприємства (списується з балансу).

Пунктами 40-42 Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів, затвердженими наказом Мінфіну № 561 від 30 вересня 2003 року, встановлено, що об`єкт основних засобів перестає визнаватися активом (списується з балансу) у разі його вибуття внаслідок продажу, ліквідації, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування або інших причин невідповідності критеріям визнання активом.

Зняття автомобіля з обліку, реєстрація таких дій в Єдиному державному реєстрі МВС та автоматизованій базі даних про розшукувані транспортні засоби здійснюється сервісними центрами МВС або через центри надання адміністративних послуг, утворені відповідно до Закону України "Про адміністративні послуги" за правилами, встановленими Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженим постановою КМУ від 07.09.1998р. № 1388 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 № 1371).

З огляду на те, що наразі транспортні засоби, які перебувають на обліку за банкрутом, відсутні в натурі, документи на транспортні засоби також відсутні, зазначене не може бути підставою для не зняття їх з обліку. Перебування транспортних засобів на обліку за боржником буде перешкодою у завершенні ліквідаційної процедури у справі та призведе до її затягування, так як однією з підстав такого закриття є затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу з нульовими активами.

Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, що виявлення після закриття провадження у справі про банкрутство майна банкрута, достатнього для покриття витрат, пов`язаних з провадженням у справі, є підставою для поновлення господарським судом провадження у справі за клопотанням учасника справи.

Отже, у випадку, якщо транспортні засоби буде виявлено в майбутньому, наявна можливість поновити провадження у справі про банкрутство з метою реалізації майна.

Отже, оцінивши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов до висновку про обґрунтованість клопотання ліквідатора.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне клопотання ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Коростишівський залізобетон" Шуби Володимира Івановича №98/29-24 від 04.09.2024 (з урахуванням пояснення №98/35-24 від 21.09.2024) задовольнити.

Відповідно до статті 8 Конституції України - Конституція України має найвищу юридичну силу. Статтею 124 Конституції України передбачено поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають в державі. Стаття 1291 Конституції України містить норму згідно якої суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання.

Статтею 326 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) визначено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом.

Відповідно до ст. 18 ГПК України, судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення є підставою для відповідальності, встановленої законом. Обов`язковість судового рішення не позбавляє осіб, які не брали участі у справі, можливості звернутися до суду, якщо ухваленим судовим рішенням вирішено питання про їхні права чи інтереси.

Відповідно до ч.ч. 2, 4 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Обов`язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом. Невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.

Керуючись статтями 60, 61 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 232-234 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд Житомирської області, -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання ліквідатора Публічного акціонерного товариства "Коростишівський залізобетон" Шуби Володимира Івановича №98/29-24 від 04.09.2024 (з урахуванням пояснення №98/35-24 від 21.09.2024) задовольнити.

2. Зобов`язати Головний сервісний центр МВС України в особі територіального сервісного центру 6349 РСЦ ГСЦ МВС (62472, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 133 А) зняти з обліку в Єдиному державному реєстрі МВС транспортні засоби, які обліковуються за Публічним акціонерним товариством «Коростишівський залізобетон», а саме:

- УПП Б-2412, (1994), ДНЗ НОМЕР НОМЕР_1 , Свідоцтво ІОС 194621, дата видачі

15.03.2002,СІРИЙ, № шасі НОМЕР_2 на підставі довідки № 1/3728 від 26.06.2024р., виданій ІНФОРМАЦІЯ_4 ( АДРЕСА_1 );

- ЗИЛ-ММЗ 4502 6000, (1991), ДНЗ НОМЕР НОМЕР_3 , Свідоцтво ІОС 189500, дата видачі 15.03.2002, СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_4 , № шасі НОМЕР_5 на підставі довідки № 1/3727, від 26.06.2024р., виданій ІНФОРМАЦІЯ_4 ( АДРЕСА_1 );

- МАЗ 54329 14860, (1994), ДНЗ 2689ЖИУ, Свідоцтво НОМЕР_6 , дата видачі

15.03.2002,СІРИЙ, № двиг. НОМЕР_7 , № шасі НОМЕР_8 на підставі довідки № 1/3729 від 26.06.2024р., виданій ІНФОРМАЦІЯ_4 ( АДРЕСА_1 );

- ОДАЗ 9357, (1992), ДНЗ НОМЕР_9 , Свідоцтво НОМЕР_10 , 15.03.2002, ЗЕЛЕНИЙ, № шасі НОМЕР_11 на підставі довідки № 1/3726, від 26.06.2024р., виданій ІНФОРМАЦІЯ_4 ( АДРЕСА_1 ).

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та підлягає оскарженню.

Порядок та строки апеляційного оскарження визначені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Дата складання повного тексту ухвали: 18.10.2024.

Суддя Гнисюк С.Д.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122406128
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —906/1351/20

Ухвала від 03.12.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 14.11.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 15.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 15.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 15.10.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 05.09.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 22.08.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 02.07.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

Ухвала від 17.06.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Гнисюк С.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні