Ухвала
від 14.11.2024 по справі 686/10808/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/10808/21

Провадження № 1-кс/686/9311/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 листопада 2024 року м. Хмельницький

Слідча суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , представника володільця майна ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Хмельницькому клопотання слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором, про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 32021240000000011,

встановила:

04.11.2024 слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області із клопотанням, погодженим з прокурором відділу Хмельницької обласної прокуратури ОСОБА_5 , про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), з можливістю отримання копій документів у ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_2 ).

СУ ГУНПв Хмельницькійобласті здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості у якому внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.02.2021 за № 32021240000000011, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Клопотання обґрунтовано тим, що «за результатами документальної планової виїзної перевірки дочірнього підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_3 " з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи за період з 01.04.2017 по 30.09.2019, з метою правильності нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.04.2017 по 30.09.2019, ГУДІС в Хмельницькій області складено акт № 0089/22-01-05-04/31952591 від 23.01.2020.

Відповідно до даного акту підприємством занижено податок на прибуток та на додану вартість.

На думку ревізорів ІНФОРМАЦІЯ_2 зазначені порушення допущено через відображення безтоварних господарських операцій з поставки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 ". ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " на адресу ДП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " продукції, оскільки у продавців для здійснення постачання в таких обсягах відсутні виробничі, трудові ресурси та самі активи, за реквізитами даних суб?єктів господарювання оформлено первинні бухгалтерські документи (видаткові та податкові накладні, ТТН) з метою формування витрат та податкового кредиту кінцевому споживачу ДІІ " ІНФОРМАЦІЯ_3 ".

Крім того у акті зазначено: «перевіркою ланцюгу руху зерна пшениці 4,5,6 класу, встановлено, що відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання вказаного товару на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » оформлено наступними суб`єктами господарювання:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ПН НОМЕР_1 ) у кількості 555 т. в червні-серпні 2018 року;

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ПН НОМЕР_2 ) у кількості 2360 т. у червні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ПН НОМЕР_3 ) у кількості 132т. у липні 2018 року.

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ПН НОМЕР_4 ) у кількості 50 т. в червні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

1. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ПН НОМЕР_1 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання пшениці оформили наступні суб`єктами господарювання:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ) у кількості 1068 т. в травні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ) у кількості 5124 т. у липні 2018 року, який придбав пшеницю у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ) у кількості 5124 т. у липні 2018 року (ціна за 1 тону товару 43,75 грн.), проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ) у кількості 837 т. у травні 2018 року, який придбав пшеницю у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ) у кількості 1638 т. та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » у кількості 3884 т. у травні 2018 року (ціна за 1 тону товару 43,75 грн.), проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

2. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ПН НОМЕР_3 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання пшениці оформили наступними суб`єктами господарювання:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ) у кількості 2912 т. у червні 2018 року (ціна за 1 тону товару 43,92 грн.), проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ) у кількості 2912 т. у червні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН пшеницю дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало.

Враховуючи вищевикладене, операції з постачання зерна пшениці від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по ланцюгу руху товару від постачальників до покупця не підтверджуються інформацією із Єдиного реєстру податкових накладних, оскільки постачальниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » такий вид товару не придбавався.

Перевіркою встановлено, що відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання ячменю на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » оформлено наступними суб`єктами господарювання:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ПН НОМЕР_1 ) у кількості 5368 т. в червні-серпні 2018 року;

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ) у кількості 2458т. в червні-липні 2018 року;

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ПН НОМЕР_4 ) у кількості 2112 т. в червні 2018 року,

1. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ПН НОМЕР_1 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання ячменю оформили наступні суб`єктами господарювання:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ПН НОМЕР_2 ) у кількості 7565,1 т. у липні 2018 року, який придбав ячмінь у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ) у кількості 7565,1 т. у липні 2018 року (ціна за 1 тону товару 43,92 грн.), проте згідно даних ЄРПН ячмінь дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ) у кількості 4465 т. у червні 2018 року, який придбав ячмінь у кількості 5023 т. (ціна за 1 тону товару 41,67 грн.) у червні 2018 року у наступних суб`єктів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), проте згідно даних ЄРПН ячмінь дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ) у кількості 3640 т. у червні 2018 року, який придбав ячмінь у кількості 5840 т. (ціна за 1 тону товару 41,67 грн.) у червні 2018 року у наступних суб`єктів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), проте згідно даних ЄРПН ячмінь дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

2. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання ячменю оформили наступні суб`єктами господарювання:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ) у кількості 690 т. у червні 2018 року, який придбав ячмінь у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ) у кількості 311 т. (ціна за 1 тону товару 41,67 грн.) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ) у кількості 379 т. ціна за 1 тону товару 41,67 грн.) у червні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН ячмінь дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ) у кількості 2200 т. у червні 2018 року, який придбав ячмінь у кількості 5840 т. (ціна за 1 тону товару 41,67 грн.) у червні 2018 року у наступних суб`єктів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), проте згідно даних ЄРПН ячмінь дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

3. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ПН НОМЕР_4 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання ячменю оформило ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ) у кількості 228,5 т., який придбав ячмінь у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ) у кількості 2285 т. у червні 2018 року (ціна за 1 тону товару 43,75 грн.), проте згідно даних ЄРПН ячмінь дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало.

Перевіркою встановлено, що відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання кукурудзи на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » оформили наступні суб`єктами господарювання:

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ПН НОМЕР_4 ) у кількості 1700,9 т. у вересні 2019 року;

-ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) у кількості 4150,35 т. у вересні 2019 року.

1. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ПН НОМЕР_4 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання кукурудзи оформили наступні суб`єктами господарювання:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ПН НОМЕР_2 ) у кількості 1767,5 т. у серпні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН кукурудзу дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (ПН НОМЕР_27 ) у кількості 1765 т. у липні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН кукурудзу дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

2. На адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) відповідно до податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, постачання кукурудзи оформлено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (ПН НОМЕР_28 ) у кількості 37471,8 т. у вересні 2018 року, який придбав кукурудзу у наступних суб`єктів господарювання:

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ПН НОМЕР_2 ) у кількості 18478 т. у вересні 2018 року, проте згідно даних ЄРПН кукурудзу дане товариство у жодних суб`єктів господарювання не придбавало;

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (ПН НОМЕР_29 ) у кількості 18478 т., який придбав кукурудзу у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) у кількості 10052 т.;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) у кількості 10052 т. у вересні 2018 року.

Згідно проведеного аналізу баз даних ІНФОРМАЦІЯ_42 , у вищенаведених суб`єктів господарювання відсутні земельні угіддя, придатні для вирощування культур, спеціальна та сільськогосподарська техніка, складські приміщення, що є необхідним для здійснення вирощування сільськогосподарської продукції.

Згідно з статтею 712Цивільного кодексуУкраїни, до договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

Згідно з ч.1 ст.656 Цивільного кодексу України предметом договору купівлі-продажу може бути товар, який є у продавця на момент укладення договору або буде створений (придбаний, набутий) продавцем у майбутньому. Аналогічна норма міститься в ст.264 Господарського кодексу України, відповідно до якої матеріально-технічне постачання та збут продукції здійснюється шляхом поставки продукції, придбаної у інших суб`єктів господарювання або власного виробництва.

Таким чином, перевіркою не встановлено джерел походження, безпосередніх виробників товарів (ячменю, пшениці, кукурудзи), придбання яких задокументовано накладними, виписаними ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та не підтверджено легальність руху товарів в «ланцюгу» постачання від виробників до ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Крім того, під час аналізу Єдиного реєстру податкових накладних по ланцюгу проходження сільськогосподарських культур (пшениця, ячмінь, кукурудза) на предмет формування ціни, встановлено різке збільшення ціни за одну тонну товару, більш ніж у 100 разів.

В пп.14.1.71 п.14.1 ст.14 ПКУ зазначено, що під звичайною ціною розуміється ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено ПКУ. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.

Підпунктом 14.1.219, пункту 14.1 ст.14 ПКУ під ринковою ціною розуміється ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично і фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари, а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних умовах.

Отже, норми Податкового кодексу України встановлюють ряд умов відповідності ціни поставки (договірної ціни) ринковій ціні.

Відповідно до Статистичного щорічника України середні ціни продукції сільського господарства, реалізовані підприємствами за культури зернові та зернобобові у 2018 році становлять 4315,0 грн. за тонну.

Тобто ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ) відповідно до єдиного реєстру податкових накладних виписують та реєструють податкові накладні із зазначенням ціни в рази нижче ринкової ціни, що суперечить економічній доцільності господарських операцій, окрім як здійснення їх з метою надання податкової вигоди у вигляді податкового кредиту та підміни номенклатури іншим суб`єктам господарювання.

Фіктивне введення в обіг товару/послуги це первинне нереальне постачання ідентифікованого товару/послуги платником податків, який його документально оформив. Фіктивне введення в обіг товару характеризується «обривом» ланцюгів постачання, або постачанням товарів за номенклатурою, відмінною від номенклатури документально оформленого попереднього одержання (купівлі).

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ПН НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ПН НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ПН НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ПН НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ПН НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ) всі контрагенти фактично продукцію не поставляли.

Дані суб`єкти господарювання введені в «ланцюг» постачання з метою підміни товарних позицій, та як наслідок формування податкового кредиту кінцевим споживачам - підприємствам реального сектору економіки необхідною для них номенклатурою постачання, в т.ч. і для ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

На підставі висновків перевірки ІНФОРМАЦІЯ_2 прийнято податкові повідомлення-рішення від 03.03.2020 № 0002450504 та від 03.03.2020 № 0002420504, якими платнику збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 89 595 408 грн. та податку на прибуток приватних підприємств в розмірі 56 989 706 грн.

З метою встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з правом вилучення належним чином завірених копії (копій електронних документів), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_3 , щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) за період з 01.04.2017 по 30.09.2019, а саме: актів перевірок, витягів з Єдиного реєстру податкових накладних, зареєстрованих податкових накладних, декларацій з податку на додану вартість, декларацій з податку на прибуток підприємств, звітів форми № 4ДФ (з розшифровкою), актів проведених перевірок, документів, що містять інформацію про розрахункові рахунки вказаних юридичних осіб, відкриті у банківських установах, поданих документів податкової, фінансової звітності, інформацію щодо ІР-адрес та скриньок електронної пошти, з яких подавалась податкова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) за період часу з 01.01.2018 по 30.09.2024 та Інформацію чи перебувають у списку ризикових підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ).

Необхідність отримання вказаних документів органом досудового розслідування обумовлена тим, що в рамках кримінального провадження, постала необхідність, перевірити інформацію, що викладена в акті про результати документальної планової виїзної перевірки дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ПН НОМЕР_31 , з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи за період з 01.04.2017 по 30.09.2019, з метою правильності нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - за період з 01.04.2017 по 30.09.2019, щодо реальності проведення фінансово-господарських операцій, проведених ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ), обставин перерахування грошових коштів, встановлення переліку банківських рахунків відкритих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) та встановлення IP-адрес та скриньок електронної пошти, з яких подавалась податкова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) з метою встановлення фактичного місця здійснення господарської діяльності».

Слідчий у судове засідання не з`явився, проте у клопотанні зазначив, що просить провести розгляд без участі ініціатора; підтримує подане клопотання та просить його задовольнити.

Крім того, слідчий просить розглянути це клопотання за відсутності володільців вказаних документів.

У зв`язку із недоведенням слідчим наявності достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, про тимчасовий доступ до яких вона клопоче, слідчий суддя дійшов висновку про необхідність виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Представник володільця документів ІНФОРМАЦІЯ_1 в судовому засіданні не заперечила проти задоволення клопотання.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.

За змістом ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження, різновидом яких є тимчасовий доступ до речей і документів, застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Статтею 160 КПК України встановлено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Оцінивши обґрунтованість та підставність наведених слідчим доводів, слідча суддя дійшла висновку, що слідчим доведено наявність достатніх підстав, передбачених ч. 5 ст.163 КПК України, вважати, що речі та документи, про тимчасовий доступ до яких клопоче слідчий, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , самі по собі так і в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, оскільки дозволить органам досудового розслідування перевірити інформацію, викладену в акті про результати документальної планової виїзної перевірки дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » щодо правильності нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.04.2017 по 30.09.2019 та реальності проведення фінансово-господарських операцій.

Також слідчим доведено, що ці речі та документи можливо використати як доказ та те, що без їх отримання не виявляється можливим іншими способами довести обставини, які передбачається довести в ході досудового розслідування кримінального провадження.

Відтак, з урахуванням доведених слідчим обставин, а саме: підстав для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей і документів, визначених у ст.160,163 КПК України; що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права та свободи, оскільки отримати вказану в клопотанні інформацію неможливо іншим способом; за допомогою саме такого виду заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ, може бути виконане завдання слідчого щодо забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, слідча суддя уважає, що клопотання слідчого є підставним, обґрунтованим і підлягає до задоволення.

Водночас, слідча суддя уважає за необхідне надати тимчасовий доступ до документів слідчим, які вказані у клопотанні та є повноважними на ведення досудового слідства в даному кримінальному провадженні згідно з витягом з ЄРДР у кримінальному провадженні № 32021240000000011 від 02.02.2021, а саме: слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_4 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_6 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_7 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_8 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_9 , старшому слідчомув ОВС відділурозслідування особливотяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_10 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_11 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_12 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_13 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_14 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_15 .

Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України,

постановила:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_4 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_6 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_7 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_8 , старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_9 , старшому слідчомув ОВС відділурозслідування особливотяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_10 , старшому слідчому в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_11 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_12 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_13 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_14 , слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_15 на тимчасовий доступ до речей та документів, з можливістю отримання їх належним чином завірених копій (копій електронних документів), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме до документів щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ), за період з 01.04.2017 по 30.09.2019, а саме: актів перевірок, витягів з Єдиного реєстру податкових накладних, зареєстрованих податкових накладних, декларацій з податку на додану вартість, декларацій з податку на прибуток підприємств, звітів форми № 4ДФ (з розшифровкою), актів проведених перевірок, документів, що містять інформацію про розрахункові рахунки вказаних юридичних осіб, відкриті у банківських установах, поданих документів податкової, фінансової звітності, інформації щодо ІР-адрес та скриньок електронної пошти, з яких подавалась податкова звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ) за період часу з 01.01.2018 по 30.09.2024 та документів, які містять інформацію чи перебувають у списку ризикових підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ПН НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ПН НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ПН НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (ПН НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (ПН НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (ПН НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (ПН НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ПН НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ПН НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (ПН НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ПН НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ПН НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (ПН НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (ПН НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (ПН НОМЕР_16 ), ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ПН НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (ПН НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ПН НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (ПН НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ПН НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ПН НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ПН НОМЕР_26 ).

Уповноваженим службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), з можливістю отримання копій документів у ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_2 ) забезпечити тимчасовий доступ та надати можливість отримати копії вищезазначених документів.

Ухвала діє по 12 січня 2025 року.

Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її проголошення.

Слідча суддя

СудХмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.11.2024
Оприлюднено18.11.2024
Номер документу123004183
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —686/10808/21

Ухвала від 14.11.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 14.11.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Сарбей О. Ф.

Ухвала від 09.10.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Кирик О. В.

Ухвала від 21.11.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Бурка С. В.

Ухвала від 20.11.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

Ухвала від 20.11.2023

Кримінальне

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Приступа Д. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні