ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
08.11.10 Справа №2а-7805/10/1/0170
Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі головуючого судді Трещової О.Р., при секре тарі Дубініній А.В., за участю
представника позивача - Руссу А.П.,
представника відповідача - Тарасенко О.В.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом Това риства з обмеженою відповіда льністю "Сінтоп" до Державно ї податкової інспекції в м. Сі мферополі АР Крим про визнан ня незаконними дії та спонук ання до виконання певних дій .
Суть спору: Товариство з об меженою відповідальністю “С інтоп” звернулося до Окружно го адміністративного суду АР Крим з позовом до Державної п одаткової інспекції в м. Сім ферополі АР Крим про визнанн я незаконними дій щодо невиз нання податковою звітністю декларації ТОВ «Сінтоп» з по датку на додану вартість; зоб ов' язання ДПІ в м. Сімферопо лі визнати податкову деклара цію з ПДВ, надану «Сінтоп» под атковою звітністю.
Під час розгляду справи поз ивач уточнив позовні вимоги та просив визнати незаконним и дії ДПІ в м. Сімферополі щод о невизнання податковою зві тністю декларації з податку на додану вартість ТОВ «Сінт оп» за квітень 2010 року; зобов' язати ДПІ в м. Сімферополі виз нати податкову декларацію з ПДВ ТОВ «Сінтоп» за квітень 201 0 року податковою звітністю.
Ухвалою суду від 17.06.2010 року ві дкрито провадження у справі, призначено судове засіданн я.За результатами автоматичн ого розподілу призначено гол овуючого суддю у справі - Ци куренко А.С.
У зв'язку з обранням судді Ц икуренка А.С. суддею Севастоп ольського апеляційного адмі ністративного суду, за резул ьтатами повторного автомати чного розподілу призначено н овий склад суду для розгляду адміністративної справи: го ловуючим суддею призначено Трещову О.Р.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 02. 11.2010 року справа прийнята до пр оваження суддею Трещовою О.Р .
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що ТОВ “Сінтоп” є плат ником податку на додану варт ість та в травні 2010 року надіс лало електронною поштою від повідачу декларацію з ПДВ за квітень 2010 року. Але відповіда ч надіслав повідомлення про відмову визнати декларацію п одатковою звітність.
Позивач зазначає, що податк ова звітність - декларація з ПДВ за квітень 2010 року відпов ідає вимогам п.п. 1.11 ст. 1, п.п. 4.1.1 ст . 4 Закону України “Про порядок погашення зобов' язань плат никами податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами”. Разом з тим, позивач зазначає, що обов' язок прий няття декларації податковим и органами встановлений п. 4.1.2 п . 4.1 ст. 4 Закону України “Про пор ядок погашення зобов' язань платниками податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами”. Проте, як зазна чив позивач у позовній заяві , декларація з ПДВ за квітень 2 010 року не була прийнята інспе ктором ДПІ в м. Сімферополі.
Відповідач проти позовних вимог заперечує з підстав, на ведених у письмових заперече ннях. Так, відповідач, зокрема , зазначив, що відповідно до по ложень п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст.4 Закону Укр аїни “Про порядок погашення зобов' язань платниками под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами”п одаткова звітність, отримана контролюючим органом від пл атника податків як податкова декларація, заповнена ним вс упереч правилам, вказаним в з атвердженому порядку її запо внення, може бути не визнана т аким контролюючим органом як податкова декларація.
У судовому засіданні предс тавник позивача наполягав на задоволенні адміністративн ого позову у повному обсязі з мотивів, викладених у заяві.
У судовому засіданні предс тавник відповідача проти поз ову заперечував та пояснив, щ о податкова декларація ТОВ « Сінтоп» за квітень 2010 року не визнана як податкова деклара ція у зв' язку з тим, що вона б ула складена в порушення нор м законодавства, але які саме порушення були вчинені пози вачем, відповідач не пояснил а.
Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши представника позивача та відповідача, суд -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою від повідальністю «Сінтоп» (далі - ТОВ «Сінтоп») зареєстрова но в якості юридичної особи Д арницькою районною у м. Києві державною адміністрацією (і дентифікаційний код 30936755), згід но свідоцтва про державну ре єстрацію серії А00 № 125271.
Згідно свідоцтва про реєст рацію платника податку на до дану вартість № 100017936 ТОВ «Сінто п» з 08.02.2006 року зареєстроване я к платник податку на додану в артість.
Судом встановлено, що 07.05.2010 ро ку ТОВ «Сінтоп» на адресу від повідача електронною поштою направлено декларацію з ПДВ з додатками, а саме - розраху нком коригування сум ПДВ, дов ідкою щодо залишку від' ємно го значення попереднього пер іоду, розрахунком суми бюдже тного відшкодування, розшиф ровками податкових зобов'яза нь та податкового кредиту в р озрізі контрагентів (додаток 5) за квітень 2010 року.
Судом встановлено, що декла рація з усіма додатками була доставлена до ДПІ в м. Сімфер ополі 07.05.2010 року, підтвердження м чого є квитанції та електро нні документи.
Повідомленням вих. №22946/10/192 від 31.05.2010р. ДПІ в м. Сімферополі пові домила ТОВ «Сінтоп», що на дана податкова декларація з ПДВ за квітень 2010 року не визн ана податковою декларацією відповідно до п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Зак ону України “Про порядок пог ашення зобов' язань платник ами податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами”у зв' язку з тим, що при з аповненні та подачі податков ої декларації з ПДВ за квітен ь 2010 року був порушений порядо к її заповнення, встановлени й п.п. 3.3 Порядку заповнення та п одачі податкової декларації з податку на додану вартість , затвердженого наказом ДПА У країни від 30.05.1997р. №166, а також п.4.5 Методичних рекомендацій щод о централізованого прийманн я та комп'ютерної обробки под аткової звітності платників податків в органах ДПС Украї ни”,затверджених Наказом ДП АУ від 31.12.2008 року № 827.
Проаналізувавши матеріали справи та пояснення предста вників сторін, оцінивши дока зи по справі у їх сукупності, с уд приходить до висновку про те, що уточнені вимоги ТОВ «С інтоп» є обґрунтованими та п ідлягають задоволенню, з нас тупних підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС Укр аїни до адміністративних суд ів можуть бути оскаржені буд ь-які рішення, дії чи бездіяль ність суб'єктів владних повн оважень, крім випадків, коли щ одо таких рішень, дій чи безді яльності Конституцією чи зак онами України встановлено ін ший порядок судового провадж ення.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 КАС Україн и юрисдикція адміністративн их судів поширюється на спор и фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повнова жень щодо оскарження його рі шень (нормативно-правових ак тів чи правових актів індиві дуальної дії), дій чи бездіяль ності.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач, привласн юючи поданій позивачем декл арації за квітень 2010 року стат ус такої, що невизнана визнан ий як податковий звіт, керува вся п.п.3.3 Порядку заповнення т а подачі податкової декларац ії з податку на додану вартіс ть, затвердженого наказом ДП А України від 30.05.1997р. №166 та п.п. 4.1.2 с т. 4 Закону України “Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами і державними цільовими ф ондами” № 2181-ІІІ від 21.12.2000р.
Під час розгляду справи суд ом було встановлено, що привл аснення статусу “не визнаний як податковий звіт” призвел о до невідображення показник ів податкової декларації у к артці особового рахунку пози вача, що підтверджується дан ими картки особового рахунку позивача та не заперечуєтьс я відповідачем по суті.
Оцінюючи правомірність вк азаних дій відповідача, як су б' єкта владних повноважень , суд керувався критеріями, за кріпленими у ч. 3 ст. 2 КАС Україн и, які певною мірою відобража ють принципи адміністративн ої процедури, які повинні дот римуватися при реалізації ди скреційних повноважень влад ного суб' єкта.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; 2) з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; 3) о бґрунтовано, тобто з урахува нням усіх обставин, що мають з начення для прийняття рішенн я (вчинення дії); 4) безстороннь о (неупереджено); 5) добросовіс но; 6) розсудливо; 7) з дотримання м принципу рівності перед за коном, запобігаючи несправед ливій дискримінації; 8) пропор ційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між буд ь-якими несприятливими наслі дками для прав, свобод та інте ресів особи і цілями, на досяг нення яких спрямоване це ріш ення (дія); 9) з урахуванням прав а особи на участь у процесі пр ийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного ст року.
Подання податкової деклар ації з податку на додану варт ість передбачено Законом Укр аїни "Про податок на додану ва ртість". З прийняттям вказано го Закону та в силу повноваже нь, передбачених ст. 8 Закону У країни "Про державну податко ву службу в Україні", ДПА Украї ни було затверджено форму по даткової декларації з ПДВ та Порядок її заповнення і пода ння наказом ДПА України від 30. 05.97 р. N 166, зареєстрованим в Мініс терстві юстиції України від 09.07.97 р. за N 250/2054.
В силу п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Закону Ук раїни №2181-ІІІ від 21.12.2000р. прийнят тя податкової декларації є о бов'язком контролюючого орга ну.
Податкова декларація прий мається без попередньої пере вірки зазначених у ній показ ників через канцелярію, чий с татус визначається відповід ним нормативно-правовим акто м. Відмова службової (посадов ої) особи контролюючого орга ну прийняти податкову деклар ацію з будь-яких причин або ви сування нею будь-яких переду мов щодо такого прийняття (вк лючаючи зміну показників так ої декларації, зменшення або скасування від'ємного значе ння об'єктів оподаткування, с ум бюджетних відшкодувань, н езаконного збільшення подат кових зобов'язань тощо) забор оняється та розцінюється як перевищення службових повно важень такою особою, що тягне за собою її дисциплінарну та матеріальну відповідальніс ть у порядку, визначеному зак оном.
П.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 вказаного Закон у містить вичерпний перелік підстав, коли податкова звіт ність, отримана контролюючим органом від платника податк ів як податкова декларація, щ о заповнена ним всупереч пра вилам, зазначеним у затвердж еному порядку її заповнення, може бути не визнана таким ко нтролюючим органом як податк ова декларація, а саме - якщо в ній не зазначено обов'язкови х реквізитів, її не підписано відповідними посадовими осо бами, не скріплено печаткою п латника податків.
Пунктом 4.2 Порядку заповнен ня та подання податкової дек ларації з податку на додану в артість, затвердженого наказ ом Державної податкової адмі ністрації України від 30 травн я 1997 р. N 166, передбачено, що одноча сно з декларацією повинні по даватися всі необхідні додат ки до декларації, подання яки х передбачено цим Порядком, а також розшифровки податкови х зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контраген тів (додаток 5 до податкової де кларації з податку на додану вартість та додаток 2 до подат кової декларації з податку н а додану вартість (скорочено ї)).
Відповідно до пункту 4.3 Поря дку податкова звітність, отр имана контролюючим органом в ід платника податків як пода ткова декларація, що заповне на ним всупереч правилам, заз наченим у затвердженому поря дку її заповнення, може бути н е визнана таким контролюючим органом як податкова деклар ація, якщо в ній не зазначено о бов'язкових реквізитів, її не підписано відповідними поса довими особами, не скріплено печаткою платника податків.
Таким чином, в разі неподанн я до органу державної податк ової служби додатків до пода ткової декларації з податку на додану вартість така пода ткова декларація вважається невизнаною як податкова дек ларація, про що повідомляєть ся платника податків із зазн аченням підстав її неприйнят тя. Отже, повноваження органі в державної податкової служб и щодо прийняття податкових декларації обмежено вичерп ним переліком - прийняти декл арацію або відмовити в її при йнятті з підстав, визначених законом.
В той же час, ч. 2 ст.19 Конститу ції України зобов' язує орг ани державної влади та орг ани місцевого самоврядуван ня, їх посадових осіб діяти лише в межах повноважень т а у спосіб, передбачені Кон ституцією та законами Укра їни.
Враховуючи вимоги Закону У країни "Про Загальнодержавну програму адаптації законода вства України до законодавст ва Європейського Союзу", з мет ою покращення контролю при с правлянні податку на додану вартість, досягнення прозоро сті у податковій звітності, в иявлення на стадії подання з вітності тих платників подат ків, які уникають від належно ї та повної сплати податку на додану вартість, підвищення ефективності та скорочення термінів перевірки та забезп ечення своєчасного відшкоду вання ПДВ з бюджету з дотрима нням повноважень, наданих п. 3 ст. 8 Закону України "Про держа вну податкову службу в Украї ні" Державною податковою адм іністрацією України було роз роблено та внесено наказом N 15 9 зміни до форми податкової де кларації з ПДВ та Порядку її п одання, затверджених наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 166.
Також, з метою удосконаленн я адміністрування податку на додану вартість Кабінетом М іністрів України було прийня то розпорядження від 06.02.2008 р. N 262-р "Про заходи щодо удосконален ня системи адміністрування п одатку на додану вартість", як им, зокрема, було зобов'язано в нести за погодженням з Мінфі ном, відповідно до пункту 3 ста тті 8 Закону України "Про держа вну податкову службу в Украї ні", зміни до форми податкової декларації з податку на дода ну вартість та Порядку її зап овнення і подання.
На виконання розпорядженн я Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 р. N 262-р "Про заходи щодо у досконалення системи адміні стрування податку на додану вартість", з метою забезпечен ня своєчасного і повного від шкодування податку на додану вартість, скорочення термін ів проведення та кількості д окументальних перевірок з пи тань достовірності нарахува ння бюджетного відшкодуванн я, відповідно до Закону Украї ни "Про податок на додану варт ість", з урахуванням змін і доп овнень, внесених Законом Укр аїни від 28.12.2007р. N 107-VI "Про Державни й бюджет України на 2008 рік та пр о внесення змін до деяких зак онодавчих актів України" при йнято наказ Державної податк ової адміністрації України " Про внесення змін до податко вої звітності з податку на до дану вартість" від 17.03.2008 р. N 159, яки й зареєстровано в Міністерст ві юстиції України 19.03.2008 р. за N224/14 915.
Таким чином, ДПА України пос тійно здійснюється удоскона лення форм та порядку поданн я податкової звітності в том у числі і податкової деклара ції з ПДВ. Вказані обставини с відчать, що ДПА України є розр обником форми декларації по ПДВ, Порядку її заповнення та подання, й, відповідно, безпос ередньо має повноваження і д ля подальшого удосконалення даної форми декларації та по рядку її подання.
Підпунктом 7.2.8 пунктом 7.2 стат ті 7 Закону України "Про подато к на додану вартість" визначе но, що платники податку зобов 'язані вести окремий облік оп ерацій з поставки та придбан ня товарів (послуг), які підляг ають оподаткуванню цим подат ком, а також які не є об'єктами оподаткування згідно зі ста ттею 3 та звільнених від опода ткування згідно зі статтею 5 ц ього Закону.
Зведені результати такого обліку відображаються у под аткових деклараціях, форма і порядок заповнення яких виз начаються відповідно до зако ну.
Пунктом 10.6 ст. 10 Закону Україн и "Про податок на додану варті сть" визначено, що форми декла рації та податкових розрахун ків з цього податку встановл юються відповідно до закону.
Проаналізувавши положення Закону України "Про податок н а додану вартість", суд встано вив, що безпосередньо цим зак оном форму та порядок заповн ення декларації з податку на додану вартість не встановл ено. Вищевказана норма (пп. 7.2.8 З акону України N168/97-ВР) є відсиль ною до інших законів, тому при визначенні правомірності по ложень наказу ДПА України, як им затверджено форму та поря док подання декларації з ПДВ , потрібно розглядати в сукуп ності норми законодавчих акт ів, які передбачають та встан овлюють таку форму чи порядо к або визначають компетенцію органу, який наділений право м встановлювати таку форму і порядок заповнення декларац ії.
Разом з тим, суд зауважує, що приписами п.п. 4.1.2. Закону 2181-ІІІ ч ітко встановлено випадки, ко ли податкова звітність, отри мана контролюючим органом ві д платника податків як подат кова декларація, може бути не визнана таким контролюючим органом як податкова деклара ція, а саме, якщо в ній не зазна чено обов' язкових реквізит ів, її не підписано відповідн ими посадовими особами, не ск ріплено печаткою платника по датків.
Тобто Законом встановлено вичерпний перелік обставин, за яких податкова деклараці я може бути не визнана такою к онтролюючим органом: 1 - коли в ній не зазначено обов' язко вих реквізитів, або 2 - її не під писано відповідними посадов ими особами, або 3 - не скріплен о печаткою.
Отже суд вважає, що з боку ві дповідача є неприпустимим ви ходити за коло передбачених законом підстав при наданні оцінки поданим деклараціям ш ляхом довільного тлумачення поняття “обов' язкові рекві зити”, виходячи з того, що безп осередньо самим законом такі реквізити не визначено.
Разом з тим, слід зауважити, що сама податкова служба обо в' язкові реквізити визначи ла, наприклад, в п. 4.4. Методични х рекомендацій щодо централі зованого приймання та комп' ютерної обробки податкової з вітності платників податків в ОДПС України, затверджених наказом ДПА України № 827 від 31.12. 2008р. таким чином:
“У цьому контексті під обов ' язковими реквізитами розу міються: тип документа (звітн ий, уточнюючий, звітний новий ); звітний (податковий) період; назва платника податків; код платника податків згідно з Є диним державним реєстром під приємств та організацій Укра їни відповідно до постанови Кабінету Міністрів України в ід 22 січня 1996 року N 118 “Про створе ння Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України” або реєстраційний (обліковий) номер з ТРДПАУ; ід ентифікаційний номер згідно з ДРФО або, у разі відмови від нього - серія та номер паспорт а для фізичної особи; місцезн аходження платника податків ; назва ОДПС, до якого подаєтьс я звітність; дата подання зві ту (або дата заповнення - залеж но від форми); підписи посадов их осіб, засвідчені печаткою .
Для звітів, у яких це передб ачено формою: звітний (податк овий) період, що уточнюється, у разі надання платником пода тків уточнюючого розрахунку ; ініціали, прізвища та іденти фікаційні номери посадових о сіб; код виду економічної дія льності (КВЕД); код органу місц евого самоврядування за КОАТ УУ; індивідуальний податкови й номер та номер Свідоцтва пр о реєстрацію платника податк у на додану вартість згідно з даними Реєстру платників по датку на додану вартість за з вітний (податковий) період”.
Отже, зважаючи на постійний процес вдосконалення та змі нення форм податкової звітно сті з боку ДПА України, визнач ення органами державної пода ткової служби переліку обов' язкових реквізитів своїми на казами, неприпустимо змінюва ти перелік таких реквізитів у кожному окремому випадку, н е спираючись на норми діючог о законодавства.
Проаналізувавши декларац ію ТОВ «Сінтоп» з податку на д одані вартість за квітень 2010 р оку встановлено, що всі обов' язкові реквізити були заповн ені та зазначені позивачем в ірно, будь-яких зауважень з ць ого приводу відповідач в пов ідомленні № 22946/10/192 від 31.05.2010р. не на водив. Суд звертає увагу відп овідача, що в повідомленні вз агалі відсутні посилання на якісь недоліки, що допущені п озивачем при заповнені декла рації.
Отже, підстави невизнання д екларації податковою звітні стю, передбачені п. 4.1.2 статті 4 Закону № 2181, пунктом 4.3. Порядку її заповнення і подання, пунк том 4.5. Методики відсутні. При цьому жодним законодавчим ак том інші підстави невизнання декларацій податковою звітн істю не передбачені.
В судовому засіданні був до сліджений оригінал декларац ії, що надавалася позивачем д о ДПІ в м. Сімферополі, будь-як их виправлень в ньому встано влено не було.
В силу ч. 2 ст. 71 КАС України в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.
Всупереч вимогам даної нор ми, відповідачем правомірнос ті своїх дій суду не доведено , відтак обґрунтованості поз овних вимог відповідачем не спростовано.
Як вже зазначено судом прип исами п.п. 4.1.2 п. 4.1 ст. 4 Закону Укра їни №2181-ІІІ від 21.12.2000р. визначено обов' язок контролюючого ор гану прийняти податкову декл арацію.
Отже позовні вимоги в части ні зобов' язання ДПІ в м. Сіфм ерополі прийняти податкову д екларацію ТОВ “Сінтоп” з под атку на додану вартість за кв ітень 2010 року також підлягают ь задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС Укр аїни якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб' єктом владних повн оважень, суд присуджує всі зд ійснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України.
Приймаючи до уваги, що позов ні вимоги задоволені, суд вва жає необхідним стягнути на к ористь позивача судовий збір в розмірі 3,40грн.
У судовому засіданні, що від булося 08.11.2010 року проголошено в ступну та резолютивну частин и постанови, а 11.11.2010 року постан ова складена у повному обсяз і.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 158-163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Уточнені позовні вимоги з адовольнити.
2. Визнати протиправним дії ДПІ в м. Сімферополі щодо відм ови у визнанні податковою зв ітністю декларації ТОВ «Сінт оп» за квітень 2010 року з податк у на додану вартість.
3. Зобов' язати Державну под аткову інспекцію в м. Сімферо полі Автономної Республіки К рим прийняти податкову декла рацію ТОВ “Сінтоп” з податку на додану вартість за квітен ь 2010 року.
4. Стягнути з Державного бюд жету України на користь ТОВ « Сінтоп» (ідентифікаційний ко д 30936755) 3,40 гривень судового збор у.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2010 |
Оприлюднено | 17.11.2010 |
Номер документу | 12240664 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Ілюхіна Ганна Павлівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні