КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-3768/10/2370 Головуючий у 1-й ін станції: Новікова Т.В.
Суддя-доповідач: Саприк іна І.В.
У Х В А Л А
Іменем України
"10" листопада 2010 р. м. Київ
Колегія суддів Київськ ого апеляційного адміністра тивного суду у складі:
головуючого судді: Сапр икіної І.В.,
суддів: Грищ енко Т.М., Шурко О.І.,
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в м. Києв і, без фіксації судового проц есу, в порядку ч. 1 ст. 41 КАС Украї ни, апеляційну скаргу Комуна льного підприємства «Благоу стрій»на постанову Черкаськ ого окружного адміністратив ного суду від 19.08.2010 року у справ і за позовом Державної інспе кції з контролю за цінами в Че ркаській області до Комуналь ного підприємства «Благоуст рій»про стягнення економічн их санкцій,-
В С Т А Н О В И Л А :
Державна інспек ція з контролю за цінами в Чер каській області звернулися д о Черкаського окружного адмі ністративного суду з адмініс тративним позовом до КП «Бла гоустрій»про стягнення екон омічних санкцій.
Постановою Черкаського о кружного адміністративного суду від 19.08.2010 року позов задов олено.
Не погоджуючись з вищеза значеною постановою, КП «Бла гоустрій» подали апеляційну скаргу, в якій просять скасув ати незаконну, на їх думку, пос танову суду першої інстанції та постановити нову про відм ову в позові. В своїй апеляцій ній скарзі апелянт посилаєть ся на незаконність та необґр унтованість оскаржуваного р ішення. Вважає, що судом першо ї інстанції неповно з' ясова ні обставини, які мають істот не значення для справи, а вста новлені судом висновки не ві дповідають обставинам справ и, що є підставою для скасуван ня судового рішення.
Заслухавши судд ю-доповідача, перевіривши ма теріали справи, доводи апеля ційної скарги, колегія судді в знаходить, що апеляційна ск арга не підлягає задоволенню , виходячи з наступного.
Черкаський окружний адмі ністративний суд в своєму рі шенні прийшов до висновку пр о наявність підстав для задо волення позову.
Апеляційна інстанція повн істю погоджується з доводами суду першої інстанції, з огля ду на наступне:
Як вбачається з матеріалі в справи, згідно плану роботи Державної інспекції з контр олю за цінами в Черкаській об ласті на третій квартал 2009 рок у та на підставі ст. 4 Закону Ук раїни «Про основні засади де ржавного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльно сті»№877-У від 05.04.2007р., позивачем п роведена перевірка 16.09.2009р., про що свідчить акт перевірки № 211 1 від 16.09.2009р., в якому встановлено завищення тарифів при форму ванні собівартості послуг з утримання будинків при розра хунку суми витрат та додатко во включено заробітну плату бухгалтера в розмірі мінімал ьного рівня у сумі 515грн.00коп. т а нарахування в розмірі 36,82%, з о дночасним включенням оплати праці даного працівника при розрахунку витрат в розмірі штатного розпису у сумі 920грн . 00коп. на місяць., що завищує со бівартість даної послуги на 0,027 грн./м.кв. (515 грн. х 1,3682 = 704,62 грн.), як додатково включені витрати н а оплату праці бухгалтера на місяць: 704,62 грн. : 25720 м.кв. = 0,027 грн./м.к в. Сума завищеного тарифу ста новить 0,036 грн. А сума необгрунт овано отриманої виручки з ур ахуванням рівня проплати нас елення за період з 01.09.2008р. по 01.09.2009р . становить 7 888грн.84коп. (0,036 х 25 720 м.к в. х 12 міс. = 11 111грн.04 коп.). Отже, сума необгрунтовано нарахованої плати за рік за послуги, з ура хуванням проплат населення с таном на 01.09.2009р., становила 71 %, тоб то 7 888грн.84коп. (11 111грн.04 коп. х 71 % = 7 888г рн.84коп.), з чим погодився дирек тор КП «Благоустрій», постав ивши свій підпис на акті пере вірки.
На підставі акту перевірки , Державною інспекцією з конт ролю за цінами в Черкаській о бласті нараховано відповід ачу штраф у сумі 75 777грн.68коп. від повідно до рішення № 152 від 21.09.2009р . та претензії від 21.09.2009р. № 2767, нап равлених на адресу КП «Благо устрій».
Задовольняючи позовні вим оги, Черкаський окружний адм іністративний суд виходив з наступного.
Станом на 01.09.2009р. підприємств ом укладено договори з 588 абон ентами населення, що станови ть 94 % від загальної кількості даної категорії. З іншими спо живачами угоди укладено 100 від сотків. З утримання будинків , споруд та прибудинкових тер иторій, підприємство надає п ослуги: з освітлення сходинк ових клітин і підвалів та обс луговування внутрішньо-буди нкових електромереж. Для роз рахунку з споживачами за пос луги квартплати у періоді, що перевіряється діяли тарифи, затверджені рішенням викона вчого комітету селищної ради № 2 від 31.01.2008р. у розмірі 0,15 грн./кв.м . в т.ч. ПДВ - 20%, тобто 0,0249 та рентабе льність - 8%, тобто 0,0092.
Згідно наданих документів , тарифи сформовані відповід но до порядку формування тар ифів на послуги з утримання б удинків і споруд та прибудин кових територій, затверджено го постановою КМУ від 12.07.2005р. № 560 , виходячи з фактичних витрат за 2007р., з урахуванням цін, що ді яли на момент формування тар ифу та заробітної плати з ура хуванням встановленого міні мального рівня, Галузевої уг оди та Колективного договору . Розрахунок накладних витра т проведено у відповідності до фактичних загально-виробн ичих та адміністративних вит рат за 2007р. Рівень накладних ви трат визначено у відсотках д о середньомісячного фонду за робітної плати основних робі тників і складає 90% (84,3/93,9 тис.грн. ). До розрахунку витрат з освіт лення місць загального корис тування, що включають обслуг овування внутрішньо будинко вих електромереж, включено ф актичне споживання електрое нергії будинками та використ ані матеріали на ремонт за по передній рік відповідно раху нків РЕМ та оплати матеріалі в. Також до складу включено за робітну плату електрика, роз раховану відповідно нормати вної чисельності на обслугов ування та штатного розпису, з урахуванням мінімального рі вня 515 грн. (включено 0,5 посадово го окладу). За перевірений пер іод дії тарифу з вересня 2008р. по вересень 2009р. фактичний рівен ь відшкодування витрат насел енню складав 94% (фактичні витр ати - 38,3тис.грн., собівартість н а кв.м. - 0,124грн.).
Отже, зростання собівартос ті спричинено зростанням рів ня мінімальної заробітної пл ати, цін на матеріали, послуги інших організацій. Відповід но до отриманого висновку що до розрахунку економічно-обг рунтованих планових витрат Д ержінспекції в Черкаській об ласті від 07.04.2008р. № 41, для розраху нку тарифу собівартість стан овить 27грн. 50 коп., до якої засто совано рентабельність в розм ірі 12% для населення та бюджет них установ, і 15% для інших спож ивачів. Тарифи затверджено р ішенням № 128 виконкому селищно ї ради від 14.04.2008р. За період дії т арифу фактичний рівень відшк одування склав - 84%. Витрати всь ого - 97,1 тис. грн., об'єм наданих п ослуг 2953,3 м.куб., або с/в на м/куб. с клала 32,88 грн. Отже, собівартіст ь зросла за рахунок зменшенн я об'ємів наданих послуг та зр останням витрат по наданню д аних послуг в зв'язку із зрост анням цін на ПММ, мінімальног о рівня з/п, цін на послуги інш их організацій тощо.
Таким чином, перевіркою пра вильності формування тарифі в встановлено завищення собі вартості послуг з утримання будинків та прибудинкових те риторій, в зв'язку з тим, що при розрахунку суми витрат дода тково включено заробітну пла ту бухгалтера в розмірі міні мального рівня 515 грн. 00 коп. та н арахування в розмірі 36,82%, тоді як оплата праці даного праці вника включена при розрахунк у накладених витрат в розмір і відповідно штатного розпис у 920 грн. 00 коп. на місяць, що приз вело до завищення собівартос ті даної послуги на 0,027 грн./м.кв ., тому сума необгрунтовано от риманої виручки, з урахуванн ям рівня проплати населенням за період 01.09.2008р. по 01.09.2009р. станов ить 7888 грн.84 коп.
Отже, з врахуванням викладе ного, апеляційна інстанція п огоджується з висновком суду першої інстанції, що Державн ою інспекцією з контролю за ц інами в Черкаській області п равомірно застосовані до КП «Благоустрій» штрафні санкц ії за порушення законодавств а про ціни та ціноутворення п ри формуванні тарифів на пос луги з утримання будинків та прибудинкової території, що спричинило до утворення нео бгрунтовано отриманої вируч ки у сумі 7 888грн. 84коп., на яку нар ахований штраф у сумі 15 777грн. 68к оп.
Проаналізувавши мат еріали справи, доводи апеляц ійної скарги, колегія суддів знаходить, що судом першої ін станції зроблено правильний висновок про необхідність з адоволення позову.
Згідно зі ст. 200 КАС України , суд апеляційної інстанції з алишає скаргу без задоволенн я, а постанову суду - без змін , якщо визнає, що суд першої ін станції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержання м норм матеріального і проце суального права.
Таким чином, апеляційна ска рга Комунального підприємст ва «Благоустрій»на постанов у Черкаського окружного адмі ністративного суду від 19.08.2010 р оку у справі за позовом Держа вної інспекції з контролю за цінами в Черкаській області до Комунального підприємств а «Благоустрій»про стягненн я економічних санкцій, підля гає залишенню без задоволенн я, а постанова суду першої інс танції - без змін.
Керуючись ст.ст. 2, 198, 200, 205, 206 КАС України, судова колегія, -
У Х В А Л И Л А:
В задоволенні апеляці йної скарги Комунального під приємства «Благоустрій»- в ідмовити.
Постанову Черкаського окр ужного адміністративного су ду від 19.08.2010 року - залишити бе з змін.
Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та може бути оскаржена протяго м двадцяти днів шляхом подач і касаційної скарги безпосер едньо до Вищого адміністрати вного суду України.
Головуючий суддя:
Судді:
Повний текст ухвали ви готовлено 10.11.2010 року.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2010 |
Оприлюднено | 17.11.2010 |
Номер документу | 12245907 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Саприкіна І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні