Постанова
від 31.10.2024 по справі 758/7625/24
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 758/7625/24

3/758/3438/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 жовтня 2024 року cуддя Подільського районного суду м.Києва Павленко О. О. , з участю представника Енергетичної митниці Швед А.О., захисників - адвокатів Бартащук Л.П., Лозниця О.О., розглянувши матеріали, які надійшли від Енергетичної митниці, про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, директора ТОВ «Дніпросталь-Енерго», проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , -

за ст. 472 Митного кодексу України,

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0043/90300/24 від 29.02.2024 за ознаками статті 472 Митного кодексу України, - 15.02.2024 до відділу митного оформлення «Київ» митного поста «Центральний» Енергетичної митниці представником митного брокера ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 33668606) ОСОБА_2 згідно з Договором Доручення про надання послуг митного брокера від 15.12.2020 № 21/0052 подано митну декларацію, в митному режимі імпорту типу «IM40 АА», якій присвоєно № UA903020/2024/001503.

Згідно з поданими до митного оформлення документами, товар переміщувався за Індивідуальним Договором до Генеральної Угоди про поставку та прийом електроенергії від 01.11.2023 - Щомісячної Угоди про постачання від 01.11.2023 № 1, продавцем товару виступало CASORI S.R.L. (Румунія), покупцем та одержувачем товару - ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" (Україна).

Станом на момент подачі митної декларації, відповідно до довідки-підтвердження про фактичну кількість електроенергії, переміщену з/до України до/з суміжних країн та про кількість електроенергії, поставлену за зовнішньоекономічними контрактами у січні 2024, надісланої до Енергетичної митниці листом НЕК «УКРЕНЕРГО» від 06.02.2024 № 01/7540 (вх. ЕМ №909/13 від 06.02.2024), ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" (ЄДРПОУ 37731681) у січні 2024 року з Румунії в Україну було переміщено 1785000 кВт/год.

Згідно з пунктом 1 статті 232 МК України, порядок і строки митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються трубопровідним транспортом та лініями електропередачі, строки сплати митних платежів визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, виходячи з особливостей переміщення зазначених товарів через митний кордон України.

Згідно з підпунктом 2.2 Порядку та строків митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються лініями електропередачі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2018 № 629, переміщення товарів через митний кордон України лініями електропередачі здійснюється на підставі оформленої періодичної митної декларації.

При цьому, відповідно до частини 4 статті 260 МК України періодична митна декларація може подаватися на регулярне переміщення через митний кордон України товарів однією і тією ж особою на одних і тих же умовах та підставах протягом не більше 180 днів та під зобов`язання про подання додаткової декларації на товари, переміщені за періодичною митною декларацією протягом попереднього календарного місяця, у порядку та на умовах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з вимогами пункту 21 Положення про митні декларації, затвердженого постановою КМУ №450 від 21.05.2012р., періодична митна декларація подається для декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України, зокрема, лініями електропередачі, переміщення яких через митний кордон планується з періодичністю не рідше ніж два рази протягом строку її дії.

Подана митному органу періодична митна декларація підтверджує взяття декларантом або уповноваженою ним особою зобов`язання подати митному органу додаткові декларації на товари, переміщені за періодичною митною декларацією протягом попереднього календарного місяця.

Відповідно до пункту 23 Положення пропуск товарів через митний кордон України за періодичною митною декларацією може здійснюватися з моменту ї оформлення митним органом протягом строку ї дії у межах кількості товарів, зазначеної в періодичній митній декларації.

Відповідно до пункту 25 Положення товари, що ввозяться на митну територію України за періодичною митною декларацією трубопровідним транспортом, лініями електропередачі, можуть бути випущені митним органом після оформлення періодичної митної декларації.

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 4 МК України, випуск товарів - надання митним органом права на користування та/або розпорядження товарами, щодо яких здійснюється митне оформлення, відповідно до заявленої мети.

Відповідно до абзацу шостого пункту 34 Положення не дозволяється внесення змін до митної декларації за формою єдиного адміністративного документа з метою подання відомостей у випадках, коли Митним кодексом України передбачена необхідність подання з цією метою додаткової декларації

Підпунктом 2.3 Порядку передбачено, що оформлення періодичної митної декларації при переміщенні товарів через митний кордон України лініями електропередачі відповідно до обраного митного режиму здійснюється в порядку, встановленому законодавством.

За інформацією, що міститься в АСМО «Інспектор» періодична митна декларація для декларування зазначеного об`єму електроенергії до Енергетичної митниці ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" не подавалась. Також не подавалась періодична митна декларація для декларування зазначеного об`єму електроенергії представником декларанта ТОВ "ІНТЕРПАЙН УКРАЇНА".

У свою чергу, за інформацією, що міститься в АСМО «Інспектор», у грудні 2023 року Енергетичною митницею було здійснено митне оформлення періодичної митної декларації типу «IMPP» №UA903020/2023/017931, та додаткової митної декларації «ІМ40ДР» №UA903020/2024/000585 на переміщення ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» через митний кордон України товару «електроенергія поставка за грудень».

Також, при здійсненні декларування товарів за вищезазначеними митними деклараціями представником декларанта виступав ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", у графі 54 зазначена ОСОБА_2 .

Пунктом 8 частини першої статті 4 МК України визначено що декларант - особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування.

Частиною 1 статті 265 МК України визначено, що декларантами мають право виступати при переміщенні товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України або при зміні митного режиму щодо товарів на підставі зовнішньоекономічного договору, укладеного резидентом, - резидент, яким або від імені якого укладено цей договір при переміщенні.

Нормами частини третьої статті 265 МК України, підприємства можуть бути декларантами, за умови перебування їх на обліку в митних органах України.

ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» перебуває на обліку в митних органах з 30.12.2015р. за обліковим номером особи - НОМЕР_2 , а ОСОБА_2 зазначена як особа, уповноважена на роботу з митницею.

ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» перебуває на обліку в митних органах з 15.01.2021 за обліковим номером особи - UA10037731681.

При здійсненні декларування товару «електроенергія, постачання за січень 2024» за митною декларацією типу «ІМ40АА» від 15.02.2024р. №UA903020/2024/001503 ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» користувалось послугами митного брокера ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА».

20 лютого 2024 року агентом з митного оформлення - особою, уповноваженою на роботу з митницею ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» ОСОБА_2 до митного поста «Центральний» Енергетичної митниці надіслано пояснення (вх. МП №120/7.6- 28-01 від 20.02.2024) в яких зазначено, що повний пакет документів, необхідних для декларування товару, вона отримала 14.02.2024 після здійснення переміщення товару «електроенергія, постачання на січень 2024».

21 лютого 2024 року агентом з митного оформлення - начальником управління митного оформлення ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» ОСОБА_3 до Енергетичної митниці надіслано пояснення (вх. ЕМ №1298/13 від 21.02.2024) в яких зазначено, що брокер ОСОБА_2 зверталась на митний пост «Центральний» з проханням подовжити (промодефікувати ВМД гр.31 п.4) термін уже відкритої ПМД.

26 лютого 2024 року директором ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" ОСОБА_1 до митного поста «Центральний» Енергетичної митниці (вх. МП №140/7.6-28-01 від 26.02.2024) надіслано пояснення, в яких зазначено, що документи для оформлення періодичної митної декларації на переміщення через митний кордон України електроенергії у січні 2024 року, а саме щомісячна угода про постачання №1 на січень 2024р. від 01.11.2023 були надані 14.02.2024 року керівнику митного управління та спеціалісту-брокеру ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА».

Згідно з Договором Доручення про надання послуг митного брокера від 15.12.2020 № 21/0052 та Додатковою Угодою №3 від 11.12.2023, укладеного між ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" (Довіритель) та ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» (Повірений): відповідно до підпункту 1. Довіритель доручає, а Повірений зобов`язується за винагороду, від імені і за рахунок Довірителя виконувати наступні юридичні дії, права і обов`язки за якими набуває безпосередньо Довіритель, а саме зокрема оформити вантажні митні декларації в митних органах України; відповідно до підпункту 2.1 Повірений повинен виконати надане йому доручення згідно зі вказівками Довірителя. Порушення цих вказівок може мати місце, якщо за обставинами справи це є необхідним в інтересах Довірителя і Повірений не міг попередньо запитати Довірителя або ж не одержав своєчасної відповіді на свій запит. У цьому разі Повірений повинен якнайшвидше сповістити Довірителя про допущені відхилення від вказівок Довірителя; відповідно до підпункту 2.2 Довіритель формулює свої Доручення Повіреному у письмовій формі, шляхом оформлення Заявок на отримання послуг, які є невід`ємною частиною Договору Доручення. У Заявці Довіритель вказує обсяг доручень, які він ставить перед Повіреним, відповідно до умов Договору, строки виконання цих доручень, умови оплати Доручень, та вартість послуг Повіреного; відповідно до підпункту 4.1.8 Довіритель повинен своєчасно, не пізніше 3-х днів до моменту прибуття вантажу та початку виконання доручення за Заявкою, надати всю необхідну інформацію та документи на умовах, передбачених даним договором; відповідно до підпункту 4.1.9 Довіритель повинен надавати Повіреному на умовах, передбачених даним договором всю необхідну інформацію щодо характеру та властивостях товару і інше.

Відповідно до норм пункту 5 статті 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Згідно даних ЄДРПОУ, директором ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" є ОСОБА_1 .

Таким чином, відповідно до протоколу про порушення митних правил №0043/90300/24, директор ТОВ "ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО" ОСОБА_1 у порушення статті 472 МКУ не забезпечив своєчасну передачу документів повіреному відповідно до Договору Доручення від 15.12.2020 № 21/0052 (Додаткова Угода від 11.12.2023 №3) необхідних для подання періодичної митної декларації на товар електроенергія, постачання за січень 2024 (у кількості 1785000 кВт/год, вартістю 216810,38 EUR, митною вартістю 8860693,33 грн.), які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, зокрема, стосовно відповідного коду товару згідно з УКТ ЗЕД та звичайного торговельного опису, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар та не забезпечив подання періодичної митної декларації, що дає право на переміщення, користування та/або розпорядження товарами: електроенергія, постачання аз січень 2024 (у кількості 1785000 кВт/год, вартістю 216810,38 EUR, митною вартістю 8860693,33 грн.), як таких, щодо яких здійснено митне оформлення, відповідно до заявленої мети, зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбачених статтею 472 Митного кодексу України, за що передбачена адміністративна відповідальність.

На адресу суду надійшли письмові пояснення від захисника ОСОБА_1 , який підтримав їх у судовому засіданні та просив закрити провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП у зв`язку із відсутністю складу адміністративного правопорушення в діях ОСОБА_1 .

Представник Енергетичної митниці у судовому засіданні підтримав протокол про порушення митних правил №0043/90300/24 від 29.02.2024р. та просив притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності.

Відповідно до ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Положенням ст. 489 МК України визначено обов`язок посадової особи при розгляді справи про порушення митних правил з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 1 статті 495 МК України визначено, що доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Такі дані встановлюються: протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; поясненнями свідків; поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; висновком експерта; іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами - безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши протокол про порушення митних правил, оцінивши докази за внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю, суддя дійшов до висновку про закриття провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП з наступних підстав.

Диспозицією частини 1 статті 472 МК України передбачена відповідальність за недекларування товарів (крім тих, що переміщуються через митний кордон України громадянами), транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Судом встановлено, що 15.12.2020 між ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» та ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» був укладений договір доручення № 21/0052, відповідно до якого ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» виступає як повірений, а ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» довірителем.

Відповідно до п. 1.1 вказаного договору, довіритель доручає, а повірений зобов`язується за винагороду, від імені та за рахунок довірителя виконувати юридично значимі дії: оформляти вантажні митні декларації в митних органах України та інші документи, необхідні для митного оформлення.

На виконання умов цього договору, 06.12.2023р. ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» було оформлено митну періодичну декларацію (тип ІМ РР) № 23UA903020017931U5 щодо розмитнення товару «Електроенергія. Кількість 20160 тис. кВт*г».

Поставка товару здійснювалась на підставі Загальної угоди про доставку та приймання електроенергії від 01.11.2023, Індивідуального договору № 01/11-2023-CAS (Щомісячна угода 2) від 30.11.2023, Додаткова угода 2 (додаток 2) від 15.12.2021. Кінцева дата переміщення товару 31.12.2023.

17.01.2024 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» подано декларацію щодо фактичних обсягів імпорту електроенергії у грудні 2023 року (тип ІМ40ДР) № 24UA903020000585U0 щодо розмитнення товару «Електроенергія за грудень 2023 кількість 3077 тис. кВт*г». Вартість 11339419,41 грн.

15.02.2024 ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» подано декларацію в митному режимі імпорту (тип ІМ40АА) №24UA903020001503U9 щодо розмитнення товару «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г» і документи: Загальну угоду про доставку та приймання електроенергії від 01.11.2023, Індивідуальний договір № 01/11-2023-CAS (Щомісячна угода 1) від 30.11.2023, Додаткова угода №3 від 11.12.2023, Договір про надання послуг митного брокера 21/0052 від 15.12.2020, Акт приймання-передачі електроенергії №3 від 31.01.2024р., погоджений у частині виконання НЕК «Укренерго», довідка НЕК «Укренерго» №01/9793 від 15.02.2024, копія митної декларації країни відправлення 24-13658653-281Н, платіжні документи щодо товару, включно з інвойсом.

29.02.2024 митним органом було видано Картку відмови в прийнятті митної декларації у митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA 903020/2024/000113 щодо декларації від 15.02.2024 № 24UA903020001503U9.

Згідно Картки відмови, причинами відмови є порушення вимог ст. 257, 260, 261 МК України: в частині заповнення графи 40 митної декларації згідно з класифікатором типів декларацій та, зокрема, зазначено, що на дату подання митної декларації декларант не подав попередню митну декларацію на переміщення електроенергії у січні 2024 року), графи 44 митної декларації невірно зазначено реквізити документа за кодом 4103 (Індивідуального договору до Генеральної Угоди про поставку та прийом електроенергії від 01.11.2023-Щомісячна угода про постачання №1).

У той же день, 29.02.2024 був складений протокол про порушення митних правил №0043/90300/24.

01.03.2024 повіреним ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» - ТОВ «ІНТЕРПАЙП-Україна» направлено звернення до Енергетичної митниці з приводу технічної неможливості програмного забезпечення провести закриття в режимі імпорту 40 АА якщо не продовжений термін періодичної митної декларації типу ІМ РР.

28.03.2024 Енергетичною митницею було у відповідь направлено лист №7.6-2/17/1437 ТОВ «ІНТЕРПАЙП-Україна», обгрунтований неможливістю митного оформлення товару до вирішення судом по суті справи про порушення митних правилу відношенні директора ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» ОСОБА_1

01.05.2024 ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» звернулося з письмовою заявою до митного органу про здійснення технічного коригування періодичної митної декларації № 23UA903020017931U5 в частині періоду переміщення товару (кінцева дата - 31.01.2024).

Водночас, ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» звернулося до суду з адміністративним позовом про визнання протиправною та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA903020/2024/000113, зобов`язання Енергетичної митниці розглянути питання щодо завершення митного оформлення товару (вантажу) згідно митної декларації № 24UA903020001503U9 від 15.02.2024, а саме електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г, придбаного ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» у «CASORI S.R.L».

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22.07.2024 у справі №160/13509/24 у позові було відмовлено (станом на 24.10.2024 рішення не набрало законної сили).

26.07.2024 ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» звернулося з заявою до Енергетичної митниці, в якій просило внести зміни до митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023.

02.08.2024 отримано відповідь від Енергетичної митниці з відмовою у внесенні змін до митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023.

Відповідь оформлено листом «Щодо розгляду листа про внесення змін» № 7.6-2/28-01-01/13/3840 від 02.08.2024, і мотивовано тим, що 06.12.2023 декларантом подано періодичну митну декларацію № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023, період переміщення грудень 2023 року, 17.01.2024 декларантом подано додаткову декларацію № 24UA903020000585U0 на товар «електроенергія», переміщений через митний кордон України за вказаною вище періодичною митною декларацією.

Як убачається з наданих суду доказів, ТОВ «Дніпросталь-Енерго» звертався до адміністративного суду щодо зобов`язання Енергетичної митниці розглянути питання щодо завершення митного оформлення товару (електроенергії за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г ) згідно митної декларації № 24UA903020001503U9 від 15.02.2024, придбаного у «CASORI S.R.L» та щодо зобов`язання внести зміни до електронної митної декларації № 23UA903020017931U5 від 06.12.2023 в частині зазначення кінцевої дати 31.01.2024, що підтверджується наданими суду рішеннями Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі №160/13509/24 від 22.07.2024, у справі № 160/21310/24 від 01.10.2024).

Правова оцінка спірним правовідносинам, які виникли між митним органом і ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» під час декларування електроенергії, переміщеної через митний кордон України в січні 2024р., дає підстави для висновку про те, що між сторонами виник спір щодо типу митної декларації, яку мав би, на думку митного органу, подати декларант (попередня, додаткова, періодична, - ст.ст. 259-260 МК України), замість фактично поданої ним митної декларації (по типу ІМ40АА - митна декларація, заповнена у звичайному порядку, - ст. 258 МК України) і до розгляду протоколу про порушення митних правил вирішити питання про внесення змін до періодичної митної декларації митний орган не може.

Суд приймає до уваги те, що між митним органом і ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» відсутні спірні питання або щодо встановленої форми декларування або щодо зазначення відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення про найменування товару, його кількість, або щодо відомостей, зазначених у товаросупровідних документах та їх відповідності даним митної декларації, або щодо звичайного торговельного опису, який дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар або щодо невідповідності таких відомостей тим, які містяться у товаросупровідних документах, або щодо допущених у митній декларації помилок, які б призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру або щодо контролю правильності визначення митної вартості товарів.

Стаття 9 КУпАП передбачає, що адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за який законом передбачено адміністративну відповідальність.

При цьому, адміністративне правопорушення складається з об`єкту, об`єктивної сторони, суб`єкта та суб`єктивної сторони.

Відповідно до ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Тобто, при складанні протоколу про порушення митних правил враховуються ознаки складу правопорушення, які мають узгоджуватись з диспозицією статті, до відповідальності за якою притягується особа. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Частиною 1 статті 472 МК України передбачено відповідальність за недекларування товарів (крім тих, що переміщуються через митний кордон України громадянами), транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Об`єктом даного правопорушення є установлений МК України порядок декларування товарів, транспортних засобів, переміщуваних через митний кордон України.

Процедура декларування описана у статті 257 МК України.

Так, відповідно до ч. 1. ст. 257 МК України, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частиною 6 ст. 257 МК України передбачено умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України, а порядок заповнення таких декларацій та інших документів, що застосовуються під час митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, - центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно ч. 7 ст. 257 МК України перелік відомостей, що підлягають внесенню до митних декларацій, обмежується лише тими відомостями, які є необхідними для цілей справляння митних платежів, формування митної статистики, а також для забезпечення додержання вимог цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Згідно з ч. 9 ст. 257 МК України, митним органам забороняється вимагати внесення до митної декларації інших відомостей, ніж зазначені у цій статті.

За ч. 1 ст. 266 МК України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом, надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу.

Вимоги до оформлення і використання митних декларацій, на підставі яких декларуються товари, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України підприємствами та громадянами, або іншого документа, що відповідно до законодавства може використовуватися замість митної декларації або її замінює, порядок внесення змін до митних декларацій, їх відкликання та визнання недійсними, підтвердження відомостей про вивезення товарів за межі митної території України визначаються Положенням про митні декларації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 450 від 21.05.2012р. Пунктом 2 цього Положення визначені форми письмового декларування. Згідно з пунктом 14 наведеного вище Положення про декларації, митні декларації оформлюються з використанням єдиного адміністративного документа.

Як убачається з наявних у справі доказів, декларування товару здійснено із дотриманням форми декларування з використанням єдиного адміністративного документа.

Об`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, полягає у незаявленні за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування, кількість тощо, звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар) про товари, що підлягають обов`язковому декларуванню у випадку переміщення їх через митний кордон України.

Згідно п. 2.5. наказу Міністерства фінансів України №629 від 30.05.2012р., яким затверджено Порядок та строки митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються лініями електропередачі, - при переміщенні товарів через митний кордон України лініями електропередачі митному органу надаються документи, передбачені пунктом 5 частини першої та частиною третьою статті 335 Митного кодексу України.

Відповідно до пункту 5 частини 1 та частини 3 статті 335 МК України, під час переміщення товарів через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа при переміщенні трубопровідним транспортом та лініями електропередачі надають митному органу в паперовій або електронній формі такі документи та відомості: а) зовнішньоекономічний договір (контракт) або інші документи, що підтверджують право володіння, користування та/або розпорядження товарами; б) акт прийому-передачі товарів або довідка, що підтверджує кількість товарів; в) комерційні та супровідні документи (за наявності їх у власника трубопровідного транспорту, лінії електропередачі) на товари, що переміщуються через митний кордон України, а на момент митного оформлення - рахунок-фактуру; г) найменування та адреса відправника товарів; ґ) найменування та адреса отримувача товарів; д) документи (дозволи, сертифікати), що підтверджують показники товару (стосовно біометану - також щодо природи його походження).

Разом з митною декларацією митному органу подаються рахунок або інший документ, який визначає вартість товару, та, у випадках, встановлених цим Кодексом, декларація митної вартості.

Як встановлено судом, товар (електроенергія) був переміщений в січні 2024 року через митний кордон України на підставі наступних документів: загальної угоди про доставку та приймання електроенергії від 01.11.2023, індивідуального договору № 01/11-2023-CAS (щомісячна угода 1) від 30.11.2023, додаткової угоди №3 від 11.12.2023, договору про надання послуг митного брокера 21/0052 від 15.12.2020, акту приймання-передачі електроенергії №3 від 31.01.2024р., погоджений у частині виконання НЕК «Укренерго», довідки НЕК «Укренерго» №01/9793 від 15.02.2024, копії митної декларації країни відправлення (Румунія) 24-13658653-281Н, платіжних документів щодо товару (рахунки-проформи, рахунок-фактура (інвойс), банківські платіжні документи), інших некласифікованих документів.

Надані декларантом митному органу документи відповідають вимогам пункту 5 частини 1 статті 335 та частини 3 статті 335 МК України, а також п. 2.5 наказу Міністерства фінансів України №629 від 30.05.2012р., яким затверджено Порядок та строки митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються лініями електропередачі.

15.02.2024 представник митного брокера ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» ОСОБА_2 подала митну декларацію в митному режимі імпорту № 23UA903020001503U9 щодо розмитнення товару «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г. Вартість згідно інвойсів.», покупцем і одержувачем товару є ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО».

Відповідно до заявлених відомостей у декларації: У графі 31 митної декларації «Кількість і вид товару» зазначено: «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г. Див. електронний інвойс». У графі 33 «Код товару» зазначено: «2716 00 00 00». У графі 47 «Розрахунок податків» наведено види: 020, 097 та 028 та ставки: 2% (ввізне мито), 3,2% (акцизний збір) та 20% (ПДВ).

Частиною 8 статті 257 МК України встановлено, що митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться відомості про товари (у тому числі у вигляді кодів), зокрема, найменування, звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, код товару згідно з УКТ ЗЕД.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 МК України українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

Відповідно до ч.ч. 1-6 ст. 69 МК України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.

Як встановлено судом, 15.02.2024 здійснено митне оформлення товару - електроенергії за січень 2024 року із застосуванням митної декларації за формою єдиного адміністративного документа (ЄАД), із застосуванням літерного типу декларації АА (митна декларація, заповнена у звичайному порядку).

Відповідно до ст. 258 МК України під митною декларацією, заповненою у звичайному порядку, розуміється митна декларація, що містить обсяг відомостей (даних), достатній для завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення у заявлений митний режим.

Наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 року №651 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 14 серпня 2012 р. за N 1372/21684) визначено, що в графі №31 МД під номером 1 зазначається найменування та звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар (фізичні характеристики товару в обсязі, достатньому для однозначного віднесення його до коду згідно з УКТ ЗЕД, у кількості знаків, визначеній правилами заповнення графи 33 МД для відповідного митного режиму та особливостей переміщення).

Закон України «Про Митний тариф» №2697-ІХ містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), складеної на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

Додатком до Закону України «Про Митний тариф» електроенергію віднесено до групи 27 та визначено код УКТ ЗЕД 2716 00 00 00.

Цим же Законом визначено ставку ввізного мита (2%) з 01.01.2023р.

Ставка акцизного збору, згідно із Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» №71-VIII від 28.12.2014р. складає 3,2%, а податок на додану вартість, відповідно до положень Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2020р. становить 20%.

Таким чином, митна декларація № 23UA903020001503U9 для розмитнення товару «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г.» за формою відповідає вимогам МК України (письмова форма, з використанням єдиного адміністративного документа).

Повіреним подані передбачені наведеними вище нормами МК України необхідні документи на товар для здійснення митного контролю та митного оформлення, наведені точні дані про кількість та вид товару (у графі 31 митної декларації), код УКТ ЗЕД товару (у графі 33) та розрахунок податків (у графі 47).

Відомості до вказаних граф митної декларації (31, 33) внесені на підставі документів, наданих постачальником товару та інших товаросупровідних документів, щодо яких у митного органу відсутні будь-які докази про їх невідповідність.

Згідно ч. 4 ст. 260 МК України періодична митна декларація може подаватися на регулярне переміщення через митний кордон України товарів однією і тією ж особою на одних і тих же умовах та підставах протягом не більше 180 днів та під зобов`язання про подання додаткової декларації на товари, переміщені за періодичною митною декларацією протягом попереднього календарного місяця, у порядку та на умовах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Періодична декларація містить наміри щодо орієнтовних обсягів імпорту товарів, не являється фактичним декларуванням, як складова митного оформлення товару в режимі імпорт.

Періодична декларація діє 180 днів і впродовж вказаного строку імпортер вправі подавати декларацію за фактичним постачанням у звітному місяці в межах заявлених обсягів постачання.

Планові обсяги електроенергії, на які була відкрита періодична митна декларація 06.12.2023р. і за якою (в силу вимог ч. 4 ст. 260 МК України) можна було продовжити до 180 днів митне оформлення фактичного обсягу за фактичним постачанням в січні 2024р., складали 20160 тис. кВт*год.

Фактичні обсяги імпорту електроенергії в грудні 2023 року склали 3-77 тис. кВт*год, а в січні 2024 року фактичний імпорт електроенергії склав 1 785 тис. кВт*год.

Фактичні обсяги імпортованої ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» електроенергії підтверджуються актом приймання-передачі №3 від 31.01.2023р., погодженим НЕК «Укренерго» і довідкою НЕК «Укренерго» №01/9793 від 15.02.2024р. за січень 2024 року про фактичну кількість електроенергії, переміщеної до України з ЄС та обсяги електричної енергії, поставленої за зовнішньо-економічними контрактами ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО», а також листом НЕК «УКРЕНЕРГО» №01/7540 від 06.02.2024 «Про надання довідки про обсяги е/е», направленим до Енергетичної митниці, який зареєстровано 06.02.2024р. за вхідним №909/13.

Наказом Міністерства фінансів України №1011 від 20.09.2012р. «Про затвердження відомчих класифікаторів інформації з питань державної митної справи, які використовуються у процесі оформлення митних декларацій», - митна декларація, заповнена у звичайному порядку, має літерний код типу декларації АА, періодична митна декларація має літерний код типу декларації РР, попередня митна декларація має літерний коди типу декларації ЕЕ і додаткова декларація до періодичної митної декларації має літерний код типу декларації ДР.

Аналіз положень пункту 2 розділу ІІ "Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 року №651, дає підстави для висновку, що відомості до графи 31 митної декларації, зокрема, про найменування та кількість, вносяться декларантом на підставі відомостей, наявних у товаросупровідних документах.

Подання митної декларації 15.02.2024р. № 23UA903020001503U9 щодо розмитнення товару «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г. Вартість згідно інвойсів.» відбулося за встановленою формою із наведенням точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Наведене дає підстави для висновку про те, що дії повіреного ТОВ ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» проявились у заповненні митної декларації; при заповненні митної декларації були використані відомості товаросупровідних документів; при декларуванні товару представник повіреного діяла у спосіб та порядку, встановленому Митним кодексом України - з використанням бланку єдиного адміністративного документа, тобто, з дотриманням встановленої законом форми.

Статтями 258-261 МК України визначені типи декларацій (митна декларація, заповнена у звичайному порядку; попередня; тимчасова; спрощена; періодична та додаткова).

Спірні питання, які виникли між декларантом і митним органом щодо типу митної декларації та допущення технічних помилок у митній декларації від 06.12.2023 № 23UA903020017931U5 і зобов`язань Енергетичної митниці внести зміни до зазначеної електронної митної декларації в частині зазначення кінцевої дати 31.01.2024, які є предметом судових проваджень у справах № 160/13509/24, № 160/21310/24, що розглядаються за правилами адміністративного судочинства, як і строки передачі повіреному товаросупровідних документів, що не призвело до нездійснення декларування (не заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення), не охоплюються диспозицією статті 472 МК України.

Судом враховуються положення ч. 1 ст. 268 МК України, згідно якої допущення у митній декларації помилок, які не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру, до незабезпечення дотримання заходів тарифного та/або нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, не тягне за собою застосування санкцій, передбачених цим кодексом та іншими законодавчими актами України, крім випадків, передбачених частиною третьою цієї статті.

Відповідно до протоколу та наявних у справі доказів, зазначені у протоколі обставини не призвели до неправомірного звільнення ТОВ ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» від сплати митних платежів або зменшення їх розміру.

Наведені обставини, які підтверджуються наявними у справі доказами, у сукупності з обставинами та характером вчинених дій з митного оформлення товару, які свідчать про митне декларування товару, свідчать про відсутність події адміністративного правопорушення щодо порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 472 МК України.

Згідно зі ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Суб`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 472 МК України, передбачає наявність у суб`єкта прямого умислу, тобто винний у скоєнні адміністративного правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Частиною 1 статті 495 МК України передбачено, що доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Доказами у справі про порушення митних правил підтверджується подання повіреним ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» до митного органу: періодичної митної декларації від 06.12.2023р. (тип ІМ РР) № 23UA903020017931U5 щодо розмитнення товару «Електроенергія. Кількість 20160 тис. кВт*г», митної декларації від 17.01.2024 щодо фактичних обсягів імпорту електроенергії у грудні 2023 року (тип ІМ40ДР) № 24UA903020000585U0 щодо розмитнення товару «Електроенергія за грудень 2023 кількість 3077 тис. кВт*г», митної декларації від 15.02.2024 (тип ІМ40АА) №23UA903020001503U9 щодо розмитнення товару «Електроенергія за січень 2024 кількість 1785 тис. кВт*г», товаросупровідних документів в обсязі, передбаченому МК України, точного відображення в декларації від 15.02.2024 №23UA903020001503U9 відомостей про товар (у тому числі у вигляді кодів), зокрема, найменування, звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, код товару згідно з УКТ ЗЕД, документів про фіксування НЕК «Укренерго» фактичного обсягу імпортованої електроенергії.

Доказами у справі про порушення митних правил підтверджується вчинення повіреним ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» дій з метою декларування імпортованого товару в січні 2024 року після фактичного підтвердження ДП «НЕК «Укренерго» обсягів імпорту електроенергії за зовнішньоекономічними контрактами ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО».

Зі змісту наданих письмових пояснень до Енергетичної митниці митних брокерів ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , а також з пояснень особи, яка притягується до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 , убачається, що відбувалося вжиття заходів, спрямованих на своєчасне декларування імпортованого товару в січні 2024р. - відповідно до заявлених обсягів і відповідно до товаросупровідних документів, а зазначені у протоколі обставини не призвели до неправомірного звільнення ТОВ ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» від сплати митних платежів або зменшення їх розміру

Стаття 266 МК України визначає, що декларант зобов`язаний, зокрема: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату.

Як убачається з матеріалів справи та не спростовано митним органом, найменування товару та звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар, фізичні характеристики товару (його склад) в обсязі, достатньому для однозначного віднесення його до коду згідно з УКТ ЗЕД, заявлено повіреним декларанта у відповідності до наявних товаросупровідних документів.

Враховуючи вищенаведені обставини, а також те, що декларування ввезеного на митну територію України товару проведено з дотриманням норм МК України, Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого Наказаом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 року № 651, а також ураховуючи відсутність доказів, що декларантом було подано недостовірні документи та/або інформація про товар, свідчить про відсутність в діях директора ТОВ «ДНІПРОСТАЛЬ-ЕНЕРГО» ОСОБА_1 ознак суб`єктивної сторони складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 472 МК України, оскільки при митному оформленні товару були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару, а також обставини та характер вчинених дій з митного оформлення товару не дозволяють стверджувати про наявність у нього умислу на недекларування чи неправильне / неповне декларування товару, а в матеріалах справи відсутні належні докази, які б беззаперечно вказували на те, що декларантом вчинено винні дії по незаявленню за встановленою формою точних та достовірних відомостей про товари, які підлягають обов`язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки на автомобільному транспорті та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов до висновку про відсутність в діях директора ТОВ «Дніпросталь-Енерго» - ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення щодо порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 472 МК України.

Відповідно до пункту 1) статті 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.

Згідно даних протоколу про порушення митних правил № 0043/90300/24 від 29.02.2024 за ознаками статті 472 Митного кодексу України, товар митним органом не вилучався, відтак, питання про вилучені речі і документи, а також про товар, вилучений митним органом відповідно до протоколу, судом згідно зі статтею 283 КУпАП у зв`язку з закриттям провадження по справі не вирішується.

На підставі наведеного та керуючись ст. ст. 257, 258-260, 268, 458, 472, 486, 487, 489, 495, 526-528 Митного кодексу України, ст. ст. 9, 10, 247, 251, 252, 283, 284, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Закрити провадження в справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за ст. 472 МК України у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Подільський районний суд м.Києва, шляхом подання скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя О. О. Павленко

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.10.2024
Оприлюднено12.11.2024
Номер документу122919921
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення

Судовий реєстр по справі —758/7625/24

Постанова від 09.12.2024

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Фінагеєв Валерій Олександрович

Постанова від 31.10.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Павленко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні