Рішення
від 15.10.2024 по справі 380/4301/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 жовтня 2024 рокусправа № 380/4301/24

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Крутько О.В.,

за участю секретаря судового засідання Пунейко Р.Р.,

представників позивача за первісним позовом (відповідача за зустрічним позовом) ОСОБА_1 , ОСОБА_2

представника відповідача за первісним позовом (позивача за зустрічним позовом) ОСОБА_3 ,

розглянув у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу

за первісним позовом Головного управління Державної податкової служби у Львівській області

до Приватного підприємства «Річойл»

про стягнення податкового боргу

за зустрічним позовом Приватного підприємства «Річойл»

до Головного управління Державної податкової служби у Львівській області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної податкової служби у Львівській області (далі Головне управління ДПС у Львівській області, позивач за первісним позовом, відповідач за зустрічним позовом) звернувся з позовом до Приватного підприємства «Річойл» (далі ПП «Річойл», відповідач за первісним позовом, позивач за зустрічним позовом) про стягнення з ПП «Річойл» до бюджету коштів з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника в розмірі 412923,85 грн.

В обґрунтування позовних вимог податковий орган покликався на те, що ПП «Річойл» має податковий борг перед бюджетом, який складається із сум податкових зобов`язань по пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 412 923,85 грн., яка нарахована згідно податкового повідомлення-рішення № 24605/13-01-07-10 від 07.11.2023.

Ухвалою суду від 28.02.2024 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі.

ПП «Річойл» подало зустрічний позов, у якому заявило позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 24605/13-01-07-10 від 07.11.2023.

В обґрунтування зустрічних позовних вимог приватне підприємство вказало, що при виконанні контракту №22/04/21-442 від 22.04.2021 відбулись істотні зміни обставин через поставку партії товару неналежної якості (знищена етикетка на пляшках), внаслідок чого сторони контракту вирішили змінити ціну товару шляхом надання знижки на товар, який мав бути поставлений до 30.03.2022, однак не був поставлений у зв`язку з захопленням підприємства військовими злочинцями країни агресора, тобто у зв`язку з форс-мажорними обставинами. Отже, зміна ціни поставленого товару, який був неналежної якості, відбулась шляхом надання дисконту на 30% (в сумі 11 291, 76 дол. США) на партію товару, який мав бути поставлений на підставі цього ж контракту до 30.03.2022. Отже, зміна ціни товару відбулась за згодою сторін на законних підставах, тому валютна виручка в розмірі 11 291, 76 дол. США за експортовані товари від GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC позивачу не повинна була надійти.

Ухвалою від 22.03.2024 прийнято зустрічний позов Приватного підприємства «Річойл» до спільного розгляду з первісним позовом у справі № 380/4301/24 за позовом Головного управління ДПС у Львівській області до ПП «Річойл» про стягнення податкового боргу. Вимоги за зустрічним позовом об`єднано в одне провадження з первісним позовом; ухвалено перейти до розгляду справи за правилами загального позовного провадження; призначено підготовче засідання на 18.04.2024.

18.04.2024 в підготовчому засіданні відкладено розгляд справи до 14.05.2024.

Головне управління ДПС у Львівській області подало відзив на зустрічну позовну заяву, у якому вказало, що між ПП "РІЧОЙЛ" та нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC 22.04.2021 укладено зовнішньоекономічний договір на поставку товару № 22/04/21-442. На виконання умов зовнішньоекономічного договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442, нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США), 06.07.2021 здійснено передоплату в сумі 13173,72 дол. США на валютний рахунок № UA 723003460000026004097366601, відкритий в АТ "СЕНС БАНК" (ПАТ "АЛЬФА-БАНК") (МФО 300346). ПП "РІЧОЙЛ" в межах виконання зовнішньоекономічного договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442, 30.07.2021 здійснило експорт товару. Валютна виручка від нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США) по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442 надійшла на валютний рахунок ПП "РІЧОЙЛ", відкритий в АТ "ПІРЕУС БАНК" (МФО 300658) 07.04.2022 року на загальну суму 13173,72 дол.США з дотримання законодавчо встановлених строків розрахунків. На порушення частини 2 статті 13 Закону України від 21.06.2018 №2473-VIII "Про валюту і валютні операції" та вимог пункту 21 розділу ІІ Постанови Правління НБУ від 02.01.2019 №5 "Про затвердження Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті", валютна виручка на загальну суму 11291,76 дол.США від нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США) по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442 на валютні рахунки ПП "РІЧОЙЛ" не надійшла. За результатами проведених розрахунків по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442, укладеному з фірмою-нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США), встановлено прострочену дебіторську заборгованість на загальну суму 11291,76 дол.США, з граничним терміном погашення 29.07.2022.

Відповідач за зустрічним позовом вважає, що Сертифікат від 23.05.2023 № 6500-23-2488 (вих. № 27.01-01/12-86) про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), виданий Херсонською Торгово-промисловою палатою, не має відношення до поставки у власність нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США) товару відповідно до умов Кредит Ноти № 1 від 30.12.2021 року по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442 у термін до 30.03.2022 та не стосується поставки на загальну суму 37639,20 дол. США, вже здійсненої ПП "РІЧОЙЛ" на користь нерезидента на підставі митної декларації від 30.07.2021 № UA508040/2021/005641 по зазначеному експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442; просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

14.05.2024 в судовому засіданні відкладено розгляд справи на 11.06.2024.

11.06.2024 відкладено розгляд справи до 09.07.2024.

09.07.2024 протокольною ухвалою закрито підготовче провадження, призначено справу до судового розгляду на 27.08.2024.

27.08.2024 відкладено розгляд справи на 17.09.2024.

17.09.2024 відкладено розгляд справи до 15.10.2024.

15.10.2024 в судовому засіданні представники Головного управління ДПС у Львівській області позовні вимоги за первісним позовом підтримали, просили його задовольнити, у задоволенні зустрічного позову відмовити. Представник ПП «Річойл» просив позовні вимоги за зустрічним позовом задовольнити, у задоволенні первісного позову відмовити.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які мають значення для справи, заслухавши представників сторін, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Головним управлінням ДПС у Львівській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку Приватного підприємства «Річойл» (ЄДРПОУ 38667335) з питань дотримання вимог валютного законодавства по експортних зовнішньоекономічних контрактах; від 22.04.2021 № 22/04/21-442, дата здійснення експортної операції 30.07.2021, від 04.10.2019 № 2019/05, дата здійснення експортної операції 11.02.2022, за результатами якої складено акт від 10.10.2023 № 25167/13-01-07-10/38667335.

Перевіркою встановлено порушення вимог частини 2 статті 13 Закону України від 21 червня 2018 року № 2473-VIII "Про валюту і валютні операції" по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442, укладеному з фірмою-нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC, відповідно до отриманої інформації Національного банку України, надісланої листами ДПС України 05.09.2022 № 10109/7/99-00-07-05-02-07.

Згідно акту за результатами перевірки інформації ДПС України від 05.09.2022 № 10109/7/99-00-07-05-02-07 про виявлені факти ненадходження в установлені Національним банком України граничні строки розрахунків грошових коштів та товарів по ПП "РІЧОЙЛ" станом на 01.08.2022, яка була надана уповноваженим банком АТ "СЕНС БАНК" (ПАТ "АЛЬФА-БАНК") (МФО 300346) до НБУ, згідно з Інструкцією про порядок валютного нагляду банків за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів, затвердженою Постановою правління НБУ від 02.01.2019 №7, по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442, укладеному з фірмою-нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США), встановлено порушення вимог частини 2 статті 13 Закону України від 21.06.2018 № 2473-VIII "Про валюту і валютні операції" та п.21 розділу ІІ Постанови №5 в частині порушення граничних строків розрахунків по експортних операціях.

На підставі акту перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення від 07.11.2023 № 24605/13-01-07-10, згідно якого Приватному підприємству «Річойл» нараховано пеню за порушення терміну розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 412923,85грн.

У зв`язку з несплатою суми пені згідно податкового повідомлення-рішення від 07.11.2023 № 24605/13-01-07-10 Головне управління ДПС у Львівській області звернулась до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу.

ПП «Річойл» подало зустрічний позов до Головного управління ДПС у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 07.11.2023 № 24605/13-01-07-10.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі -ПК України).

Відповідно до пп. 19-1.1.4 п.19-1.1 ст.19-1 ПК України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: здійснюють контроль за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті.

Підпунктами 20.1.4, 20.1.19, 20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України передбачено, що контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право:

проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків;

застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини;

Правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов`язки суб`єктів валютних операцій і уповноважених установ та встановлює відповідальність за порушення ними валютного законодавства визначає Закон України «Про валюту і валютні операції» № 2473-VIII від 21.06.2018.

Особливості встановлення граничних строків розрахунків за операціями, зокрема, з експорту товарів регламентується відповідно до статті 13 Закону № 2473-VIII.

Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів (ч. 1 ст. 13 Закону № 2473-VIII).

Згідно ч. 2 ст. 13 Закону № 2473-VIII у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з експорту товарів грошові кошти підлягають зарахуванню на рахунки резидентів у банках України у строки, зазначені в договорах, але не пізніше строку та в обсязі, встановлених Національним банком України. Строк виплати заборгованості обчислюється з дня митного оформлення продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав - з дня оформлення у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді) акта, рахунка (інвойсу) або іншого документа, що засвідчує їх надання.

Пунктом 21 розділу II Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 02.01.2019 № 5, граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 365 календарних днів.

Відповідно до пункту 14-2 Постанови Правління НБУ від 24.08.2022 №18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», на період воєнного стану граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів становлять 180 календарних днів та застосовуються до операцій, здійснених з 05 квітня 2022 року.

Порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом Національного банку України, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) (ч. 5 ст. 13 Закону № 2473-VIII).

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, за результатами перевірки стягує у встановленому законом порядку з резидентів пеню, передбачену частиною п`ятою цієї статті (ч. 8 ст. 13 Закону № 2473-VIII).

Частиною 6 статті 13 Закону № 2473-VIII передбачено, що у разі якщо виконання договору, передбаченого частинами другою або третьою цієї статті, зупиняється у зв`язку з виникненням форс-мажорних обставин, перебіг строку розрахунків, установленого згідно з частиною першою цієї статті, та нарахування пені відповідно до частини п`ятої цієї статті зупиняється на весь період дії форс-мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин. Підтвердженням виникнення та закінчення дії форс-мажорних обставин є відповідна довідка уповноваженої організації (органу) країни розташування сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або третьої країни відповідно до умов цього договору (контракту).

Відповідно до вимог статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» № 671/97-ВР від 02.12.1997 торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб`єкта господарської діяльності за собівартістю.

Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.

Суд звертає увагу, що форс-мажорні обставини не мають преюдиційного характеру, і при їх виникненні скаржник, який посилається на них як на підставу неможливості належного виконання зобов`язання, повинен довести їх наявність не тільки самих по собі, але і те, що вони були форс-мажорними саме для даного конкретного випадку. Як вбачається із вищенаведеного, обмежувальні/забороняючі заходи, військова агресія російської федерації проти України, введення воєнного стану підпадають під визначення форс-мажорних обставин.

Верховний Суд у постанові від 10 січня 2024 року у справі № 817/139/18 виснував, що доказами форс-мажорних обставин є будь-які докази за умови їх належності та допустимості, проте у відносинах щодо дотримання валютного законодавства єдиним доказом настання форс-мажору (обставини непереборної сили) є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Суд встановив, що між ПП "РІЧОЙЛ" (Постачальник) в особі генерального директора ОСОБА_4 та нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (Покупець, США), в особі Victor Ivanov, 22.04.2021 укладено зовнішньоекономічний договір на поставку товару № 22/04/21-442.

На виконання умов зовнішньоекономічного експортного договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442, нерезидентом GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США), 06.07.2021 здійснено передоплату в сумі 13173,72 дол. США на валютний рахунок № UA 723003460000026004097366601, відкритий в АТ "СЕНС БАНК" (ПАТ "АЛЬФА-БАНК") (МФО 300346).

ПП "РІЧОЙЛ" в межах виконання зовнішньоекономічного договору від 22.04.2021 № 22/04/21-44230.07.2021 здійснено експорт товару (олія рослинна, сира, рідка, для харчування людей, в скляних пляшках: TM Luciani 100% - олія соняшника першого віджиму 500 мл (460 гр) / TM Luciani 100%, УКТ ЗЕД; олія з насіння льону 500 мл (460 гр) / TM Luciani 100%, УКТ ЗЕД 1515110000; олiя з насiння гiрчицi 500 мл (460 гр) / TM Luciani 100% , УКТ ЗЕД 1514919000; олія з насіння коноплі 500 мл (460 гр) / TM Luciani 100%, УКТ ЗЕД 1515905900; олія з насіння кунжуту 500 мл (460 гр)/TM Luciani 100%, УКТ ЗЕД 1515501900)) на користь нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США) на загальну суму 37639,20 дол.США згідно митної декларації від 30.07.2021 № UA508040/2021/005641 на умовах поставки FCA UA с. Саги.

Валютна виручка від нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC (США) по експортному договору від 22.04.2021 № 22/04/21-442 надійшла на валютний рахунок ПП "РІЧОЙЛ", відкритий в АТ "ПІРЕУС БАНК" (МФО 300658), 07.04.2022 на загальну суму 13173,72 дол. США з дотримання законодавчо встановлених строків розрахунків.

Згідно листа-повідомлення від нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC щодо надання знижки на поставлену продукцію неналежній якості (пошкоджені етикетки) та Кредит-ноти №1 від 05.07.2022 до експортного договору від 22.04.2021 №22/04/21-442, ПП «Річойл» надано знижку в сумі 11291,76 дол. США по цьому контракту на користь нерезидента GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC по причині поставки товару з пошкодженими етикетками.

ПП «Річойл» зобов`язалось здійснити поставку в рамках цього договору на суму знижки до 30.03.2022.

Згідно Сертифікату Херсонської торгово-промислової палати №6500-23-2488 (вих. №27.01-01/12-86) від 23.05.2023 засвідчено форс-мажорні обставини: військову агресію російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану в Україні, тимчасову окупацію, оточення (блокування), ведення бойових дій на території Олешківської міської територіальної громади Херсонського району Херсонської області, захоплення підприємства ПП «Річойл», що стало підставою унеможливлення роботи підприємства та стало причиною неможливості поставити у власність Покупця товар, відповідно до умов Кредит Ноти №1 від 30.12.2021 за зовнішньоекономічним контрактом на поставку №22/04/21-442 від 22.04.2021, який укладено між ТОВ «Річойл» та GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC.

З наведеного слідує, що при виконанні ПП «Річойл» контракту №22/04/21-442 від 22.04.2021 відбулись істотні зміни обставин через поставку партії товару неналежної якості (знищена етикетка на пляшках) внаслідок чого сторони вирішили змінити ціну товару шляхом надання знижки на товар, який мав бути поставлений до 30.03.2022, однак не був поставлений у зв`язку з форс-мажорними обставинами. Зміна ціни поставленого товару, який був неналежної якості, відбулась шляхом надання дисконту на 30% (в сумі 11 291, 76 дол. США) на партію товару, який мав бути поставлений на підставі цього ж контракту до 30.03.2022.

Оскільки зміна ціни товару відбулась за згодою сторін, валютна виручка в розмірі 11 291, 76 дол. США за експортовані товари компанією GRANTE FOODS INTERNATIONAL LLC на користь ПП «Річойл» до сплати не підлягала.

Таким чином, Головним управлінням ДПС у Львівській області не доведено наявності підстав для застосування пені до ПП «Річойл» за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, тому податкове повідомлення-рішення № 24605/13-01-07-10 від 07.11.2023 належить визнати протиправним та скасувати. Позовні вимоги за зустрічним позовом задовольнити.

Оскільки позовні вимоги за первісним позовом про стягнення податкового боргу ґрунтуються на визначенні такого відповідно до податкового повідомлення-рішення №24605/13-01-07-10 від 07.11.2023, неправомірність якого встановлена в ході розгляду цієї справи, то позовні вимоги за первісним позовом до задоволення не підлягають.

Відповідно до ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що наявність підстав для задоволення зустрічних позовних вимог та відмови у задоволенні первісного позову.

Відповідно до вимог ст.139 КАС України, судові витрати слід стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 14, 77, 90, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Зустрічний позов Приватного підприємства «Річойл» до Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення № 24605/13-01-07-10 від 07.11.2023.

Відмовити повністю у задоволенні первісного позову Головного управління Державної податкової служби у Львівській області до Приватного підприємства «Річойл» про стягнення податкового боргу.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (адреса: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, ЄДРПОУ: 43968090) на користь Приватного підприємства «Річойл» (адреса: м. Львів, вул. Зелена, буд.283, 79066, код ЄДРПОУ 38667335) 6193,86 грн. судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 30 днів з дня його проголошення до Восьмого апеляційного адміністративного суду. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Повний текст рішення складено 21.10.2024.

СуддяКрутько Олена Василівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено28.10.2024
Номер документу122550459
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —380/4301/24

Ухвала від 13.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 22.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Рішення від 15.10.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 22.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 28.02.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні