Рішення
від 05.11.2024 по справі 400/6157/24
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 листопада 2024 р. справа № 400/6157/24 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мороза А.О., в спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін, в письмовому провадженні, розглянув адміністративну справу

за позовомтовариства з обмеженою відповідальністю "Персонал Прод Груп", вул. 7 Слобідська, 70/8, м. Миколаїв, 54055,

до відповідачівГоловного управління ДПС у Київській області, вул. Хороброго Святослава, 5А, м. Київ, 03151, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053,

провизнання протиправними та скасування рішень від 13.03.2024 № 10716031/41960282, від 13.03.2024 № 10716030/41960282, від 13.03.2024 № 10716029/41960282 та зобов`язання вчинити певні діїВ С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Персонал Прод Груп" (далі - позивач) звернулось з позовом до Головного управління ДПС у Київській області (далі - відповідач 1) та Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 13.03.24 р. № 10716031/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 30.11.23 р. № 30 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати зазначену ПН в ЄРПН датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 13.03.24 р. № 10716030/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.12.23 р. № 54 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати зазначену ПН в ЄРПН датою її подання;

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 13.03.24 р. № 10716029/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.01.24 р. № 125 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати зазначену ПН в ЄРПН датою її подання.

Обґрунтовуючи свої вимоги позивач зазначив, що позивачем направлено на реєстрацію податкові накладні, однак відповідач відмовив в їх реєстрації. Спірні рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних є протиправними, адже позивачем було надано всі необхідні для реєстрації податкових накладних первинні документи. При цьому, позивач зазначив, що контролюючим органом створено стан правової невизначеності для позивача, що змусило його формувати такий перелік необхідних для реєстрації податкових накладних довільно, на власний розсуд. У повідомленнях про додаткові пояснення Комісією було зазначено вимогу про надання первинних документів (зокрема, щодо придбання, постачання товарів і послуг, транспортування продукції, актів-приймання-передачі робіт (послуг), розрахункових документів). Тобто Комісією було повторно запитано у позивача вже надані ним раніше документи. Крім того, частина документів, які були витребувані Комісією, не передбачені договором та/або законодавством. Зазначене свідчить про формальний підхід Комісії до розгляду наданих позивачем пояснень та документів.

Від відповідача 1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки відповідачем відмовлено у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.19 р. № 520 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» визначений обов`язковий перелік документів необхідних надати платником податків для прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/або відмову в реєстрації податкової накладної. Комісією встановлено, що товарно-транспортні накладні на постачання товару складено з порушеннями чинного законодавства. Всупереч вимогам «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 р. № 363 відсутні підписи осіб які брали безпосередню участь у здійсненні операції (вантажоодержувача), відсутній підпис водія. Таким чином, платником не надано повний перелік документів, які зазначались в Повідомленні про необхідність надання додаткових пояснень та документів.

Відповідач 2 відзив на позовну заяву не надав, ухвалу про відкриття провадження отримав через особистий кабінет підсистеми Електронний суд.

Суд відкрив провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомленням сторін.

Справу розглянуто в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Суд дослідивши матеріали справи, встановив наступне.

Основним видом діяльності позивача є діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (46.17).

Для здійснення господарської бази позивач використовує орендовані майнові об`єкти (офіс, склад торгівельні павільйони), має штат працівників та балансові основні засоби. Посередництво у торгівлі продуктами харчування здійснюється позивачем на підставі договорів комісії, укладених з виробниками продовольчих товарів, з подальшою реалізацією комісійних товарів у дрібнооптовій та власній роздрібній мережах. Для забезпечення безперебійності діяльності Підприємством закуповуються послуги перевезення вантажів.

01.10.21 р. між ТОВ «Хлібна мрія» як комітентом та ТОВ "Персонал Прод Груп" як комісіонером укладено договір комісії № 01/10/1 (далі - Договір), відповідно до п. 1.1 якого комісіонер зобов`язується за дорученням комітента за винагороду від свого імені за рахунок комітента здійснити реалізацію хлібобулочних виробів та напівфабрикатів швидкої заморозки, заморожених виробів високого ступеню готовності, ковбасні вироби в асортименті; страви обідні, перші, другі та гарніри, бутерброди; начинки м`ясні, рибні, сирні, яєчні, овочеві; негазовані та газовані напої (далі - Продукція) за цінами та в асортиментів, які вказані у видаткових накладних.

На виконання умов Договору в листопаді 2023 р. комітентом надано комісіонеру на комісію продукцію на суму 14 249 280,18 грн.; в грудні 2023 р. - на суму 13 679 233,22 грн.; в січні 2024 р. - на суму 12 006 049,50 грн.

На виконання приписів п. 201.1, 201.7, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, позивачем на суму комісійної винагороди були складені податкові накладні від 30.11.23 р. № 30, від 31.12.23 р. № 54, від 31.01.24 р. № 125 та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).

Автоматизованою системою "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України направлено позивачу повідомлення про прийняття податкових накладних та зупинення їх реєстрації. Підставою вказано, що податкові накладні складені платником податку, який відповідають п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

По кожній податковій накладній позивач направив ГУ ДПС пояснення та первинні документи (договори з додатками, рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів, накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, паспорти якості).

Відповідачем 1 направлено повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень.

Позивач направляв додаткові пояснення, а також договір суборенди офісного приміщення, товарно-транспортні накладні, оборотно-сальдові відомості, якісні посвідчення, договір надання послуг перевезення вантажів, акти наданих послуг до вказаних договорів.

Відповідач 1 не врахував надані позивачем пояснення та докази на їх підтвердження, та рішенням від 13.03.24 р. № 10716031/41960282 відмовив в реєстрації податкової накладної від 30.11.23 р. № 30, від 13.03.24 р. № 10716030/41960282 відмовив в реєстрації податкової накладної від 31.12.23 р. № 54, рішенням від 13.03.24 р. № 10716029/41960282 відмовив у реєстрації податкової накладної від 31.01.24 р. № 125.

В усіх оскаржуваних рішеннях підставою для відмови вказано: ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

У розділі "Додаткова інформація" інформація відсутня.

Скарги позивача до ДПС на спірні рішення про відмову в реєстрації податкових накладних були залишені без задоволення.

Згідно з п. 201.1. ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженої платником особи відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.10 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, у тому числі, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.19 р. № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).

Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.

Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.

Відповідно до абзацу 2 п. 25, п. 26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Пунктом 27 Порядку № 1165 передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

До спірних правовідносин належить застосувати Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. № 520 (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктами 3, 4 Порядку № 520 встановлено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги». У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, зокрема:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

За приписами п. 9 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Пунктом 10 Порядку № 520 визначено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає відповідне рішення.

У той же час, податковим органом, незважаючи на надані позивачем документи, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних без належної перевірки комісією контролюючого органу достовірності наданих позивачем разом з поясненнями документів його діяльності. Всупереч обов`язку обґрунтовувати своє рішення шляхом зазначення конкретних документів, які складені/оформлені з порушенням законодавства, контролюючий орган прийняв оскаржувані рішення необґрунтовано. Документи, визначені п. 5 Порядку № 520, позивачем були надані.

Як зазначено квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, єдиною підставою для зупинення реєстрації податкових накладних, була відповідність п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Таке посилання відповідачами жодним чином не обґрунтовано ані в рішеннях, ані у відзиві.

Відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток № 3 до Порядку № 1165), підставою для зупинення реєстрації податкових накладних є те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Виходячи з даної норми, має бути наявна податкова інформація по взаємовідносинам платника податків з контрагентом у межах податкової накладної, яка подана на реєстрацію, а не щодо попередніх господарських операцій. Доказів наявності такої інформації щодо позивача як підстави для застосування п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відповідачі суду не надали.

Тоді як позивачем були надані всі первинні документи, а саме копії договорів суборенди, комісії, перевезення вантажу, акти здачі-приймання робіт, штатного розпису, якісних посвідчень на продукцію, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, звітів комісіонера, оборотно-сальдові відомості.

Не надаючи оцінки наданим позивачем первинним документам, податковий орган прийняв спірне рішення. До того ж відповідач не конкретизував, які саме документи мають бути надані позивачем, в графі «додаткова інформація» відомості відсутні.

Таким чином, відповідачем 1 не доведено правомірність рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних, відтак спірне рішення підлягає скасуванню.

Позивач просить зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її фактичного подання податкові накладні від 30.11.23 р. № 30, від 31.12.23 р. № 54, від 31.01.24 р. № 125.

Відповідно до п. п. 19, 20 постанови КМУ № 1246 від 29.12.10 р. податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Зобов`язання відповідача - ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану позивачем податкову накладну датою її фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.

За таких обставин, суд вважає за можливе позовні вимоги задовольнити в цій частині та зобов`язати відповідача зареєструвати податкові накладні від 30.11.2023 № 30, від 31.12.23 р. № 54, від 31.01.24 р. № 125 датою їх подання до Реєстру.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач надав платіжну інструкцію про сплату судового збору в сумі 7 267,20 грн., який підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1, оскільки саме ним було прийнято оскаржуване рішення.

Крім того, позивач заявив про понесені ним витрати на правову допомогу в розмірі 10 000 грн., докази чого будуть надані протягом п`яти днів після ухвалення рішення на підставі ч. 7 ст. 139 КАС України. Тому, під час прийняття рішення суд не здійснює розподіл судових витрат у вигляді витрат на правничу допомогу.

Керуючись ст. ст. 2, 19, 241-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Персонал Прод Груп" (вул. 7 Слобідська, 70/8, м. Миколаїв, 54055, ЄДРПОУ 41960282) до Головного управління ДПС у Київській області (вул. Святослава Хороброго, 5-А, м. Київ, 03151, ЄДРПОУ ВП 44096797), Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393), задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 13.03.24 р. № 10716031/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 30.11.23 р. № 30, № 10716030/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.12.23 р. № 54, № 10716029/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.01.24 р. № 125.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "Персонал Прод Груп" (вул. 7 Слобідська, 70/8, м. Миколаїв, 54055, ЄДРПОУ 41960282) від 30.11.23 р. № 30, від 31.12.23 р. № 54, від 31.01.24 р. № 125 датою їх подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Київській області (вул. Святослава Хороброго, 5-А, м. Київ, 03151, ЄДРПОУ ВП 44096797) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Персонал Прод Груп" (вул. 7 Слобідська, 70/8, м. Миколаїв, 54055, ЄДРПОУ 41960282) судові витрати у вигляді судовий збір у сумі 7 267,20 (сім тисяч двісті шістдесят сім гривень двадцять копійок).

5. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя А. О. Мороз

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2024
Оприлюднено07.11.2024
Номер документу122808649
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/6157/24

Ухвала від 30.12.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 05.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 05.11.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 03.07.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні