Ухвала
від 17.10.2024 по справі 903/69/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

УХВАЛА

17 жовтня 2024 року Справа № 903/69/18 Господарський суд Волинської області у складі судді Якушевої І.О., за участю секретаря судового засідання Ведмедюка М.П.,

за участю представників:

від ініціюючого кредитора: н/з,

від кредитора ГУ ДПС у Львівській області: Іванейко Я. Я. - діє в порядку самопредставництва

від боржника: н/з,

арбітражний керуючий (ліквідатор): н/з,

розглянувши заяву Головного управління Державної податкової служби у Львівській області

про визнання кредиторських вимог

у справі 903/69/18

за заявою ОСОБА_1 , м. Луцьк

про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ+", м. Луцьк,

в с т а н о в и в:

ухвалою Господарського суду Волинської області від 28.02.2018р. (з урахуванням ухвали господарського суду про виправлення описки від 01.03.2018р.) (суддя Войціховський В.А.) було відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ+", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто п`ятнадцять календарних днів до 23 червня 2018 року, розпорядником майна ТОВ "ІНВЕСТ+" призначено арбітражного керуючого Гуріна Романа Анатолійовича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1487 від 16.07.2013р.

Постановою суду від 11.07.2019 (суддя Войціховський В.А.) процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ "ІНВЕСТ+" та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Гуріна Р.А. було припинено, ТОВ "ІНВЕСТ+" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором товариства призначено арбітражного керуючого Рабана М.Т.

На підставі розпорядження керівника апарату Господарського суду Волинської області від 20.06.2023 №01-4/63 згідно із протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 20.06.2023, справу №903/69/18 у зв`язку із смертю 17.06.2023 судді Войціховського В.А. розподілено судді Якушевій І.О.

Ухвалою від 26.06.2023 справу №903/69/18 за заявою ОСОБА_1 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ+" прийнято до провадження.

09.09.2024 на адресу суду надійшла заява ГУ ДПС у Львівській області про визнання кредиторських вимог, в якій управління просить визнати кредиторські вимоги ГУ ДПС у Львівській області до ТОВ "ІНВЕСТ+" в сумі 896,54 грн. та сплачений судовий збір у розмірі 6056 грн.

Ухвалою суду від 10.09.2024 заяву Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про визнання кредиторських вимог прийнято до розгляду, розгляд заяви у судовому засіданні призначено на 26.09.2024 на 15:00 год.

17.09.2024 від ліквідатора Рабана М. Т. надійшло повідомлення від 17.09.2024, в якому він грошові вимоги ГУ ДПС у Львівській області в сумі 896,54 грн. вважає обґрунтованими, а тому вони підлягають відхиленню.

23.09.2024 від ГУ ДПС у Львівській області надійшли додаткові пояснення від 23.09.2024, в якому управління повідомило, що спірну заборгованість з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості, у розмірі 896,54 грн. становлять нараховані контролюючим органом суми коштів відповідно до податкового повідомлення-рішення № 15029/13-01-04-07 від 04.04.2024 у розмірі 896,54 грн. штрафу за затримку сплати грошового зобов`язання. Посилаючись на акт камеральної перевірки, управління зазначає, що порушення було виявлено у 2016-2017 роках, тобто ще до порушення провадження у справі про банкрутство ТзОВ Інвест +, відтак, вказані вимоги є конкурсними.

Сторони/учасники справи у судове засідання 26.09.2024 не з`явилися, представник ГУ ДПС у Львівській області Іванейко Я. Я. не вийшла на зв`язок із судом в режимі відеоконференції з технічних причин.

Ухвалою суду від 26.09.2024 розгляд заяви ГУ ДПС у Львівській області про визнання кредиторських вимог відкладено на 17.10.2024 на 16:00 год.

Представник кредитора в судовому засіданні заяву ГУ ДПС у Львівській області з грошовими вимогами до боржника підтримав, просив її задовольнити.

07.10.2024 від арбітражного керуючого Рабана М. Т. надійшло повідомлення від 07.10.2024 про результати розгляд заяви ГУ ДПС у Львівській області з грошовими вимогами до боржника ТзОВ Інвест + у справі про банкрутство, в якому ліквідатор грошову вимогу в розмірі 896,54 грн. не визнає, вважає її необґрунтованою.

11.10.2024 ГУ ДПС у Львівській області надійшли додаткові пояснення у справі, в яких управління зазначає, що заборгованість з податку на нерухоме майно, відмінна від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості у розмірі 896,54 грн. становлять нараховані контролюючим органом суми коштів відповідно до податкового повідомлення-рішення № 15029/13-01-04-07 від 04.04.2024 у розмірі 896,54 грн. штрафу за затримку сплати грошового зобов`язання. Відтак, нараховане зобов`язання є штрафом за порушення правил сплати грошового зобов`язання податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості у розмірі 8865,3 грн., а саме: за затримку на 1314, 1498, 1406, 1314, 1589, 1406, 1498, 1589 календарних днів. Такий штраф нарахований відповідно до п. 124.1 ст. 124, п. 266.10.1 ст. 266 Податкового кодексу України у розмірі 10% від несплаченої суми грошового зобов`язання.

В судове засідання 17.10.2024 боржник, кредитори, ліквідатор не з`явилися.

З огляду на їх належне повідомлення заяву розглянуто за їх відсутності.

Розглянувши заяву ГУ ДПС у Львівській області про визнання грошових вимог до боржника, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання грошових вимог, виходячи з наступних обставин.

За змістом статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства (надалі - КУзПБ) грошовим зобов`язанням є зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України, зокрема до грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів).

Кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство (ст. 1 КУзПБ).

Визначення статусу вимог кредитора (конкурсні чи поточні) пов`язується безпосередньо з моментом виникнення цих вимог. При цьому набуття статусу кредитора у справі про банкрутство законодавець пов`язує з наявністю у особи (як фізичної, так і юридичної) грошових вимог до боржника, поданих у встановленому законом порядку, та прийняття судом відповідної ухвали про повне або часткове визнання її вимог. Відповідний висновок наведений Верховним Судом у постановах від 25.06.2020 у справі № 916/1965/13, від 21.09.2020 у справі № 916/2878/14, від 19.01.2021 - № 916/4181/14, від 04.11.2020 у справі № 904/9024/16, від 14.06.2023 - № 904/5743/20.

Порядок виникнення грошових зобов`язань щодо сплати податків та зборів визначений Податковим кодексом України (надалі - ПК України), положеннями пунктів 1.1. та 1.3 статті 1 якого унормовано, що цей Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цей Кодекс не регулює питання погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства, з банків, на які поширюються норми Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб", проведення комплексних перевірок з метою виявлення фінансових рахунків та погашення зобов`язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (крім особливостей функціонування єдиного рахунку, подання звітності щодо суми нарахованого єдиного внеску), зборів на обов`язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

Верховний Суд у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у постанові від 14.06.2023 у справі № 904/5743/20 дійшов висновку про те, що з огляду на положення статей 45 - 47 Кодексу України з процедур банкрутства, податковий орган, так само як і інші конкурсні кредитори, повинен подати до господарського суду вимоги до боржника щодо його грошових зобов`язань по сплаті податків і зборів, що виникли до дня відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство разом з документами, що ці зобов`язання підтверджують, а господарський суд зобов`язаний розглянути всі вимоги та заперечення проти них на підставі поданих кредитором і боржником документів, оцінити правомірність цих вимог незалежно від наявності в адміністративному суді спору щодо неузгодженого податкового зобов`язання, з якого сформована кредиторська вимога податкового органу.

Норми Кодексу України з процедур банкрутства не містять заборони кредитору заявляти конкурсні вимоги до боржника у ліквідаційній процедурі. Аналогічні правові висновки викладені у постанові Верховного Суду від 25.07.2023 у справі № 922/5231/21, постанові судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у складі Верховного суду від 14.06.2023 у справі № 904/5743/20.

У Податковому кодексі України наведено визначення грошового зобов`язання, яке є спеціальним для цілей податкового законодавства, а саме: грошове зобов`язання платника податків це сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня (п. 14.1.39. ПКУ).

Пункт 14.1.156. ПК України визначає податкове зобов`язання як суму коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк), та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом та/або Митним кодексом України.

У постанові від 15.12.2020 у справі № 904/1693/19 Велика Палата Верховного Суду дійшла правового висновку про те, що аналіз приписів податкового законодавства, в тому числі положень підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14, пункту 56.18 статті 56, пункту 57.3 статті 57 та інших положень ПК України, дає змогу дійти висновку про те, що грошове зобов`язання платника податків для цілей здійснення адміністрування податків та зборів може існувати як узгоджене зобов`язання, набувши статусу податкового боргу після настання моменту його сплати, що надає податковому органу можливість здійснення заходів щодо стягнення суми такого зобов`язання, а також як неузгоджене зобов`язання, коли грошове зобов`язання існує, але заходи щодо адміністрування податків та зборів податковими органами не вживаються. Однак неузгодженість суми грошового зобов`язання не означає, що зобов`язання не існує або може не враховуватися при зверненні із заявою про визнання кредиторських вимог відповідно до приписів законодавства про банкрутство.

У податковому законодавстві податковий обов`язок включає в себе обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи (п. 36.1. ст. 36 ПК України).

Податковий обов`язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов`язує сплату ним податку (п. 37.2. ст. 37 ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України, платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Податкова декларація, розрахунок, звіт (надалі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску (п. 46.1. ст. 46 ПК України).

Пунктами 49.1., 49.2. статті 49 ПК України передбачено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.

Пунктом 54.1. ПК України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п. 57.1 ст. 57 ПК України).

Отже, з наведеного можна дійти висновку про наступні етапи податкового обов`язку платника податку за загальним правилом:

-виникнення об`єкту оподаткування,

-обчислення платником суми податкового зобов`язання,

-подання декларації,

-сплата податку у визначені податковим законодавством строки.

У разі добросовісного виконання платником податків наведених вище етапів податкового обов`язку платник податків уникає наслідків порушення податкового законодавства (зокрема, покладення на нього штрафних санкцій, визначених ПК України), а податковий орган, в свою чергу, може належно виконати свій обов`язок з реєстрації, перевірки та обліку платників податків тощо.

У випадку, коли платник податку в установлені строки не подає декларації або дані перевірок свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань та надіслати платнику податків податкове повідомлення-рішення про обов`язок платника податків сплатити суму грошового зобов`язання.

Положеннями пункту 58.1 статті 58 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу.

Зазначена стаття встановлює загальні підстави і порядок надсилання податкового повідомлення-рішення і не пов`язує із цією дією виникнення податкового зобов`язання у платника податку (п. 6.15, 6.16. постанови Великої Палати Верховного Суду від 15.12.2020 у справі № 904/1693/19).

Положеннями податкового законодавства визначено обов`язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню та обов`язок самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації. Отже, для цілей розгляду грошових вимог податкового органу до боржника у справі про банкрутство та кваліфікації їх як конкурсних чи поточних, моментом виникнення грошових вимог податкового органу в розумінні Кодексу України з процедур банкрутства слід вважати перший день несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації за відповідним податком.

Відповідно до ст. 1 КУзПБ конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника.

Згідно з ч. 4 ст. 60 КУзПБ у ліквідаційній процедурі суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.

Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної ст. 64 КУзПБ. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Згідно із нормами пп.78.1.7 п.78 ст.78 ПК України контролюючий орган мас право здійснити документальну позапланову перевірку у разі коли розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про банкрутством платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Відповідно до п.75.1.1 п. 75.1 ст. 75 ПК України ГУ ДПС у Львівській області було проведено камеральну перевірку ТзОВ Інвест+ щодо порушення правил (термінів) сплати (перерахування) податків, платежів, зборів за період з 01.02.2016 по 30.04.2017, за результатами якої складено акт від 02.04.2024 №13943/13-01-04-07/38592825, яким встановлено порушення ТзОВ Інвест+ вимог п.57.1. ст.57, п.50.1. ст.50 Податкового кодексу України, які полягають у тому, що ТзОВ Інвест+ порушило терміни сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що тягне за собою відповідальність у вигляді штрафних санкцій, передбачених ст.124 ПК України.

Як зазначено в акті перевірки граничні терміни сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: 30.04.2017; 28.10.2017; 28.01.2017; 30.04.2017; 29.07.2016; 28.01.2017; 28.10.2016; 29.07.2016; кількість днів прострочення: 1314, 1498, 1406, 1314, 1589, 1406, 1498, 1589.

ГУ ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення-рішення від 04.04.2024 №15029/13-01-04-07/38592825, згідно з яким ТзОВ Інвест+ за порушення правил сплати (перерахування) грошового зобов`язання з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, нараховано штраф у розмірі 896,54 грн.

Відповідно до п. 124.1 ст. 124 Податкового кодексу України у випадку, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання, протягом строків, визначених цим кодексом, такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах: при затримці на 5 календарних днів у розмірі 5 % погашеної суми заборгованості; при затримці більше 30 календарних днів у розмірі 10 % погашеної суми заборгованості.

Оскільки затримка сплати грошового зобов`язання становить більше 30 днів штраф нарахований у розмірі 10 % від несплаченої суми грошового зобов`язання.

Визначення статусу вимог кредитора (конкурсні чи поточні) пов`язується безпосередньо з моментом виникнення цих вимог. При цьому набуття статусу кредитора у справі про банкрутство законодавець пов`язує з наявністю у особи (як фізичної, так і юридичної) грошових вимог до боржника, поданих у встановленому законом порядку, та прийняття судом відповідної ухвали про повне або часткове визнання її вимог. Відповідний висновок наведений Верховним Судом у постановах від 25.06.2020 у справі № 916/1965/13, від 21.09.2020 у справі № 916/2878/14, від 19.01.2021 - № 916/4181/14, від 04.11.2020 у справі № 904/9024/16, від 14.06.2023 - № 904/5743/20.

Як зазначив Верховний Суд у постанові від 17.01.2024 у справі №903/51/20, скасовуючи постанову суду апеляційної інстанції, ухвалу місцевого суду, судам належало встановити момент виникнення грошових вимог податкового органу за кожним несплаченим божником та заявленим контролюючим органом податком, який (момент) пов`язується із першим днем несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України, для подання податкової декларації.

Граничними термінами сплати податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, як зазначено в акті перевірки, є: 30.04.2017; 28.10.2017; 28.01.2017; 30.04.2017; 29.07.2016; 28.01.2017; 28.10.2016; 29.07.2016.

Таким чином, факт порушення термінів сплати податкових зобов`язань ТзОВ Інвест+ мав місце ще у 2016-2017 роках, тобто до порушення провадження у справі про банкрутство ТзОВ «Інвест+», відтак вимоги ГУ ДПС у Львівській області є конкурсними.

Податкове повідомлення-рішення від 04.04.2024 №15029/13-01-04-07/38592825 не оскаржене боржником, не визнано недійсним та набрало законної сили.

З урахуванням наведеного заяву ГУ ДПС у Львівській області про визнання грошових вимог до боржника на суму 896,54 грн., а також 6056,00 грн. судових витрат слід задовольнити та визнати вимоги кредитора у заявленому розмірі із такою черговістю їх задоволення:

- 6056 грн. - понесені судові витрати (сплата судового збору) - вимоги першої черги;

- 896,54 грн. штраф - вимоги шостої черги.

Зобов`язання ТзОВ Інвест+ у розмірі 896,54 грн. підтверджені доданими кредитором до заяви довідкою про наявність боргу по платежах до бюджету, розрахунком податкового боргу, податковим повідомленням-рішенням від 04.04.2024 №15029/13-01-04-07/38592825, актом від 02.04.2024 №13943/13-01-04-07/38592825, витягом з ІС Податковий блок.

Керуючись, ст.ст. 1, 2, 59, 60, 61, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

у х в а л и в:

1. Заяву Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про визнання кредиторських вимог до боржника задовольнити.

2. Визнати грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43968090) до товариства з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТ+" (43000, м. Луцьк, вул. Єршова, 11, офіс 408, код ЄДРПОУ 38592825) на загальну суму 6952 грн. 54 коп., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості:

- 6056 грн. 00 коп. - вимоги першої черги;

- 896 грн. 54 коп. - вимоги шостої черги.

3. Зобов`язати ліквідатора Рабана М. Т. відповідно до ст. 47, 64 КУзПБ внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку і строки, встановлені ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали виготовлено і ухвалу підписано 22.10.2024

Суддя І. О. Якушева

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення17.10.2024
Оприлюднено24.10.2024
Номер документу122467370
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/69/18

Рішення від 16.10.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

Ухвала від 17.10.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 04.10.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 26.09.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 13.09.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 10.09.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Якушева Інна Олександрівна

Ухвала від 04.09.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

Ухвала від 30.08.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

Ухвала від 23.08.2024

Господарське

Господарський суд Волинської області

Дем'як Валентина Миколаївна

Постанова від 06.02.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Павлюк І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні