Ухвала
від 07.11.2024 по справі 600/3091/23-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

07 листопада 2024 р. м. Чернівці Справа №600/3091/23-а

Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Лелюк О.П., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області про виправлення помилки у виконавчому документі у справі за позовом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс», про визнання протиправним та скасування висновку,

УСТАНОВИВ:

В провадженні Чернівецького окружного адміністративного суду перебувала справа №600/3091/23-а за позовом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс», про визнання протиправним та скасування висновку.

Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2023 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року, адміністративний позов Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс», про визнання протиправним та скасування висновку задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано прийнятий Державною аудиторською службою України Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-011531-а від 28 квітня 2023 року. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної аудиторської служби України на користь Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області судовий збір у розмірі 2684 грн 00 коп.

27 вересня 2024 року Чернівецьким окружним адміністративним судом видано виконавчий лист по адміністративній справі №600/3091/23-а про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Державної аудиторської служби України на користь Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області судового збору у розмірі 2684 грн 00 коп.

До суду від Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області надійшла заява про виправлення помилки у виконавчому документі, в якій заявник просить суд виправити помилку у виконавчому листі від 27 вересня 2024 року у справі №600/3091/23-а та встановити строк пред`явлення виконавчого документи до виконання три роки замість установленого строку пред`явлення виконавчого документа до виконання до 06 березня 2024 року.

Подану заяву обґрунтовано тим, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області є державною організацією, але не має статусу державного органу у правовідносинах з іншими суб`єктами права. Відповідно, на думку заявника, строк пред`явлення виконавчого документа до виконання у справі №600/3091/23-а має становити три роки, а не три місяці.

Ухвалою суду від 15 жовтня 2024 року вирішення питання про виправлення помилки у виконавчому документі у даній справі було призначено до судового розгляду на 22 жовтня 2024 року о 10 год. 00 хв. Роз`яснено, що неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Роз`яснено учасникам справи право на подання письмових пояснень щодо поданої позивачем заяви про виправлення помилки у виконавчому документі у строк до 22 жовтня 2024 року.

Учасники справи в судове засідання не з`явились. Заперечень щодо поданої Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області заяви про виправлення помилки у виконавчому документі до суду не надходило.

Розглянувши заяву Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області про внесення виправлень у виконавчому документі у даній справі, перевіривши матеріали справи, суд зазначає наступне.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2023 року, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року, адміністративний позов Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс», про визнання протиправним та скасування висновку задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано прийнятий Державною аудиторською службою України Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-011531-а від 28 квітня 2023 року. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної аудиторської служби України на користь Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області судовий збір у розмірі 2684 грн 00 коп.

27 вересня 2024 року Чернівецьким окружним адміністративним судом видано виконавчий лист по адміністративній справі №600/3091/23-а про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Державної аудиторської служби України на користь Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області судового збору у розмірі 2684 грн 00 коп.

З указаного виконавчого листа видно, що стягувачем за даним виконавчим листом є Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області, а строк пред`явлення виконавчого документа до виконання зазначений до 06 березня 2024 р.

Водночас, досліджуючи зміст доданого до заяви про виправлення помилки у виконавчому документі у даній справі Положення про Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (нова редакція), затвердженого наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 07 липня 2023 року №Н-294 (далі - Положення), судом встановлено таке.

Так, відповідно до пункту 1.1 Положення Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області (далі - Служба) - державна неприбуткова організація, яка заснована на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2023 №29 «Деякі питання оптимізації системи центральних органів виконавчої влади» перейменовано з Державного агентства автомобільних доріг України на Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, та яке відповідно до Указу Президента України від 13.04.2011 №456 «Про Положення про Державне агентство автомобільних доріг України» є правонаступником Державної служби автомобільних доріг України.

Пунктом 3.1 Положення визначено, що служба є державною неприбутковою організацієююридичною особою публічного права, утвореною в установленому законодавством порядку.

Відповідно до п. 3.5 Положення Служба є одержувачем бюджетних коштів, яка уповноважена Агентством відновлення як розпорядником коштів, на здійснення заходів, що є метою діяльності Служби відновлення та передбачені бюджетними програмами.

Згідно з частинами першою, другою статті 12 Закону України «Про виконавче провадження» виконавчі документи можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох років, крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох місяців.

Строки, зазначені в частині першій цієї статті, встановлюються для виконання рішення з наступного дня після набрання ним законної сили чи закінчення строку, встановленого в разі відстрочки чи розстрочки виконання рішення, а якщо рішення підлягає негайному виконанню - з наступного дня після його прийняття.

З огляду на те, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області, яка згідно з виконавчим листом в адміністративній справі №600/3091/23-а є стягувачем у даній справі, є державною неприбутковою організацією юридичною особою публічного права, а не державним органом, то строк пред`явлення до примусового виконання виконавчого листа по справі №600/3091/23-а повинен становити три роки з наступного дня після набрання законної сили рішення суду у даній справі.

Згідно з частиною другою статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Частиною першою статті 325 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення Чернівецького окружного адміністративного суду у справі №600/3091/23-а було предметом апеляційного розгляду у Сьомому апеляційному адміністративному суді.

Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 05 грудня 2023 року апеляційну скаргу Державної аудиторської служби України залишено без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2023 року - без змін.

Отже, рішення суду у справі №600/3091/23-а набрало законної сили 05 грудня 2023 року, а тому з урахуванням вимог частини другої статті 12 Закону України «Про виконавче провадження» строк пред`явлення виконавчого документа у даній справі становить з 06 грудня 2023 року (з наступного дня після набрання законної сили рішення суду у даній справі) по 06 грудня 2026 року (останній день трирічного строку пред`явлення виконавчого документа до виконання).

Згідно з частиною першою статті 374 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, який видав виконавчий документ, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, чи визнати виконавчий документ таким, що не підлягає виконанню.

Вказаною нормою передбачено право суду виправити за заявою стягувача або боржника помилку у виконавчому документі, допущену при його оформленні або видачі.

Отже, оскільки Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області згідно зі своїм установчим документом є державною неприбутковою організацією юридичною особою публічного права, а не державним органом, і, відповідно, строк пред`явлення виконавчого документа до виконання має становити три роки з наступного дня після набрання законної сили рішення суду у справі №600/3091/23-а, а не три місяці, як зазначено у виконавчому листі по адміністративній справі №600/3091/23-а, зважаючи на подану позивачем (стягувачем) заяву про виправлення помилки у виконавчому документі по адміністративній справі №600/3091/23-а, суд вважає за необхідне виправити допущену у виконавчому листі помилку та у рядку «строк пред`явлення виконавчого документа до виконання» вказати правильний строк «до 06 грудня 2026 р.» замість «до 06 березня 2024 р.».

Отже, заява позивача про виправлення помилки у виконавчому документі підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 241, 243, 248, 374 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В:

1. Заяву Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області про виправлення помилки у виконавчому документі у справі за позовом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс», про визнання протиправним та скасування висновку задовольнити.

2. Виправити помилку у виконавчому листі по адміністративній справі №600/3091/23-а, а саме: у рядку «строк пред`явлення виконавчого документа до виконання» вказати правильний строк «до 06 грудня 2026 р.» замість «до 06 березня 2024 р.»

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання. Апеляційну скаргу на дану ухвалу може бути подано до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Суддя О.П. Лелюк

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2024
Оприлюднено11.11.2024
Номер документу122879699
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —600/3091/23-а

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Постанова від 05.12.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Рішення від 26.10.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 18.05.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні