РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
14 листопада 2024 року м. Рівне№460/9860/24
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Зозулі Д.П., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "Носовиця Агро" доГоловного управління ДПС в Рівненській області Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій, -В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Носовиця Агро» (далі - ТОВ «Носовиця Агро» або позивач) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі відповідач-1), Державної податкової служби України (далі відповідач-2) про визнання протиправними та скасування рішень Головного управління ДПС у Рівненській області про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 10643757/43848946 від 29.02.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 16.03.2023 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 16.03.2023 року; № 10704006/43848946 від 12.03.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 20.03.2023 року та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою подання податкові накладні ТОВ «Носовиця Агро» №8 від 16.03.2023 року, №9 від 16.03.2023 року, №10 від 20.03.2023 року.
Згідно з позовною заявою позивач зазначає, що за результатами виконання договору підряду від 01 листопада 2022 року №01/11/4, позивачем, враховуючи підписання актів надання послуг, сформовано та подано до контролюючого органу на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні №8 від 16.03.2023 року, №9 від 16.03.2023 року, №10 від 20.03.2023 року. Проте, контролюючим органом зупинено реєстрацію вказаних податкових накладних в ЄРПН з посиланням на їх відповідність вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в ЄРПН. Позивачем надані контролюючому органу усі необхідні пояснення та документи достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, проте, такі документи не були взяті до уваги податковим органом, який в подальшому прийняв рішення № 10643757/43848946 від 29.02.2024 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, № 10704006/43848946 від 12.03.2024 року про відмову в реєстрації вищевказаних податкових накладних в ЄРПН. Вважає, що такі рішення контролюючого органу є протиправними та підлягають скасуванню. Просить позов задовольнити повністю.
Відповідачі у встановлений судом строк відзив на позов не подали, причини не подання суду не повідомили. Відповідно до статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу за наявними матеріалами.
Ухвалою суду від 04.09.2024 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі; розгляд справи ухвалено провести за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд встановив наступне.
Позивач здійснює господарську діяльність в сфері вирощування інших однорічних і дворічних культур, вирощування інших багаторічних культур, післяурожайна діяльність, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів, вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників, допоміжна діяльність у рослинництві, оброблення насіння для відтворення, діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами, оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, неспеціалізована оптова торгівля, купівля та продаж власного нерухомого майна, прокат товарів для спорту та відпочинку, надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування.
Як платник податків та інших обов`язкових зборів ТОВ «Носовиця Агро» взяте на облік 02.10.2020 року № 170420224043 .
Товариство має статус платника податку на додану вартість з 01.05.2021 року, ПН 438489417041, являється платником податків на загальній системі.
Товариство зареєстроване та знаходиться за своєю податковою адресою, а саме : 35641, Україна, Рівненська область, Дубенський р-н, село Тараканів, вулиця Свободи, буд 40. Зазначені обставини підтверджуються копіями статутних та реєстраційних документів.
Основними видами діяльності платника податків за КВЕД , в тому числі є: 01.19 Вирощування інших однорічних і дворічних культур (основний) 01.29 Вирощування інших багаторічних культур 01.63 Після урожайна діяльність 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів 01.25 Вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві 01.64 Оброблення насіння для відтворення 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля 68.10 упівля та продаж власного нерухомого майна 77.21Прокат товарів для спорту та відпочинку 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування.
Фактично ТОВ «Носовиця Агро» здійснює господарську діяльність за такими видами економічної діяльності, як : 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві, що включає в себе: сільськогосподарську діяльність, яку здійснюють за винагороду або на основі контракту(передпосівна підготовка полів, сівба та садіння сільськогосподарських культур, оброблення сільськогосподарських культур, обприскування сільськогосподарських культур, у т.ч. з повітря, обрізання плодових дерев і виноградників, пересаджування рису, розсаджування та прополювання буряку, збирання врожаю, боротьба зі шкідниками (у т.ч. з кролями), підтримка угідь у належному сільськогосподарському й екологічному стані, експлуатація сільськогосподарського зрошувального устаткувавання). Цей клас також включає надання сільськогосподарської техніки разом із обслуговуючим персоналом.
В оренді знаходиться 405.9566 га землі на території Дубенського р-ну, Рівненської обл.
Податковий борг відсутній.
01 листопада 2022 року ТОВ «Носовиця Агро» та ПП «Макарів - Агробуд» уклали Договір підряду № 01/11/4 від 01.11.2022 року (Далі Договір).
Предметом вказаного договору є передача в строкове платне користування сільськогосподарської техніки. Згідно даного договору ПП «Макарів - Агробуд» було надано в суборенду трактор колісний та 16 березня 2023 року між ТОВ «Носовиця Агро» і ПП «Макарів - Агробуд» був підписано акт надання послуг № 13 на загальну суму 530 000 грн. 42 коп. в т.ч. ПДВ 88 333 грн. 40 коп.
Окрім того, надання в суборенду підтверджується, платіжними дорученнями, актом звірки взаєморозрахунків з ПП «Макарів - Агробуд», карткою рахунку 361.
Як встановлено судом з акту надання послуг, «ТОВ «Носовиця Агро» надало послуги повністю. На виконання вимог Податкового кодексу України товариство відправило на реєстрацію податкову накладну № 9 від 16.03.2023 р.
14.04.2023 року було зупинено реєстрацію поданої податкової накладної. Відповідно до квитанції реєстрація податкової накладної № 9 від 16.03.2023 року зупинена з підстав: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 16.03.2023 №9 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 01.61, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.3957%, "P"=67032 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
26 лютого 2024 року позивач засобами електронного зв`язку надіслав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК № 9, реєстрацію якої зупинено, а також лист пояснення з копією всіх необхідних документів, а саме:
1. Договір оренди сільськогосподарської техніки з екіпажем № 30/01/2023 від 30 січня 2023 року ПП «Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
2. Акт надання послуг № 2 від 28 лютого 2023 року ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
3. Акт надання послуг № 1 від 07 березня 2023 року ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
4. Акт надання послуг № 2 від 16 березня 2023 року ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
5. Свідоцтво про реєстрацію трактора колісного (NEW HOLLAND T 8.410,);
6. Картка рах.№ 631 з 01.01.2023 по 26.02.2024 ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
7. Платіжне інструкція № 365 від 28 березня 2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
8. Договір суборенди сільськогосподарської техіки з екіпажем № 01/02/2023 від 01.02.2023 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
9. Акт надання послуг № 13 від 16 березня 2023 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
10. Картка рах.№361 з 01.01.23 по 26.02.2024 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
11. Платіжні інструкції від 17.05.2023 року № 365 ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
12. Лист № 09/08-1 від 09.08.2023 ПП « Макарів Агробуд»;
13. Акт звірки з 01.01.2023 по 31.07.2023 рік ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
14. Наказ від 19.09.2022 року на скасування печаті ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
15. Наказ № 2-П від 05.04.2021 року на прийняття ОСОБА_1 ;
16. Наказ № 5-П від 16.11.2021 року на прийняття ОСОБА_2 ;
17. Наказ № 12-П від 12.07.2022 року на прийняття ОСОБА_3 ;
18. Наказ на відрядження № 3 В/З від 01.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
19. Наказ на відрядження № 4 В/З від 28.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
20. Наказ на відрядження № 5 В/З від 28.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
21. Форма № 20-ОПП від 15.03.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
22. Форма № 20-ОПП від 18.04.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
23. Форма № 20-ОПП від 18.04.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
24. Наказ на директора ТОВ «Носовиця Агро»;
25. Наказ на директора зміна прізвища директора ТОВ «Носовиця Агро»;
26. Рішення № 6 від 27.01.2022 прізвища директора ТОВ «Носовиця Агро»;
27. Наказ № 17-ш ,штатний розпис від 19.09.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
28. Витяг з ЄДРПОУ від 07.11.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
29. Опис структури власності від 22.10.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
30. Статут ТОВ «Носовиця Агро» від 27.10.2022 року.
Разом з тим, 29.02.2024 року Позивачем було отримано Рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН №10643757/43848946 від 29.02.2024 року, згідно з яким підставами для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. В графі «Додаткова інформація», вказано, що «невідповідність інформації, вказаної у первинних документах (актах наданих послуг)», без зазначення, в чому саме полягає невідповідність інформації.
Крім того, судом встановлено, що на підставі Договору ПП «Макарів - Агробуд» було надано в суборенду с/х техніку з екіпажем, а саме орендовано комбайни та 16 березня 2023 року між ТОВ «Носовиця Агро» і ПП «Макарів - Агробуд» був підписаний акт надання послуг № 12 на загальну суму 745186 грн. 37 коп. в т.ч. ПДВ 124 186 грн. 73 коп.
Окрім того, надання в суборенду підтверджується, в тому числі, платіжними дорученнями, актом звірки взаєморозрахунків з ПП «Макарів - Агробуд», карткою рахунку 361.
Як встановлено судом з акту надання послуг, «ТОВ «Носовиця Агро» надало послуги повністю.
На виконання вимог Податкового кодексу України позивачем відправило на реєстрацію податкову накладну № 8 від 16.03.2023 року.
Разом з тим, реєстрацію податкової накладної було зупинено. Відповідно до квитанції реєстрація податкової накладної № 8 від 16.03.2023 року зупинена по причині ««Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 16.03.2023 №8 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 01.61 , дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.3957%, "P"=67032»».
01 березня 2024 року Позивач засобами електронного зв`язку надіслав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК №8, реєстрацію якої зупинено, а також лист пояснення з копією всіх необхідних документів, а саме:
1. Договір оренди сільськогосподарської техніки № 01/07 від 01 липня 2022 року ТОВ «БЦ Оксім»(код. 33093097);
2. Акт надання послуг № 223 від 31 березня 2023 року ТОВ «БЦ Оксім»(код. 33093097);
3. Свідоцтво про реєстрацію машини (Комбайн зернозбиральний CATERPILLAR Lexion 580R);
4. Картка рах.№ 631 з 01.03.2023 по 31.07.2023 ТОВ «БЦ Оксім» (код. 33093097);
5. Договір купівлі продажу № 0709 від 07 вересня 2021 року ТОВ «БЦ Агро Трейд» (код ЄДРПОУ 40252351);
6. Видаткова накладна № 74 від 10 листопада 2021 року ТОВ «БЦ Агро Трейд» (код ЄДРПОУ 40252351);
7. Картка рах. № 631 листопад грудень 2021 року ТОВ «БЦ Агро Трейд» ( код ЄДРПОУ 40252351);
8. Платіжне доручення № 79 від 10 листопада 2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
9. Картка рах. № 104 введення в експлуатацію 01.11 2021 31.12 2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
10. Договір про надання послуг по перевезенню вантажів № 43848946 від 15 червня 2022 року ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
11. Акт надання послуг № 5915 від 05 грудня 2022 року згідно договору № 43848946 від 15 червня 2022 року ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
12. Акт надання послуг № 6412 від 19 грудня 2022 року згідно договору № 43848946 від 15 червня 2022 року ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
13. Платіжні доручення з 19.08.2022 року по 03.03.2023 року ТОВ «Носовиця Агро» (оплата за перевезення вантажу ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
14. Картка рах.№ 631 з 04.08.2022 року по 31.03.2023 року ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
15. Акт звірки за 2022 рік між ТОВ «Носовиця Агро» і ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
16. Акт звірки з 01.01.2023 по 29.03.2023 рік між ТОВ «Носовиця Агро» і ПП «Транс Авто Д» (код ЄДРПОУ 34412482);
17. Договір підряду № 01/11/4 від 01.11.2022 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
18. Акт надання послуг № 12 від 16 березня 2023 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
19. Картка рах.№361 з 01.01.23 по 31.07.23 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
20. Платіжні інструкції від 18.01.2023 - 17.05.2023 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
21. Лист № 09/08-1 від 09.08.2023 ПП « Макарів Агробуд»;
22. Акт звірки з 01.01.2023 по 31.07.2023 рік ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
23. Наказ від 19.09.2022 року на скасування печаті ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
24. Наказ № 2-П від 05.04.2021 року на прийняття ТОВ «Носовиця Агро»;
25. Наказ на відрядження № 4 В/З від 28.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
26. ОСВ рах.№ 104 з 01.01.2023 по 31.07.2023 ТОВ «Носовиця Агро»;
27. Форма № 20-ОПП від 15.03.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
28. Форма № 20-ОПП від 18.07.2022 року ТОВ «Носовиця Агро»);
29. Форма № 20-ОПП від 29.11.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
30. Наказ на директора ТОВ «Носовиця Агро»;
31. Наказ на директора зміна прізвища директора ТОВ «Носовиця Агро»;
32. Рішення № 6 від 27.01.2022 прізвища директора ТОВ «Носовиця Агро»;
33. Наказ № 17-ш, штатний розпис від 19.09.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
34. Витяг з ЄДРПОУ від 07.11.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
35. Опис структури власності від 22.10.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
36. Статут ТОВ «Носовиця Агро» від 27.10.2022 року.
Разом з тим, 05.03.2024 року Позивачем було отримано Рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, згідно з яким підставами для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. В графі «Додаткова інформація», вказано, що «невідповідність інформації, вказаної у первинних документах» без зазначення, в чому саме полягає невідповідність інформації.
Крім того, судом встановлено, щ згідно Договору ПП «Макарів - Агробуд» було надано в суборенду с/х техніку з екіпажем орендовано та 20 березня 2023 року між ТОВ «Носовиця Агро» і ПП «Макарів - Агробуд» був підписаний акт надання послуг № 14 на загальну суму 181596 грн. 88 коп. в т.ч. ПДВ 30 266 грн. 15 коп.
Вказані обставини підтверджуються, в тому числі, платіжними дорученнями, актом звірки взаєморозрахунків з ПП «Макарів - Агробуд», карткою рахунку 361.
Як встановлено судом з акту надання послуг, «ТОВ «Носовиця Агро» надало послуги повністю.
На виконання вимог Податкового кодексу України позивачем надіслано на реєстрацію податкову накладну № 10 від 20.03.2023 року.
21.04.2023 року Реєстрацію податкової накладної було зупинено. Відповідно до квитанції реєстрація податкової накладної № 10 від 20.03.2023 року зупинена по причині: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної від 20.03.2023 №10 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 01.61 , дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомляємо: показник "D"=4.3957%, "P"=67032 Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
06 березня 2024 року Позивач засобами електронного зв`язку надіслав повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК №10, реєстрацію якої зупинено, а також лист пояснення з копією всіх необхідних документів, а саме:
1. Договір оренди сільськогосподарської техніки з екіпажем № 30/01/2023 від 30 січня 2023 року ПП «Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
2. Акт надання послуг № 2 від 28 лютого 2023 року ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
3. Акт надання послуг № 1 від 07 березня 2023 року ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
4. Акт надання послуг № 2 від 16 березня 2023 року ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
5. Свідоцтво про реєстрацію трактора колісного (NEW HOLLAND T 8.410,);
6. Картка рах.№ 631 з 01.01.2023 по 26.02.2024 ПП « Агроспілка Малолисовецька»(код. 36210530);
7. Платіжна інструкція № 365 від 28 березня 2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
8. Договір суборенди сільськогосподарської техніки з екіпажем № 01/02/2023 від 01.02.2023 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
9. Акт надання послуг № 13 від 16 березня 2023 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
10. Картка рах.№361 з 01.01.23 по 26.02.2024 року ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
11. Платіжні інструкції від 17.05.2023 року № 365 ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
12. Лист № 09/08-1 від 09.08.2023 ПП « Макарів Агробуд»;
13. Акт звірки з 01.01.2023 по 31.07.2023 рік ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
14. Наказ від 19.09.2022 року на скасування печаті ПП «Макарів - Агробуд» (код ЄДРПОУ 35967573);
15. Наказ № 2-П від 05.04.2021 року на прийняття ОСОБА_1 ;
16. Наказ № 5-П від 16.11.2021 року на прийняття ОСОБА_2 ;
17. Наказ № 12-П від 12.07.2022 року на прийняття ОСОБА_3 ;
18. Наказ на відрядження № 3 В/З від 01.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
19. Наказ на відрядження № 4 В/З від 28.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
20. Наказ на відрядження № 5 В/З від 28.02.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
21. Форма № 20-ОПП від 15.03.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
22. Форма № 20-ОПП від 18.04.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
23. Форма № 20-ОПП від 18.04.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
24. Наказ на директора ТОВ «Носовиця Агро»;
25. Наказ на директора зміна прізвища директора ТОВ «Носовиця Агро»;
26. Рішення № 6 від 27.01.2022 прізвища директора ТОВ «Носовиця Агро»;
27. Наказ № 17-ш, штатний розпис від 19.09.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
28. Витяг з ЄДРПОУ від 07.11.2023 року ТОВ «Носовиця Агро»;
29. Опис структури власності від 22.10.2021 року ТОВ «Носовиця Агро»;
30. Статут ТОВ «Носовиця Агро» від 27.10.2022 року.
Разом з тим, 12.03.2024 року Позивачем було отримано Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, згідно з яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 10 від 20.03.2023 з підстав надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. В графі «Додаткова інформація», вказано, що «невідповідність інформації, вказаної у первинних документах» знову ж таки без зазначення, в чому саме полягає невідповідність інформації.
Перевіривши правову та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб`єктом владних повноважень в основу оскаржуваних рішень на відповідність вимогам частини другоїстатті 2 КАС України, яка визначає, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначеніКонституцієюта законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку; суд зазначає таке.
Відповідно до пункту201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цьогоКодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац 10 пункту201.10 статті 201 ПК України).
Відповідно до пункту 12Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010(далі - Порядок №1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідностіподаткової накладноїта/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку такихподаткової накладноїта/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстраціюподаткову накладнута/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установленихпунктом 192.1 статті 192тапунктом 201.10 статті 201Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно допункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно допунктів 200-1.3і200-1.9статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться уподатковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів УкраїниПро електронні довірчі послуги,Про електронні документи та електронний документообігта Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За правилами пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття (пункт 15 Порядку №1246).
Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №1165 від 11.12.2019затверджені: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі -Порядок №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
За приписами пункту 11 Порядку №1165, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Як зазначалося вище, у Квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних позивача вказано: "Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PK для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".
При цьому, пропозиція надання документів вказана без конкретизації їх переліку, що не відповідає суті предмета розгляду, адже посилаючись на відповідний пункт Критеріїв ризиковості здійснення операцій, комісія регіонального рівня зобов`язана вказати у Квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН чіткий перелік документів, які необхідні для прийняття рішення.
Формальне зазначення у Квитанції пропозиції "надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН" є лише дублюванням норми підпункту 3 пункту 11 Порядку №1165: "пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації".
Відсутність у Квитанції переліку документів, які необхідні контролюючому органу для розгляду питання щодо реєстрації ПН/РК в ЄРПН, свідчить про те, що останній надає право/можливість платнику податків надавати документи на власний розсуд, що, в свою чергу, свідчить про те, що контролюючий орган буде позбавлений можливості (не матиме права) не прийняти такі документи/відхилити чи визнати недостатніми.
Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документа.
У постанові Верховного Суду від 18.12.2019 у справі №560/435/19 зазначено, що конкретний перелік документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки, при цьому у постанові від 26.05.2021 у справі №560/3609/18 Верховний Суд сформулював правову позицію, відповідно до якої для кожного критерію, на підставі якого було зупинено реєстрацію податкової накладної, передбачений самостійний список документів, за умови подання якого приймається рішення про реєстрацію податкової накладної, при цьому загальне посилання на "вичерпний перелік" документів контролюючим органом не є достатнім, а перелік документів, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим органом, повинен бути конкретизованим та чітким. Дотримання вимоги чіткості і недвозначності щодо інформації, яка зазначена в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, є особливо важливим з огляду на специфіку податкового законодавства та наслідки недотримання платником податків вимог щодо подання повного переліку документів.
Суд зауважує, що у зв`язку із не конкретизацією переліку документів у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, надісланих позивачу, платник податків перебував у стані правової невизначеності, що позбавило його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створило передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
Така позиція суду узгоджується з висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 22.07.2019 у справі №815/2985/18, від 10.04.2020 у справі №819/330/18, від 05.08.2021 у справі №816/2222/18, від 10.06.2021 у справі №822/1886/18, які є обов`язковими для врахування судом в силу вимог ч.5ст.242 КАС України.
Не конкретизування податковим органом переліку документів, які необхідно надати позивачу, фактично в кінцевому результаті призвело до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до того критерію, на підставі якого зупинено реєстрацію, а не будь-яких на власний розсуд.
У свою чергу, відповідно до положень пункту 3 частини 2 статті 2 КАС України рішення суб`єкта владних повноважень повинно бути прийнято обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. У разі спору щодо правомірності рішення суб`єкт владних повноважень може посилатися тільки на ті обставини, що зазначені у рішенні як підстава його прийняття. Не зазначення в рішенні цих обставин тлумачиться на користь висновку про його неправомірність. Відтак невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності. При цьому допущені державним органом помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються, як і не можуть покладати на таких осіб тягар відповідальності.
Відповідно до пункту 9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Згідно пункту 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Суд звертає увагу на той факт, що форма Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає обов`язок комісії регіонального рівня у графі "Додаткова інформація" зазначити конкретні документи, які не надані платником податків. Оскаржувані Рішення №10643757/43848946 від 29.02.2024 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, №10704006/43848946 від 12.03.2024 року взагалі не містять жодного переліку у вказаній графі.
Тобто, податковий орган формально зазначив причину для відмови у реєстрації податкової накладної позивача в ЄРПН з посиланням на увесь перелік документів, який визначений формою рішення, який, на думку контролюючого органу, не наданий платником податків, що є недопустимим.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 виклав правову позицію, у відповідності до якої за загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Відповідно до пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Суд зазначає, що в матеріалах справи відсутнє рішення контролюючого про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Відповідачами такого рішення для суду також не надано.
Оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій, то обов`язок продавця/виконавця виписати і зареєструвати в ЄРПН податкову накладну на відповідну суму ПДВ, кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника ПДВ ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно. Якщо мова йде про отримання авансових платежів, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть договір та платіжні доручення, адже саме такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, при цьому вимога щодо надання документів, які підтверджують здійснення зберігання, транспортування товарів є неправомірним, оскільки вказане не підтверджує отримання авансових платежів.
Суд вважає за необхідне зазначити, що усі сумніви контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення відповідних перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення, визначених нормамиПК України, а не шляхом блокування (зупинення) реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН.
Таким чином, суд констатує, що оскаржувані Рішення № 10643757/43848946 від 29.02.2024 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, № 10704006/43848946 від 12.03.2024 року не відповідають критерію "обґрунтованості".
Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод(даліЄКПЛ або Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно достатті 9 Конституції Українияк чинний міжнародний договір, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставіЗакону України №475/97-ВР від 17.07.1997; Конвенція набула чинності для України 11.09.1997.
За приписамистатті 8 КАС України, суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.
Статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" №3477-IV від 23.02.2006, суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права. Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі "Суомінен проти Фінляндії" (Suominen v. Finland), №37801/97, п.36, від 01.07.2003, яке, відповідно до ч. 1статті 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень. У рішенні від 10.02.2010 у справі "Серявін та інші проти України" Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, тощо.
При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
Разом з тим, приймаючи рішення або вчиняючи дію, суб`єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може виявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб`єкта, визначених законом.
Прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії.
Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.
Суд зазначає, що комісією регіонального рівня не обґрунтовано належним чином у встановленому порядку причини відмови у реєстрації в ЄРПН податкових накладних від 16.03.2023 №8, від 16.03.2023 №9 та від 20.03.2023 № 10, стосовно ж оскаржуваних Рішень, то вони за змістом щодо підстав для відмови у реєстрації в ЄРПН зазначених податкових накладних не відповідають змісту Квитанцій про зупинення реєстрації ПН в ЄРПН.
Зважаючи на вказане вище, оскаржувані Рішення № 10643757/43848946 від 29.02.2024 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, № 10704006/43848946 від 12.03.2024 року є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо позовних вимог про зобов`язання відповідача-2 зареєструвати податкові накладні від 16.03.2023 №8, від 16.03.2023 №9 та від 20.03.2023 №10, суд зазначає таке.
Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимогиабзацу десятогопункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку №1246).
Враховуючи попередній висновок суду про протиправність оскаржуваних Рішень №10643757/43848946 від 29.02.2024 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, №10704006/43848946 від 12.03.2024 року про відмову у реєстрації в ЄРПН податкових накладних від 16.03.2023 №8, від 16.03.2023 №9 та від 20.03.2023 № 10, суд дійшов висновку пронаявність достатніх правових підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати вказані податкові накладні в ЄРПН датою їх подання на реєстрацію.
Європейський суд з прав людини у п.50 рішення від 13.01.2011 у справі "Чуйкіна проти України" (заява №28924/04) констатував: «що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює "право на суд", в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі "Голдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom), пп.2836, Series A №18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог пункту 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенціїгарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати «вирішення» спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для пункту 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі - провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах "Мултіплекс проти Хорватії" (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10.07.2003, та"Кутіч проти Хорватії" (Kutic v. Croatia), заява №48778/99, п. 25, ECHR 2002-II)".
За приписамистатті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Відповідачем-1 не доведено правомірності оскаржуваних Рішень № 10643757/43848946 від 29.02.2024 року, №10662410/43848946 від 05.03.2024 року, № 10704006/43848946 від 12.03.2024 року у порядкустатті 77 КАС України, а тому права та інтереси позивача підлягають судовому захисту як шляхом визнання протиправним та скасування таких рішень суб`єкта владних повноважень, так і шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні від 16.03.2023 №8, від 16.03.2023 №9 та від 20.03.2023 №10 датою їх подання на реєстрацію.
Зобов`язання відповідача-2 здійснити реєстрацію в ЄРПН податкових накладних від 16.03.2023 №8, від 16.03.2023 №9 та від 20.03.2023 №10 саме датою їх подання на реєстрацію є належним способом захисту прав платника податків, оскільки визначення дати реєстрації ПН в ЄРПН безумовно впливає на питання формування податкових зобов`язань та податкового кредиту у відповідні звідні податкові періоди.
За правилами частини першоїстатті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
На користь позивача підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 9084,00грн., сплачена відповідно до платіжної інструкції від 30.08.2024 №877.
Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Носовиця Агро» до Головного управління ДПС у Рівненській області та Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати Рішення Головного управління ДПС у Рівненській області про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10643757/43848946 від 29.02.2024 року, № 10662410/43848946 від 05.03.2024 року, № 10704006/43848946 від 12.03.2024 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Носовиця Агро» №8 від 16.03.2023, №9 від 16.03.2023 та №10 від 20.03.2023, днем (датою) їх подання на реєстрацію.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Носовиця Агро» суму судового збору у розмірі 9084,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Рівненській області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст рішення складений 14 листопада 2024 року
Учасники справи:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Носовиця Агро" (вул. Колгоспна, 40, с. Тараканів, Дубенський р-н, Рівненська обл., 35641, ЄДРПОУ/РНОКПП 43848946)
Відповідач - Головне управління ДПС в Рівненській області (вул. Відінська, 12, м. Рівне, Рівненська обл., Рівненський р-н, 33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 44070166) Відповідач - Державна податкова служба України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, ЄДРПОУ/РНОКПП 43005393)
Суддя Д.П. Зозуля
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2024 |
Оприлюднено | 19.11.2024 |
Номер документу | 123047919 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Д.П. Зозуля
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні