Постанова
від 15.10.2024 по справі 300/3327/24
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 жовтня 2024 рокуЛьвівСправа № 300/3327/24 пров. № А/857/20655/24Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді-доповідача:Гінди О.М.,

суддів:Матковської З.М., Ніколіна В.В.,

за участю секретаря судових засідань Кулабухової М.М.,

розглянувши у судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Івано-Франківській області на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02 липня 2024 року (головуючий суддя: Гомельчук С.В., місце ухвалення м. в Івано-Франківськ) у справі за адміністративним позовом Фермерського господарства «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення,

встановив:

Фермерське господарство «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ», 29.04.2024 звернулося до суду з позовом, в якому просило: визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Івано-Франківській області № 5/09-19-04-07-14 від 20.03.2024 про виключення з реєстру платників єдиного податку Фермерського господарства «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ»; зобов`язати Головне управління ДПС в Івано-Франківській області внести до реєстру платників єдиного податку відомості про Фермерське господарство «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ», як платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік.

Обґрунтовуючи позовні вимоги вказує, що фермерське господарство «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» є платником єдиного податку 4 групи. Однак, позивачем було отримано рішення ГУ ДПС в Івано-Франківській області № 2986/6/09-19-04-07-06 від 20.03.2024 щодо анулювання статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік, додатком до такого є рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку № 5/09-19-04-07-14 від 20.03.2024. Рішення обґрунтоване тим, що позивачем не подано у визначений термін загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок, чим порушено вимоги визначенні пп. 295.9.1 п. 295.9 статті 295 та пп. 298.8.1 п. 298.8 статті 298 Податкового кодексу України.

При цьому, позивачем була подана податкова звітність 21.02.2024, яка була прийнята контролюючим органом, що підтверджується квитанцією № 2. На думку позивача, прийняття декларації контролюючим органом є безпосереднє визнання останнім правильності строків подання такої звітності. Крім того, зазначено, що Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункті 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Податкового кодексу України, втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02 липня 2024 року позов задоволено повністю.

Із цим рішенням суду першої інстанції не погодився відповідач та оскаржив в апеляційному порядку. Вважає його необґрунтованим, таким, що прийняте з порушенням норм матеріального права, а тому просить скасувати рішення та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позову.

Обґрунтовуючи апеляційні вимоги апелянт покликається на те, що рішення про включення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру платників єдиного податку четвертої групи приймається після виконання перевірки дотримання вимог обрання спрощеної системи, а також камеральної перевірки поданих податкових декларацій з єдиного податку четвертої групи, термін проведення якої встановлений п. 76.3 ст. 76 ПКУ та складає тридцять календарних днів. Враховуючи вищезазначене, 20.03.2024 Головним управлінням ДПС в Івано- Франківській області складено акт про результати камеральної перевірки щодо порушення Господарством умов застосування спрощеної системи оподаткування за № 5358/09-19-04-07-14/44216605, на підставі якого відповідно до п. 299.10 ст. 299 ПКУ винесено Рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку четвертої групи №5/09-19-04-07-14, про що повідомлено платника листом № 2986/6/09-19-04-07-06 від 20.03.2024.

Представник позивача, 10.10.2024 подав заяву про розгляд справи у його відсутності.

Сторони в судове засідання не з`явилися, хоча належним чином були повідомлені про його дату, час та місце.

У відповідності до ч. 4 ст. 229 і ч. 2 ст. 313 КАС України неявка сторін належним чином повідомлених про дату, час, місце розгляду справи не перешкоджає апеляційному розгляду справи і такий проведено у їх відсутності без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких мотивів.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що Фермерське господарство «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» зареєстроване як юридична особа (а. с. 18) та перебуває на обліку як платник податків в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основний вид діяльності Фермерського господарства «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ за КВЕД: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний) 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур 01.50 Змішане сільське господарство 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві 01.63 Післяурожайна діяльність 49.41 Вантажний автомобільний транспорт 52.10 Складське господарство 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин 84.21 Міжнародна діяльність.

З метою підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік ФГ «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» направлено до ГУ ДПС в Івано-Франківській області податкову звітність:

- загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік за місцем розташування земельних ділянок, які знаходяться на території конкретного органу місцевого самоврядування та за місцем розташування платника податку від 12.02.2024 з додатками (а. с. 37-59). Відповідно до квитанції № 2 загальну податкову декларацію позивача, як платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік пакетно прийнято, реєстраційний № 9035442447, документ доставлено до ГУ ДПС в Івано-Франківській області (Снятинський район) 21.02.2024 (а. с. 60);

- звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік та відомості про наявність земельних ділянок (Додатки до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи) (а. с. 74-96). Відповідно до квитанції № 2 звітну податкову декларацію позивача, як платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік, пакетно прийнято, реєстраційний № 9035040091, документ доставлено до ГУ ДПС в Івано-Франківській області (Снятинський район) 20.02.2024 (а. с. 97);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік від 19.02.2024. Відповідно до квитанції № 2 розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва, як платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік від 19.02.2024 пакетно прийнято, реєстраційний № 9035041238, документ доставлено до ГУ ДПС в Івано-Франківській області (Снятинський район) 20.02.2024 (а. с. 111-113).

Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області проведено камеральну перевірку поданої податкової звітності платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік для підтвердження статусу платника єдиного податку Фермерського господарства «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» на 2024 рік, за результатами якої складено акт від 20.03.2024 № 5358/09-19-04-07-14/44216605 (а. с. 22-23).

Перевіркою встановлено, що ФГ «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» порушено умови застосування спрощеної системи оподаткування, а саме: не подано не пізніше 20 лютого поточного року податкову звітність, а саме загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків за своїм місцезнаходженням (місцем перебування та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходження (місцем перебування на податковому обліку) відповідно до підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 Кодексу.

Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області, 20.03.2024 на підставі виявленого порушення пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, при проведенні камеральної перевірки податкової звітності платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік ФГ «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» та керуючись пп. 299.10.5 п. 299.10 ст. 299 ПК України, прийнято рішення №5/09-19-04-07-14, яким реєстрацію платника єдиного податку четвертої групи ФГ «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» анульовано шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку четвертої групи за 2024 рік (а. с. 21).

Позивач, вважаючи протиправним рішення Головного управління ДПС в Івано-Франківській області від 20.03.2024 № 5/09-19-04-07-14, звернувся до суду із цим позовом.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, шо оскільки відповідачем було протиправно виключено позивача з реєстру платників єдиного податку з 01.01.2024, а тому з метою належного та ефективного захисту порушеного права позивача вважав за необхідне зобов`язати відповідача внести до реєстру платників єдиного податку відомості про Фермерське господарство «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» як платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71, який набрав чинності з 01 січня 2015 року, фіксований сільськогосподарський податок трансформовано в єдиний податок (виділено в окрему 4 групу).

Згідно пункту 291.2. статті 291 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Пунктом 291.3. статті 291 ПК України встановлено, що юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Пунктом 291.4. статті 291 ПК України визначено, що суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: 1) перша група; 2) друга група; 3) третя група; 4) четверта група - сільськогосподарські товаровиробники:

а) юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків;

б) фізичні особи - підприємці, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України «Про фермерське господарство», за умови виконання сукупності таких вимог: здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж; провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси; не використовують працю найманих осіб; членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім`ї у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України; площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше 0,5 гектара, але не більше 20 гектарів сукупно.

Підпунктом 298.8.4 пункту 298.8 статті 298 ПК України передбачено, що у разі коли у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва становить менш як 75 відсотків, сільськогосподарський товаровиробник - юридична особа сплачує податки у наступному податковому (звітному) році на загальних підставах.

Аналіз наведених вище правових норм надає суду апеляційної інстанції підстави для висновку, що до платників 4 групи єдиного податку можуть належати сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 ПК України встановлено, що платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.8 статті 298 Податкового кодексу України.

Згідно підпункту 298.8.1. пункту 298.8. статті 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають не пізніше 20 лютого поточного року:

загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку врегульований статтею 299 ПК України, відповідно до пункту 299.1. якої реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку (пункт 299.2 статті 299 ПК України).

Пунктом 299.10 ст. 299 ПК України встановлено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;

5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

6) набуття платником податку статусу резидента Дія Сіті - в останній день календарного кварталу, в якому платник податку набув статус резидента Дія Сіті;

7) втрати платником єдиного податку третьої групи статусу електронного резидента (е-резидента);

8) наявність щодо платника податку та/або його засновників (учасників), кінцевих бенефіціарних власників рішення про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), прийнятого у порядку, встановленому Законом України «Про санкції»:

щодо платників першої і другої груп - в останній день місяця, у якому прийнято таке рішення;

щодо платників третьої і четвертої груп - в останній день кварталу, у якому прийнято таке рішення.

Системний аналіз вищенаведених положень податкового законодавства дає підстави для висновку про те, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу лише у встановлених законом випадках.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 10.12.2019 у справі № 806/499/16.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що саме не подання податкової звітності, передбаченої пп. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 та пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, є окремою підставою для анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи позивачем направлено до ГУ ДПС у Івано-Франківській області податкову звітність:

- загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік з додатками, що підтверджується квитанцією № 2 від 21.02.2024 № 9035442447;

- звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік, з додатками, що підтверджується квитанцією № 2 від 20.02.2024 № 9035040091;

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік, що підтверджується квитанцією №2 від 20.02.2024 №9035041238.

ГУ ДПС в Івано-Франківській області прийнято рішення про виключення ФГ «ТЕРРА-ЛІДЛЕНТ» з реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2024 рік, у зв`язку із недотриманням вимог підпункту 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпункту 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПКУ щодо подання податкової звітності платника єдиного податку четвертої групи для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік, а саме не своєчасно подану загальну податкову декларацію з податку на поточний рік, оскільки така податкова звітність фактично була подана 21.02.2024.

Разом з тим, суд апеляційної інстанції зауважує, що на момент прийняття рішення № 5-09-19-04-07-14 від 20.03.2024 про виключення позивача з реєстру платників єдиного податку, уся звітність була подана позивачем і прийнята контролюючим органом без зауважень, що підтверджується відповідними квитанціями № 2, у тому числі загальна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік та відомості про наявність земельних ділянок до загальної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік.

Суд вважає за необхідне звернути увагу на те, що реєстрація суб`єкта господарювання, як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку та є безстроковою.

Натомість, Податковий кодекс України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норми, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.

Крім цього, повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 ПК України, а саме: податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 Податкового кодексу України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів; тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо

Аналогічні висновки щодо застосування наведених вище правових норм викладено у постанові Верховного Суду від 24 січня 2019 року у справі № 814/1394/15, від 08 грудня 2021 року у справі № 580/2725/19.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що у спірних правовідносинах, контролюючим органом не було встановлено невідповідності поданих податкових декларацій вимогам статті 48 ПК України.

Крім того, відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого пп. 298,8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків).

Як встановлено судом апеляційної інстанції, до момент прийняття рішення про виключення позивача з реєстру платників єдиного податку, уся звітність була подана позивачем і прийнята без зауважень контролюючим органом, що підтверджується відповідними квитанціями № 2.

Отже, вимоги ПК України виконані позивачем, а відповідачем не обґрунтовано правових підстав, які б передбачали право контролюючого органу на прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку у зв`язку з несвоєчасним поданням звітності, зазначеної у підпункті 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України.

Також, суд апеляційної інстанції зауважує, що процедура анулювання реєстрації платника єдиного податку має бути проведена з дотриманням відповідного порядку та за встановленою Податковим кодексом України процедурою.

Так, зокрема, Податковим кодексом України, передбачено (абз. 2 п. 299.11 ст. 299 ПК України), що податковий орган має право приймати рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку виключно за наслідками проведення саме виїзної документальної перевірки платника податку та встановлених у ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування.

Однак, суд апеляційної інстанції звертає увагу, що відповідачем не подано доказів проведення виїзної документальної перевірки за результатом проведення якої прийнято рішення про виключення позивача з реєстру платників єдиного податку, натомість оскарження рішення прийняте за наслідками проведення камеральної перевірки, що суперечить вимогам абз. 2 п. 299.11 ст. 299 ПК України.

Враховуючи вищенаведене суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги підлягають задоволенню, оскільки контролюючий орган при виключенні позивача з реєстру платників єдиного податку 4 групи діяв не на підставі та не у спосіб, що передбачені Податковим кодексом України.

Таким чином, апеляційна скарга Головного управління ДПС в Івано-Франківській області не спростовує правильність доводів, яким мотивовано судове рішення, зводиться по суті до переоцінки проаналізованих судом доказів та не дає підстав вважати висновки суду першої інстанції помилковими.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому відповідно до ст. 316 КАС України, апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, рішення суду без змін.

Згідно приписів ст. 139 КАС України, підстав для стягнення судових витрат не має.

Керуючись ст. ст. 313, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

постановив:

апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Івано-Франківській області залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02 липня 2024 року у справі № 300/3327/24 без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.

Головуючий суддя О. М. Гінда судді З. М. Матковська В. В. Ніколін У зв`язку з перебуванням судді Матковської З.М. у відрядженні з 20.10.2024 по 25.10.2024 повний текст судового рішення складено та підписано 28.10.2024.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.10.2024
Оприлюднено01.11.2024
Номер документу122666686
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —300/3327/24

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 15.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Постанова від 15.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Рішення від 15.07.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні