Дата документу 05.11.2024Справа № 554/12052/24 Провадження № 1-кс/554/11393/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 листопада 2024 року м. Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 :
розглянувши у порядку письмового провадження клопотання слідчого СВ відділення поліції №1 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю за матеріалами досудового розслідування №42024172060000119 від 08 жовтня 2024 року внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України,-
в с т а н о в и в :
В провадженні слідчого судді перебуває клопотання слідчого СВ відділення поліції №1 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю, погоджене прокурором Полтавської окружної прокуратури ОСОБА_3 . В якому прохали: задовольнити клопотання та надати групі слідчих відділення поліції №1 Полтавського районного управління поліції ГУНП в Полтавській області у складі: слідчого СВ відділення поліції №1 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_4 ;слідчого СВ відділення поліції №1 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 ;старшого слідчого СВ відділення поліції №1 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_5 та прокурорам групи прокурорів, а саме: прокурору Полтавської окружної прокуратури ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , дозвіл на здійснення тимчасового доступу до речей та документів, з можливістю ознайомитися з ними та здійснити виїмку їх оригіналів, що знаходяться у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), а саме: -документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » були доведені основні характеристики та вимоги до закупівель, що стали підставами для складання тендерних вимог стосовно предмету закупівель; листів стосовно доведеного розміру фінансування за бюджетною програмою; документів на підставі яких здійснено розрахунок та визначення очікуваною вартості предмета закупівлі, у тому числі здійсненого аналізу меж та цін товарного ринку, визначення кола суб`єктів господарювання, які здійснюють розробку проектно-кошторисної документації, цінових пропозицій (ціни та вартості), протоколів та інших документів, на підставі яких були визначено (проводилося обговорення) та приймалося рішення про визначення (розрахунок) очікуваної вартості предмету закупівель;- інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : оголошення, звіти, протоколи засідання тендерного комітету, прийняті рішення уповноваженими особами у закупівлях, протоколи та прийняті рішення про обгрунтування та визначення ціни і вартості по предмету закупівлі, прийняті рішення про ціновий аналіз, проведений аналіз ринку про предмету закупівель (оформлені відповідні рішення) з додатками (цінові запити, та інше), накази про призначення осіб, відповідальних за організацію та проведення указаних процедур закупівель, у тому числі аналізу ринку та цінових пропозицій, визначення обґрунтованої ціни (розміру) закупівель та очікуваної вартості закупівель, а також листування з іншими юридичними та фізичними особами стосовно вказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель. Розглянути зазначене клопотання без представників Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), оскільки зазначені відомості мають значення для швидкого, повного, всебічного та неупередженого розслідування, крім цього може існувати загроза вважати, що дану інформацію володільцем може бути умисно підмінено, знищено, пошкоджено або спотворено. Строк дії ухвали щодо здійснення тимчасового доступу встановити 2 (два) місяці з дня її винесення.
Слідчий в судове засідання не з`явився, хоча про час розгляду клопотання був повідомлений у встановлений КПК України спосіб.
Прокурор в судове засідання не з`явилася, хоча про час розгляду клопотання була повідомлена у встановлений КПК України спосіб.
Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.
Дослідивши матеріали клопотання, з метою забезпечення всебічного, повного та об`єктивного досудового розслідування, для проведення судово медичної експертизи приходжу до висновку про задоволення клопотання.
Встановлено,що у провадженні відділення поліції №1 Полтавського районного управління поліції ГУНП в Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024172060000119 відомості про яке 08.10.2024 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України. В ході досудового розслідування встановлено, що в ході моніторингу веб-сайту « ІНФОРМАЦІЯ_7 » встановлено, що службовими особами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 )здійснюється зловживання службовим становищем під час проведення закупівель лабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 , а також під час виконання укладених в рамках закупівель договорів, що спричинило тяжкі наслідки. Зокрема, службовими особами комунального підприємства здійснено закупівлю сканеру ультразвукового діагностичного RS85 за ціною 6 999 940,00 грн, однак вартість вказаного товару згідно інтернет-платформи з продажу медичного обладнання «Мега Мед Маркет» становить близько 5 915 480,00 грн тощо.
Відповідно до ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотанні зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадження; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
На підставівикладеного,надати дозвілна розкриттяохоронюваної закономтаємниці,а саме:документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » булидоведені основніхарактеристики тавимоги дозакупівель,що сталипідставами дляскладання тендернихвимог стосовнопредмету закупівель;листів стосовнодоведеного розміруфінансування забюджетною програмою;документів напідставі якихздійснено розрахунокта визначенняочікуваною вартостіпредмета закупівлі,у томучислі здійсненогоаналізу межта цінтоварного ринку,визначення коласуб`єктів господарювання,які здійснюютьрозробку проектно-кошторисноїдокументації,цінових пропозицій(цінита вартості),протоколів таінших документів,на підставіяких буливизначено (проводилосяобговорення)та приймалосярішення провизначення (розрахунок)очікуваної вартостіпредмету закупівель; - інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 :оголошення,звіти,протоколи засіданнятендерного комітету,прийняті рішенняуповноваженими особамиу закупівлях,протоколи таприйняті рішенняпро обгрунтуваннята визначенняціни івартості попредмету закупівлі,прийняті рішенняпро ціновийаналіз,проведений аналізринку пропредмету закупівель(оформленівідповідні рішення)з додатками(ціновізапити,та інше),накази пропризначення осіб,відповідальних заорганізацію тапроведення указанихпроцедур закупівель,у томучислі аналізуринку тацінових пропозицій,визначення обгрунтованоїціни (розміру)закупівель таочікуваної вартостізакупівель,а такожлистування зіншими юридичнимита фізичнимиособами стосовновказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель, що мається у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Надати дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналівдокументів, а саме:документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » булидоведені основніхарактеристики тавимоги дозакупівель,що сталипідставами дляскладання тендернихвимог стосовнопредмету закупівель;листів стосовнодоведеного розміруфінансування забюджетною програмою;документів напідставі якихздійснено розрахунокта визначенняочікуваною вартостіпредмета закупівлі,у томучислі здійсненогоаналізу межта цінтоварного ринку,визначення коласуб`єктів господарювання,які здійснюютьрозробку проектно-кошторисноїдокументації,цінових пропозицій(цінита вартості),протоколів таінших документів,на підставіяких буливизначено (проводилосяобговорення)та приймалосярішення провизначення (розрахунок)очікуваної вартостіпредмету закупівель; - інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 :оголошення,звіти,протоколи засіданнятендерного комітету,прийняті рішенняуповноваженими особамиу закупівлях,протоколи таприйняті рішенняпро обгрунтуваннята визначенняціни івартості попредмету закупівлі,прийняті рішенняпро ціновийаналіз,проведений аналізринку пропредмету закупівель(оформленівідповідні рішення)з додатками(ціновізапити,та інше),накази пропризначення осіб,відповідальних заорганізацію тапроведення указанихпроцедур закупівель,у томучислі аналізуринку тацінових пропозицій,визначення обгрунтованоїціни (розміру)закупівель таочікуваної вартостізакупівель,а такожлистування зіншими юридичнимита фізичнимиособами стосовновказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель, що мається у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Надатидозвіл навилучення оригіналівдокументів,а саме:документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » булидоведені основніхарактеристики тавимоги дозакупівель,що сталипідставами дляскладання тендернихвимог стосовнопредмету закупівель;листів стосовнодоведеного розміруфінансування забюджетною програмою;документів напідставі якихздійснено розрахунокта визначенняочікуваною вартостіпредмета закупівлі,у томучислі здійсненогоаналізу межта цінтоварного ринку,визначення коласуб`єктів господарювання,які здійснюютьрозробку проектно-кошторисноїдокументації,цінових пропозицій(цінита вартості),протоколів таінших документів,на підставіяких буливизначено (проводилосяобговорення)та приймалосярішення провизначення (розрахунок)очікуваної вартостіпредмету закупівель; - інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 :оголошення,звіти,протоколи засіданнятендерного комітету,прийняті рішенняуповноваженими особамиу закупівлях,протоколи таприйняті рішенняпро обгрунтуваннята визначенняціни івартості попредмету закупівлі,прийняті рішенняпро ціновийаналіз,проведений аналізринку пропредмету закупівель(оформленівідповідні рішення)з додатками(ціновізапити,та інше),накази пропризначення осіб,відповідальних заорганізацію тапроведення указанихпроцедур закупівель,у томучислі аналізуринку тацінових пропозицій,визначення обгрунтованоїціни (розміру)закупівель таочікуваної вартостізакупівель,а такожлистування зіншими юридичнимита фізичнимиособами стосовновказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель, що мається у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Керуючись ст.ст.107, 160, 163, 166, 309 КПК України ,-
у х в а л и в :
Клопотання слідчого СВ відділення поліції №1 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю за матеріалами досудового розслідування №42024172060000119 від 08 жовтня 2024 року внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України задовольнити.
Надатиз 05листопада 2024року до05січня 2024року групіслідчих відділенняполіції №1Полтавського районногоуправління поліціїГУНП вПолтавській областіу складі:слідчого СВвідділення поліції№1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_4 ;слідчогоСВ відділенняполіції №1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_2 ;старшогослідчого СВвідділення поліції№1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областістаршого лейтенантаполіції ОСОБА_5 та прокурорамгрупи прокурорів,а саме:прокурору Полтавськоїокружної прокуратури ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , дозвіл нарозкриття охоронюваноїзаконом таємниці,а саме:документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » булидоведені основніхарактеристики тавимоги дозакупівель,що сталипідставами дляскладання тендернихвимог стосовнопредмету закупівель;листів стосовнодоведеного розміруфінансування забюджетною програмою;документів напідставі якихздійснено розрахунокта визначенняочікуваною вартостіпредмета закупівлі,у томучислі здійсненогоаналізу межта цінтоварного ринку,визначення коласуб`єктів господарювання,які здійснюютьрозробку проектно-кошторисноїдокументації,цінових пропозицій(цінита вартості),протоколів таінших документів,на підставіяких буливизначено (проводилосяобговорення)та приймалосярішення провизначення (розрахунок)очікуваної вартостіпредмету закупівель; - інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 :оголошення,звіти,протоколи засіданнятендерного комітету,прийняті рішенняуповноваженими особамиу закупівлях,протоколи таприйняті рішенняпро обгрунтуваннята визначенняціни івартості попредмету закупівлі,прийняті рішенняпро ціновийаналіз,проведений аналізринку пропредмету закупівель(оформленівідповідні рішення)з додатками(ціновізапити,та інше),накази пропризначення осіб,відповідальних заорганізацію тапроведення указанихпроцедур закупівель,у томучислі аналізуринку тацінових пропозицій,визначення обгрунтованоїціни (розміру)закупівель таочікуваної вартостізакупівель,а такожлистування зіншими юридичнимита фізичнимиособами стосовновказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель, що мається у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Надатиз 05листопада 2024року до05січня 2024року групіслідчих відділенняполіції №1Полтавського районногоуправління поліціїГУНП вПолтавській областіу складі:слідчого СВвідділення поліції№1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_4 ;слідчогоСВ відділенняполіції №1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_2 ;старшогослідчого СВвідділення поліції№1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областістаршого лейтенантаполіції ОСОБА_5 та прокурорамгрупи прокурорів,а саме:прокурору Полтавськоїокружної прокуратури ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналівдокументів, а саме:документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » булидоведені основніхарактеристики тавимоги дозакупівель,що сталипідставами дляскладання тендернихвимог стосовнопредмету закупівель;листів стосовнодоведеного розміруфінансування забюджетною програмою;документів напідставі якихздійснено розрахунокта визначенняочікуваною вартостіпредмета закупівлі,у томучислі здійсненогоаналізу межта цінтоварного ринку,визначення коласуб`єктів господарювання,які здійснюютьрозробку проектно-кошторисноїдокументації,цінових пропозицій(цінита вартості),протоколів таінших документів,на підставіяких буливизначено (проводилосяобговорення)та приймалосярішення провизначення (розрахунок)очікуваної вартостіпредмету закупівель; - інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 :оголошення,звіти,протоколи засіданнятендерного комітету,прийняті рішенняуповноваженими особамиу закупівлях,протоколи таприйняті рішенняпро обгрунтуваннята визначенняціни івартості попредмету закупівлі,прийняті рішенняпро ціновийаналіз,проведений аналізринку пропредмету закупівель(оформленівідповідні рішення)з додатками(ціновізапити,та інше),накази пропризначення осіб,відповідальних заорганізацію тапроведення указанихпроцедур закупівель,у томучислі аналізуринку тацінових пропозицій,визначення обгрунтованоїціни (розміру)закупівель таочікуваної вартостізакупівель,а такожлистування зіншими юридичнимита фізичнимиособами стосовновказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель, що мається у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Надати з05листопада 2024року до05січня 2024року групіслідчих відділенняполіції №1Полтавського районногоуправління поліціїГУНП вПолтавській областіу складі:слідчого СВвідділення поліції№1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_4 ;слідчогоСВ відділенняполіції №1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областілейтенанта поліції ОСОБА_2 ;старшогослідчого СВвідділення поліції№1Полтавського РУПГУНП вПолтавській областістаршого лейтенантаполіції ОСОБА_5 та прокурорамгрупи прокурорів,а саме:прокурору Полтавськоїокружної прокуратури ОСОБА_6 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , дозвіл навилучення оригіналівдокументів,а саме:документи стосовнопідготовки,організації тапроведення публічнихзакупівель лабораторногообладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 ,аналізатору гематологічногоза номером ІНФОРМАЦІЯ_3 ,сканерів ультразвуковихдіагностичних заномером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 ,системи рентгенівськоїдіагностичної заномером ІНФОРМАЦІЯ_6 ,а саме:витяг зрічного планузакупівель на2024рік стосовнопланування таорганізації процедурзакупівель;документів стосовновизначення Комунальногопідприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » замовником та розпорядником коштів; паспорту бюджетної програми та внесення змін до нього, документів стосовно визначення потреби у проведенні закупівель кошторисом витрат, планом асигнувань (фінансування), бюджетні запити, бюджетну резолюцію, звітів про виконання паспорту бюджетної програми, наказів про затвердження та оприлюднення звітів про виконання паспорту бюджетної програми, інших додатків та документів стосовно погодження та затвердження паспорту бюджетної програми, протоколи затвердження технічного завдання (ТЗ) з метою проведення закупівель, технічне завдання для закупівель, інших документів у яких КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » булидоведені основніхарактеристики тавимоги дозакупівель,що сталипідставами дляскладання тендернихвимог стосовнопредмету закупівель;листів стосовнодоведеного розміруфінансування забюджетною програмою;документів напідставі якихздійснено розрахунокта визначенняочікуваною вартостіпредмета закупівлі,у томучислі здійсненогоаналізу межта цінтоварного ринку,визначення коласуб`єктів господарювання,які здійснюютьрозробку проектно-кошторисноїдокументації,цінових пропозицій(цінита вартості),протоколів таінших документів,на підставіяких буливизначено (проводилосяобговорення)та приймалосярішення провизначення (розрахунок)очікуваної вартостіпредмету закупівель; - інші документи стосовно організації та проведення процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 :оголошення,звіти,протоколи засіданнятендерного комітету,прийняті рішенняуповноваженими особамиу закупівлях,протоколи таприйняті рішенняпро обгрунтуваннята визначенняціни івартості попредмету закупівлі,прийняті рішенняпро ціновийаналіз,проведений аналізринку пропредмету закупівель(оформленівідповідні рішення)з додатками(ціновізапити,та інше),накази пропризначення осіб,відповідальних заорганізацію тапроведення указанихпроцедур закупівель,у томучислі аналізуринку тацінових пропозицій,визначення обгрунтованоїціни (розміру)закупівель таочікуваної вартостізакупівель,а такожлистування зіншими юридичнимита фізичнимиособами стосовновказаних закупівель; - договори, додаткові угоди та усі документи укладені за результатом проведених процедур закупівельлабораторного обладнання за номером ІНФОРМАЦІЯ_2 , аналізатору гематологічного за номером ІНФОРМАЦІЯ_3 , сканерів ультразвукових діагностичних за номером ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , системи рентгенівської діагностичної за номером ІНФОРМАЦІЯ_6 : - листування між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) та переможцями вказаних процедур закупівель, що мається у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташованої за адресою: АДРЕСА_2 .
Учасники справиможуть отриматиінформацію уданій справіна офіційномувебпорталі судовоївлади Україниза веб-адресою ІНФОРМАЦІЯ_8 з зазначенням індивідуального номеру провадження.
Ухвала набирає чинності з моменту підписання суддею 05 листопада 2024 року.
Повний текст ухвали складено 05 листопада 2024 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2024 |
Оприлюднено | 08.11.2024 |
Номер документу | 122837600 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Блажко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні