ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,
тел. 30-10-22, 30-10-23 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
24 жовтня 2024 рокуСправа № 912/1235/24
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Тимошевської В.В., розглянувши у справі №912/1235/24
про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Діоніс Мед", код ЄДР 39223165, вул. Сабліна, 79, с. Грузьке, Кропивницький район, Кіровоградська область, 27632
заяву кредитора - Головного управління ДПС у Кіровоградській області, вул. Велика Перспективна, 55, м. Кропивницький, 25006
про визнання грошових вимог в сумі 716 069,29 грн
Представники кредитора, боржника та розпорядник майна участі в засіданні суду не взяли,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою суду від 09.07.2024 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Діоніс Мед"; введено процедуру розпорядження майном боржника, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Григор`єва В.В. Визначено дату проведення попереднього судового засідання.
10.07.2024 (номер публікації: 73586, дата публікації на сайті ВГСУ: 10.07.2024 22:54) на вебсайті Вищого господарського суду України офіційно оприлюднено оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Діоніс Мед".
11.10.2024 господарським судом постановлено ухвалу за підсумками попереднього судового засідання, згідно якої визнано:
- грошові вимоги Фізичної особи-підприємця Сіненко Валентини Павлівни в розмірі 661 790,80 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами;
- грошові вимоги ОСОБА_1 в розмірі 3 905 219,76 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами;
- грошові вимоги ОСОБА_2 в розмірі 6 979 072,26 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами;
- грошові вимоги ОСОБА_3 в розмірі 6 696 600,38 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами;
- грошові вимоги Фізичної особи-підприємця Луньова Олександра Сергійовича в розмірі 44 240,00 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами.
Крім того, даною ухвалою призначено підсумкове засідання суду на 25.02.2025.
30.08.2024 на адресу суду від Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшла заява від 30.08.2024 про визнання грошових вимог до боржника у розмірі 716 069,29 грн.
Враховуючи те, що вказана заява подано після закінченням тридцятиденного строку від дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство, з урахуванням частини 6 статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства, суд ухвалою від 16.09.2024 прийняв до розгляду заяву та постановив розглянути її в судовому засіданні, яке буде проведено після попереднього засідання господарського суду.
З урахуванням викладеного, згідно ухвали від 11.10.2024 за підсумками попереднього судового засідання, суд призначив заяву Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання грошових вимог до боржника до розгляду в засіданні суду 24.10.2024.
24.10.2024 арбітражний керуючий Григор`єв В.В. подав повідомлення про результати розгляду грошових вимог Головного управління ДПС у Кіровоградській області до боржника, в якому зазначає про визнання таких вимог в повному обсязі.
Розглянувши заяву кредитора Головного управління ДПС у Кіровоградській області з грошовими вимогами до боржника, господарський суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, ГПК України, іншими законами України.
У ч.1 ст. 45 КУзПБ передбачено, що конкурсні кредитори з вимогами, які виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Частиною 3 ст. 45 КУзПБ встановлені вимоги до змісту заяви кредитора, зокрема передбачено, що до заяви в обов`язковому порядку додаються документи, що підтверджують грошові вимоги до боржника.
За приписами ч. 5 ст. 45 КУзПБ розпорядник майна не пізніше ніж на 10 день з дня закінчення встановленого частиною першою цієї статті строку з урахуванням результатів розгляду вимог кредиторів боржником повністю або частково визнає їх або відхиляє з обґрунтуванням підстав визнання чи відхилення, про що письмово повідомляє заявників і господарський суд, а також подає до суду письмовий звіт про надіслані всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами разом з копіями повідомлень про вручення поштового відправлення та описів вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання повідомлення кредиторам.
Зазначене вище кореспондується з ч.4 ст.45 КУзПБ, відповідно до якої для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.
Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом.
Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.
Як вбачається з матеріалів заяви, за ТОВ "Діоніс Мед" обліковується податковий борг на загальну суму716 069,29 грн, з яких:
- по пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, нарахованої за невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства (код платежу 21081000) в сумі 702 894,29 грн;
- по податку на додану вартість (код платежу 14010100) в сумі 13 175,00 грн.
Податкова заборгованість боргу з податку на додану вартість виникла у зв`язку з несплатою самостійно визначених податкових зобов`язань, відповідно до податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2024 від 22.07.2024 № 9203626602 по терміну сплати - 30.07.2024, якою платником податків самостійно визначено до сплати податкове зобов`язання в сумі 15 006,00 грн , у зв`язку з наявною переплатою в сумі 1 831,00 грн, сума податкового боргу складає - 13 175,00 грн
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожний зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначено Податковим кодексом України.
Згідно з п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Відповідно до пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк), та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом та/або Митним кодексом України.
Відповідно до пп. 14.1.162 п. 14.1 ст.14 ПК України пенею є сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з осіб, що вчинили податкове правопорушення або порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України).
Положеннями ст. 46 Податкового кодексу України передбачено, що на платників податків покладено обов`язок з подання податкових декларацій контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі яких здійснюється нарахування (сплата) податкового зобов`язання.
Податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.
Відповідно до п. 49.1 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Згідно п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до приписів п. 59.1 ст. 59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до 14.1.137 п.14.1 ст.14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Підпунктом 20.1.39 пункту 20.1 статті 20 ПК України визначено право на звернення до суду із заявами щодо порушення справ про банкрутство.
Боржником не надано суду доказів щодо погашення боржником податкового боргу в сумі 13 175,00 грн.
Таким чином, вимоги кредитора до боржника щодо грошового зобов`язання з оплати податку на додану вартість (код платежу 14010100) в сумі 13 175,00 грн є правомірними.
Заборгованість по пені за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, за невиконання зобов`язань та штрафні санкції за порушення вимог валютного законодавства винила у зв`язку з несплатою визначених грошових зобов`язань:
- відповідно до рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми "С"№00063850705 від 30.08.2023 на підставі акту про результати документальної позапланової перевірки ТОВ "Діоніс Мед" від 02.08.2023 № 5604/11-28-07-05/39223165 в сумі 422 196,70 грн;
відповідно до рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми "С"№00012460705 від 07.02.2024 на підставі акту про результати документальної позапланової перевірки ТОВ "Діоніс Мед" від 05.01.2024 № 83/11-28-07-05/39223165 в сумі 280 697,59 грн.
Під час здійснення документальної позапланової перевірки за період з 20.07.2023 по 26.07.2023 та з 25.12.2023 по 29.12.2023, ГУ ДПС у Кіровоградській області було встановлено порушення ТОВ "Діоніс Мед" частин 1 та 2 статті 13 ЗУ "Про валюту та валютні операції", в частині порушення строків розрахунків по зовнішньоеклномічним контрактам від 27.06.2022 № 7690, укладеному з компанією-нерезидентом ODEM International (Канада) в сумі 5 991,39 дол США та в сумі 18 329,55 дол США, по контракту від 15.08.2022 № 8/DIONIS/PL, укладеному з компанією-нерезидентом Honey Bee Trade SP.Z.O.O в сумі 46 504,60 дол США та по контракту від 06.05.2022 № 2/DIONIS/SNF, укладеному з компанією-нерезидентом SUNRISE NATURAL FOODS SP.Z.O.O в сумі 48 741,89 Євро.
Вказані акти було надіслано ТОВ "Діоніс Мед" та отримано - 09.082023 та 17.01.2024, що підтверджується копіями рекомендованих повідомлень про вручення поштового відправлення.
За змістом податкових повідомлень-рішень №00063850705 від 30.08.2023 та №00012460705 від 07.02.2024, кредитором було нараховано пеню за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності (КБК 21081000) у розмірі 422 196,70 грн та 280 697,59 грн відповідно.
Податкові повідомлення-рішення були направлено боржникові (ТОВ "Діоніс Мед") та отримано останнім 06.09.2023 та 14.02.2024, що підтверджується копіями рекомендованих повідомлень про вручення поштового відправлення.
Станом на час звернення із цією заявою у ТОВ "Діоніс Мед" обліковується заборгованість у сумі 702 894,29 грн - пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності (КБК 21081000).
За змістом ст. 1 КУзПБ, грошове зобов`язання (борг) - зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України.
Кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника, а також адміністратор за випуском облігацій, який відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки" діє в інтересах власників облігацій, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, згідно з актами позапланових документальних перевірок від 02.08.2023 та від 05.01.2024, при проведенні перевірки встановлено порушення боржником статті 13 (частин 1, 2) Закону України "Про валюту та валютні операції". Так, відповідно до ч. 1, 2 ст.13 Закону України "Про валюту і валютні операції" Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів. Національний банк України має право встановлювати винятки та (або) особливості запровадження цього заходу захисту для окремих товарів та (або) галузей економіки за поданням Кабінету Міністрів України. Граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів не застосовуються щодо розрахунків, пов`язаних з договорами про участь у розподілі пропускної спроможності, а також щодо грошового забезпечення (кредитних лімітів) з метою участі в аукціонах з розподілу пропускної спроможності міждержавних перетинів. Національний банк України має право встановлювати мінімальні граничні суми операцій з експорту та імпорту товарів, на які поширюються встановлені відповідно до цього Закону граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів. У разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з експорту товарів грошові кошти підлягають зарахуванню на рахунки резидентів у банках України у строки, зазначені в договорах, але не пізніше строку та в обсязі, встановлених Національним банком України. Строк виплати заборгованості обчислюється з дня митного оформлення продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав - з дня оформлення у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді) акта, рахунка (інвойсу) або іншого документа, що засвідчує їх надання.
За змістом п.п.14.1.39 п. 14.1 ст.14 ПК України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
Податковим боргом є сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (п.п.14.1.175 п. 14.1 ст.14 ПК України).
Відповідно до ст. 129 Податкового кодексу України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Пунктом 129.3.3 встановлений кінцевий строк нарахування пені на суму податкового боргу, зокрема, день запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України).
Пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (п.п. 14.1.162 ПК України).
Згідно статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається:
129.1.1. при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов`язання у встановлених цим Кодексом випадках, не пов`язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом;
129.1.2. при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження - на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження);
129.1.3. при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.
Пунктом 129.3.3 Податкового кодексу України встановлений кінцевий строк нарахування пені на суму податкового боргу, зокрема, день запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України).
У відповідності до ст. 131 ПК України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків. Суми пені зараховуються до бюджетів або державних цільових фондів, до яких згідно із законом зараховуються відповідні податки.
Щодо строків давності при нарахуванні пені слід зазначити, що її нарахування супроводжує весь період існування податкового боргу від моменту його виникнення і до повного погашення податкового боргу. Пеня не нараховується на пеню, однак нараховується на всю суму податкового боргу (узгодженого грошового зобов`язання). Існування податкового боргу тягне за собою нарахування пені. Припинення податкового боргу припиняє таке нарахування.
Являючи собою міру відповідальності за несвоєчасну сплату податкового боргу пеня нараховується щоденно, автоматично, незалежно від строків давності та вини платника у несвоєчасній сплаті податкового боргу.
При цьому, закон не встановлює строків давності стягнення пені. Пеня не включається до складу грошового зобов`язання, а отже на неї не розповсюджується дія статті 102 Податкового кодексу України (Строки давності та їх застосування).
Згідно податкових повідомлень-рішень №00063850705 від 30.08.2023 та №00012460705 від 07.02.2024, ГУ ДПС у Кіровоградській області нараховано ТОВ "Діоніс Мед" пені у сумі 422 196,70 грн та 280 697,59 грн відповідно.
Відповідно до п.42.1. ст.42 ПК України, податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи з питань адміністрування податків, зборів, платежів, податкового контролю, у тому числі з питань проведення перевірок, звірок, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу і відображатися в електронному кабінеті.
В силу п.42.2. ст. 42 ПК України, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Відповідно до п.57.3 ст. 57 ПК України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження.
Отже, днем узгодження нарахованих платнику податків контролюючим органом податкових зобов`язань, у разі якщо платник податків не подає скаргу на податкові повідомлення-рішення/вимоги/рішення до контролюючого органу вищого рівня чи не оскаржує їх до суду, є одинадцятий робочий день, що настає за днем отримання платником податків відповідного податкового рішення.
Як було зазначено, відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст.14 ПК України, податковим боргом є сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Як зазначено у податкових повідомленнях-рішеннях, сума грошових зобов`язань, що визначена у відповідних рішеннях, підлягає сплаті протягом десяти робочих днів, що настають за днем отримання рішення.
Боржником не надано суду доказів щодо погашення боржником нарахованої заявником пені в загальній сумі 702 894,29 грн, а також не надано доказів оскарження вказаних вище податкових повідомлень - рішень.
Таким чином, вимоги кредитора до боржника щодо грошового зобов`язання з оплати пені в загальній сумі 702 894,29 грн є правомірними.
Наявними в матеріалах заяви документами підтверджується розмір заявлених грошових вимог ГУ ДПС в Кіровоградській області до боржника ТОВ "Діоніс Мед" в сумі 716 069,29 грн.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про те, що вимоги кредитора ГУ ДПС в Кіровоградській області в сумі 716 069,29 грн обґрунтовані, документально підтверджені та підлягають визнанню.
В заяві про грошові вимоги до боржника Головне управління ДПС в Кіровоградській області також просить суд визнати кредиторські грошові вимоги до боржника в сумі 6 056,00 грн сплаченого судового збору.
Така вимога пов`язана з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді, а тому теж підлягає визнанню.
Згідно ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства грошове зобов`язання - зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.
Згідно із ч. 1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому: у першу чергу задовольняються: витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою; у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Суд, дослідивши матеріали справи, зокрема, заяву про визнання кредиторських вимог до боржника з доданими до неї документами, дійшов висновку, що грошові вимоги Головного управління ДПС у Кіровоградській області в розмірі 716 069,29 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами підлягають визнанню.
Керуючись ст. 2, 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Визнати грошові вимоги кредитора - Головного управління ДПС у Кіровоградській області (вул. Велика Перспективна, 55, м. Кропивницький, 25006, код ЄДР 43995486) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Діоніс Мед" (код ЄДР 39223165, вул. Сабліна, 79, с. Грузьке, Кропивницький район, Кіровоградська область, 27632) в розмірі 716 069,29 грн та 6 056,00 грн судового збору за подачу заяви з грошовими вимогами.
Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення.
Ухвала може бути оскаржена до Центрального апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
Копії ухвали надіслати Головному управлінню ДПС у Кіровоградській області, Товариству з обмеженою відповідальністю "Діоніс Мед" та розпоряднику майна арбітражному керуючому Григор`єву Валерію Васильовичу до електронних кабінетів з використанням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Повний текст ухвали складено та підписано 29.10.2024.
Суддя В.В.Тимошевська
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 24.10.2024 |
Оприлюднено | 31.10.2024 |
Номер документу | 122637290 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Тимошевська В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні