Ухвала
від 07.11.2024 по справі 200/7172/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про відкриття провадження у справі

07 листопада 2024 року Справа №200/7172/24

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Загацька Т.В., розглянувши позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "АВІС-ТРЕНД" (84313, Донецька обл., Краматорський р-н, м.Краматорськ, вул.Академічна, буд.84 А, офіс 23, код ЄДРПОУ 42930421) до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Італійська, буд. 59, код ЄДРПОУ 44070187), Державної податкова служба України (04653, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання незаконними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач, товариство з обмеженою відповідальністю "АВІС-ТРЕНД", звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області, Державної податкова служба України , в якому просить суд (з урахуванням уточненої позовної заяви):

визнати незаконними дії ГУ ДПС Донецькій області, щодо відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, а саме:

- податкова накладна № 1 від 01.11.2021 на суму 3 995 040, 00 грн, з урахуванням ПДВ датою подання 02.11.2021;

- податкова накладна № 1 від 25.10.2021 на суму 1 001 880, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 26.10.2021;

- податкова накладна № 4 від 02.11.2021 на суму 4000 127, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 03.11.2021;

- податкова накладна № 4 від 26.10.2021 на суму 3003 153, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 27.10.2021;

- податкова накладна № 7 від 03.11.2021 на суму 3 001 338, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 04.11.2021;

- податкова накладна № 7 від 27.10.2021 на суму 5 004 743, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 10 від 04.11.2021 на суму 3 005 919, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 10 від 28.10. 2021 на суму 5 000 409, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 13 від 05.11.2021 на суму 5 358 018, 00 з урахуванням ПДВ датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 13 від 29.10.2021 на суму 2996 562, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 01.10. 2021;

- податкова накладна № 16 від 08.11.2021 на суму 3002 914, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 09.11.2021;

- податкова накладна № 19 від 09.11.2021 на суму 1 688 461, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 10.11.2021;

- податкова накладна № 2 від 01.11.2021 на суму 2 999 681, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 02.11.2021;

- податкова накладна № 2 від 25.10.2021 на суму 998 800, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 26.10.2021;

- податкова накладна № 5 від 02.11.2021 на суму 3 999 687, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 03.11.2021;

- податкова накладна № 5 від 26.10.2021 на суму 3006 827, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 27.10.2021;

- податкова накладна № 8 від 03.11.2021 на суму 3 993 977, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 04.11.2021;

- податкова накладна № 8 від 27.10.2021 на суму 4 997 447, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 11 від 28.10.2021 на суму 4 998 285, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 12 від 04.11.2021 на суму 3004 320, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 14 від 05.11.2021 на суму 4 366 170, 00 з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 14 від 29.10.2021 на суму 2996 562, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 01.11.2021;

- податкова накладна № 17 від 08.11.2021 на суму 3 998 936, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 20 від 09.11.2021 на суму 568 866, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 10.11.2021;

- податкова накладна № 3 від 01.11.2021 на суму 3001227, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 02.11.2021;

- податкова накладна № 3 від 25.10.2021 на суму 996 666, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 26.10.2021;

- податкова накладна № 6 від 02.11.2021 на суму 4 001 458, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 03.11.2021;

- податкова накладна № 6 від 26.10.2021 на суму 2 995 148, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 27.10.2021;

- податкова накладна № 9 від 03.11.2021 на суму 3 994 334, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 04.11.2021;

- податкова накладна № 9 від 27.10.2021 на суму 5005614, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 11 від 04.11.2021 на суму 4001531,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 12 від 28.10.2021 на суму 5011235,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 15 від 05.11.2021 на суму 4311580,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 15 від 29.10.2021 на суму 3001498,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 01.11.2021;

- податкова накладна № 18 від 08.11.2021 на суму 3004333,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 09.11.2021;

- податкова накладна № 21 від 09.11.2021 на суму 1852728,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 10.11.2021;

зобов`язати Державну податкову службу України (код за ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні подані Товариством з обмеженою відповідальністю «АВІС - ТРЕНД» (код за ЄДРПОУ42930421) зареєструвати наступні податкові накладні датою їх подання:

- податкова накладна № 1 від 01.11.2021 на суму 3 995 040, 00 грн, з урахуванням ПДВ датою подання 02.11.2021;

- податкова накладна № 1 від 25.10.2021 на суму 1 001 880, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 26.10.2021;

- податкова накладна № 4 від 02.11.2021 на суму 4000 127, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 03.11.2021;

- податкова накладна № 4 від 26.10.2021 на суму 3003 153, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 27.10.2021;

- податкова накладна № 7 від 03.11.2021 на суму 3 001 338, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 04.11.2021;

- податкова накладна № 7 від 27.10.2021 на суму 5 004 743, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 10 від 04.11.2021 на суму 3 005 919, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 10 від 28.10. 2021 на суму 5 000 409, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 13 від 05.11.2021 року на суму 5 358 018, 00 з урахуванням ПДВ датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 13 від 29.10.2021 на суму 2996 562, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 01.10. 2021;

- податкова накладна № 16 від 08.11.2021 на суму 3002 914, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 09.11.2021;

- податкова накладна № 19 від 09.11.2021 на суму 1 688 461, 00 грн з урахуванням ПДВ датою подання 10.11.2021;

- податкова накладна № 2 від 01.11.2021 на суму 2 999 681, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 02.11.2021;

- податкова накладна № 2 від 25.10.2021 на суму 998 800, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 26.10.2021;

- податкова накладна № 5 від 02.11.2021 на суму 3 999 687, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 03.11.2021;

- податкова накладна № 5 від 26.10.2021 - на суму 3006 827, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 27.10.2021;

- податкова накладна № 8 від 03.11.2021 на суму 3 993 977, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 04.11.2021;

- податкова накладна № 8 від 27.10.2021 на суму 4 997 447, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 11 від 28.10.2021 на суму 4 998 285, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 12 від 04.11.2021 на суму 3004 320, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 14 від 05.11.2021 на суму 4 366 170, 00 з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 14 від 29.10.2021 на суму 2996 562, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 01.11.2021;

- податкова накладна № 17 від 08.11.2021 на суму 3 998 936 , 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 20 від 09.11.2021 на суму 568 866, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 10.11.2021;

- податкова накладна № 3 від 01.11.2021 на суму 3001227, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 02.11.2021;

- податкова накладна № 3 від 25.10.2021 на суму 996 666 , 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 26.10.2021;

- податкова накладна № 6 від 02.11.2021 на суму 4 001 458, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 03.11.2021;

- податкова накладна № 6 від 26.10.2021 на суму 2 995 148, 00 грн з урахуванням ПДВ, датою подання 27.10.2021;

- податкова накладна № 9 від 03.11.2021 на суму 3 994 334, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 04.11.2021;

- податкова накладна № 9 від 27.10.2021 на суму 5005614, 00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 11 від 04.11.2021 на суму 4001531,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 12 від 28.10.2021 на суму 5011235,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 29.10.2021;

- податкова накладна № 15 від 05.11.2021 на суму 4311580,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 08.11.2021;

- податкова накладна № 15 від 29.10.2021 на суму 3001498,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 01.11.2021;

- податкова накладна № 18 від 08.11.2021 на суму 3004333,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 09.11.2021;

- податкова накладна № 21 від 09.11.2021 на суму 1852728,00 грн, з урахуванням ПДВ, датою подання 10.11.2021.

Ухвалою суду від 21.10.2024 позовну заяву залишено без руху, встановивши позивачу строк, протягом десяти днів з дня вручення ухвали для усунення недоліків позовної заяви.

Позивачем на виконання вказаної ухвали суд надано, крім іншого, клопотання про поновлення процесуального строку звернення до суду. В обґрунтування клопотання зазначено, що позивачем пропущений строк з об`єктивних причин, через окупацію міста Маріуполь та введений воєнний стан в Україні. Вказане фактично позбавило позивача на звернення до суду з позовом про захист своїх прав.

Вивчивши подану заяву, перевіривши письмові докази, зазначені у ній та надавши їм оцінку слід дійти висновку, що заява підлягає до задоволення з таких мотивів та підстав.

Відповідно до абз.1 ч.2 ст.122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Згідно з абз.1 ч.4 ст.122 КАС України якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов`язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень.

П.56.1 ст.56 ПК встановлено, що рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Згідно з абз.3 п.56.18 ст.56 ПК України процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору.

Відповідно до п.56.23 ст.26 ПК України оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється у порядку, визначеному цією статтею з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.

Таким чином, якщо платник податків скористався правом на адміністративне оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, то строк звернення до адміністративного суду становить три місяці, який обчислюється з дня вручення платнику податків рішення за результатами розгляду його скарги на рішення.

Разом із цим, суд зауважує, що доказів оскарження дії або бездіяльності суб`єкта владних повноважень в адміністративному порядку представником позивача суду не надано, тому строк звернення до адміністративного суду з цим позовом становить шість місяців, з дня отримання позивачем квитанцій, які надійшли у відповідь, податкові накладні прийняті, але реєстрацію зупинено.

Відповідно до частин 1, 4 статті 121 КАС України суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення. Одночасно із поданням заяви про поновлення процесуального строку має бути вчинена процесуальна дія (подана заява, скарга, документи тощо), стосовно якої пропущено строк.

Поважними причинами визнаються лише такі обставини, які є об`єктивно непереборними, не залежать від волевиявлення особи, що звертається з адміністративним позовом та пов`язані з дійсними істотними перешкодами чи труднощами для своєчасного вчинення процесуальних дій та підтверджені належними доказами.

Вирішуючи питання про поважність причин пропуску позивачем строку на звернення до суду із даними вимогами, суд враховує принцип верховенства права та судову практику Європейського Суду з прав людини, який у своїх рішеннях зазначає, що правило встановлення обмежень звернення до суду у зв`язку з пропуском строку звернення повинно застосовуватись з певною гнучкістю і без надзвичайного формалізму, воно не застосовується автоматично і не має абсолютного характеру; перевіряючи його виконання, слід звертати увагу на обставини справи (рішення ЄСПЛ у справі «Ілхан проти Туреччини» від 27.06.2000 року).

Ураховуючи той факт, що право на справедливий суд займає основне місце у системі глобальних цінностей демократичного суспільства, ЄСПЛ у своїй практиці пропонує досить широке його тлумачення.

Європейський суд з прав людини (далі ЄСПЛ) наголошує на тому, що право на доступ до суду має бути ефективним. Реалізуючи пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод (далі Конвенція), кожна держава-учасниця Конвенції вправі встановлювати правила судової процедури, в тому числі й процесуальні заборони і обмеження, зміст яких не допустити судовий процес у безладний рух. Разом із тим не повинно бути занадто формального ставлення до передбачених законом вимог, так як доступ до правосуддя повинен бути не лише фактичним, але і реальним (рішення ЄСПЛ у справі «Жоффр де ля Прадель проти Франції» від 16 грудня 1992 року).

Гарантії, пов`язані із реалізацією права на справедливий суд, закріпленого у статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі Конвенція), повинні відповідати також і забезпеченню ефективного доступу до суду (пункт 25 рішення у справі «Делькур проти Бельгії» від 17 січня 1970 року та пункт 65 рішення у справі «Гофман проти Німеччини» від 11.11.2001р.).

Статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено право людини на доступ до правосуддя, а статтею 13 Конвенції ефективний спосіб захисту прав, і це означає, що особа має право пред`явити в суді таку вимогу на захист цивільного права, яка відповідає змісту порушеного права та характеру правопорушення. Пряма чи опосередкована заборона законом на захист певного цивільного права чи інтересу не може бути виправданою. Тому пункт 1 статті 6 Конвенції гарантує кожному право звернутися до суду з будь-якою вимогою щодо своїх цивільних прав та обов`язків. У такий спосіб здійснюється право на суд, яке включає не лише право ініціювати провадження, а й право отримати вирішення спору судом.

Крім того, при застосуванні процесуальних норм належить уникати як надмірного формалізму, так і надмірної гнучкості, які можуть призвести до скасування процесуальних вимог, встановлених законом. Надмірний формалізм у трактуванні процесуального законодавства визнається неправомірним обмеженням права на доступ до суду як елемента права на справедливий суд згідно зі статтею 6 Конвенції.

Викладені позивачем у заяві про поновлення строку звернення до суду обставини на час відкриття провадження не спростовані іншими отриманими судом доказами. Загальновідомим є введення Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб. Цей строк неодноразово продовжувався Указами Президента України, у зв`язку з чим наразі воєнний стан триває.

Само по собі введення воєнного стану не є автоматичною підставою для поновлення строків звернення до суду, а можливість визнання поважними причини пропуску строку звернення позивача до адміністративного суду залежить від конкретних обставин справи.

Як вбачається зі змісту заяви позивача та позовної заяви, місцем реєстрації позивача є Донецька область, місто Маріуполь.

Маріупольський район включений до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією згідно з наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309.

Тому твердження позивача про ускладненість звернення до суду, пов`язану з можливим веденням бойових дій за місцем його знаходження є обґрунтованим.

Відтак суддя вважає за доцільне заяву позивача про поновлення пропущеного строку звернення до суду задовольнити, визнати поважною причину пропуску строку на звернення до суду та поновити позивачу строк звернення до суду з даною позовною заявою.

Позовна заява відповідає вимогам, встановленим ст.ст.160,161,172 КАС України, подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність та у строк, установлений законом. Підстави для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі відсутні.

Вирішуючи питання про порядок розгляду даної справи (форму адміністративного судочинства), суд виходив наступного.

Частиною 1 статті 12 КАС визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Згідно ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Відповідно до ч.7 ст.262 КАС України клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Відповідно до ч.ч. 2, 6 ст. 12 КАС України та оцінюючи справу за критеріями, переліченими у ч. 3 ст. 257 КАС України, які суд враховує при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження, суд дійшов висновку, що дана справа може бути розглянута за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Для забезпечення своєчасного вирішення спору з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичної особи від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, на підставі п. 4 ч. 3 ст. 2, ч. 4 ст. 9, ст. 77 КАС, суд вважає за необхідне вжити визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 12, 160, 161, 171, 248, 257-261 КАС України, суддя,-

У Х В А Л И В :

Заяву товариства з обмеженою відповідальністю "АВІС-ТРЕНД" про поновлення строку звернення до суду задовольнити.

Поновити строк звернення до суду із адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "АВІС-ТРЕНД"до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкова служба України про визнання незаконними дій та зобов`язання вчинити певні дії.

Прийняти до розгляду позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "АВІС-ТРЕНД" (84313, Донецька обл., Краматорський р-н, м.Краматорськ, вул.Академічна, буд.84 А, офіс 23, код ЄДРПОУ 42930421) до Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул.Італійська, буд. 59, код ЄДРПОУ 44070187), Державної податкова служба України (04653, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання незаконними дій та зобов`язання вчинити певні дії, відкрити провадження в адміністративній справі №200/7172/24.

Призначити справу до розгляду одноособово суддею в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Відповідачам протягом 15 днів з дня отримання копії ухвали надати до суду засвідчені у порядку встановленому статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України копії:

- повідомлень про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів,

- протоколів засідань комісії (якщо такі приймались),

- інших матеріалів, які стосуються предмета спору.

Встановити відповідачамп`ятнадцятиденний строкз дня вручення даної ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву, який повинен бути складений та поданий за правилами, встановленими ст.162 КАС України, або заяви про визнання позову.

У разі подання відзиву на позов до нього необхідно додати: 1) докази, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем; 2) документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.

Роз`яснити сторонам, що заяви по суті справи, заяви з процесуальних питань, докази можуть бути подані до суду в електронному вигляді на електронну пошту суду (inbox@adm.dn.court.gov.ua) або через особистий кабінет в системі «Електронний суд».

Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Інформацію по справі, що розглядається, можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://adm.dn.court.gov.ua/sud0570/.

Текст ухвали розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання.

Суддя Т.В.Загацька

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2024
Оприлюднено11.11.2024
Номер документу122876868
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —200/7172/24

Рішення від 17.12.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 12.12.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні