Ухвала
від 24.10.2024 по справі 908/3338/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 26/84/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

24.10.2024 Справа № 908/3338/19

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Юлдашева Олексія Олексійовича, розглянувши матеріали господарської справи

Кредитори: 1/ Товариство з обмеженою відповідальністю Терра Груп ЛТД (вул. Каунаська, 13А, к.3, м. Київ, 02160)

2/ Головне управління ДПС у Запорізькій області (пр. Соборний, 166, м. Запоріжжя, 69107)

Боржник Товариство з обмеженою відповідальністю Локо Трейдінг (71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Степова, 10-Б, офіс 3; код в ЄДР 41229391)

Представники сторін не з`явились

УСТАНОВИВ:

Постановою Господарського суду Запорізької області від 05.05.2020р. у справі № 908/3338/19, зокрема, припинено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю Локо Трейдінг (71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Степова, 10-Б, офіс 3; код в ЄДР 41229391). Припинено повноваження розпорядника майна боржника Сиротенка О.О. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю Локо Трейдінг (71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Степова, 10-Б, офіс 3; код в ЄДР 41229391) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю Локо Трейдінг призначено арбітражного керуючого Сиротенка Олександра Олександровича (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 (свідоцтво Міністерства Юстиції України № 520 від 28.03.2013р., адреса: Андріївський узвіз, 38, офіс 1, м. Київ, 04070).

На офіційному веб-порталі судової влади України 06.05.2020р. за № 64764 розміщено повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду від 21.06.2024 ліквідатором боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю Локо Трейдінг (71630, Запорізька область, Василівський район, м. Дніпрорудне, вул. Степова, 10-Б, офіс 3; код в ЄДР 41229391) призначено арбітражного керуючого Мірошника Ігоря Вікторовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 820 від 17.04.2013; адреса: а/с 1176, м. Запоріжжя, 69005).

До Господарського суду Запорізької області 26.09.2024р. надійшла заява від Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Запорізькій області, код ЄДРПОУ ВП 44118663 (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166) про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 8 738, 00 грн. та окремо судовий збір в розмірі 6 056, 00 грн.

Ухвалою від 27.09.2024 прийнято заяву Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Запорізькій області до розгляду у судовому засіданні 24.10.2024р. об 11-30 год; зобов`язано ліквідатора надати суду відзив на заяву Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Запорізькій області, з нормативним та документальним обґрунтуванням позиції.

Представники сторін своїм правом на участь у судовому розгляді справи 24.10.2024. не скористалися, у судове засідання не з`явилися, про час і місце розгляду справи були повідомлені належним чином.

Справа розглядається відповідно до приписів ст. 202 ГПК України за наявними в ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши діюче законодавство, суд установив наступне.

Згідно із статтею 60 Кодексу України з процедур банкрутства, у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.

Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.

Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Судом установлено, що станом на день подання заяви Боржник має податковий борг перед бюджетом з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 238, 00 грн. та з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 8 500, 00 грн. Загальна сума заборгованості складає 8 738, 00 грн. (з яких 8 738, 00 грн. - штрафні санкції).

Податковий борг з податку на прибуток приватник підприємств виник на підставі донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «Ш») №0014225504 від 20.03.2020 на суму 238, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 19.02.2020 №000639/08-01-55-04/41229391.

Податковий борг з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів виник на підставі: донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №0033085504 від 10.06.2020 на суму 340, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 22.05.2020 №000379/08-01-55-04/41229391; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №0051100418 від 26.10.2020 на суму 1 020, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 01.10.2020 №000050/08-01-55-04/41229391; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №7678/08-01-18-12 від 02.06.2021 на суму 1 020, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 01.10.2020 №3562/08-01-18-12; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №10346/08-01-18-12 від 28.07.2021 на суму 1 020, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 05.07.2021 №5849/08-01-18-12; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №15253/08-01-18-12 від 23.10.2021 на суму 1 020, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 10.09.2021 №8453/08-01-18-12; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №18204/08-01-18-12 від 01.12.2021 на суму 2 040, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 23.10.2021 № 10037/08-01 -18-12; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №321/08-01-18-12 від 11.01.2022 на суму 1 020, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 23.10.2021 №10037/08-01-18-12; донарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню - рішенню (форми «ПС») №3877/1806 від 11.07.2022 на суму 1 020, 00 грн. ППР було прийнято на підставі Акту від 24.06.2022 №2940/02-32-18-06/41229391.

Згідно п. 56.18. ст.56 Податкового кодексу України платник податків має право оскаржити в суді податкові повідомлення-рішения або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення.

Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню.

Процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору.

При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Податкові повідомлення - рішення ані в судовому, ані в адміністративному порядку оскаржено не було.

Таким чином враховуючи той факт що процедура оскарження вищезазначених податкових повідомлень рішень закінчена, тому відповідно до п.56.18 ст.56 ПК України грошові зобов`язання визначені в них є узгодженими.

Відповідно до п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішения, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно до п.п.14.1.39 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України, грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п. п.14.1.175 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Статтею 67 Конституції України встановлений обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з п.п. 15.1 ст. 15 Податкового Кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим кодексом.

Згідно п.п. 16.1.2-16.1.3 та п. 16.1 ст.16 (далі - ПКУ) платник податків зобов`язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів;

- подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

- сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до ст. 36 ПК України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов`язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом, (п. п. 36.1 - 36.3 ПК України).

Відповідно до п. 37.2 ст. 37 Податкового кодексу України податковий обов`язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими цей Кодекс та закони з питань митної справи пов`язує сплату ним податку.

Згідно п.п.37.3.1 п.37.3 ст.37 ПКУ підставами для припинення податкового обов`язку, крім його виконання, є: ліквідація юридичної особи.

Так, згідно з пунктом 31.1 статті 31 ПК України, строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою. Податковим періодом визнається встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків та зборів, (п.33.1 ст.33 ПК України).

Відповідно до ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється. Повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов`язків контролюючих органів визначається законодавством України. Інші державні органи не мають права проводити перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, у тому числі на запит правоохоронних органів.

За п.п. 14.1.137 ст. 14 Податкового Кодексу України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Станом на день подання заяви вищезазначений податковий борг у сумі 8 738, 00 грн боржником до бюджету не сплачений.

Отже, суд вважає за можливе визнати кредиторські вимоги Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Запорізькій області до боржника у розмірі 8 738,00 грн штрафних санкцій з шостою чергою задоволення.

За подання заяви заявником було сплачено судовий збір у розмірі 6 056,00 грн, який також визнається судом з першою чергою задоволення.

Керуючись ст.ст. 2, 60, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 12, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Визнати кредиторські вимоги Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головне управління ДПС у Запорізькій області до боржника у розмірі 8 738,00 грн штрафних санкцій з шостою чергою задоволення та 6 056,00 грн судового збору з першою чергою задоволення.

Зобов`язати ліквідатора привести реєстр вимог кредиторів у відповідність з даною ухвалою суду.

Ухвала набирає законної сили у день її винесення 24.10.2024р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку відповідно до ст.ст. 256-259 ГПК України.

Ухвалу складено та підписано-30.10.24.

Суддя О.О. Юлдашев

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення24.10.2024
Оприлюднено04.11.2024
Номер документу122715157
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —908/3338/19

Ухвала від 24.10.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 27.09.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 21.06.2024

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 21.04.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 30.03.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 30.03.2021

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 15.12.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 03.12.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Пєсков В.Г.

Ухвала від 20.11.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Пєсков В.Г.

Ухвала від 09.11.2020

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Пєсков В.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні