Постанова
від 11.11.2024 по справі 520/6331/24
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2024 р. Справа № 520/6331/24Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Катунова В.В.,

Суддів: Чалого І.С. , Подобайло З.Г. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Харківській області на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 24.07.2024, головуючий суддя І інстанції: Котеньов О.Г., майдан Свободи, 6, м. Харків, 61022, по справі № 520/6331/24

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА»

до Головного управління ДПС у Харківській області

про скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА» (далі - позивач, ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА») звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Харківській області (далі - ГУ ДПС у Харківській області), в якому просило суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Харківській області, оформлене листом №3831/6/20-40-04-15-11 від 29.01.2024 року про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА», код ЄДРПОУ 43063184 в переході на спрощену систему оподаткування зі сплатою єдиного податку 3-ї групи за ставкою 5% з 01.07.2023 року по 31.12.2023 року;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Харківській області зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА», код ЄДРПОУ 43063184 платником єдиного податку 3-ї групи зі сплатою єдиного податку за ставкою 5% з 01.07.2023 року по 31.12.2023 року;

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на ігнорування відповідачем норм підпункту 91.4.4. пункту 91 підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі - ПК України), які є спеціальними та передбачають додаткові умови реєстрації платником єдиного податку на спрощеній системі оподаткування на період дії правового режиму воєнного стану.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 24.07.2024 позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії Головного управління ДПС у Харківській області щодо відмови Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА» в переході на спрощену систему оподаткування зі сплатою єдиного податку 3-ї групи за ставкою 5% з 01.07.2023 по 31.12.2023, оформлені листом №3831/6/20-40-04-15-11 від 29.01.2024.

Зобов`язано Головне управління ДПС у Харківській області зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА» платником єдиного податку 3-ї групи зі сплатою єдиного податку за ставкою 5% з 01.07.2023 по 31.12.2023.

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовлено.

ГУ ДПС у Харківській області, не погоджуючись з вказаним рішенням суду, звернулось з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить його скасувати та ухвалити нове судове рішення, яким повністю відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА».

В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначило, що позивач до обрання особливостей оподаткування (єдиний податок третя група за ставкою 2%) перебувало на загальній системі оподаткування та зареєстроване в якості платника ПДВ. На підставі доповідної записки від 17.08.2023 внесено зміни до Реєстру платника єдиного податку в частині корегування обраної ставки після відмови від особливого податкового режиму, про що підприємству повідомлено листом від 11.09.2023, який повернувся 13.10.2023 з відміткою "за закінченням терміну зберігання". 18.08.2023 ГУ ДПС у Харківській області направлено лист до ДПС України з проханням поновити реєстрацію платника на додану вартість ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» з 01.07.2023. ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» 29.09.2023 відновлено реєстрацію платником податку на додану вартість з 01.07.2023. ТОВ «Реквест.ЮА» до Головного управління ДПС у Харківській області було надано лист від 18.01.2024 №б/н щодо виправлення технічних помилок та з проханням належним чином відобразити дані перебування підприємства на спрощені системі. Підприємству листом від 29.01.2024 №3831/6/20-40-04-15-11 надано відповідь щодо приведення у відповідність інформаційних баз даних ДПС України згідно з Законом № 3219-ІХ та відсутність підстав зміни ставки єдиного податку з 3% на ставку 5%. Вважає, що відсутня невідповідність управлінського рішення закону.

Позивач надав відзив на апеляційну скаргу, в якому вважав її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Просив рішення Харківського окружного адміністративного суду від 24.07.2024 залишити без змін.

На підставі положень п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) справа розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Згідно зі ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обгрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, відзив на апеляційну скаргу, дослідивши докази по справі, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕКВЕСТ.ЮА" зареєстровано 14.06.2019, основний вид діяльності згідно з КВЕД 62.21 Комп`ютерне програмування.

Станом на 24.02.2022 ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» перебувало на обліку як платник податків за загальною системою, платник ПДВ.

З 02.01.2023 підприємство перебувало на обліку як платник Єдиного податку на ставці 2%, скориставшись особливостями відповідно до п.9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» звернулось до відповідача із заявою від 08.06.2023 про зміну ставки платника єдиного податку з 2 відсотків на 5 відсотків з 01 липня 2023 року, загалом єдиного податку з 02.01.2023.

Вказана заява подана до Головного управління ДПС у Харківській області 08.06.2023, що підтверджується квитанцією № 2 від 08.06.2023, витягом №37689, датою формування 09.08.2023 про застосування 3 групи єдиного податку за ставкою 5% з 01.07.2023, загалом єдиного податку з 02.01.2023.

Як вказав позивач, у грудні 2023 року йому стало відомо про те, що податковий орган, вважає, що ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» за рішенням податкового органу повернуто на загальну систему оподаткування зі сплатою ПДВ з 01.07.2023.

Представнику позивача у відповідь на адвокатські запити відповідач надав інформацію про те, що листом від 18.08.2023, спрямованим на адресу ДПС України, відповідач сповіщає центральний податковий орган про те, що ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» подана заява про: зміну ставки єдиного податку з 01.07.2023; при обробці заяв щодо зміни ставки єдиного податку реєстрацію платниками ПДВ автоматично анульовано; анулювання платника ПДВ ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» відбулось 01.07.2023; ГУ ДПС у Харківській області просить поновити реєстрацію ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» платником ПДВ без зазначення дати.

У листі на адвокатський запит від 03.01.2024 року №42/6/20-40-04-15-11 відповідач підтвердив, що реєстрацію позивача платником ПДВ відновлено з 29.09.2023.

18.01.2024 ТОВ «РЕКВЕСТ.ЮА» звернулось до ГУ ДПС у Харківській області з листом в якому просило виправити технічні помилки та відобразити перебування підприємства в статусі платника єдиного податку у 2023 році (а.с. 31).

Відповідач листом №3831/6/20-40-04-15-11 від 29.01.2024 відмовив в обробці вказаної заяви та переведення позивача до застосування спрощеної системи оподаткування 3 групи зі сплатою 5 відсотків доходу (а.с. 19-21).

Позивач вважаючи протиправною відмову відповідача щодо переведення позивача до застосування спрощеної системи оподаткування 3 групи зі сплатою 5 відсотків доходу відповідно до листа №3831/6/20-40-04-15-11 від 29.01.2024, звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам апеляційної скарги, а також виходячи з меж апеляційного перегляду справи, визначених ст. 308 КАС України, колегія суддів зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлено главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України (далі- Кодекс).

Відповідно до пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України, порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 цієї статті. Суб`єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм цього Кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб`єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Згідно з пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, з 01.04.2022 р. до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, положення розділу XIV Кодексу застосовуються з урахуванням особливостей.

Відповідно до пп. 9.8 п. 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, для обрання або переходу на спрощену систему з особливостями оподаткування, суб`єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву. При цьому до заяви не додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Суб`єкт господарювання вважається платником єдиного податку третьої групи з особливостями оподаткування з наступного робочого дня після подання заяви, а у разі подання заяви до 1 квітня 2022 рокуз 1 квітня 2022 року.

Форма заяви про застосування спрощеної системи оподаткування затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16 липня 2019 року № 308.

Зареєстровані в установленому законом порядку суб`єкти господарювання (новостворені), які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву про обрання спрощеної системи оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених цим пунктом, вважаються платниками єдиного податку третьої групи з дня їх державної реєстрації (пп. 9.8 п. 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу).

Після припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України платники єдиного податку третьої групи, які на день припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України використовували особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, з першого дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, втрачають право на використання особливостей оподаткування, передбачених цим пунктом, і автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Платник єдиного податку третьої групи зі ставкою 2 відсотки доходу має право самостійно відмовитися від використання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому прийнято таке рішення.

Новоутворенні суб`єкти господарювання, які бажають обрати спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених цим пунктом, подають заяву за загальною процедурою, передбаченою Кодексом (підпункт 9.9 пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу).

Згідно із підпунктом 9-1.1. пункту 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу платники єдиного податку третьої групи, які станом на 31 липня 2023 року використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 цього підрозділу, та не відмовилися від їх використання самостійно, з 1 серпня 2023 року автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених пунктом 9 цього підрозділу.

Новостворені суб`єкти господарювання, які з дня державної реєстрації обрали спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених пунктом 9 цього підрозділу, автоматично вважаються платниками єдиного податку третьої групи із ставкою єдиного податку у розмірі, визначеномупідпунктом 2 пункту 293.3 статті 293 цьогоКодексу.

Відповідно до п.293.3. ст. 293 Податкового кодексу України, відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

Згідно із абзацом 2 пункту 298.6 статті 298 Податкового кодексу України, у разі зміни ставки єдиного податку заява подається платником єдиного податку третьої групи не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, в якому буде застосовуватися така ставка.

Аналіз вищевказаних норм законодавства вказує, що суб`єкти господарювання, які з дати державної реєстрації обрали спрощену систему з особливостями оподаткування (єдиний податок третьої групи зі ставкою 2 відсотки) можуть перейти з 01.07.2023 на застосування ставки єдиного податку у розмірі 5 відсотків за умови подання не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку III кварталу 2023 року заяви про зміну ставки єдиного податку.

Тобто, суб`єкти господарювання мають право самостійно відмовитись від використання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозділу 8 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу та перейти на сплату єдиного податку за ставкою 5 % шляхом подання заяви.

Статтею 299.5 та пунктом 299.6 статті 299 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган відмовляє у реєстрації платником єдиного податку, у разі 1) невідповідності такого суб`єкта вимогам, встановленим статтею 291 Податкового кодексу України; 2) наявності у суб`єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов`язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; 3) недотримання таким суб`єктом вимог, встановлених підпунктом 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 Податкового кодексу України.

Судовим розглядом встановлено, що позивачем 08.06.2023 подано електронну заяву про застосування 3 групи єдиного податку за ставкою 5% з 01.07.2023, що підтверджується квитанцією № 2 від 08.06.2023, витягом №37689 з датою формування - 09.08.2023 та листом відповідача від 18.08.2023 (а.с. 22, 25-27, 45).

Тобто, дата реєстрації заяви - 08.06.2023, дата початку застосування ставки та групи - 01.07.2023.

Таким чином, позивач, маючи право на подання заяви про зміну ставки єдиного податку, подав її з дотриманням порядку та строків, визначених ПК України за відсутності підстав, передбачених п.299.6 ст.299 Податкового кодексу України, тому у відповідача були відсутні правові підстави для відмови позивачу, оформленої листом від 29.01.2024 №3831/6/20-40-04-15-11.

Законом України від 30.06.2023 № 3219-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану" було доповнено підрозділ 8 розділу ХХ ПК України пунктом 91.

Так, відповідно до підпункту 91.4.4. пункту 91 підрозділу 8 розділу ХХ ПК України у 2023 звітному році суб`єкти господарювання, які у 2023 році використовували особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, та втратили право або самостійно відмовилися від використання особливостей оподаткування, встановлених пунктом 9 цього підрозділу, і були переведені на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, або щодо яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, мають право у 2023 році повторно здійснити перехід (обрати) на спрощену систему оподаткування, в тому числі у разі повторної протягом 2023 року державної реєстрації фізичною особою підприємцем, шляхом подання заяви за загальною процедурою, визначеною цим Кодексом.

При цьому у разі подання заяви до 1 вересня 2023 року суб`єкт господарювання вважається платником єдиного податку з 1 серпня 2023 року (крім єдиного податку третьої групи із ставкою єдиного податку у розмірі, визначеному підпунктом 1 пункту 293.3 статті 293 цього Кодексу, якщо така особа станом на 1 серпня 2023 року не зареєстрована платником податку на додану вартість).

Законодавча конструкція вищезазначеної норми свідчить про те, що дана норма є спеціальною щодо норми підпункту 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 ПК України, адже має обмежене темпоральне застосування, значно звужений суб`єктний склад та додаткові умови застосування порівняно з загальною нормою.

За загальним правилом, норми права мають забезпечувати однозначні орієнтири правомірності поведінки, не повинні суперечити одна одній та мають взаємно узгоджуватись.

При цьому, завжди існує імовірність протиріч між нормами права. У разі якщо норми нормативних актів рівної юридичної сили містять різні моделі правового регулювання, перевагу при застосуванні слід надавати тій нормі, яка регулює вужче коло суспільних відносин, тобто є спеціальною.

Саме такий підхід застосував Верховний Суд у постановах від 25 травня 2022 року у справі № 120/1196/19-а та від 29 січня 2019 року у справі № 807/257/14.

Крім того, про перевагу норм lex specialis над іншими загальними нормами зазначає у своїх рішеннях і Європейський суд з прав людини (пункт 69 рішення у справі «Ніколова проти Болгарії», заява № 7888/03, пункт 15 рішення у справі «Баранкевич проти Росії», заява № 10519/03).

Таким чином, норми підпункту 91.4.4. пункту 91 підрозділу 8 розділу ХХ ПК України є спеціальними по відношенню до норм підпункту 298.1.4 пункту 298.1 статті 298 ПК України, тому мають перевагу у застосуванні для спірних правовідносин.

Оскільки норми підпункту 91.4.4. пункту 91 підрозділу 8 розділу ХХ ПК України застосовуються до певного обмеженого кола осіб та мають додаткові умови їх застосування, тому суд має перевірити позивача на відповідність всім законодавчо встановленим критеріям.

По-перше, суб`єктний склад, - суб`єкти господарювання, які у 2023 році використовували особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, та втратили право або самостійно відмовилися від використання особливостей оподаткування, встановлених пунктом 9 цього підрозділу, і були переведені на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 9.4. пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ ПК України відсоткова ставка єдиного податку для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, встановлюється у розмірі 2 відсотки доходу, визначеного відповідно до статті 292 цього Кодексу.

З 02.01.2023 позивач переведений на 3 групу спрощеної системи оподаткування за ставкою 2%, відповідно до норм підпункту 9.4. пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ ПК України, отже входить до кола суб`єктів господарювання, які у 2023 році використовували особливості оподаткування.

По-друге, часові обмеження, - право повторно здійснити перехід на спрощену систему оподаткування надається лише у 2023 році. Як свідчать матеріали справи, позивач дотримався зазначеної вимоги.

По-третє, умови застосування, - перехід на спрощену систему оподаткування здійснюється шляхом подання заяви про перехід за загальною процедурою, визначеною цим Кодексом.

Як встановлено судовим розглядом, позивач звернувся до податкового органу із заявою про зміну ставки єдиного податку з 01.07.2023 року, тобто позивачем дотримано всі критерії підпункту 91.4.4. пункту 91 підрозділу 8 розділу ХХ ПК України.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправними дій Головного управління ДПС у Харківській області щодо відмови Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА» про перехід із застосування спрощеної системи оподаткування із особливостями на платника єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023, які оформлені листом від 29.01.2024 №3831/6/20-40-04-15-11 та зобов`язання Головного управління ДПС y Харківській області зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕКВЕСТ.ЮА» платником єдиного податку 3 групи та сплати 5 відсотків доходу з 01.07.2023.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

За приписами п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право: залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовані наведеними вище обставинами та нормативно-правовим обгрунтуванням, у зв`язку з чим підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Ураховуючи те, що за наслідками апеляційного перегляду цієї справи рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін, тому відсутні підстави для перерозподілу судових витрат.

Керуючись ст. ст. 311, 315, 316, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Харківській області - залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 24.07.2024 по справі № 520/6331/24 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя В.В. Катунов Судді І.С. Чалий З.Г. Подобайло

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2024
Оприлюднено19.11.2024
Номер документу123052230
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —520/6331/24

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 11.11.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Катунов В.В.

Рішення від 24.07.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Ухвала від 20.05.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Ухвала від 12.03.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні