Справа № 148/1241/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"15" жовтня 2024 р. Томашпільський районний суд Вінницької області
в складі: головуючого-судді Пилипчука О.В.,
з участю секретаря судового засідання Бойко Т.Є.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в селищі Томашпіль цивільну справу
ім`я (найменування) сторін та інших учасників справи:
позивач: Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації
відповідач: ОСОБА_1
вимоги позивача: про стягнення коштів грошової компенсації
представники позивача: ОСОБА_2
ОСОБА_3
представник відповідача: адвокат Покоєвич А.О.
ВСТАНОВИВ:
Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.
21 червня 2024 року до Томашпільсього районного суду Вінницької області за підсудністю найшла позовна заява представника Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації в якій останній просив стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації грошові кошти у вигляді грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України в розмірі 1204225,75 грн. (один мільйон двісті чотири тисячі двісті двадцять п`ять гривень сімдесят п`ять копійок) та судовий збір.
Даний позов обґрунтовано наступним.
ОСОБА_1 отримав грошову компенсацію за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2016 № 719 у розмірі 1204225,75 грн. та придбав житло, яке було відчужено протягом періоду заборони.
Рішенням виконавчого комітету Кислицької сільської ради №22 від 18.10.2018 відповідач взятий на квартирний облік.
За заявою від 07 липня 2022 року протоколом №3 від 12.07.2022 комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб з інвалідністю, деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України про виплату грошової компенсації відповідачу, як особі з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи надано дозвіл на придбання житла за кошти грошової компенсації на загальну площу 86,17 кв.м. в сумі 1204225,75 грн.
20 липня 2022 року ОСОБА_1 набув право власності на житло, придбане за рахунок коштів грошової компенсації, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
22 липня 2022 року отримувачу компенсації наголошено на необхідності дотримання Порядку 719.
19 жовтня 2022 року право власності відповідача на квартиру придбану за рахунок грошової компенсації було припинено, що суперечить п.47 порядку затвердженого Постановою КМУ №719 від 16.10.2016.
За фактом встановлених порушень складено акт про проведення перевірки правильності застосування законодавства при призначенні державних виплат від 12 грудня 2022 року.
Листом №2938/01-07 від 12.12.2022 року відповідача повідомлено про необхідність добровільного повернення грошової компенсації у зв`язку з відчуженням майна придбаного за рахунок цих коштів та встановлено термін повернення.
Листом №420/01-07 від 05.03.2024 року відповідача повторно повідомлено про необхідність добровільного повернення грошової компенсації.
На зазначені листи відповідач жодним чином не відреагував.
Позивач вважає, що оскільки відповідач порушив вимоги порядку № 719 щодо використання грошової компенсації, яка має цільовий характер (придбання житла), не утримався від відчуження придбаного житла протягом трьох років, то вказані кошти слід вважати такими, що набуті без достатньої правової підстави.
Заяви, клопотання, процесуальні дії у справі.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 24 червня 2024 року відкрито загальне позовне провадження, підготовче засідання призначено на 17 липня 2024 року.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 17 липня 2024 року закрито підготовче провадження, справу призначено до розгляду на 03 вересня 2024 року.
02 вересня 2024 року представником відповідача подано клопотання про зупинення провадження у справі.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 03 вересня 2024 року в задоволенні клопотання про зупинення провадження у справі відмовлено.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 03 вересня 2024 року розгляд справи відкладено на 19 вересня 2024 року.
18 вересня 2024 року представником відповідача подано клопотання про зупинення провадження у справі.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 19 вересня 2024 року в задоволенні клопотання про зупинення провадження у справі відмовлено.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 19 вересня 2024 року розгляд справи відкладено на 30 вересня 2024 року.
30 вересня 2024 року представником відповідача подано клопотання про участь в судових засіданнях в режимі відеоконференції.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 30 вересня 2024 року розгляд справи відкладено на 15 жовтня 2024 року.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 30 вересня 2024 року всі судові засідання вирішено проводити в режимі відеоконференції за допомогою власних технічних засобів представника відповідача.
14 жовтня 2024 року представником відповідача подано клопотання про зупинення провадження у справі.
Ухвалою Томашпільського районного суду від 14 жовтня 2024 року в задоволенні клопотання про зупинення провадження у справі відмовлено.
Фактичні обставини, встановлені судом, норми права, які застосовував суд, мотиви суду.
В судовому засіданні представник Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації Позолотіна О.М. наполягала на позовних вимогах, просила щоб ОСОБА_1 повернув грошову компенсацію. Вказала, що він набув житло, однак протягом трьох років відчужив його. Він мав прописати в квартирі дружину та дітей протягом 30 днів з дня придбання квартири, однак за договором іпотеки відчужив квартиру у власність іншої особи. Кошти він повинен повернути, оскільки сам добровільно відчужив це майно. В договорі іпотеки він прописав, що у разі не повернення коштів за місяць, він віддасть квартиру. В пункті 47 постанови Кабінету Міністрів України № 719 міститься заборона на відчуження житла придбаного за кошти грошової компенсації. Переліку договорів за якими житло може вийти із власності постанова не містить.
Представник відповідача ОСОБА_1 , адвокат Покоєвич А.О. в судовому засіданні позовні вимоги не визнав. Пояснив, що квартира придбана відповідачем стала предметом шахрайських дій. Відповідач не підписував жодного договору про відчуження житла. Відповідач перебуває в зоні бойових дій з ним часто немає зв`язку. Постановою на яку посилається представник позивача не передбачено заборону на укладення договору іпотеки. Договір іпотеки не є договором про відчуження. Даний позов поданий передчасно, оскільки не з`ясовано чи винесено рішення в іншій справі, де однією з вимог ставиться питання про визнання договору іпотеки недійним. Вини відповідача в даній ситуації нема. Вказав, що порушення пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України № 719 не було, оскільки квартира вибула з власності відповідача поза його волею. Позов до суду про оскарження переходу квартири до нового власника відповідач не подавав, оскільки на даний час перебуває в ЗСУ.
На запитання головуючого у справі судді представник відповідача повідомив, що факт передачі коштів позивачем ОСОБА_1 не заперечує.
Представник позивача вказав, що в них немає платіжки, але в договорі купівлі продажу прописано, що кошти надійшли на рахунок продавця.
Суд, заслухавши представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, сприяючи всебічному й повному з`ясуванню обставин справи, що має істотне значення для правильного вирішення спору, прийшов до наступного.
Відповідно до ст.129 Конституції України, суддя, здійснюючи правосуддя, є незалежним та керується верховенством права. Основними засадами судочинства є: рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом; забезпечення доведеності вини; змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості; підтримання публічного обвинувачення в суді прокурором; забезпечення обвинуваченому права на захист; гласність судового процесу та його повне фіксування технічними засобами; розумні строки розгляду справи судом; забезпечення права на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення; обов`язковість судового рішення.
Відповідно до ч.1 ст.2 ЦПК України, завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.
Відповідно ч.ч. 1,2 ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. У випадках, встановлених законом, до суду можуть звертатися органи та особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб або державних чи суспільних інтересах.
Відповідно ч.ч.1-4 ст. 10 ЦПК України, суд при розгляді справи керується принципом верховенства права. Суд розглядає справи відповідно доКонституції України, законів України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що встановленіКонституцієюта законами України. Суд застосовує при розгляді справКонвенцію про захист прав людини і основоположних свобод1950 року і протоколи до неї, згоду на обов`язковість яких надано Верховною Радою України, та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.
Згідно ч.1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.
Відповідно ч.1ст.13ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Відповідно ч.1ст.76ЦПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Відповідно ч.9ст.83ЦПКУкраїни, копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 07.07.2022 звернувся із заявою до комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб з інвалідністю, деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України про виплату грошової компенсації при Тульчинській райдержадміністрації про дозвіл на перерахунок коштів для придбання житла в сумі 1204225,75 грн. з його рахунку відкритого у АТ «Ощадбанк» на рахунок продавця.
Згідно протоколу засідання комісії Тульчинської РДА Вінницької області щодо розгляду заяви ОСОБА_1 , як особи з інвалідністю другої групи, яка настала внаслідок поранення , контузії, каліцтва або захворювання одержаних під час безпосередньої участі в районах антитерористичної операції, у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, визначених пунктом 11 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та як такій, що перебуває на квартирному обліку для поліпшення житлових умов, у розмірі встановленого Порядку членів сімей загиблих військовослужбовців, осіб з інвалідністю, деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України про надання дозволу на придбання житла від 12.07.2022 №3, вирішено дати дозвіл на придбання житла ОСОБА_1 особі, яка захищала незалежність, суверенітет, територіальну цілісність України та особі яка брала безпосередню участь в антитерористичній операції та перебуває на квартирному обліку для поліпшення житлових умов у розмірі встановленому в Порядку, а саме ОСОБА_1 учасник бойових дій в антитерористичній операції особа з інвалідністю 2 гр., дружина ОСОБА_4 , донька ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на загальну площу 86,17 кв.м. в сумі 1204225,75 грн.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Кислицької сільської ради Томашпільського району від 18.10.2018 №22 вирішено взяти на квартирний облік (загальний) при виконавчому комітеті Кислицької сільської ради гр. ОСОБА_1 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 з 18.10.2018 року.
Згідно договору купівлі продажу від 15.07.2022 року ОСОБА_1 купив у ОСОБА_6 квартиру за номером АДРЕСА_2 . Квартира складається з двох житлових кімнат площею 29,60 кв.м., загальна площа квартири становить 46,20 кв.м. Продаж вчинено за 1204226 грн. Згідно п.6.1. договору розрахунок між сторонами здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № від 19 жовтня 2016 року № 719, протоколу №1 засідання комісії від 05 жовтня 2018 року, протоколу №3 засідання комісії від 12 липня 2022 року.
Згідно інформаційної довідки № 317199611 від 09.12.2022, право власності на квартиру загальною площею 46,2 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 , 20.07.2022 зареєстровано на підставі договору купівлі продажу від 15.07.2022 №277 за ОСОБА_1 Право власності припинено 19.10.2022. 25.08.2022 зареєстровано іпотеку, підстава для державної реєстрації: договір іпотеки № 365 від 25.08.2022. Іпотекодавцем є ОСОБА_1 , іпотекодержателем: ОСОБА_7 іпотека припинена 19.10.2022.
Як видно з інформаційної довідки № 317365155 від 12.12.2022, право власності на квартиру загальною площею 46,2 кв.м. за адресою: АДРЕСА_1 , 19.10.2022 зареєстровано на підставі договору про задоволення вимог іпотекодержателя №483 від 19.10.2022 за ОСОБА_7 .
Відповідно до листа №2938/01-07 від 12.12.2022 Управління соціального захисту Тульчинської РВА повідомило, що після отримання інформації із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно виявлено відсутність відомостей про зареєстровані речові права на об`єкт нерухомості придбаний за рахунок коштів грошової компенсації. Таким чином компенсація підлягає поверненню до державного бюджету. Управління соціального захисту Тульчинської РВА просить повернути кошти грошової компенсації у розмірі 1204225,75 грн. до 20.01.2023.
Відповідно до листа №420/01-07 від 05.03.2024 Управління соціального захисту Тульчинської РВА повідомило, що після отримання інформації із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно виявлено відсутність відомостей про зареєстровані речові права на об`єкт нерухомості придбаний за рахунок коштів грошової компенсації. Таким чином компенсація підлягає поверненню до державного бюджету. Управління соціального захисту Тульчинської РВА просить повернути кошти грошової компенсації у розмірі 1204225,75 грн.
Згідно акта про проведення перевірки правильності застосування законодавства при призначенні державних виплат від 12.12.2022 Управління соціального захисту населення Тульчинської РВА встановило, що ОСОБА_1 отримав грошову компенсацію у розмірі 1204225,75 грн. та придбав житло, яке було відчужено протягом першого року заборони. Враховуючи, що ОСОБА_1 порушив вимоги Порядку № 719 щодо використання коштів грошової компенсації, яка має цільовий характер (придбання житла) не утримався від відчуження придбаного житла протягом трьох років, то він має повернути кошти грошової компенсації.
Відповідно до повідомлення Управління соціального захисту населення № 13.03/01-07 від 22.07.2022 ОСОБА_1 адресовано повідомлення, що в разі відсутності відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно за заявником у державному реєстрі речових прав протягом 30 календарних днів після закінчення строку дії укладеного заявником договору, орган соціального захисту населення звертається до заявника із вимого про повернення коштів грошової компенсації до бюджету. Крім того повідомлено, що в разі відчуження житла придбаного за рахунок коштів грошової компенсації, кошти грошової компенсації підлягають поверненню.
Згідно довідки про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва) від 11.09.2024, ОСОБА_1 12.07.2024 року отримав бойове поранення внаслідок дій противника, а саме вибухова травма: акубаротравма без пошкодження барабанних перетинок.
Згідно довідки про безпосередню участь особи у заходах необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв`язку з військовою агресією РФ проти України від 11.09.2024, ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_2 дійсно в період 21.02.2024, з 03.06.2024 по 08.06.2024, з 10.06.2024 по 15.06.2024, з 17.06.2024 по 20.06.2024, з 01.07.2024 по 06.07.2024, 08.07.204, з 10.07.2024 по 11.07.2024 брав участь у заходах необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв`язку з військовою агресією РФ проти України.
Згідно копії позовної заяви ОСОБА_8 до ОСОБА_9 ,, ОСОБА_6 , ОСОБА_1 , ОСОБА_7 , треті особи: Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції, приватний нотаріус КМНО Федченко О.О., приватний нотаріус КМНО Тарас О.В. про визнання договорів недійсними в новій редакції від 28.11.2022, серед договорів, які позивач просить визнати недійними є договір іпотеки від 25.08.2022 № 365 між ОСОБА_1 та ОСОБА_7 .
Відповідно до копії ухвали про відкриття провадження у справі № 758/9423/21 від 06 вересня 2021 року за вказаною позовною заявою відкрито провадження.
Відповідно до пунктів 26-27 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) орган соціального захисту населення після надходження коштів субвенції на рахунки відповідних місцевих бюджетів, відкриті в органах Казначейства, перераховує на спеціальний рахунок заявника кошти грошової компенсації в розмірі, визначеному у відповідному рішенні комісії, про що повідомляє заявнику протягом трьох робочих днів з дня переказу коштів грошової компенсації на його спеціальний рахунок. Розмір отриманої грошової компенсації не враховується під час обчислення сукупного доходу сім`ї для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства, а також не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України.
Відповідно до пунктів 45-47 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719 (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) у разі відсутності відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно за заявником та членами його сім`ї, на яких було розраховано грошову компенсацію, у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно протягом 30 календарних днів після закінчення строку дії укладеного заявником договору купівлі-продажу житла орган соціального захисту населення звертається до заявника із вимогою повернути кошти грошової компенсації до бюджету. Кошти грошової компенсації повертаються у випадку, передбаченому пунктом 45 цього Порядку, заявником добровільно або у судовому порядку. У разі відчуження житла (квартири, житлового будинку із земельною ділянкою, на якій він розташований), придбаного за рахунок коштів грошової компенсації, яке перебувало у власності заявника та членів його сім`ї, на яких було виплачено грошову компенсацію, менше трьох років, кошти отриманої грошової компенсації підлягають поверненню до державного бюджету. Орган соціального захисту населення щороку протягом трьох років з дня отримання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно за заявником та членами його сім`ї, на яких було розраховано грошову компенсацію, самостійно отримує інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Згідно ч. 1 ст. 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно.
Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала.
Представник відповідача в судовому засіданні факт перерахунку коштів для придбання житла позивачеві ОСОБА_1 не заперечив.
Враховуючи те, що відповідач порушив вимоги п.47 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 р. № 719 та відчужив житло придбане за рахунок коштів грошової компенсації, яке перебувало у власності заявника у строк менше трьох років, він зобов`язаний повернути майно (кошти) як безпідставно набуте.
Відповідно ч.ч.1-5 ст. 263 ЦПК України, судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Судове рішення має відповідати завданню цивільного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування відповідних норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Таким чином суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та з відповідача на користь Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації слід стягнути безпідставно набуті кошти, виплачені за призначеною грошовою компенсацією за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України в 1204225,75 грн.
Відповідно до ч.5 ст.265 ЦПК України, у резолютивній частині рішення зазначається розподіл судових витрат.
Відповідно до положень ст.141 ЦПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються: 1) у разі задоволення позову - на відповідача; 2) у разі відмови в позові - на позивача; 3) у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Судом встановлено, що позивач поніс судові витрати, що складаються з 18063,39 грн., сплаченого судового збору.
Враховуючи вимоги ст. 141 ЦПК України, стягненню із ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації підлягає судовий збір в розмірі 18063,39 грн.
На підставі ст. 1212 Цивільного кодексу України, Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2016 № 719, керуючись ст. 7, 10, 12, 76, 81, 141, 142, 258, 259, 263-265, 280-289 Цивільного процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації до ОСОБА_1 про стягнення коштів грошової компенсації задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації грошові кошти у вигляді грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України в розмірі 1204225,75 грн. (один мільйон двісті чотири тисячі двісті двадцять п`ять гривень сімдесят п`ять копійок).
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації 18063,39 грн. (вісімнадцять тисяч шістдесят три гривні тридцять дев`ять копійок) судових витрат, що складаються із сплаченого судового збору.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку безпосередньо до Вінницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У відповідності до п.п. 15.5) п.п.15 п. 1 Розділу ХШ Перехідних Положень ЦПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно- телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у ч. 2 ст. 358 ЦПК України.
Повне найменування (ім`я) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження:
Позивач: Управління соціального захисту населення Тульчинської районної державної адміністрації, ЄДРПОУ 03191745, адреса: 23600, Вінницька область, м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1;
Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП: НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_3 , адреса для листування АДРЕСА_4 .
Повний текст рішення виготовлено: 25 жовтня 2024 року
Суддя: О. В. Пилипчук
Суд | Томашпільський районний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2024 |
Оприлюднено | 30.10.2024 |
Номер документу | 122595241 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Інші справи позовного провадження |
Цивільне
Томашпільський районний суд Вінницької області
Пилипчук О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні