Ухвала
від 25.04.2024 по справі 569/7018/24
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/7018/24

1-кс/569/2676/24

УХВАЛА

25 квітня 2024 року м. Рівне

Слідчий суддя Рівненського міського суду Рівненської області ОСОБА_1 , розглянувши усудовому засіданнів м.Рівне клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Рівненській області ОСОБА_2 (далі слідчий), погоджене прокурором відділу Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_3 , подане в рамкахкримінального провадження №42023180000000073 від 28 липня 2023 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191КК України (далі це ж кримінальне провадження), про тимчасовий доступ до речей і документів (інформації), -

ВСТАНОВИВ:

Досудове розслідування кримінального провадження розпочато на підставі матеріалів правоохоронних органів, про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , діючи за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПП « ОСОБА_4 », шляхом зловживання службовим становищем, протягом 2022-2023 років, вчинили заволодіння бюджетними грошовими коштами під час виконання робіт в установах соціального призначення, освіти, медицини, надання послуг з благоустрою населеного пункту, утримання вуличної-шляхової мереж тощо.

Слідчий у клопотанні вказує, що в ході досудового розслідування встановлено, що службові ІНФОРМАЦІЯ_1 , діючи за попередньою змовою із окремими службовими особами суб`єктів господарювання, у період 2022-2023 років, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, внесли завідомо неправдиві відомості до актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт форми КБ-2в в частині штучного завищення об`ємів, вартості робіт та використаних будівельних матеріалів, матеріальних ресурсів, у тому числі постачання товарно-матеріальних цінностей, які не відповідають вимогам проектно-кошторисної документації, ДБН, ДСТУ, ГОСТ, СНиП, ТУ, тендерним документаціям замовників робіт та/або послуг, надання послуг та постачання товарів у неповному об`ємі, внаслідок чого бюджету ІНФОРМАЦІЯ_4 завдано матеріальної шкоди у великих розмірах.

Службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 під час вчинення злочину, до схеми заволодіння бюджетними коштами, виділеними на виконання капітальних та поточних ремонтів на об`єктах будівництва на території Вараської територіальної громади залучаються наступні суб`єкти господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_7 ) та інші.

Вказані відомості також повідомлено особою, яка допитана в якості свідка у зазначеному кримінальному провадженні.

Покликаючись на наведене, слідчий просить надати тимчасовий доступ до речей та документів, перелік яких наведено у клопотанні, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , з можливістю вилучення необхідних копій та оригіналів документів.

Також, слідчий зазначає, що на даний час не встановлено повне коло осіб, причетних до вчинення даного злочину, слідчий доводить, що розгляд даного клопотання доцільно провести без виклику представників володільця речей та документів, з метою недопущення витоку інформації, наявністю реальної загрози зміни або знищення речей чи документів.

Іншим способом, ніж отримати тимчасовий доступ до вказаних документів, що мають значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, неможливо.

Слідчий надіслав заяву про розгляд клопотання без його участі, просив задоволити клопотання.

Клопотання розглядається без повідомлення особи, у володінні якої перебувають документи, відповідно до ч.2 ст. 163 КПК України.

З урахуванням заяви слідчого, відповідно до ч.4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Дослідивши клопотання та додані матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно доч.1ст.159КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий у клопотанні навів достатньо підстав, передбачених ст. 163 КПК України, що документи (інформація) про які йдеться у клопотанні знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , і вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть бути використані як доказ, а в інший спосіб довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів неможливо, а вилучення оригіналів необхідно для проведення необхідних судових експертиз, слід клопотання задоволити.

Керуючись ст.ст. 159, 162, 163,164,166 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Надати старшому слідчому слідчого управління ГУНП в Рівненській області ОСОБА_2 , старшому слідчомуслідчого управлінняГУНП вРівненській областікапітану поліції ОСОБА_9 ,старшому слідчомувідділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів слідчогоуправління ГУНПв Рівненськійобласті майоруполіції ОСОБА_10 , тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_8 , АДРЕСА_1 ), а саме:

1.Належним чином завірених копій установчих та організаційно-розпорядчих документів ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема:

-положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 , в т.ч. положення про тендерний комітет та наказ про його створення, штатний розпис;

-колективний договір, трудові угоди, цивільно-правові угоди, договори, контракти, рішення, розпорядження, накази на призначення на посади та функціональні обов`язки, повноваження, посадові інструкції, а також інші документи наступних працівників, а саме: ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , уповноважених осіб з питань проведення публічних закупівель/відкритих торгів (наказ/розпорядче рішення про визначення призначення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель, трудового договору (контракту) з такою особою, положення про уповноважену особу), а також вільні зразки підписів та почерку усіх вищевказаних осіб, накази про їх прийняття, звільнення, переміщення, тимчасове виконання обов`язків протягом 2022 - 2023 років.

2. Оригіналів документів, що стосуються проектування (в т.ч. внесення змін), виконання робіт, надання послуг та введення об`єктів в експлуатацію, на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_1 по наступних об`єктах:

- капітальний ремонт внутрішніх інженерних систем (водопостачання, водовідведення, теплопостачання) лікарняного комплексу на 250 ліжок з поліклінікою на 600 відвідувань КНП Вараської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за адресою: АДРЕСА_2 ;

- капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 ;

- поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення адміністративної будівлі за адресою: АДРЕСА_1 ;

- капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, КНП Вараської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за адресою: АДРЕСА_2 ;

- капітальний ремонт нежитлового приміщення в житловому будинку по АДРЕСА_3 ;

- поточний ремонт системи вентиляції в найпростішому укритті ІНФОРМАЦІЯ_6 , що розміщений за адресою: АДРЕСА_4 ;

- поточний ремонт (облаштування найпростішого укриття) підвального приміщення будівлі гімназії за адресою: АДРЕСА_5 ;

- поточний ремонт (облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб) приміщень будинку для обслуговування жителів АДРЕСА_5 ;

- поточний ремонт (облаштування захисної споруди подвійного призначення) підвального приміщення будинку для обслуговування жителів АДРЕСА_5 ;

- капітальний ремонт приміщення санвузла відділення реабілітації в головному корпусі КНП Вараської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за адресою: АДРЕСА_2 ;

- капітальний ремонт покрівлі громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами « ІНФОРМАЦІЯ_7 » КНП Вараської міської ради « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за адресою: АДРЕСА_1 ;

- капітальний ремонт покрівлі будинку культури АДРЕСА_4 .

3. Оригіналів документів щодо виготовлення та розробки проектно-кошторисної документації, проведення державної експертизи, а також усіх змін до неї, зокрема:

- документи, що стосуються виконання проектно-вишукувальних робіт, а також документи на підставі яких були складені технічні завдання при здійсненні закупівель, розрахунки очікуваної вартості;

- акти невідповідності, технічні завдання, розрахунки з технічних завдань, дефектні акти, завдання на проектування (коригування) та інші документи;

- договори на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів;

- висновки державних експертиз проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг (виконаних робіт) з їх виготовлення, акти приймання передачі, а також платіжні доручення та інші платіжні документи щодо проведення розрахунків за договорами на розробку та виготовлення проектно-кошторисної документації, що стосується виконання робіт та надання послуг по вищевказаних об`єктах;

- містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки/містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкту будівництва;

- усе листування між замовником, виконавцями робіт та проектантами, експертами;

- проектно-кошторисна документація, пов`язана із виконанням робіт по вищевказаних об`єктах.

4. Оригіналів тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ_1 що стосується виконання робіт та надання послуг по вищевказаних об`єктах, в тому числі плани закупівель і зміни до них в період 2022-2023 рр., а саме:

- усі зміни та додатки до тендерної документації, тендерні пропозиції, договори на розробку та виготовлення тендерної документації, зміни до них, додаткові угоди, додатки до договорів, накази, розпорядження про залучення інших працівників для експертної участі в тендерних закупівлях (в тимчасовій або постійно діючій робочій групі), протоколи засідання, розпорядження, накази, звіти, рішення тендерного комітету, скарги учасників та рішення щодо їх розгляду, інші документи учасників подані під час вказаних закупівель;

- проекти договорів, що стосуються виконання робіт та надання послуг по вищевказаних об`єктах;

- акти обстеження об`єктів, по яких виконувалися (виконуються) чи плануються виконуватись роботи.

5. Оригіналів технічної, юридичної, фінансової, бухгалтерської документації, що стосується виконання робіт та надання послуг на вищевказаних об`єктах, а також господарських взаємовідносин ІНФОРМАЦІЯ_1 із виконавцями робіт на вищевказаних об`єктах протягом 2022-2023 років, в тому числі:

- укладені угоди, договори (генпідряду, підряду, субпідряду, постачання товарів, надання послуг, виконання робіт), додаткові угоди, додатки до договорів, календарні плани та плани фінансування до угод та договорів;

- виконавча документація на проведення робіт по вищевказаних об`єктах, робочі проекти, пояснювальні записки, відомості обсягів робіт, журнали виконання робіт, акти прихованих робіт;

- розрахунки матеріальних затрат генпідрядників, розрахунки використання машино-годин генпідрядниками, субпідрядниками, калькуляції (специфікації) на виконані роботи та інші документи;

- усе листування між замовником, виконавцями робіт, особами які здійснювали технічний і авторський нагляд та проектантами, в т.ч. листи від замовника, адресовані генпідряднику, листи генпідрядника адресовані замовнику, листи генпідрядника адресовані субпідряднику стосовно виконання робіт по вищевказаних об`єктах, акти приймання передачі, завдання на коригування, тощо;

- паспорти на будівельні матеріали, сертифікати якості і відповідності та інше;

- сповіщення про необхідність приймання робіт, що підлягають закриттю, повідомлення про залучення субпідрядних організацій; документи, які надавали субпідрядники в підтвердження відповідності кваліфікаційними вимогам, документи, що підтверджують погодження Департаментом на залучення субпідрядників; акти приймання-передачі дозвільної документації, необхідної для виконання договорів;

- журнали виконання робіт, декларації/повідомлення про початок підготовчих чи будівельних робіт, дозволи, декларації готовності об`єктів до експлуатації, оригіналиспеціальних журналів з окремих видів робіт, журнали по всім об`єктам;

- технічні паспорти на вищевказані будівлі, по яким проводились будівельні роботи;

- акти здачі-приймання виконаних (підрядних) робіт форми № КБ-2в (з відомостями витрат матеріалів та ресурсів, розрахунками загальновиробничих витрат, розрахунками рівня заробітної плати при визначенні вартості робіт на об`єкті, договірних цін), довідки про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ-3, відомості ресурсів, довідки про вартість виконаних робіт, акти проведення взаємозвірок;

- рахунки, видаткові накладні, акти приймання передачі, платіжні доручення, а також бухгалтерські документи щодо проведення розрахунків за даними договорами;

- об`єктні та локальні кошториси, відомості ресурсів до договірної ціни укладених договорів, кошториси наданих послуг;

- уся кореспонденція, інші підтверджуючі юридичні та бухгалтерські документи, щодо взаємовідносин Департаменту з вказаними СПД;

6. Оригіналів документації, що стосується здійснення технічного та авторського нагляду на об`єктах, зокрема: накази, рішення, розпорядження про призначення інженерів технічного нагляду чи відповідальних осіб на об`єктах, договори, угоди (додаткові угоди) на здійснення технічного та авторського нагляду із визначенням повноважень осіб, які здійснювали нагляд, журнали проведення технічного та авторського нагляду, усе листування осіб, що здійснювали технічний та авторський нагляд із проектантами та виконавцями робіт, документи щодо проведених комісійних оглядів місця робіт та відповідні акти обстеження місць робіт, доповідні записки інженерів технічного нагляду, в тому числі на внесення змін до проектно-кошторисної документації, акти наданих послуг, платіжні доручення, протоколи лабораторних досліджень будівельних матеріалів та інших ТМЦ, платіжні доручення щодо оплати послуг - з можливістю вилучення необхідних оригіналів, а також копій необхідних документів.

У разі відсутності оригіналів, надати засвідчені копії вказаних документів, протоколи з описом документів, що підтверджують вилучення оригіналів.

Особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.

Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і оригіналів або копій документів, зобов`язана залишити володільцю речей і оригіналів або копій документів опис речей і оригіналів або копій документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду.

На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів.

Копії документів, які вилучаються або оригінали яких вилучаються, виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення25.04.2024
Оприлюднено01.11.2024
Номер документу122670454
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —569/7018/24

Ухвала від 24.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 15.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 07.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 07.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 25.04.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Наумов С. В.

Ухвала від 25.04.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Наумов С. В.

Ухвала від 24.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 15.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 15.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

Ухвала від 15.10.2024

Кримінальне

Рівненський міський суд Рівненської області

Даш’ян К. Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні