ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про визнання виконавчого документу таким, що не підлягає виконанню
24 жовтня 2024 року ЛуцькСправа № 140/1868/24
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Лозовського О.А.,
розглянувши у письмовому провадженні заяву представника позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» про визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» (далі ТзОВ «Престиж Продукт.К», позивач) звернулося в суд з позовом до Головного управління ДПС у м. Києві (далі - ГУ ДПС у м. Києві, відповідач-1), Державної податкової служби України (далі ДПС України, відповідач-2) про визнання протиправними та скасування рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та зобов`язати Державну податкову службу України здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних виписаних постачальником ТзОВ «Престиж Продукт.К» податкових накладних датою їх фактичного подання.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 23.04.2024, яке залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 17.07.2024, позов задоволено повністю.
На виконання рішення суду в частині стягнення судового збору з ТзОВ «Престиж Продукт.К» на користь Державного бюджету України несплаченого судового збору в розмірі 1 746 550 грн Волинським окружним адміністративним судом до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області скеровано виконавчий лист №16072/2024р. від 02.08.2024 та виконавчий лист №16084/2024р. про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» судового збору у розмірі 1782 886,40 грн, які пред`явлені до виконання.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 11.09.2024, яка набрала законної сили 26.09.2024, змінено спосіб і порядок виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 23.04.2024 у справі №140/1868/24 в частині стягнення сум судового збору, таким чином: стягнути з Головного управління ДПС у м. Києві на користь Державного бюджету України судовий збір в розмірі 1 746 550 (один мільйон сімсот сорок шість тисяч п`ятсот п`ятдесят) гривень 40 копійок; стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» судовий збір у розмірі 36 336 (тридцять шість тисяч триста тридцять шість) гривень 00 копійок.
17.10.2024 на адресу суду надійшла заява ТзОВ «Престиж Продукт.К» про визнання виконавчих листів №16072/2024р. від 02.08.2024 та №16084/2024р. від 02.08.2024 такими, що не підлягають виконанню. Заява обґрунтована тим, що ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 11.09.2024 у справі №140/1868/24 набрала законної сили 26.09.2024, спосіб виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду в частині сплати (стягнення) судового збору було змінено та постановлено: стягнути з Головного управління ДПС у м. Києві на користь Державного бюджету України судовий збір в розмірі 1 746 550 (один мільйон сімсот сорок шість тисяч п`ятсот п`ятдесят) гривень 40 копійок; стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь ТОВ «Престиж Продукт.К» судовий збір у розмірі 36 336 (тридцять шість тисяч триста тридцять шість) гривень 00 копійок.
З огляду на це, відсутній обов`язок ТзОВ «Престиж Продукт.К» щодо сплати на користь Державного бюджету України суми несплаченого судового збору в розмірі 1 746550,40 грн.
Розгляд заяви про визнання виконавчих листів такими, що не підлягають виконанню призначено до судового розгляду на 11:00 год. 24.10.2024.
23.10.2023 на адресу суду надійшло клопотання у якому представник позивача просила здійснити розгляд заяви за її відсутності. Крім того, у заяві представник позивача зазначила, що пункт 2 прохальної частини поданої позивачем заяви від 17.10.2024 вважати викладеним наступним чином: «Визнати таким, що не підлягає виконанню виданий 02.08.2024 у справі №140/1868/24 Волинським окружним адміністративним судом виконавчий лист від 02.08.2024 №16084/2024р. про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь ТОВ «ПРЕСТИЖ ПРОДУКТ.К» суми судового збору в розмірі 1 782 886 (один мільйон сімсот вісімдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят шість) гривень 40 копійок.»
Інші сторони в судове засідання сторони не прибули, заяв чи клопотань не надходили, що з огляду на приписи статті 374 КАС України, не є перешкодою судовому розгляду.
З урахуванням вимог частини четвертої статті 229, частини третьої статті 374 КАС України таку заяву розглянуто в порядку письмового провадження, без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Вирішуючи заяву представника позивача про визнання виконавчих листів такими, що не підлягають виконанню, суд зазначає наступне.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 23.04.2024, яке залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 17.07.2024 та набрало законної сили 17.07.2024, позов у даній справі задоволено повністю.
02.08.2024 на виконання рішення суду в частині стягнення судового збору з ТзОВ «Престиж Продукт.К» на користь Державного бюджету України несплаченого судового збору в розмірі 1746 550,40 грн Волинським окружним адміністративним судом до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області скеровано виконавчий лист №16072/2024р. від 02.08.2024 та виконавчий лист №16084/2024р. про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» судового збору у розмірі 1782 886,40 грн, які пред`явлені до виконання.
28.08.2024 головним державним виконавцем Відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (далі Відділ ДВС у м. Луцьку) Коренгою Альоною Андріївною у виконавчому провадження ВП №75922178 було винесено постанову про відкриття виконавчого провадження, якою постановлено стягнути з ТзОВ «Престиж Продукт.К» на користь Державного бюджету України суми 1 746 550,40 грн судового збору; постанову про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження, якою постановлено стягнути з ТзОВ «Престиж Продукт.К» мінімальні витрати виконавчого провадження в сумі 203,04 грн та постанову про стягнення виконавчого збору, якою постановлено стягнути з ТзОВ «Престиж Продукт.К» виконавчий збір у розмірі 174 655,04 грн.
В подальшому, на виконання вказаних вище постанов, прийнятих у ВП №75922178, державним виконавцем були вчинені наступні дії:
- 29.08.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_1 , відкритого в АТ КБ «ПриватБанк», за платіжною інструкцією від 28.08.2024 №O8TC05FFWH було списано 154 512,70 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 29.08.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_2 , відкритого в АТ «Банк інвестицій та заощаджень», за платіжною інструкцією від 28.08.2024 №36318 було списано 9 986,82 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 29.08.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_3 , відкритого в ПАТ «БАНК ВОСТОК», за платіжною інструкцією від 28.08.2024 №36323 було списано 1 027,86 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 29.08.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_4 , відкритого в АТ «Перший український міжнародний банк», за платіжною інструкцією від 28.08.2024 №36326 було списано 12 485,70 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 02.09.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_1 , відкритого в АТ КБ «ПриватБанк», за платіжною інструкцією від 02.09.2024 №O92C0DGQGD було списано 10 233,49 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 05.09.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_1 , відкритого в АТ КБ «ПриватБанк», за платіжною інструкцією від 02.09.2024 №O95C07Y7ZV було списано 284 200,01 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 05.09.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_3 , відкритого в ПАТ «БАНК ВОСТОК», за платіжною інструкцією від 04.09.2024 №36953 було списано 5 000,00 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк»;
- 05.09.2024 з розрахункового рахунку ТзОВ «Престиж Продукт.К» № НОМЕР_2 , відкритого в АТ «Банк інвестицій та заощаджень», за платіжною інструкцією від 03.09.2024 №36955 було списано 13 672,29 грн на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк».
Таким чином, на виконання виконавчого листа №16072/2024, виданого Волинським окружним адміністративним судом 02.08.2024 у справі №140/1868/24, у межах виконавчого провадження ВП №75922178, з усіх розрахункових рахунків ТзОВ «Престиж Продукт.К» станом на 17.10.2024 на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку № НОМЕР_5 , відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк», , було списано грошових коштів на загальну суму 491 118,87 грн.
Вирішуючи питання щодо поданої заяви про визнання виконавчих листів такими, що не підлягають виконанню, суд виходив з наступного.
За приписами положень статей 129 та 129-1 Конституції України обов`язковість рішень суду визначена як одна з основних засад судочинства. Суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.
Відповідно до частин другої та третьої статті 14 КАС України судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України. Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до статті 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними
Статтею 372 КАС України визначено порядок виконання судових рішень в адміністративних справах.
Згідно із частинами першою, другою цієї статті у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні. Так само на відповідних суб`єктів владних повноважень можуть бути покладені обов`язки щодо забезпечення виконання рішення. Судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.
При цьому, рішення суду можуть виконуватися у добровільному або примусовому порядку. Особа може виконати рішення суду добровільно: з моменту набрання рішенням суду законної сили до моменту відкриття виконавчого провадження.
За правилами частини першої статті 373 КАС України виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.
Відповідно до частин першої, другої статті 374 КАС України суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню. Суд визнає виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню повністю або частково, якщо його було видано помилково або якщо обов`язок боржника відсутній повністю чи частково у зв`язку з його припиненням, добровільним виконанням боржником чи іншою особою або з інших причин.
У свою чергу, Верховний Суд у постанові від 05.11.2020 у справі №752/2391/17 (2а-14/09), з урахуванням узагальнення судової практики Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ «Про практику розгляду судами процесуальних питань, пов`язаних із виконанням судових рішень у цивільних справах» від 25.09.2015, дійшов висновку, що наведені в статті 374 КАС України підстави для визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, можна поділити на дві групи: матеріально-правові і процесуально-правові.
До матеріальних підстав відносяться випадки відсутності обов`язку боржника через його припинення, добровільне виконання боржником поза межами виконавчого провадження чи іншою особою.
Процесуальними підставами для визнання виконавчого листа таким, що не підлягає виконанню, є обставини, що свідчать про помилкову видачу судом виконавчого листа, зокрема:
- видача виконавчого листа за рішенням, яке не набрало законної сили (крім тих, що підлягають негайному виконанню);
- коли виконавчий лист виданий помилково за рішенням, яке взагалі не підлягає примусовому виконанню;
- видача виконавчого листа на підставі ухвали суду про затвердження мирової угоди, яка не передбачала вжиття будь-яких примусових заходів або можливості її примусового виконання і, як наслідок, видачі виконавчого листа;
- помилкової видачі виконавчого листа, якщо вже після видачі виконавчого листа у справі рішення суду було скасоване;
- видачі виконавчого листа двічі з одного й того ж питання у разі віднайдення оригіналу виконавчого листа вже після видачі його дубліката;
- пред`явлення виконавчого листа до виконання вже після закінчення строку на пред`явлення цього листа до виконання.
Під іншими причинами слід розуміти випадки, коли в апеляційному чи касаційному порядку або ж у зв`язку з нововиявленими обставинами скасовано чи змінено рішення суду, а виконавчий лист ще не виконаний.
Тобто, чинним законодавством чітко визначено перелік підстав, за наявності яких можливо визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню повністю або частково.
Згідно статті 1 Закону України «Про виконавче провадження» виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Таке законодавче визначення виконавчого провадження характеризує його як виключно примусове виконання судових рішень, а тому факт відкриття виконавчого провадження розпочинає процедуру саме примусового виконання судового рішення.
Пунктом 1 частини першої статті 26 Закону України «Про виконавче провадження» визначено, що виконавець розпочинає примусове виконання рішення на підставі виконавчого документа, зазначеного у статті 3 цього Закону, за заявою стягувача про примусове виконання рішення.
У той же час, виконавче провадження підлягає відкриттю саме за виконавчими листами та наказами, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України (пункт 1 частини першої статті 3 Закону України «Про виконавче провадження»).
Визначаючись щодо наявності підстав для визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, у даній справі суд зазначає, що виконавчі листи №16072/2024р. та №16084/2024р. по адміністративній справі №140/1868/24 видані з метою забезпечення примусового виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду, що набрало законної сили, тобто не помилково.
Разом з тим, як встановлено судом вище, ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 11.09.2024, яка набрала законної сили 26.09.2024, змінено спосіб і порядок виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 23.04.2024 у справі №140/1868/24 в частині стягнення сум судового збору, таким чином: стягнути з Головного управління ДПС у м. Києві на користь Державного бюджету України судовий збір в розмірі 1 746 550 (один мільйон сімсот сорок шість тисяч п`ятсот п`ятдесят) гривень 40 копійок; стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» судовий збір у розмірі 36 336 (тридцять шість тисяч триста тридцять шість) гривень 00 копійок, який не відповідає способу та порядку виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 23.04.2024, визначено у виконавчих листах від 02.08.2024 №16072/2024р. та №16084/2024р.
Тобто, в даному випадку є інші причини, а саме винесення судом ухвали про зміну способу та порядку виконання рішення суду, в результаті чого у ТзОВ «Престиж Продукт.К» відсутній обов`язок щодо сплати на користь Державного бюджету України суми несплаченого судового збору в розмірі 1746 550,40 грн.
Таким чином, зміна способу та порядку виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 23.04.2024 є правовою підставою для визнання виконавчих документів такими, що не підлягають виконанню, оскільки зобов`язання боржника за судовим рішенням у цій судовій справі відсутні, відтак заява представника позивача ТзОВ «Престиж Продукт.К» підлягає задоволенню.
Крім того, суд зауважує, що відповідно до частини четвертої статті 374 КАС України у разі якщо стягнення за таким виконавчим документом уже відбулося повністю або частково, суд одночасно з вирішенням вказаних питань на вимогу боржника стягує на його користь безпідставно одержане стягувачем за виконавчим документом.
Відповідно до частини першої статті 45 Закону України «Про виконавче провадження» розподіл стягнутих виконавцем з боржника за виконавчим провадженням грошових сум (у тому числі одержаних від реалізації майна боржника) здійснюється у такій черговості:
1) у першу чергу повертається авансовий внесок стягувача на організацію та проведення виконавчих дій;
2) у другу чергу компенсуються витрати виконавчого провадження, не покриті авансовим внеском стягувача;
3) у третю чергу задовольняються вимоги стягувача та стягується виконавчий збір у розмірі 10 відсотків фактично стягнутої суми або основна винагорода приватного виконавця пропорційно до фактично стягнутої з боржника суми (крім виконавчих документів про стягнення аліментів);
4) у четверту чергу стягуються штрафи, накладені виконавцем відповідно до вимог цього Закону, та виконавчий збір або основна винагорода за виконавчими документами про стягнення аліментів. Згідно з статтею 44 Закону №1404 органи державної виконавчої служби мають рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також рахунки, у тому числі в іноземній валюті, в державних банках для зарахування коштів виконавчого провадження, обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам.
Грошові суми, стягнуті з боржника, зараховуються на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби, рахунок приватного виконавця (стаття 47 Закону №1404).
Відповідно до пункту 1 розділу VII Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 №512/5, стягнуті з боржника грошові суми підлягають зарахуванню на рахунки для обліку депозитних сум і зарахування стягнутих з боржників коштів та їх виплати стягувачам, відкриті Міністерством юстиції України, міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України, відділами державної виконавчої служби в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також рахунки, у тому числі в іноземній валюті, в державних банках, приватними виконавцями - в державних банках, у тому числі рахунки в іноземній валюті.
Враховуючи вимоги частини першої статті 45 Закону №1404 та згідно інформації, наданої Головним державним виконавцем Відділу ДВС у м. Луцьку Коренгою Альоною Андріївною, розподіл стягнутих Відділом ДВС у м. Луцьку з ТзОВ «Престиж Продукт.К» за ВП №75922178 грошових сум у розмірі 491 118,87 грн було здійснено наступним чином:
- 69,00 грн, стягнутих на підставі постанови про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження від 28.08.2024, було перераховано на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк», для компенсації витрат виконавчого провадження, не покритих авансовим внеском стягувача;
- 49 104,97 грн, стягнутих на підставі постанови про стягнення виконавчого збору від 28.08.2024, було перераховано на розрахунковий рахунок Відділу ДВС у м. Луцьку №UA373033980000025336300651417, відкритий у Філії - Волинському обласному управлінні АТ «Ощадбанк», в рахунок оплати виконавчого збору у розмірі 174 655,04 грн;
- 441 944,90 грн, стягнутих на підставі постанови про відкриття виконавчого провадження від 28.08.2024, було перераховано Державній судовій адміністрації на користь Державного бюджету України на розрахунковий рахунок ГУК у м. Києві (код ЄДРПОУ 377993783) №UA908999980313111256000026001, в рахунок оплати судового збору в розмірі 1 746 550,40 грн.
Відтак, оскільки суд дійшов висновку, що виконавчі листи №16072/2024р. та №16084/2024р., видані Волинським окружним адміністративним судом 02.08.2024 слід визнати такими, що не підлягають виконанню, тому грошові кошти в розмірі 49 173,97 грн, стягнуті із позивача за виконавчим листом від 02.08.2024 №16072/2024р. підлягають стягненню на користь ТзОВ «Престиж Продукт.К» за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (код ЄДРПОУ 35041461) та сума коштів в розмірі 441 944,90 грн підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Державної судової адміністрації (код ЄДРПОУ 26255795) на користь ТзОВ «Престиж Продукт.К», як безпідставно одержані стягувачем від боржника за виконавчим документом.
Керуючись статтями 248, 26, 374 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» про визнання виконавчих листів такими, що не підлягають виконанню, задовольнити.
Визнати таким, що не підлягає виконанню виконавчий лист №16072/2024р., виданий Волинським окружним адміністративним судом 02.08.2024 в адміністративній справі №140/1868/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
Визнати таким, що не підлягає виконанню виконавчий лист №16084/2024р., виданий Волинським окружним адміністративним судом 02.08.2024 в адміністративній справі №140/1868/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державної виконавчої служби у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (43608, Волинська область, Луцький район, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 27-а, код ЄДРПОУ 35041461) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Рівненська, 48, код ЄДРПОУ 41098985) 49173 (сорок дев`ять тисяч сто сімдесят три) гривні 97 копійок, безпідставно одержаних за виконавчим листом від 02.08.2024 №16072/2024р., виданим 02.08.2024 Волинським окружним адміністративним судом у справі №140/1868/24.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної судової адміністрації (01601, місто Київ, вулиця Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Престиж Продукт.К» (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Рівненська, 48, код ЄДРПОУ 41098985) 441944 (чотириста сорок одну тисячу дев`ятсот сорок чотири) гривні 90 копійок, безпідставно одержаних за виконавчим листом від 02.08.2024 №16072/2024р., виданим 02.08.2024 Волинським окружним адміністративним судом у справі №140/1868/24.
Копію ухвали направити стягувачу та боржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.
Суддя О. А. Лозовський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2024 |
Оприлюднено | 30.10.2024 |
Номер документу | 122608020 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні